Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indtjeningsrekord - YES!

Side 9 ud af 14 (136 indlæg)
Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Hej Bjarne. 

Mange tak for det. End ikke min bankmand forstår helt hvad jeg laver, måske er jeg bare dårlig til at kommunikere det ud. Så til daglig "sælger jeg bare sokker", det er lidt nemmere at forholde sig til - selvom det ikke er min primære indtægtskilde.

Nej jeg har bygget dem op på 2 år, ved siden af det lønmodtagerjob jeg havde. Det er så først en måned siden, at jeg synes indtægten, var stabil og stor nok, til at kunne forsøge mig. 

Du har selv opbygget alle dine 80 sider, ik?

Har du en uddannelse omkring at lave hjemmesider ? eller har du selv lært dig det ?

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

seOrdbogen: Tusind tak for de pæne ord. Det er meget smigerende :-). 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nesuz:

Du har selv opbygget alle dine 80 sider, ik?

Har du en uddannelse omkring at lave hjemmesider ? eller har du selv lært dig det ?

Jo, med undtagelse af nogle få stykker, hvor jeg har hyret end anden til at lave noget. Nej jeg er ikke uddannet noget, men har været ansat 2 år som it konsulent/programmør i en privat virksomhed, og herefter 4 år i Forsvaret. Ikke at det er særlig relevant, men så kender du da baggrunden :-). Jeg byggede mine første sider i slutningen af 90erne.

Fra Rødekro
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

tillykke med det glæder mig til at høre når de 10.000 kommer om dagen :D

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Nesuz:

Du har selv opbygget alle dine 80 sider, ik?

Har du en uddannelse omkring at lave hjemmesider ? eller har du selv lært dig det ?

Jo, med undtagelse af nogle få stykker, hvor jeg har hyret end anden til at lave noget. Nej jeg er ikke uddannet noget, men har været ansat 2 år som it konsulent/programmør i en privat virksomhed, og herefter 4 år i Forsvaret. Ikke at det er særlig relevant, men så kender du da baggrunden :-). Jeg byggede mine første sider i slutningen af 90erne.

hvor lang tid brugte du, på at lære at lave hjemmesider ?

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Søborg
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt fantastisk resultat, du har lavet.

De sider, du har linket til her, har jeg checket ud og især NyeSokker.dk er virkelig lækker. Hurtig, flot, overskuelig og lige til at købe på.

Nu har jeg personligt ingen erfaring med det du laver, men jeg tænker lidt, at nogle af de enkelte site er "meget smalle". Er det måden at gøre det på? Ellers byder jeg gerne ind med noget input om hvordan du kan ekspandere lidt og måske få endnu flere besøgende (?)

Jeg er selv så småt ved at prøve at starte op og går en helt anden vej, men det giver virkelig stof til eftertanke, at der er helt andre muligheder ... altså hvis nu jeg skulle fejle miserabelt med mine egne ideer, så KAN affiliate vejen med hårdt arbejde, måske lykkes selv for mig... Stick out tongue

Under alle omstændigheder fortsat god vind og masser af succes til dig og familien

Mvh,

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at svare på. Det er en løbende process, . Teknologierne er jo blevet skiftet ud med tiden. Men jeg kan da huske jeg byggede en side om webudvikling i 2002, og lavede en  konkurrence side i 2004

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Men tror at man kan få, det samme resultat hvis du brugte Wordpress

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

ozzy_angel: Mange tak. Det bliver spændende at se hvordan det ser ud nå vi når tættere på jul.

Carsten: Tak skal du have. En del af siderne er netop meget smalle, og det har i hvert fald fungeret for mig :-)!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. Wordpress er ingen hindring, men du har ikke samme fleksibilitet til at forme projekterne som du vil. Nu har jeg f.eks programmeret et system som du kan se her, til at hente bladtilbud fra en anden side. I princippet kan du jo godt lave det samme i WP, men du skal opdateret det manuelt, eller have programmeret et modul der kan hente det data - og så er du ligevidt :-)

Side 9 ud af 14 (136 indlæg)