Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mål nået: 20.000 DKK i passiv indtægt på en uge.

Side 7 ud af 10 (97 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper!

Fedt at høre og godt arbejde :-)

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke herfra:)

Det motivere EKSTREMT meget at høre på jer ældre affiliates succes;) Hvad er dit næste mål?

Venlig Hilsen

Kasper Toxvig

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort sagt: Fandme stærkt gået!

Fra København
Tilmeldt 13. May 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Inspirerende og fascinerende indlæg Casper, jeg kan med garanti bruge din historie til at motivere mig selv og så kan jeg takke dig på et senere tidspunkt når jeg også opnår mine mål :) Good job!

Bedste hilsner, Behzad

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 70
Fra  K.S. Nielsen - Rør og Stålbyg ApS Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det, det er  sgu godt gået.

Må jeg høre om en ting, jeg har selv lavet ligende side med mobilpriser, men der blev simpelthen for meget vedligeholdelses arbejde, så jeg droppede det igen.. Men opdatér dine sider sig selv med priser, altså har du et script som automatisk køre et par gange om ugen og opdater priserne osv?

Endnu engang tillykke med det.. :)

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Sejer:

Tillykke med det, det er  sgu godt gået.

Må jeg høre om en ting, jeg har selv lavet ligende side med mobilpriser, men der blev simpelthen for meget vedligeholdelses arbejde, så jeg droppede det igen.. Men opdatér dine sider sig selv med priser, altså har du et script som automatisk køre et par gange om ugen og opdater priserne osv?

Endnu engang tillykke med det.. :)

Prøv at se her:

http://xxxxxxx.dk/?x=10 

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt gået! Tillykke :)

/Tobias Lund

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

tillykke Casper - det er jo en drøm mange deler!

Jeg tænkte om du måske ville være åben for at lave et lidt større blog-indlæg om din tur fra 2009 til nu. Jeg ville meget gerne høre mere om din historie og høre hvad du har satset på, hvad der gik godt og hvad der gik i vasken.

Mvh

Mads

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke Casper, intet mindre en fantastisk :-)

Mvh Kristian

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Zaphod:

Jeg har en ven som omsatte for 60.000 månedligt på Adsense før googles Panda algoritme update. Efter updaten havde han ikke omsætning nok til at dække domæneudgifter.

Keep up the great work. Og gi den gas.

Del gerne ud af dine erfaringer i forbindelse til med hvad som du mener virker online og ikke.

Jeg havde selv nogle sider som blev ramt, men omvendt også nogle som fik en bedre placering da en række konkurrenter blev ramt. Du kan finde min blog her , omend det ikke er blevet til så mange indlæg endnu. Der er også flere gode bøger f.eks denne og denne. Dette indlæg er også rigtig godt, og i sig selv et godt eksempel på, hvordan man bør bygge indhold, hvis man har langsigtede strategier. 

Remydk:
Det er super nice. Det er ikke så længe siden du nåede 5.000 kr. på en dag. Hvad er dit næste mål?


Den blev også tangeret i forrige uge. Jeg har en målpind der hedder 10.000 for en dag. Og jeg var tættere på 10.000 end 5.000 en af dagene i forrige uge, så det begynder at ligne noget. 

Kim Sejer:
Må jeg høre om en ting, jeg har selv lavet ligende side med mobilpriser, men der blev simpelthen for meget vedligeholdelses arbejde, så jeg droppede det igen.. Men opdatér dine sider sig selv med priser, altså har du et script som automatisk køre et par gange om ugen og opdater priserne osv?

Det er lavet så der skal laves så lidt manuelt arbejde som muligt. Omend det ikke er alt hvor det kan lade sig gøre.

Mads:
Jeg ville meget gerne høre mere om din historie og høre hvad du har satset på, hvad der gik godt og hvad der gik i vasken.

Absolut. 

Side 7 ud af 10 (97 indlæg)