Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Husk WWW i papirannoncer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har lige gjort en opdagelse i forbindelse med vores seneste kampagne for Algerex til rensning af fliser og tage for grønne begroninger for http://algerex.com

Michael Aagaard fra www.onlinetekstforfatter.dk har dygtigt hjulpet os med at lave en landing page, og vi har selv indrykket en rubrikannonce i Idenyt den 27. marts med et link til landing page, hvor alle tilbydes en gratis vareprøve. I linket havde vi ikke anført www foran Webadressen, fordi vores server naturligvis er sat op til at håndtere begge muligheder.
Jeg havde ikke regnet med, at der er mange webbrugere, der tror, at en webadresse kun har www foran.
Heldigvis havde vi fået det råd, at vi skulle have telefonnummer i annoncen. Det rettede op på fejlen med det manglende www, men giver også annoncen mere seriøsitet at der står personer bag, der kan kontaktes for råd og vejledning. Næste gang gør vi dog telefonnummeret mindre.

For øvrigt er der meget få indlæg om kombinationen af papirannoncer og webmarkedsføring.
Jeg vil vende tilbage efter påske med information om mine erfaringer med papirannoncer kombineret med landing page, opfølgende emails og Google Analytics.

PS: Find vores rubrikannonce i Idenyt, hvis du også vil have en gratis vareprøve på Algerex Poly til at rense fliser, tage og hegn.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, og det er en fejlagtig idé at mange mennesker har. www er jo i princippet et subdomæne på lige fod med alt andet (hvorfor det f.eks. også ville være helt hen i skoven at skrive f.eks. www.shop.domæne.dk).

**krummer tær**

Og god weekend Smile

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarne Ravn:
PS: Find vores rubrikannonce i Idenyt, hvis du også vil have en gratis vareprøve på Algerex Poly til at rense fliser, tage og hegn.

Hvorfor ikke give tippet her - og se hvad Amino referencer kan kaste af sig?!


Er potentiel køber, men jeres produktside mangler indholdsdeklaration på varen ?
http://shop.aquatex.dk/product/algerex-poly-halv-liter-algerens-758/ 

(plus et stk broken image #2)

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim

Tak for dit råd. Det med indholdet vil jeg bringe i orden i morgen.
Hvad angår tilbuddet, håber jeg, du vil have tålmodighed et par dage. Vi har haft megatravlt med produkter, labels, emballage, annoncering etc.
Men i løbet af en lille uges tid vil jeg lave et godt tilbud til Aminoer. Det har I fortjent.
Hvad tror du virker bedst. En gratis prøve. - eller et rabattilbud?
Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarne Ravn:
Hvad tror du virker bedst. En gratis prøve. - eller et rabattilbud?

X - kommer vel an på så meget.....

Pris & konkurrence fra andre mærker - hvor der iøvrigt må være noget med pris per m2 må være interessant at liste. Hvor let det er at købe erstatningsvare andet sted,  

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarne Ravn:
Men i løbet af en lille uges tid vil jeg lave et godt tilbud til Aminoer. Det har I fortjent.
Hvad tror du virker bedst. En gratis prøve. - eller et rabattilbud?

Har jeg misset et godt tilbud til Aminoer ...?
hmmm - var egentlig på udkig efter et økologisk middel .... eller så skånsom som muligt

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Man skal holde, hvad man lover - som udgangspunkt. Det har desværre vist sig, at vores produkt skal have en anden klassificering med det nuværende meget koncentrerede indhold. Det arbejder vi på at få på plads gennem en ændring af produktet. Det er imidlertid både kompliceret og tidskrævende.

Så snart der er mulighed for det, vil jeg komme med et tilsvarende tilbud. Undskyld ulejligheden.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

No problem - jeg noterede mig godt nok også beskeden på jeres webside.

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)