Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indtjeningsrekord - YES!

Side 10 ud af 14 (136 indlæg)
Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Ja. Wordpress er ingen hindring, men det du har ikke samme fleksibilitet til at forme projekterne som du vil. Nu har jeg f.eks programmeret et system som du kan se her, til at hente på bladtilbud fra en anden side. I princippet kan du jo godt lave det samme i WP, men du skal opdateret det manuelt, eller have programmeret et modul der kan hente det data - og så er du ligevidt :-)

Tak for svaret :) og TILLYKKE du når helt sikkert de 10k ;)

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nesuz:
Tak for svaret :) og TILLYKKE du når helt sikkert de 10k ;)

Forhåbentlig & selv tak :-)!

Fra Nærum
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Ja. Wordpress er ingen hindring, men du har ikke samme fleksibilitet til at forme projekterne som du vil. Nu har jeg f.eks programmeret et system som du kan se her, til at hente bladtilbud fra en anden side. I princippet kan du jo godt lave det samme i WP, men du skal opdateret det manuelt, eller have programmeret et modul der kan hente det data - og så er du ligevidt :-)

Så med andre ord, uden programmerings kundskaber er det indtjeningsmæssigt et hobby-projekt, mens man er nødt til at kunne benarbejdet selv, hvis man skal arbejde med det på fuld tid som du gør?

Det er egentlig meget enkelt.

Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Sindsygt godt gået, men vil lige høre er det på adsense du laver alle de penge?? Måske et dårligt spørgsmål, da jeg ikke har læst hele tråden så det har du nok svaret på ;-) 

Mvh Jimmi

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej overhovedet ikke. Jeg tror der er mange som lever af det her, uden at kunne skrive en eneste linies kode. De finder så på nogle sider og koncepter, der passer til deres kompetencer - eller får det lavet i byen.

Hvis du vil lave en side som parfume priser skal du enten selv lave det, eller få nogle andre til det. Derudover det det sjældent jeg rammer rigtigt i første hug, og jeg retter typisk mange ting til løbende. 

Eksempelvis har jeg nok rettet <titel>-tagget på www.nyesokker.dk over 12 gange, for at finde ud af hvad fungerede bedst -  for mig.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vil gerne lige støtte Caspers udmelding om at man kan leve af det uden de store kodningsevner - Jeg lever af det, og jeg kan kun delvis HTML

Når det så er sagt, så er denne tråd jo ret lyserød og positiv :-) Det er ekstremt svært at få det til at køre - Jeg har i hvertefald ikke ville anbefale nogle af mine arbejdsløse venner at hoppe i gang med det. Der er rigtig mange ting som man skal kunne, for at få det til at spille. Plus det er ekstremt hårdt at have selvkontrollen til at arbejde seriøst med ting som måske først giver en indtjening om f.eks. et års tid. 

De fleste vil fejle med et brag, imens andre vil kunne tjene nogle fine lommepenge - Og nogle få vil kunne leve af det. Men som med alting i livet, hvis man ikke prøver bliver det i hvertfald aldrig til noget :-)

Det sværeste for mig er som sagt selvkontrollen, og motivationen ved at arbejde hjemme. Selv om jeg lever af det, så er jeg så småt begyndt at kigge efter et rigtigt arbejde igen - deltid eller fuldtid, for jeg savner sq at have kollegaer osv. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Sølund:

Vil gerne lige støtte Caspers udmelding om at man kan leve af det uden de store kodningsevner - Jeg lever af det, og jeg kan kun delvis HTML. 

Når det så er sagt, så er denne tråd jo ret lyserød og positiv :-) Det er ekstremt svært at få det til at køre - Jeg har i hvertefald ikke ville anbefale nogle af mine arbejdsløse venner at hoppe i gang med det. Der er rigtig mange ting som man skal kunne, for at få det til at spille. Plus det er ekstremt hårdt at have selvkontrollen til at arbejde seriøst med ting som måske først giver en indtjening om f.eks. et års tid. 

De fleste vil fejle med et brag, imens andre vil kunne tjene nogle fine lommepenge - Og nogle få vil kunne leve af det. Men som med alting i livet, hvis man ikke prøver bliver det i hvertfald aldrig til noget :-)

Det sværeste for mig er som sagt selvkontrollen, og motivationen ved at arbejde hjemme. Selv om jeg lever af det, så er jeg så småt begyndt at kigge efter et rigtigt arbejde igen - deltid eller fuldtid, for jeg savner sq at have kollegaer osv. 

Så man laver som fx. kunne være i wordpress.. og først forvente en indtjening om et år ?

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nesuz:

Jesper Sølund:

Vil gerne lige støtte Caspers udmelding om at man kan leve af det uden de store kodningsevner - Jeg lever af det, og jeg kan kun delvis HTML. 

Når det så er sagt, så er denne tråd jo ret lyserød og positiv :-) Det er ekstremt svært at få det til at køre - Jeg har i hvertefald ikke ville anbefale nogle af mine arbejdsløse venner at hoppe i gang med det. Der er rigtig mange ting som man skal kunne, for at få det til at spille. Plus det er ekstremt hårdt at have selvkontrollen til at arbejde seriøst med ting som måske først giver en indtjening om f.eks. et års tid. 

De fleste vil fejle med et brag, imens andre vil kunne tjene nogle fine lommepenge - Og nogle få vil kunne leve af det. Men som med alting i livet, hvis man ikke prøver bliver det i hvertfald aldrig til noget :-)

Det sværeste for mig er som sagt selvkontrollen, og motivationen ved at arbejde hjemme. Selv om jeg lever af det, så er jeg så småt begyndt at kigge efter et rigtigt arbejde igen - deltid eller fuldtid, for jeg savner sq at have kollegaer osv. 

Så man laver som fx. kunne være i wordpress.. og først forvente en indtjening om et år ?

SEO kan tage rigtig lang tid. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Sølund:
SEO kan tage rigtig lang tid. 

Før du kommer øverst på dine søgeord?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja eller noget der ligner :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 10 ud af 14 (136 indlæg)