Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der vil bytte links for nå højere på Google?

Side 7 ud af 10 (95 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det er præcist hvad jeg gør - h1-h6 er entydigt for google...

Tilføjelse:
Men jeg bruger også css - bare ikke på overskrifter
 
(svarene er korte p.g.a brækket hånd - skriver megalamgsomt)
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Det må være nogle damn grimme sider så :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
I kan roligt CSS''e standard HTML-tags som H-tagging så de passer ind i jeres design. Det er der ingen problemer i.
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Du lader jo ikke hX formateringen påvirke dit design, specielt ikke taget i betragtning af at de ikke er ens i alle browsere. Du benytter blot f.eks. <h1>, hvorefter du i din CSS formaterer h1 efter ønske.
Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 11/29/2005 3:08:15 PM Forfatter: fey.dk Det må være nogle damn grimme sider så :)

JA  OKAY der fik jeg lige skrevet "forbi" dig - selvfølgelig kan du selv bestemme h1-h6 udseendet - men du må sørge for at du stadig bruger et h1-tag (troede du mente at give "individuelle tag navne i css filen")...
 
 
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var sådan set bare det jeg skulle have bekræftet, for jeg syntes sgu godt nok det lød mærkeligt hvis det var forbudt at style sine h-tags :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
mon ikke...
Dato: 11/29/2005 5:16:45 PM Forfatter: fey.dk Det var sådan set bare det jeg skulle have bekræftet, for jeg syntes sgu godt nok det lød mærkeligt hvis det var forbudt at style sine h-tags :)
 
Læser lige lidt grundigere næste gang inden jeg svarer - sorry
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes vi er ved at ryge lidt af sporet i denne debattråd. jeg vil foreslå at dem der eventuelt måtte have yderligere emner og afstikkere til det oprindelige emne åbner en ny tråd
Tilmeldt 17. Dec 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Vil da gerne bytte links med relevante sider.
Linket er: danishinvestor.blogspot.com
 
og keywords er tvangsauktion eller tvangsauktioner
 
I må selv bestemme teksten men kunne f.eks være den simple:
 
 
Håber der er nogen der er interesseret....
 
Edit: må også heller lænke til amino - det manglede da bare...
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har jeg læst/skimmet denne trå igennem og er egentligt kommet end del i tvivl om det er en fordel at have links på siden side eller ej. Derfor vil jeg lige prøve at høre jer kloge hoveder om et par ting.

Min side der kan ses i min signatur har gennem de sidste 2-3 mdr haft vækst rater på 15-20% pr md. og vi har nu ca 1300 -1400 ip adresser og 20-30.000 sideåbninger pr dag. Når man søger på googel med ordet (mobil-forum) ligger vi vidst nr 4 ud af ca 51.000 og søger man på (mobil forum) ligger vi nr 9 ud af 1,1 mill - dette er kun på danske søgninger.

Vi har oprette en kategroi spicelt til at vores bruger kan reklamer for det der nu måtte have deres interesse. Dette kan være på hobby plan eller firmaer der vil frem med et tilbud. siden kan ses her

Efter at have læst i denne tråd er jeg kommet i tvivl om det er så god ide, da mange af de links jo er til små sider med ringe trafik - Trækker det min rank på googel i den forkerte retning ?

Vi har også et link samarbejde med et par andre sider - det er alle nogle der har med vores "emne" at gøre altså med mobiltelefoner - disse er lagt i en spc under menu i vores system - alle de sider vi link-samarbejder med er også mindre end vores side har det nogen betydning?

Er det en fordel at de links man udvæksler er relateret til det man har med at gøre - i mit tilfælde mobiltelefoner eller er det underordnet?

Hvis jeg fordobler antalet af de links jeg har samarbejde med pt. fx med nye her fra siden, vil det så påvirke dels min egen ranking med dels den ranking mine oprindelig linkspartner har?

Jeg håber I kan hjælpe mig med disse spørgsmål
Side 7 ud af 10 (95 indlæg)