Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IQmedier nede?

Side 6 ud af 9 (90 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Gad vide hvornår de får det til at køre igen den var kort oppe men nu nede igen :(

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Endelig er IQ medier oppe...

Lad os se fremad og håbe at IQ har lært noget af denne fadæse og hvis dette skulle ske i fremtiden KONTAKTE deres samarbejdspartnere, da deres mail system ikke har været nede så det er 100 % for dårligt at vi ikke er blevet varskoet.

Hvis folk ikke får besked er K-ordet det første folk tænker på da flere har knækket nakken og flere hænger med r.... i vandskorpen..

Jeg er stadig 110 % enig med Dennis og hans bekymring i første omgang

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu var jeg så for hurtigt ude, da de er nede igen ... CRAAAAP..

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er sku da for pinligt

Fra Herning
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Tjill Networks Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Som opfølgning på Caspers indlæg, kan man nemt via en whois finde dette:

# whois iqmedier.dk

Expires: 2011-10-31

Registration period: 5 years

Så de har måske glemt at betale, fordi de betaler for 5 år af gangen, og ikke lige har tænkt på at få det tilmeldt betalingsservice...

Selvstændig konsulent inden for hosting, udvikling, outsourcing, sikkerhed m.m. - se http://tjill.net

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Om det så var 10 år burde man have styr på det facts, du får også emails om at du skal forlænge perioden :).

Det er en kæmpe bommert, og lugter lidt at uprofessioneliltet at de ikke kan holde styr på så små ting i deres organisation :).  

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er de oppe igen.. Lugter sgu lidt af et MySql problem fremfor et domæne issue..

Jeg har modtaget mails fra dem igår så kan ikke være grundet domænet...

Jeg vil helt sikkert lade tvivlen komme dem til gode selvom jeg syntes de skulle have været ude med en partner mail med det samme og dette problem.

Det syntes jeg er dybt uproffessionelt..

Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kunne da fristes til at spørge om det ikke er på sin plads med en lidt mere dybdegående forklaring på nedetiden. 

1. Hvad var problemet?

2. Hvad har de gjort for at det ikke sker igen ?

Eller er det helt urimelige krav at stille ?

/Thomas 

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 9. Jan 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Aner ikke hvad der er galt. Men man må håbe at de retter den generelle fejl der er i deres tracking. Den er ufattelig langsom. Jeg oplever generelt at kun halvdelene af mine direkte SEM kliks kommer igennem når det er igennem IQmedier, med euroads er det tæt på alle. Oplever ofte over et sekund i limbo hvor der er blank skærm og url'en er tracking-url'en som for de fleste ikke er voldsomt betryggende.

Jeg er så ny og uerfaren at jeg ikke har råd til at miste så mange henvisninger pga. teknik, derfor bruger jeg kun IQmedier som supplement, på trods af at de ofte nogle gode aftaler.

Side 6 ud af 9 (90 indlæg)