Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interesse/viden og muligheden for at tjene penge på den.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har netop solgt et virksomhedsprojekt sammen med en kammerat, da vi grundet tid simpelthen ikke kunne drive det videre. Så nu skal jeg over noget nyt!

Min uddannelse kræver min tilstedeværelse 24/7 i nogle perioder for at give mig helt fri i andre. Derfor har jeg nu fattet interesse for affilliate marketing. Jeg har akkumuleret enorme mængder viden om emnet og dets subemner på de par måneder jeg har været interesseret, men grundlæggende synes jeg stadigvæk, at jeg har svært ved at håndtere spørgsmålet: "Er det nødvendigt at have en oprigtig interesse for det emne jeg skriver om?"

Mit eget primære interessefelt er indenrigspolitik, forsvarspolitik, udenrigspolitik og Forsvaret.

Jeg har svært ved at se mig selv skabe en afilliate-indtægt ved disse emner, men jeg er spændt på at høre, hvis nogen af jer har nogle idéer til, hvordan jeg kan greje den :-) 

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske vi kunne finde ud af noget sammen?

Jeg driver et apolitisk community sammen med to andre iværksættere. Min umiddelbare tanke er, at du er aktiv på www.politiskdebatforum.dk og ad den vej får besøgende til din side/blog.

Hvad tænker du om den ide?

Det kræver selvfølgelig at du er flittig ved tastaturet på begge sites, men jeg ser helt klart et potentiale :-)

Dbh. Celgaard

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Celgaard! Tak for dit svar!

Du har ret i, at hvis jeg havde en politisk blog, ville det helt sikkert være en god idé f.eks. at markedsføre sig ved at skrive på f.eks. jeres site. Men rent affilliate/adsense, så forestiller jeg mig bare stadigvæk, at det er afsindig svært at skabe indtægt på?

Jeg har f.eks. klikket en del rundt på jeres site og bemærker, at i ingen reklamer har overhovedet?

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Bare en tanke:

Hvad hvis du, helt uden reklamer, får penge for hver gang dine indlæg læses hos Celgaard ? Så er det jo op til dig selv at skrive noget der er interessant nok.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Viggo.

Jeg tror ikke helt jeg forstår din idé? Skulle Celgaard så betale for det? Og hvad skulle hans incitament til det være? Udover, at jeg måske kunne trække nogle flere besøgende ind på hans side (som er non-profit, så vidt jeg lige kan se)

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Lige nøjagtigt. Hvis du er en god skribent, vil andre gerne betale dig for at gøre arbejdet. Om det er non-profit eller ej, kan jeg ikke vurdere, men da en blog side ikke er noget værd uden besøgende, vil gode artikler altid være en god salgsvare.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil slet ikke være umuligt at tjene penge via affiliate marketing på et website med fokus på politik. Tænk i målgrupper, hvem besøger dit website og hvad er deres interesser? Find reklamer der tiltaler dine besøgende, de behøver så absolut ikke at være politiske.

Skulle du gå hen og få mange besøgende, så ville jeg da begynde at kontakte politiske partier, pensionskasser, interesseorganisationer und so weiter. 

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Om ikke andet kan du altid tjene en smule vha. google adsense. Herudover er der jo også mulighed for at forhandle direkte reklameplads med politiske partier - især ved folketingsvalg (som dog kun kommer hvert 4. år...). En anden god affiliatemulighed er at sælge bøger via saxo.com, der rammer din målgruppe (f.eks. bøger om politik...)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)