Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tyveri ?

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 22:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

hej

hvad hvis en af ens medarbejder sjæler noget eller f.eks smadrer en bil og de er flyers omdeler dvs de har ingen defineret arbejds tid , dvs det kan være inden for arbejds tiden og udenfor arbejdstiden. og virksomhed bliver tyveri anmeldt hvem er den skyldige, og skal virksomhed betale noget?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 22:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Ville gerne hjælpe dig, men forstår SERIØST ikke dit soørgsmål :)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 22:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg forstår rigtigt . Flyers omdeleren har stjålet noget på sin tur ud med flyers for virksomhed X.

Og virksomhed X er så blevet anmeldt for tyveri..

Hvis dette er tilfældet så kan virksomheden på ingen måde  bliver anmeldt for tyveri.

Jeg er ikke advokat eller noget som helst, men en virksomhed kan ikke være ansvarlige for at en person stjæler.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 23:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

det er rigtig forstået.

og tak for svaret.

 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 23:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

hej

hvad hvis en af ens medarbejder sjæler noget eller f.eks smadrer en bil og de er flyers omdeler dvs de har ingen defineret arbejds tid , dvs det kan være inden for arbejds tiden og udenfor arbejdstiden. og virksomhed bliver tyveri anmeldt hvem er den skyldige, og skal virksomhed betale noget?

Så er det vel dig der står med ansvaret ?

Måske du skulle ansætte ansvarlige medarbejder, og forsikrer selv dem ordenligt ?

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 23:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hje Johnny

kan du garantere for dig selv at du ikke kører i en anden bil , man kan ikke garantere for sig selv og slet ikke andre menensker, de kan have de reneste straffe attester.

Og nej pt har jeg ikke hørt nogle der har stjålet noget fra vores bude, det er blot en gammel dame der har ringet til vores virksomhed og sagt at 2 sorte munge mennesker har stjålet vinduer(og hun tror at de er fra vores virksomhed )og hun har anmeldt vores virksomhed til politiet, ..hvor hvorfor det er sket, hvike vinduer har de stjålet alt er uvis.....

jeg spurgte på amino for at være sikker, der er mange kloge mennesker her på amino som man kan altid spørge til råds.

Så hvis der overhvedet nogle andre der overvejer at skrive nogle kommentarer her så skal det være en nyttig kommentar og ikke noget negativt tak!

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 23:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:
Så hvis der overhvedet nogle andre der overvejer at skrive nogle kommentarer her så skal det være en nyttig kommentar og ikke noget negativt tak!

Nu kan jeg så forstå at jeg stadig er inviteret til festen.

Du er arbejdsgiveren, så du står med hele ansvaret ?

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 00:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

Hej Johnny

du er så negativ og jaloux og trænger til omsorg at det er grotesk.

Du er ikke velkommen at skrive på nogle af mine indlæg...har du forstået det elelr skal jeg lave en særlig ramme omkring disse bogstaver. KAn du komme med noget onstruktivt som er ikke negativt så må du godt skrive.

og nej jeg er arbejds giver for 300 menensker og i fritid de mennesker kan gøre lige havd der passer dem- det interesseret mig ikke hvad de laver.:)og da det er et fri job de har dvs de kan omdele flyers når det passer dem, har de ikke et bestemt arbejdstid.

 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 00:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parterapeuten:

Hej Johnny

du er så negativ og jaloux og trænger til omsorg at det er grotesk.

Du er ikke velkommen at skrive på nogle af mine indlæg...har du forstået det elelr skal jeg lave en særlig ramme omkring disse bogstaver. KAn du komme med noget onstruktivt som er ikke negativt så må du godt skrive.

og nej jeg er arbejds giver for 300 menensker og i fritid de mennesker kan gøre lige havd der passer dem- det interesseret mig ikke hvad de laver.:)og da det er et fri job de har dvs de kan omdele flyers når det passer dem, har de ikke et bestemt arbejdstid.

Hvis det er noget de har gjort i fritiden, og ikke mens de har været på arbejde, så har det vel intet at gøre med dig??

** Ovenstående skal ikke forstås som nogen negativ eller jaloux kommentar.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 00:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

parterapeuten:

Hej Johnny

du er så negativ og jaloux og trænger til omsorg at det er grotesk.

Du er ikke velkommen at skrive på nogle af mine indlæg.

Kan så være ,du kan give mig de kærlige omsorg, lover "næsten" jeg lade dig være i fred :-)

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)