Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på webshop løsning ønskes..

Side 4 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Hansen:
Det er sgu også en god pris du giver, du kører ud til kunden, du har dine omkostninger i Danmark og stadig formår du holde en god pris.

Det er i mine øjne en helt forkert måde, at se verden på. Der er ingen der bekymre sig om hverken dine ellers Mortens udgifter. Faktisk rager det dem langsomt!

Det eneste der betyder noget er hvad værdien er af varen, som der bliver leveret til kunden.

Toke Kruse har skrevet lidt om det her: http://www.amino.dk/blogs/tokekruse/archive/2012/04/04/v-230-rdi-over-pris-ellers-er-du-en-gris.aspx

Noget man også skal vide er at alle pris-sætter, efter at tjene flest muligt penge! Hvis de sælger en vare til 50 kr. så er det fordi de ikke regner med at kunne sælge ligeså mange hvis de sætte prisen til 75 kr.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Det er i mine øjne en helt forkert måde, at se verden på. Der er ingen der bekymre sig om hverken dine ellers Mortens udgifter. Faktisk rager det dem langsomt!

Når folk ikke kan forstå hvorfor vi kan sælge billigt stiller jeg da gerne op og forklarer grunden.

Fordi vore site er billige er det ikke ensbetydende med at hverken kvalitet eller service er lav, men Lundsby og andre ; lad os starte en debat om hvorfor nogle tilbyder billige web løsninger, eller billige håndværkere for den sags skyld, men spar os for det gas der skal prøve fortælle kunderne de skal betale 5 gange prisen for samme produkt.

Jeg sidder ikke kommentere hver gang du eller andre kommer med et tilbud, åbn dog en ny tråd for guds skyld.

Alle er da klar over hvis en maler maler med vand får de ikke dækket væggen uanset hvor mange gange han maler, vi levere og så længe vore kunder er glade er vi.

Igen, hvis en kunde vil have hjemmebesøg ved kunden det koster og er klar til betale for det.

Mvh

HH

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Det eneste der betyder noget er hvad værdien er af varen, som der bliver leveret til kunden.

Her koster en is 23 Bath den samme is i Danmark 23 Kr

Her koster en Isthe 20 Bath i Danmark 20 Kr

Det er den samme isthe fra Nestle, den samme is

Vore shop koster 3.900.- Kr samme shop som dem til ofte 15.000 kr i Danmark

Samme vare, samme service (nogle vil endog sige bedre)

Skal vi koge mere suppe på det ben ???

Ellers går jeg i seng og siger held og lykke til alle med deres forretninger.

Mvh

HH

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Hansen:
Alle er da klar over hvis en maler maler med vand får de ikke dækket væggen uanset hvor mange gange han maler

Wink Vand kan være glimrende, med måde, men det er bindemidlet og pigmentet der er afgørende.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager jeg blander mig...

Det er en spændende debat I har gang i - uden tvivl. Jeg kan følge begges argumenter, men hælder dog til HH.

Ikke desto mindre er det synd for trådstarter, at han søger en række tilbud, og så får han 30 indlæg der handler om prissætning. Selvfølgelig skal han vide det osv. osv., men lad ham da også for guds skyld få de tilbud, han søger. Et par indlæg her ville kunne gå, men start da en ny tråd op, når debatten bliver større. 

Igen - jeg skal ikke blande mig i det her, og jajaja, selvfølgelig er det vigtigt, at han er opmærksom på det - men altså... nu er hans eneste mulighed da vist at starte en ny tråd.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Henrik Hansen:
Fordi vore site er billige er det ikke ensbetydende med at hverken kvalitet eller service er lav

Nej det er der heller ingen der siger. Men du fortæller at du giver den max gas og bare har fokus på salg 18 timer i døgnet. Det er fedt og glædeligt at du, ligesom alle os andre gerne vil arbejde.

