Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på webshop løsning ønskes..

Side 5 ud af 9 (85 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
En shop der ikke sælger er ikke noget værd

Nu får I det til at lyde som om at hvis man "bare" får en lækker shop og SEO osv sælger man vildt, i sidste ende er det jo købmanden der sidder bag disken der sælger, ikke arkitekten.

Hvis dine priser er for høje sælger du jo intet, jeg har faktisk set site der ligner noget katten var træt af lege med som solgte vildt - hvorfor ? fordi de havde de rigtige produkter.

I sælger jeres system Lundsby og det er jo et andet segment af kunder, der er nok plads til os alle.

MVh

HH

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Hansen:

Lundsby:
En shop der ikke sælger er ikke noget værd

Nu får I det til at lyde som om at hvis man "bare" får en lækker shop og SEO osv sælger man vildt, i sidste ende er det jo købmanden der sidder bag disken der sælger, ikke arkitekten.

Jeg syntes det er lidt for let at fraskrive sig ansvaret for ens egen andel af festen, at sige det bare er købmanden det kommer an på, forskellen på en godt lavet og en dårligt lavet shop, kan sagtens være en mange gange mindre omsætning, selvom de har samme varer og priser.


Henrik Hansen:

I sælger jeres system Lundsby og det er jo et andet segment af kunder, der er nok plads til os alle.

Jeg ser os på ingen måde, som konkurrenter, faktisk er du meget mere en potential kunde, fordi vi håber at alle en dag vil bygge deres shops og sites på CloudSprout!

Men det sagt, så tror jeg vi gør e-købmændene en bjørnetjeneste hvis pris bliver den eneste parameter der vælges efter, det er vigtigt at snakke Return On Investment.


 

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg kan se (selvfølgelig kan der være nogle på PM), har han fået ca. 2 tilbud her i tråden. Resten er jeres diskussion, som principielt set er lidt off-topic, men det er en anden sag... det skal ikke diskuteres.

Derudover vil jeg godt bakke HH op. I hakker nærmest ned på ham, og som han selv siger - hvis han leverer et godt produkt, som kunderne er super glade for, og han kan gøre det til den pris, så lad ham da være og vær ikke misundelige på hans succes. Han kommer med hans tilbud, og - nu ved jeg ikke hvad I sælger - men hvis I sælger noget lignende og udelukkende hakker ned for at få trådstarter som kunde og har fordomme over for folk med lave priser, forstår jeg jer ikke. Bak ham da op i stedet for - det hele handler vel om, hvad kunderne mener - er de tilfredse, er alt vel godt. Så kan I da være fuldstændig ligeglade med om hans pris er 4000 eller 30.000

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Bundgaard:
Så vidt jeg kan se (selvfølgelig kan der være nogle på PM), har han fået ca. 2 tilbud her i tråden. Resten er jeres diskussion, som principielt set er lidt off-topic, men det er en anden sag... det skal ikke diskuteres.

Han har fået tilbud fra Jesper, HH, Morten F. og Rasmus Lindgren (Hvis vi havde Katrine fra DanHost med så havde det været the usual suspects, som plejer at give tilbud, derudover så er antallet af tilbud i pm'er oftest større end oftentligt og jeg har for tiden en tese om at de oftest bliver vundet over pm'er.
Men med fire tilbud, er der ikke noget der tyder på at folk holder sig tilbage.

Christian Bundgaard:
Derudover vil jeg godt bakke HH op. I hakker nærmest ned på ham, og som han selv siger - hvis han leverer et godt produkt, som kunderne er super glade for, og han kan gøre det til den pris, så lad ham da være og vær ikke misundelige på hans succes

Hvis det der skriver der skal referer til min deltagelse i denne debat, så er det for mig åbenlyst at du ikke er kommet i nærheden af at forstå det jeg har skrevet.

Det jeg skriver er jo det simple faktum, at en webshop der ikke sælger noget er ingenting værd og en webshop der sælger meget er meget værd. Som ekøbmand bør man selvfølgeligt vælge en leverandør der har lavet mange webshops der sælger meget, det burde være logik for ...

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg enig i, men som mange andre har skrevet, afhænger det da i høj grad også af folkene bag... det jeg synes er forkert, er at flere i tråden "hakker ned" på HH blot fordi han leverer et produkt, der er billigere end andres og formoder kvaliteten følger prisen - til trods for at forholdene er anderledes.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Som ekøbmand bør man selvfølgeligt vælge en leverandør der har lavet mange webshops der sælger meget, det burde være logik for ...

