Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan man købe nyheder????

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino,

mit spg er ikke direkte relateret til nogen af de kategorier man kunne vælge imellem så har sat den ind under her.

 

Jeg er igang med at starte en virksomhed som bl.a. tilbyder de seneste opdaterede fodboldnyheder, men

da det vil kræve flere medarbejder timer til at skrive nyheder vil jeg gerne høre mulighederne an om man kan købe sig til sportsnyehder?

Nogen der ved hvor jeg kan gøre dette henne??

Tak på forhånd :)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Raul,

Jeg skal lige være sikker på, at jeg forstår dig rigtigt. Du vil starte et fodboldsite, hvor du har behov for skribenter - er det korrekt?

Du kan købe nyheder gennem Ritzau og Newspaq bl.a. Men hvis du er nyudklækket iværksætter, så har du sandsynligvis ikke råd til dette. 

Derudover er der en række minusser ved at købe nyheder fra andre:

1. Nyhederne er ikke unikke, og andre sider vil også bruge dem. (Det vil bl.a. skade dig i søgemaskinerne).

2. I har ikke noget anderledes at tilbyde i forhold til konkurrenterne, hvis I blot benytter jer af færdig-producerede nyheder.

Svar mig gerne på første spørgsmål, så har jeg sandsynligvis mere at byde ind med.

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit gode svar...

 

altså mange af de ting har jeg allerede tænkt på. Sad nemlig sammen med min udvikler som spurgte om ikke det vilel være nememre at købe nyehderne og så poste' dem.

Og ja det er et fodbold site hvor jeg har brug for mange skribenter. Men d ikke kun et fodboldsite, man kan også odds helt gratis, der vil også være debatforums osv.

 

 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Hvad kan dit site tilføre som disse ikke kan:

Bold.dk, Onside.dk, Tipsbladet.dk, Fodbold-transfers.dk, Odds1.dk, Spilxperten.com og Betxpert.com eksempelvis?

Du skal være helt klar på din strategi, ellers bliver det en nærmest umenneskelig kamp. Tag det fra én, som har prøvet det.

Du kan høre og læse min historie om mit første iværksætter-projekt her, som netop var et fodboldsite.

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil meget gerne læse om din første historie..

Hjemmesiden er på engelsk, så ingen af disse der er nævnt er direkte konkurrenter på den front.

Bold.dk tilbyder kun nyheder, tabeller osv..d envejs komm. Ingen steder man kan debattere el odds gratis. man kan kun kommentere noget..eller selv skrive en lang blog (hvilket mange ik gider). Desuden er målgruppen snæver da næsten alle nyheder er fra dansk fodbold.

Onside har mistet utrolig meget markedsandel siden de skiftede deres design, ikke en hjemeside mange besøger efterhånden. fodbold tranfers dk har også en snæver målgruppe og som navnet antyder meget fokus på tranfers. ved odds1.dk er jeg ikke sikker på om det er 100% gratis at odds og samtidig vinde noget af høj værdi. Betexpert er ikek en konkurrent.

Min hjemmeside kan man ud over det at læse nyheder, er planen at man gratis kan odds og vinde præmier..fede præmier hver måned. Kun een vinder hver måned for det bedste odds. dvs 12 præmier årligt. og efter 12 måender kåret en vinder af hele spillet, som en nr 2´er og 3´er som vinder gode præmier.

Det minder lidt om et managerspil hvor der også er lister på hvor man ligger ift andre, samt hvor mange point man her osv.

Men forstår dig godt, det blir en meget svær opg. Der er allerede mange som tilbyder nyheder, derfor vil jeg også være anderledes.

 

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fået en skriftlig tilladelse fra bl. TV2Øst om at må vidregive nyheder fra dem - pt. har vi dog af tekninske oversager kun et link til deres nyhedssider.

Jeg sendte dem bare en "sød" mail, som de svaret på indenfor 48 timer ..

Ved ikke om du kunne bruge det svar til noget, da det jo ikke lige er noget med sport at gøre, med mindre det er lokal sport :-)

vh

Peter

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Check www.scanboatnews.com og se hvordan det kan løses når det er nyheder for sejlere.
Det er rss feed med nyheder fra sejlsportens verden, indland som udland. Alle de magasiner vi har kontaktet, med undtagelse af et enkelt, har godkendt og accepteret at vi bruger såvel tekst som billeder fra deres site.
Hvis du vælger den løsning så kan du koncentrere dig om det der skal genere penge.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Fra  diCEPT ApS Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting er tilladelser fra diverse medier om at gengive deres nyheder, det skal selvfølgelig være i orden.

En anden ting er vel, at du bør tænke på om det er en god ide i forhold til seo og rankering, da du jo ved at anvende disse nyheder, som sikkert også bliver anvendt af mange andre, ikke kan drage nytte af unik indhold og i værste fald have dc-sider som vil have negativ påvirkning på din rangering.

Men respekt til dig for at du i det mindste ønsker at købe dig til nyhederne lovligt, i stedet for bare at "låne" fra nyhedsmedierne.

Held og lykke med din projekt.

Kommer snart...

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil være svært for dig at blive et populært nyhedssite.

Hvorfor skriver du ikke nyhederne selv, i stedet for at copy + paste dem?

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres input allesammen, det hjalp en del at få nogle ting afklaret :)

Jeg vil helst ikke købe nogle nyheder men ville høre muligheden an,,,fordele og ulemper forbundet med dette. Når det så er sagt kan jeg godt se det er bedst selv at skrive nyhederne...det vil kræve noget arbejde men det er værd et forsøg...især da det er noget anderledes vi tilbyder..

Den med sejlsport kan jeg ikke bruge til meget hehe, da det har med fodbold at gøre:p ellers tak.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)