Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode iværksætter citater

Side 4 ud af 39 (381 indlæg)
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

"Lyt ikke til revisorer, advokater og banker, hvis de er så pissekloge hvorfor har de så ikke startet virksomheden selv."

Citat: Peter Aalbæk Jensen, i Gintberg på TV2 Zulu"

Tilmeldt 21. Jun 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Winners never quit, if you quit you will never win!!!

 

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person
Det problem med programmøre har jeg stødt på før. De kender åbenbart ikke deres egne kompetencer

Dette citat gælder måske lige så meget i alle livets aspekter:

Fortæl mig noget og jeg glemmer det. Vis mig noget og jeg husker det måske. Giv mig en oplevelse og jeg glemmer det aldrig nogensinde. Kierkegaard

Og min egen som gerne skal motivere nye folk med nye idéer til ikke bare at bukke under for "erfarne" ledere:

30 års ledelseserfaring kan lige så godt være 1 års dårlig ledelseserfaring brugt gennem 30 år.

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 03:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Lige en her på falderebet:

 
"Hvis du gøre som du plejer, får du hvad du plejer"
 
 
Med venlig hilsen og sov godt
 
Lars C
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Markedsføring, markedsføring, markedsføring - Sagt af: Lars Larsen

Hvis man følger i andres fodspor, kommer man aldrig foran - Sagt af: Ukendt
 
Selvom man har tyk mave, kan man godt være blød i bolden - Sagt af: Lars Bachmann
Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Et par stykker jeg bruger den ene når vi brainstomer:

Reager på følser, udfør på facts !
 
Og når jeg er projektleder:
 
"I presume" is the mother of all fuckups
Fra Kerteminde
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hermed nogle iværksættercitater som kan være værd at huske:

Leaders spend more time developing their thinking rather than their skills
 
Actions speak louder than words
 
You were born with the potentiel for greatness. We all were. Just ask your mother
 
In a crisis beware of the danger but recognize the opportunity
 
Impossible is just a big word thrown araound by small men who find it easier to live in a world they´ve been given than to explore the power they have to change it
 
It takes a courageous person to stay the course with vision when times are tough
 
Jeg faldt over denne side via en link fra iværksætterarrangementet Grow Now i Odense på lørdag - se www.fec.dk hvor Martin Thorborg har et indlæg. Godt initiativ. Jeg har selv været selvstændig organisations- og teamudviklingskonsulent i 7 år og coach for nye iværksættere, men jeg higer efter ny inspiration og ligesindede at kommunikere med.
 
Til debat: Jeg har en vision om at Internetworking og Networkmarketing bliver en anerkendt uddannelse og iværksætterform i Danmark, som vi har set det i udlandet. Er der nogen der har gode ideer eller tips til hvordan det kan ske? Vores tidligere forbrugerminister Henriete tog initiativ til en anerkendelse af begrebet, som sin sidste gode gerning, men ak så glemte hun jo at betale sine regninger og blev gået!
 
Jeg er selv ret vild med tanken om at coache sin helt egen gruppe og hjælpe andre med at blive selvstændige og opnå total frihed og selvbestemmelse over eget liv. At kunne arbejde hjemmefra med hele verden som marked og udnytte fordelene i e handlen kombineret med personlig rådgivning. At slippe for alt bøvlet med indkøb, lager, økonomistyring, markedsføringsmateriale, website mv.
 
Jeg har fundet det perfekte kvalitetskoncept med digitalisering af dine gamle billeder så de ikke forgår af tidens tand, ved brand eller vandskade - tænk bare på Seest - hvor vi opbevarer dem på vores server et brandsikkert sted og du får adgang til dem og kan få dem på CD.  Du kan købe/sælge alt hvad du kan tænke dig af produkter med billeder f.eks. af dit eget afkom (slikkepinde, puslespil, bolde, billedbøger m.v. ). Dine digitale billeder kan du arbejde med på vores hjemmeside, hvor du får et hav af valgmuligheder, så du kan kreere din egen Magic Movie fra dit bryllup, drømmerejsen, fødselsdagsfesten mv. med eget valg af baggrunds musik og layout. Dine udvalgte venner kan så få adgang til de billeder, du tør vise frem - via en link i en e mail.
 
Det er sgu da fremtiden. I stedet for at billederne ligger og samler støv i en skuffe. Har du en strategi for dine billeder? Tror du på det koncept? Lad mig høre fra jer derude
 
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person
 
Det er bedre at være en af dem, der engang imellem kommer galt afsted,

end en af dem der slet ikke kommer afsted.

Fra København
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person
God idé med citater :-)

"Faktum er, at der er 400 mio. sædceller i hver ejakulation. Og nogle gange har jeg svært ved at tro på, at alle, der er her, er dem, der vandt kapløbet." - Tom Waits

Tak for et godt forum!
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person
Dato: 11/15/2005 3:30:51 PM
Forfatter: Hans


Det er bedre at være en af dem, der engang imellem kommer galt afsted,


end en af dem der slet ikke kommer afsted.



Ha, hvor er det bare godt! Tak for det.

Anja
Side 4 ud af 39 (381 indlæg)