Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aftaler på Freelancer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg lagde ind på en opgave på Freelancer og fik svar. Fint nok.

Så fik jeg svar fra en anden person på første persons vegne, at nu skulle jeg gå i gang.

Nu viser det sig, at første person ikke vedkender sig anden person.

Anden person har vist snydt første person, men hvor er jeg så lige på Amino Freelancer?

Desuden kan første person ikke forstå mit honorar, som anden person accepterede.

Hilsen, Robert

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Robert,

Dit spørgsmål er om Amino Freelancer, og det er derfor flyttet over under Support til Amino services.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Robert

Jeg fatter ikke en bønne af hvad du skriver.
Men hvis den person du skriver med ikke vil have tingene lavet, så lad være med det.
Det lyder som om der er en eller anden der har røget for meget hash.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan vel ikke være første persons problem, at du acceptere at gå igang på anden persons svar? 

Det må være din lektie, kun at acceptere at starte opgaven fra den person som har bestilt opgaven.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Hej Robert

Jeg fatter ikke en bønne af hvad du skriver.
Men hvis den person du skriver med ikke vil have tingene lavet, så lad være med det.
Det lyder som om der er en eller anden der har røget for meget hash.

De bedste hilsner

Martin

Jeg forstår det som om, at han har vundet en opgave på freelancer. Og at en anden person end udbyderen har kontaktet ham, og bedt ham gå igang med opgaven. Og at udbyderen ikke vedkender sig at havde bedt ham om at starten opgaven.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Præcis, jeg har vundet en opgaven, og en anden person skriver så til mig, angiveligt på vegne af ham der har udbudt opgaven, at han skal koordinere denne opgave for udbyderen, der har udbudt opgaven (og han henviser endda til min gode dialog med udbyderen), og så går jeg i gang med at lave opgaven (ASAP, ASAP, ASAP), men det viser sig nu, at det slet ikke var for ham, der havde udbudt opgaven på Freelancer.

Det her handler ikke om manglende betaling, uenigheder og alt muligt andet, der kan ordnes i mindelighed eller med afskrivning af tab - det handler om, at jeg troede, at jeg arbejdede for person A, men jeg arbejdede derimod for person B uden at vide det, og det gør mig rasende.

Hilsen, Robert

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Du kan have ret, men jeg er kommet over det alder, og som sagt, så kan man blive uenige om dit og dat, når det skal gå stærkt.

Men jeg kan godt garantere, at der i denne sag vil ske ting og sager, men om det "blot" skal ske via min datter, der er jurastuderende, eller om det skal ske via min partner - det er uafklaret.

Der er tale om småpenge, men det er princippet, der nu er afgørende, og det skal vi lige afgøre internt.

Pengene kan nemt afskrives, men metoden kan ikke afskrives.

Vedkommende er allerede politianmeldt fra anden side (ikke fra vor side).

Vi afventer.

Hilsen, Robert

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Mit spørgsmål er ikke ift. Amino eller Amino Freelancer; men det er fint nok, hvis jeg skrev det forkerte sted, og det så flyttes - jeg var selv i tvivl.

Det er slet ikke Amino eller Amino Freelancer, som jeg angriber. Det er heller ikke manglende betaling eller uenighed, der er et problem. Men det er nok snart gået op for enhver.

Hilsen, Robert

John Nielsen:
Dit spørgsmål er om Amino Freelancer, og det er derfor flyttet over under Support til Amino services.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)