Når du nu snart har lidt mere end 10 kunder der alle kun har betalt 4K men stadigvæk alle ringer til dig fordi der mail ikke virker, eller fordi quickpay ikke tager imod betalinger eller fordi deres kontaktformular er nede. Så finder du ud af at de 40k du har omsat for ikke er helt nok til at

  1. Opretholde et fornuftigt service- og stressniveau overfor dig selv.
  2. ikke er helt nok til at ansætte en udvikler mere til at opretholde servicen.
  3. Der ikke er helt penge nok til at holde et par ordentlige servere kørende.
  4. At der ikke er helt penge nok til at udvide lokalerne til at omfatte mere end en del af dit soveværelse fordi som du efterhånden synes er røvsygt at sidde i og drænende for kreativiteten.
  5. At der ikke er helt nok betale for øget telefoniregninger eller øget udgifter til dine freelancere.
Som min kære partner Peter har sagt flere gange. Der er 1000 vis af udviklere eller programmører der kan sidde og lave gode programmer og hjemmesider. Men når slaget skal stå ude på salgsmarken så finder de ud af hvor svært det i virkeligheden er at både få kunder, men også at holde på kunderne. Det er ingen sag at "sælge" en billig løsning til 10 kunder. Fint nok, så er der 40k hjemme. Men det er ikke nok til at leve af, eller drive en virksomhed. Der indgåes jo en uskrevet kontrakt med kunden. Nemlig at "vi er her for at hjælpe, men det koster penge at hjælpe, det ved vi begge, derfor betaler du kære kunde en pris der sikrer at jeg også er her om 3 måneder når din mail er nede"
Jeg undlader at komme med priser i dette eller andre indlæg, for som der så rigtigt allerede er sagt, så er det umuligt bare at slynge en standardpris ud uden at kende mere til kundens krav og situation.
Mvh
Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Hansen:
Fordi vore site er billige er det ikke ensbetydende med at hverken kvalitet eller service er lav, men Lundsby og andre ; lad os starte en debat om hvorfor nogle tilbyder billige web løsninger, eller billige håndværkere for den sags skyld, men spar os for det gas der skal prøve fortælle kunderne de skal betale 5 gange prisen for samme produkt.

Grunden til at nogle sælger noget billigt, er fordi de ikke kan sælge ligeså meget og for mere for det, det er åbenlyst, hvis du troede at du kunne sælge ligeså mange løsninger, hvis din pris var 4.500 kr. ville du så ikke gøre det?

Man lad os tale lidt om værdien, at det leverede og hvorfor folk køber webshops og hvad de skal bruge dem til.
De køber for at sælge varer, så du kan bare fremvise de shops, du har lavet som sælger rigtigt godt, og så syntes jeg du har et rigtigt godt tilbud, som det ser ud nu må jeg indrømme at jeg ikke har nok info til at vide om det er skidt eller kanel.

Men jeg har ikke noget imod at folk konkurrerer på pris, faktisk passer det mig helt vildt godt fordi CloudSprout er et sted henne hvor udbredelse betyder mere værdi end indtjening. Hvilket er grunden til at abonnementet for webshoppen hos er nul kroner (indtil man tjener 3.5K pr. måned).

Vi er også ligeglade hvem, der laver vores sites/shops men det betyder noget for os, at vi også er repræsenteret blandt de billigste løsninger, så vi snakker med en vietnamesisk partner, og sigter efter en pris på omkring 3K for en komplet webshop, samtidigt med vil formilde shops lavet af en dansk partner som virkeligt har formået at skabe succes for sine kunder til 10K.

Jeg tror virkeligt det er at gøre kunderne en bjørnetjeneste ved kun at fokuserer på pris det handler om hvor meget shoppen sælger.

En shop der ikke sælger er ikke noget værd, og en shop der sælger meget er meget værd! Hvor lang tid, der bliver brugt på at lave den er fuldstændigt underordnet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

.

Weltström:
Opretholde et fornuftigt service- og stressniveau overfor dig selv.

Tak for din smukke omsorg for mig vedr mit stress niveau osv samt min indtjening. Jeg har måske fået en idé der gør de fleste af mine kunder gerne vil udvide deres samarbejde med mig som så igen gør jeg ikke blot levere dem en shop

Weltström:
ikke er helt nok til at ansætte en udvikler mere til at opretholde servicen.

