Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DET gør mig rasende! 3F blokade

Side 36 ud af 39 (387 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Som det var sagt og afgjort idag, så har politiet intet der peger på Amin Skov har gjort det! De har komemt med intet nyt der kunne give Amin Skov et incitament for at gøre det selv, og ingen beviser der peger direkte på ham, tværtimod..

Desværre er der stadigvæk ingen mistænkte dog er det værd at bide mærke i:

1. 6 personer og 2 biler er set efter midnat ved restauranten

2. 3F's overvågningskameraer har peget over mod restauranten trods de ikke har lov til det

3. Politiet har aflyttet Amin Skov & konen's telefoner siden d. 21 december men først fået lov af en dommer fra d. 9 Januar.

4. Han har ingen økonomisk vinding ved at brænde den ned da han ejer intet inventar eller bygning, samt skulle restauranten være lukket det meste af januar pga. renovering. Så ingen forsikring på nogen punkter.

HVordan politiet nu vil efterforske sagen er spændende.. Men en kæmpe & vigtigt sejre for kampen mod LO's monopol/kartel ønsker, og en kæmpe sejre for den lille mand i vejle der prøver at drive en restaurant.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

BruunMedia:
en kæmpe & vigtigt sejre for kampen mod LO's monopol/kartel ønsker
Sagt ligeud synes jeg det er lige så underlødigt at bruge en kriminal sag som fortaler for modstand med 3F som jeg ville finde det underlødigt hvis nogen var tossede nok til at skrive, at hvis Amin var blevet dømt, så var det et nederlag for frie fagforeninger.  Jeg håber da du ellers kan holde skidt og kanel adskildt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:

Som det var sagt og afgjort idag, så har politiet intet der peger på Amin Skov har gjort det! De har komemt med intet nyt der kunne give Amin Skov et incitament for at gøre det selv, og ingen beviser der peger direkte på ham, tværtimod..

Desværre er der stadigvæk ingen mistænkte dog er det værd at bide mærke i:

1. 6 personer og 2 biler er set efter midnat ved restauranten

2. 3F's overvågningskameraer har peget over mod restauranten trods de ikke har lov til det

3. Politiet har aflyttet Amin Skov & konen's telefoner siden d. 21 december men først fået lov af en dommer fra d. 9 Januar.

4. Han har ingen økonomisk vinding ved at brænde den ned da han ejer intet inventar eller bygning, samt skulle restauranten være lukket det meste af januar pga. renovering. Så ingen forsikring på nogen punkter.

HVordan politiet nu vil efterforske sagen er spændende.. Men en kæmpe & vigtigt sejre for kampen mod LO's monopol/kartel ønsker, og en kæmpe sejre for den lille mand i vejle der prøver at drive en restaurant.

Danmark er et dejlig sted, hvor vi bygger på lov og orden

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:
og ingen beviser der peger direkte på ham

Benzinen på hans bukser må da siges at pege på ham. Og husk lige at han stadigvæk er sigtet i sagen.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke lyst til at forholde mig til skyldsspørgsmålet, da det er rettens opgave at dømme folk, ikke min.

Men jeg kan ikke forstå at man forsøger sig med en varetægtsfængsling nu, det giver for mig ingen mening. Slet ikke når anklageren selv anerkender at der mangler beviser. Efterforskningen har stået på i en måned, så der er næppe meget Amin kan ødelægge der. Der er ingen beviser, og mangler svar fra tekniske undersøgelser. Hvad er argumentet så for at prøve en varetægtsfængsling?

Mit bedste gæt er, at det er for at lukke røven på ham. Det er i hvert fald pudsigt, at det kommer få dage efter at han begynder at tale med pressen igen.

Set med Amin's øjne er der desværre meget der tyder på, at politiet arbejder entydigt mod at få ham dømt. I hvertfald når man ser at de afventer svaret af tekniske undersøgelser af en lighter og hans computer. Det er ikke tegn på at de arbejder "bredt", men at de arbejdet målrettet mod at få ham dømt.

Nu efterforsker de selvfølgelig ikke gennem pressen (med mindre de kan få gavn af det), så det kan selvfølgelig være at de stadig arbejder på andre muligheder. Men der er ikke meget der tydet på det.

Så må man håbe de har ret.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:
en kæmpe & vigtigt sejre for kampen mod LO's monopol/kartel ønsker
Sagt ligeud synes jeg det er lige så underlødigt at bruge en kriminal sag som fortaler for modstand med 3F som jeg ville finde det underlødigt hvis nogen var tossede nok til at skrive, at hvis Amin var blevet dømt, så var det et nederlag for frie fagforeninger.  Jeg håber da du ellers kan holde skidt og kanel adskildt

vh

Du misforstår det fuldstændigt. HVis Amin  havde blevet fængslet og kendt skyldig ville hele kampen om det frie valg, og det ville være stort set umuligt at få en debat i offentligheden op og køre.

