Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Root og installering af ICS på Samsung GSII

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg har en Samsung Galaxy S II som jeg prøver at bruge efter at have brugt henholdsvis iPhone og WP (begge hvilke jeg har været meget tilfredse med).

Galaxy'en kører dog Gingerbread (2.3 tror jeg det er), og jeg kunne godt tænke mig at gå ICS på, men orker ikke at vente på 3 osv. Samtidig orker jeg ikke selv sidde og bakse med det.

Derfor: kender nogle nogle - enten enkeltpersoner eller butikker - som kan fikse det for en; mod betalings forstås.

Glemte lige at nævne at det gerne skal være i København.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en guide til hvordan du rooter inde i mit forum, jeg bor i vejle så det er lidt langt væk.
Prøv lige at tryk menu-indstilling -om telefonen - software - kontrollere nu/opdater nu. Du skal have nettet tændt. Du kan også se hvilken version du kører. Hvis ikke du har opdateret kører du Gingerbread... Synes bare der er flere af mine brugere der har opdateret med 3, men måske jeg tager fejl. Vi andre opdateret for over en måned siden...

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet at opdatere uden held. Har også prøvet med keyes.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at kigge ind hos os hos Mobildoktoren.

Jeg har lige talt med en af vores teknikere, og han siger at den kan han sagtens klare. Prisen er 300 - 350 kr. inkl. moms, og hvis der ikke er noget der driller uhensigtsmæssigt meget, vil det tage 1 - 1½ times tid.

Så hvis du er interesseret er du meget velkommen til at kigge ind på Østerbrogade 105, og spørg efter Jonas. Så er du i gode hænder :o)

Han er her mandag til fredag fra 10.00 - 17.30

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Suva
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 36
Fra  HenrikFrederiksen Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har opdateret min Samsung Galaxy S II - inkl. genstart 5 gange og er nu på Android 4.0.3. (Ice Cream Sandwich).

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå nu fik jeg selv instilleret det. Gik meget smertefrit. ICS virker fint. Er dog træt af TiuchWiz men det kan man vel ikke komme af med?

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)