Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DET gør mig rasende! 3F blokade

Side 35 ud af 39 (387 indlæg)
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Zenia:
Vil nu ikke bruge tid på at gætte hvem er det der er bag profilen, ved bare at det er IKKE en iværksætter

Det tro jeg da roligt man kan gå ud fra er sandt, det er godt nok mest fagforeningsfolk der tænker sådan

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

uanset hvad, så er AS jo nu sigtet for selv at have iscenesat det. Føljetonen forsætter, men desværre kan det vel være sandt, og han har været under pres der kan få folk til at begå løjerlige ting. Vi må afvente bevis og indicier - men helt dybt overraskende er det desværre ikke. Foreløbigt er han sigtet og ikke dømt 

http://www.dr.dk/Nyheder/Ligetil/Dagens_fokus/Indland/2013/01/22112032.htm

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Zenia Kommunikation Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Klart, han har også afmålt tilpas meget til at ligge i røg - til at besvime og ryge direkte til den intensive afdeling men tilpas lidt for at ikke dø af det! Tror du virkelig på det?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Zenia:
Klart, han har også afmålt tilpas meget til at ligge i røg - til at besvime og ryge direkte til den intensive afdeling men tilpas lidt for at ikke dø af det! Tror du virkelig på det?

 Nogen gange virker du lidt som om du er rørt sammen i en suppeterrin i går Smile Sorry Zenia - men du er enten lidt forelsket eller i det mindste meget trofast mod det du tror på.

Ingen af os aner det, men vil du ha et scenarie som er MULIGT (og ikke dermed DET rigtige) bare rent gæt?

Vor mand er kørt ned psykisk som fysisk. Det koster penge og kræfter, og nu skal der enten hentes noget forsikring, eller kastes brande på bålet for den "forfulgte" - der må skaffes en afgørelse, det kan ikke blive ved sådan i evighed - en panik situation.

Ind i køkkenet med brændbare væsker og de fordeles et par steder. Vor mand er ikke rutineret brandstifter, og da der tændes, ja så går det stærkt, MEGET stærkt - BUM - dampe eksploderer - brænd, røg - og nu er det panik - ud - ind på et kontor men derfra og ud, er det kun gennem vinduet -

Røg i massevis - PANIK - smadre vindue - ud - slå sig ved et forbandet uheld - alt går da galt, eller - knalder sig selv en, for det her kan gå helt galt, faktisk har han indåndet masser af røg, og kunne være død - og nu skal nogen andre jo gerne ha skylden, tænk på alle de støtter der bliver skuffede.

Jeg siger IKKE det var sådan, bare at det da er naivt at udelukke det, specielt når der nu faktisk ligger en sigtelse

Jeg afventer gerne og langt helst politiet - måske opretholdes sigtelsen og der bliver grundlovsforhør i morgen (og du vil sikkert mene at dommeren og de øvrige der, alle holder med 3F) - og måske bliver anholdelsen opretholdt -ELLER - han bliver sat fri, fordi indicier eller beviser ikke holder til sigtelsen. 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herning
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Tjill Networks Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også de sagde noget med en telefonaflytning af Amins telefon, som gjorde at Politiet havde en god sag.

Det var i radioen i morges - men jeg har måske hørt syner, for jeg kan ikke finde noget på det i de skrevne medier... (endnu)

Det er lidt af en drejning af hele situationen!

Vi må vente og se hvad der sker. Det er tragisk lige meget hvordan man vender og drejer det...

Selvstændig konsulent inden for hosting, udvikling, outsourcing, sikkerhed m.m. - se http://tjill.net

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Zenia Kommunikation Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Der var ingen i aflytninger, der kunne begrunde mistanke. Amin er løsladt nu!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep - og det ville ha undret mig andet, for politiet kan jo dårligt hævde at han skal være fængslet af efterforskningsmæssige hensyn, efter at ha undladt at fængsle så længe.

Han er derimod ikke frikendt, blot løsladt under efterforskningen. Det kan sagtens også ende med droppede anklager, vi må bare vente og se, til videre er han sigtet - men uskyldig så længe der ikke er en dom. 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er fint han er løsladt. Efter at have fulgt sagen "live", så var beviserne temmelig tynde. Og vi lever forhåbentlig stadig i et samfund, hvor man er uskyldig indtil det modsatte er bevist.

At hans svar til tider også virkede lidt tynde, det kan der være mange årsager til, som man kun kan gætte på.

Jeg vil nu lade tvivlen komme ham til gode - og i hvert fald ikke selv dømme ham, før en domstol har gjort det samme, hvis det skulle ske.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas:
Jeg synes det er fint han er løsladt. Efter at have fulgt sagen "live", så var beviserne temmelig tynde

Han skal vist være glad for at der var så meget offentlig fokus på denne sag, for ellers er jeg ikke sikker på at han var blevet løsladt. Jeg har i hvert fald set folk blive både varetægtsfængslet og dømt, på langt færre indicier end dette.

Men godt for Amin. Især hvis han rent faktisk er uskyldig :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 35 ud af 39 (387 indlæg)