Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

22 Aminoer, 23 sider, 1 mål: 5.000kr passivt om måneden

Side 22 ud af 26 (254 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Nordahl:
Ja, men som jeg har forstået passtiv indtjening, så skulle det være, hvor du får 5000,- i indtjening om måneden uden at lave noget. De tøser der tjener 5000,- på blogging laver jo blog indlæg flere gange ugen, hvis ikke hver dag, og det bruger de meget tid på. = ikke passiv.

Men hvis de ikke er aktiv på bloggen i en måned, vil de jo stadig tjene penge - sikkert i den samme mængde.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Jensen:

Jannik Nordahl:
Ja, men som jeg har forstået passtiv indtjening, så skulle det være, hvor du får 5000,- i indtjening om måneden uden at lave noget. De tøser der tjener 5000,- på blogging laver jo blog indlæg flere gange ugen, hvis ikke hver dag, og det bruger de meget tid på. = ikke passiv.

Men hvis de ikke er aktiv på bloggen i en måned, vil de jo stadig tjene penge - sikkert i den samme mængde.

Måske, måske ikke :-)

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er der efterhånden ved at være lidt guf på vej til os, der følger med på sidelinjen? :-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jannik Nordahl:

Ja, men som jeg har forstået passtiv indtjening, så skulle det være, hvor du får 5000,- i indtjening om måneden uden at lave noget. De tøser der tjener 5000,- på blogging laver jo blog indlæg flere gange ugen, hvis ikke hver dag, og det bruger de meget tid på. = ikke passiv.

Der burde laves regler for, hvad der menes med passiv indtjening i denne "konkurrence". Da man jo også i ny og næ er nødt til at ændre reklamer m.m.

Du er bare sur over, at din app ikke har fået lov at deltage :-) 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 4. Apr 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Manden har dog ret..
Kald det ikke passiv indtjening, hvis det ikke er. :) 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke, hvem der har opfundet begrebet "passiv indtjening".

Hvis en hjemmeside med reklamer er passiv indtjening, så er ekstrabladet.dk et eksempel på en side med succes. De han hente 5.000 kr på en lille reklame, som kun bliver vist en dag.

Hvis de stoppede med et opdatere, så ville antallet af besøgende langsomt falde, når det går op for dem, at der ingenting sker, men hvis papiravisen fortsat udkom, så ville det sikkert gå langsommere.

Wikipedie.com ville derimod kunne derimod overleve noget længere uden opdateringer. Tænk bare før i tiden, da vi havde flotte Lademanns leksika i læder stående på hylderne i årtider ...

Hvis man kan tjene 1.000 kr. om dagen på en blog eller en aps, så er det derved ikke passivt, men en god timeløn.

Jeg kan se på mine "passive" sider, at det langsomt går i stå, når jeg går i stå, hvorimod en blog, som jeg har, med 400 indlæg bedre kan klare sig uden mig, da meget af det er "tidløst", men selv her falder antallet af besøgende betragteligt, når jeg intet gør.

Ansætter man en filippiner til at skrive, så er det heller ikke passivt, men outsourcing.

Nuvel, det bliver spændende at så månedens opgørelser, passivt eller ej.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Busekist Ohlsen:

Er der efterhånden ved at være lidt guf på vej til os, der følger med på sidelinjen? :-)

Jo fra mig er der, men desværre er der problemer med statistikken hos Tradedoubler og det har der været siden fredag. Derfor mangler nogle dages tal, før jeg kan frigive det jeg har. Håber de får det fixet i morgen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcus Forsberg:

Jannik Nordahl:

Ja, men som jeg har forstået passtiv indtjening, så skulle det være, hvor du får 5000,- i indtjening om måneden uden at lave noget. De tøser der tjener 5000,- på blogging laver jo blog indlæg flere gange ugen, hvis ikke hver dag, og det bruger de meget tid på. = ikke passiv.

Der burde laves regler for, hvad der menes med passiv indtjening i denne "konkurrence". Da man jo også i ny og næ er nødt til at ændre reklamer m.m.

Du er bare sur over, at din app ikke har fået lov at deltage :-) 

Nej nej slet ikke :-). Det ville jo slet ikke være en sjov konkurrence at følge så! Hehe!

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Drejer (WooX):

Nicolai Busekist Ohlsen:

Er der efterhånden ved at være lidt guf på vej til os, der følger med på sidelinjen? :-)

Jo fra mig er der, men desværre er der problemer med statistikken hos Tradedoubler og det har der været siden fredag. Derfor mangler nogle dages tal, før jeg kan frigive det jeg har. Håber de får det fixet i morgen.

Øv, jeg ellers specielt glædet mig til at se dine tal pga. dit tweet ;-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person
Side 22 ud af 26 (254 indlæg)