Som sagt har vi andre jern i ilden og klare os ganske godt tak

Weltström:
Der ikke er helt penge nok til at holde et par ordentlige servere kørende.

Vi hoster ikke, det lader vi andre om, vi vil helst ikke sættes i bås med hosting hajer

Weltström:

  • At der ikke er helt penge nok til at udvide lokalerne til at omfatte mere end en del af dit soveværelse

Vi bor i et kæmpe hus tak, mit kontor er måske større end din lejlighed

Weltström:
fordi som du efterhånden synes er røvsygt at sidde i og drænende for kreativiteten.

Kun dumme mennesker keder sig, jeg har et super input fra mine nærmeste samt vore kunder

Weltström:
At der ikke er helt nok betale for øget telefoniregninger eller øget udgifter til dine freelancere.

Vi bruge Skype - 40 kr pr måned til Danmark og vore freelancere er allerede betalt af vor salgspris

Du kender ikke hele vort koncept, dem der gør det syntes det er genialt, jeg ville prale hvis jeg fortalte hvor meget jeg har tjent men det er nok mere end en programmør gør i Danmark

Jeg syntes det er ufatteligt at fordi jeg har succes med vore site og forretning, skal jeg pludselig hører for jeg keder mig , ikke får inspiration, ikke har råd til sin tlf osv.

Jeg troede dette var for iværksættere der ville gøre en forskel, folk der ved man skal give den gas for at komme frem i verden, må jeg så godt sove nu eller bliver i ved trampe på en når man ligger ned (og sover)

Skal vi så lave en ny tråd i øvrigt..?? det er lidt uhøfligt det vi har gang i og så syntes jeg vi skal stoppe inden det begynder blive mere snærende hvilket jeg fornemmer da der åbenbart er nogen der er sure over andre tilbyder billigere priser.

Lad mig lige komme med en lille en på falderebet - jeg ringede til et bureau i Hellerup og spurgte for tid tilbage til en Prestashop, den kostede først 25.000 og inden der gik særligt længe fik sælger fortalt mig hvor vigtig en shop var og prisen var oppe på 175.000 (jeg lyver ikke) da jeg syntes det lød da lidt dyrt kom den ned på 65.000 til slut - for en Prestashop, jeg lover jer for den sælger vidste intet om hvad han solgte, men kom med en masse floskler om dit og dat og naturligvis vil visse mennesker gøre alt for at sige til andre at en shop til 3.900 jo naturligvis ikke kan være noget værd, heldigvis ved vore kunder det anderledes og behøver ikke betale for en masse fine ord når de nu egentlig bare skal bruge en shop.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Hansen:

Her koster en is 23 Bath den samme is i Danmark 23 Kr

Her koster en Isthe 20 Bath i Danmark 20 Kr

Det er den samme isthe fra Nestle, den samme is

Det er forbrugsgoder, og det bør være åbenlyst for enhver at en webshop ikke er et forbrugsgode, men en investering. Investerings værdi afspejler dens afkast.

Hvis du ikke har det på samme måde, så vil jeg rigtigt gerne bytte nogle Vestas aktier til samme antal Mærsk aktier. En aktier er jo en aktie :-)

Men jeg synes du snakker udenom kan du ikke vise nogle af de shops, du har lavet som sælger godt ? eller eksisterer de ikke ? tag ikke fejl det dine kunder vil havde er en shop der sælger godt!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Bundgaard:
Ikke desto mindre er det synd for trådstarter, at han søger en række tilbud, og så får han 30 indlæg der handler om prissætning. Selvfølgelig skal han vide det osv. osv., men lad ham da også for guds skyld få de tilbud, han søger.

Det gode ved det er at jo mere aktivitet der kommer i tråden, jo mere ses den og jo flere afgiver tilbud, så det argument holder ikke.

Side 4 ud af 9 (85 indlæg)