Wink Konklusion ? Man bør aldrig vælge en nystarter ?

Men kun holde sig til de meget etablerede ? De er simpel hen de bedste og mest sikre ?

Findes der statistik på dette ? For så vel det været meget lettere for e-købmanden at vælge ?

Bør trådstarter så vælge Amino som forum ? med mange ny startede ?

Han bør går til de etablerede , hvem de så er ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib

Jeg havde helt overset dit indlæg, derfor det sene svar:

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Hvad gør så nybegynderen der skal igang med sin første webshop/hjemmesideløsning ?

Lidt det samme som en maler, han går i mesterlærer og kommer på den måde til at få løst en masse spændende opgaver under overvågning og samtidigt med at man lærer alle fifene.

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Startede du ikke også selv med en opgave der var den første ?

Jo, i det 1. eller 2. webbureau der blev lavet i Danmark, og under kyndig supervision.

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Er det ikke lige præcis referencer der bl.a. er vigtige ?

Jo, men istedet for at kigge efter det æstetiske skal man kigge efter det kommercielle.

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Salget på f.esk. en webshop kræver vel også andre parameter end den gode løsning, hvad med indehaveren er denne i længden ikke også en vigtig brik i salget ?

Helt, klart men som leverandører af shoppen, så er det vigtigt at vi tager ansvaret for vores del.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Lundsby:
Som ekøbmand bør man selvfølgeligt vælge en leverandør der har lavet mange webshops der sælger meget, det burde være logik for ...

Wink Konklusion ? Man bør aldrig vælge en nystarter ?

Men kun holde sig til de meget etablerede ? De er simpel hen de bedste og mest sikre ?

Ja, basalt set! Desværre er de forskellige bureauer som har de bedste trackrecords, også rimeligt dyre de ved hvad de er værd og det gør deres kunder også.

Men det er vel egentligt logik, at hvis du skal spille på en hest så spille du også på en der har løbet hurtigt tidligere. Man spiller ihvertfald ikke på en der kun har løbet langtsomt.

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Bør trådstarter så vælge Amino som forum ? med mange ny startede ?

Han bør går til de etablerede , hvem de så er ?

Hvis budgettet på shoppen er på over et par millioner, så er Amino i mine øjne det helt forkerte sted. Hvis det er en 1.000 - 30.000 kr. så tror jeg Amino er meget rigtigt.

Der er ikke rigtigt nogle deciderede konsolidering i området, men der er mange dygtige folk både udenfor og indenfor Amino. 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Lundsby !

Tak for svar.

Fordi jeg blander mig i debatten, kræver jeg ikke nødvendigvis svar fra den enkelte.

Men måske kan det også være med til at gøre debaten "bredere" og fyldigere.

Det er jo et svært emne.

Og hvilke handlingsparameter der skal vælges, eller hvor man befinder sig i Maslow, er jo også som du vel selv siger ? inderekte, meget individuelt ?

Jeg "stoppede" nok mest op ved, at nogle forsøget og også du selv, at sætte  lighedstegn imellem:

Billig = noget lort

Nystartet som selvstændig IT levarandør = manglende erfaring ("vi" kender vel f.eks. ikke Henrik Hansen's erfaring som f.eks.lønmodtager, netværk m.m. ?)

Ovenstående minder måske også lidt om diskussionerne omkring "billig" arbejdskraft fra østlande (f.eks. indenfor byggeri)

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Christian Bundgaard:

Det er jeg enig i, men som mange andre har skrevet, afhænger det da i høj grad også af folkene bag... det jeg synes er forkert, er at flere i tråden "hakker ned" på HH blot fordi han leverer et produkt, der er billigere end andres og formoder kvaliteten følger prisen - til trods for at forholdene er anderledes.

helt enig jeg , når man kun kigger på prisen og kommer helt nye ind er der helt sikkert nærmeste flere dyrere der er dårlige end gode af de dyrere

% af dårlige af billige priser er lidt højere men der er prisen også lavere

i alt er det svært at finde ud ad webmaster markedet , men der er så meget i verden der kræver man ved mere og der er referencer vigtigt , men der selvfølgelige mange faktor der spiller ind om det er svært at gennemskue prisen.

konklusion om man bestiller billigt eller dyrt kan det være noget lort der leveres , jeg vil aldrig sige billigt er lige med dårligt eller dyrt er lige med godt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 5 ud af 9 (85 indlæg)