Det er ikke mig der ikke kan skelne mellem en overenskomstdækket virksomhed med ordenlige forhold & en virksomhed der faktisk har dårlige forhold.  Jeg konstatere bare at uanset om jeg vil have det eller ej så er VG konflikten symbolet for hele den kamp vi køre for det frie fagforenings valg. Jeg syntes på det punkt det er synd, men det hænger sammen. 

Nu kan der komme fokus på sagen igen, altså kampen om det frie valg, og forhåbenligt stadigvæk få lagt pres på 3F til at droppe deres håbeløse kamp mod Amin & hans restaurant.


Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

BruunMedia:
og ingen beviser der peger direkte på ham

Benzinen på hans bukser må da siges at pege på ham. Og husk lige at han stadigvæk er sigtet i sagen.


Der var intet der pegede på at han havde gjort det og at benzinen var  brugt til at antenne ilden. Det kunne være da han tankede hans bil op, eller brugt i restauranten til andre formål.

HVis det er det eneste som man kan "klantre" ham for.. så har man stadigvæk 6 mænd & 2 biler udeforan restauranten at forklare. Hans incitament for at gøre det, og hans forklaring at skyde ned. Der er ikke sat spørgsmålstegn ved hændelsforløbet og dermed intet der peger imod ham. 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Og oveni alt det her syntes jeg det er værd at nævne at politiet under hele konflikten med undtagelse af den store kommunistiske demonstration i sommers, IKKE har taget aktion ved vejlegården. De har ikke ville bryde ind når 3F har stået på Amin Skov's matrikel og kunde boykottet osv. De har ikke ville blande sig i en faglig konflikt.. Altså.. Vores politi nægter at gøre deres arbejde.. 

Så det er og vil ikke være første gang de modarbejder ham.

Anholdelsen kom på dagen da Brian Voss kom hjem fra 2 ugers ferie, og føles meget som en slags "Hævnaktion" efter alt den hetz de har fået de sisdte par uger.. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BruunMedia:
Nu kan der komme fokus på sagen igen, altså kampen om det frie valg, og forhåbenligt stadigvæk få lagt pres på 3F til at droppe deres håbeløse kamp mod Amin & hans restaurant.

Jeg vil stadigt ikke blande en sag om fagforeninger og dette sammen Du ser selv Zenia på din egen side skrive tak til dig fordi du holder med - og hun er helt fokuseret (som hun skriver til dig på din Amino profil: det er ikke til at bære som Liberal Alliance) på at sagen kun har en side

Kampen om frie fagforninger, den danske model og hvad ved jeg, lever givet videre, uanset hvad. Det her vil bare være et bølgeskvulp om få år

Det som er sørgeligt er, at det kan ende uden dom og uden at der er fundet skyldige - fordi beviserne ikke er klare og og måske slet ikke eksisterer. Det vil være sørgeligt - for mennesket Amin og for sagen - kampen om de frie fagforeninger contra "den danske model"  står og falder slet ikke med denne sag. 

Lige så snart, man vælger side i branden i forhold til politisk tilhør, og det mener jeg der er klare tegn på hos mange - så træder man ved siden af et for mig vigtigt spor: Det er dommeren der afgør - og det som afgøres der, tager vi som demokrater til  efterretning uanset vi hører til LA - Liste A eller% alt andet.

Politisk oprørte mennesker der går ind i den med skyklapper - ødelægger mere samlet end de tror.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie:

Jeg vil stadigt ikke blande en sag om fagforeninger og dette sammen Du ser selv Zenia på din egen side skrive tak til dig fordi du holder med - og hun er helt fokuseret (som hun skriver til dig på din Amino profil: det er ikke til at bære som Liberal Alliance) på at sagen kun har en side

Kampen om frie fagforninger, den danske model og hvad ved jeg, lever givet videre, uanset hvad. Det her vil bare være et bølgeskvulp om få år

Det som er sørgeligt er, at det kan ende uden dom og uden at der er fundet skyldige - fordi beviserne ikke er klare og og måske slet ikke eksisterer. Det vil være sørgeligt - for mennesket Amin og for sagen - kampen om de frie fagforeninger contra "den danske model"  står og falder slet ikke med denne sag

Politisk oprørte mennesker der går ind i den med skyklapper - ødelægger mere samlet end de tror.



 Nu er den besked over snart et år gammel så lidt ude af kontekst hvad der sker idag. Sagen har ændret sig meget på den tid. 

Kampen vil leve videre men svækket, hvis Amin kom ud og blev dømt.  Han har og er frontfiguren for kampen mod LO's monopol & Kartel trods det ikke kun handler om ham.

Og jeg er ikke gået ind i den sag her politisk som du også vil kunne se på Facebook & Medierne.. Jeg er gået ind i den her personligt.

OG ja det er pisse ærgelgit det kan ende uopklaret.. Men som alt har været fremme nu med politiet har det været en kamp for at få Amin dømt og der er ikke gået nok i dybden med de andre beviser som kunne pege i retning af andre der har været inde over.

Hvor står og falder kampen så? For jeg har ikke lagt mærkelig til kampen i offentligheden i det omfang før VG blev konfliktet?  

Side 36 ud af 39 (387 indlæg)