Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmarks prisstigninger pr 1. april - hvad gør i

Side 3 ud af 46 (460 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt gået, Helle! Det er ikke for sjov, hvad Post Danmark skaber af problemer her. Giv lyd, hvis du skal have opbakning af en eller anden art!

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Godt gået, Helle! Det er ikke for sjov, hvad Post Danmark skaber af problemer her. Giv lyd, hvis du skal have opbakning af en eller anden art!

Ja sig endelig til - du er jo ikke alene. Skrev denne debat tidligere.

Kh Trine

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak :·) min retfærdighedssans er yderste alarmberedskab i dag... Børsen, JP og ComOn er nu også kontaktet. Sig til hvis jeg mangler nogen som er vigtige!

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :


Husk at tænde for radioavisen i morgen tidlig Wink

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Tak :·) min retfærdighedssans er yderste alarmberedskab i dag... Børsen, JP og ComOn er nu også kontaktet. Sig til hvis jeg mangler nogen som er vigtige!

Transportministeren, da han er ved at lukke nethandel i DK til fordel for udlandet.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener nu at GLS bringer til døren, men at man selv skal indlevere. Her er priserne for private og en erhvervsaftale gør det sikkert billigere.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Mener nu at GLS bringer til døren, men at man selv skal indlevere. Her er priserne for private og en erhvervsaftale gør det sikkert billigere.



GLS henter gerne dine pakker på firma adressen, dog er det billigste at få sendt til en firma adresse, og derefter deres pakkeshop løsning som er en del mere fleksibelt end at skulle hente på et posthus, da du her som kunde selv vælger om du vil hente din pakke i 7/11 eller i blockbuster, (+ en del andre landsdækkende kæder) Som har åbent langt ud over almindelig åbningstid .

Pakken kan trackes osv ligesom post DK, mht til prisen kommer det meget an på hvor mange pakker du sender på årligt plan om det kan svare sig at vælge GLS frem for post DK.

 

 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Sig til hvis jeg mangler nogen som er vigtige!

Du kunne overveje Berlingske.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hejsa

Med risiko for at få tæsk - hvad er så problemet med Post Danmarks priser

man skulle da mene at hvis det var en pengemaskine at bringe pakker ud til private så ville alle da tilbyde dette.

Post Danmark skal vel have deres omkostninger dækket i deres forretning såvel som de private udbyder.

Problemet er vel at vi har givet vores kunder den opfattelse at fragten er næsten gratis.

Jeg bruger ikke selv Post Danmark da jeg kun har stykgods på paller - men de priser blev reguleret 6% op i november 2010.

Regningen for dette er sendt videre til mine kunder. 

monse

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Tak :·) min retfærdighedssans er yderste alarmberedskab i dag... Børsen, JP og ComOn er nu også kontaktet. Sig til hvis jeg mangler nogen som er vigtige!

Håber du får noget ud af det. Synes det er ved at gå lidt over gevind med dem.

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Side 3 ud af 46 (460 indlæg)