Gratis Dankort på din e-shop! - Side 5 - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Fragt, logistik, betaling & service "

Gratis Dankort på din e-shop!

Side 5 ud af 8 (77 indlæg) « Første ... < Forrige 3 4 5 6 7 Næste > ... Sidste »
Amino-karma 6.212
Fra Vejle
Tilmeldt 30. jul 10
Indlæg ialt: 1.451

Kim
Skrevet 04-10-2010 kl. 23:40

Hejsa

Er der rent faktisk nogen der har prøvet at lave en transaktion / køb med Dankort via Moneybrookers ? Jeg mener virker det ?

For mig lyder det lidt mystisk hvis de kan oprette det uden at man skal have en PBS aftale, det er vist de første der kan gøre dette uden en PBS aftale eller tager jeg helt fejl ?

Best ergards

Amino-karma 204
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. sep 10
Indlæg ialt: 48

Thomas Schmidt
Fra diodepære.dk
Skrevet 05-10-2010 kl. 10:23

Sund-og-Smuk.dk:

Hej thomas,

Tak for dit link, man må sige det er et fint alternativ til paypal, da moneybookers tager alm. dankort mfl.

Hej,

Tak, det var så lidt.

mvh

Thomas

Amino-karma 1.827
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. nov 07
Indlæg ialt: 438

Thomas Pedersen
Fra ePay A/S
Skrevet 06-10-2010 kl. 08:38

Skal vi nu ikke lige blive enige om at det er Visa/Dankort, de mener at de kan tage imod? Ren Dankort kræver at man har en aftale med PBS (slut). 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Amino-karma 670
Tilmeldt 23. jul 10
Indlæg ialt: 152

Jacob R
Skrevet 06-10-2010 kl. 08:45

Thomas Pedersen:
Skal vi nu ikke lige blive enige om at det er Visa/Dankort, de mener at de kan tage imod? Ren Dankort kræver at man har en aftale med PBS (slut). 

Der står nu Dankort som en separat valgmulighed - (klik på billedet for at forstørre det)

:

Amino-karma 670
Tilmeldt 23. jul 10
Indlæg ialt: 152

Jacob R
Skrevet 06-10-2010 kl. 08:47

Nå, nu tog den ikke lige billedet med, men prøv at se på den sidste post på side 1 i denne tråd - på det billede kan man tydeligt se at Dankort og VISA er to forskellige options

Amino-karma 99
Fra Kbh
Tilmeldt 2. nov 09
Indlæg ialt: 25

Modas Zofia
Skrevet 06-10-2010 kl. 17:06

De beder om private policy hvor man beskriver hvordan man behandler sine kunders oplysninger.

Hvor har du fundet din som du har lagt ind på din hjemmeside, ligger den på moneybookers?

Håndlavet unika smykker af Modas Zofia - http://www.modaszofia.com

Amino-karma 487
Tilmeldt 4. okt 10
Indlæg ialt: 133

Sund-og-Smuk.dk
Skrevet 06-10-2010 kl. 20:10

Jacob R:

Nå, nu tog den ikke lige billedet med, men prøv at se på den sidste post på side 1 i denne tråd - på det billede kan man tydeligt se at Dankort og VISA er to forskellige options

Det er tydeligt at se at man kan vælge dankort seperat, men er det testet?, kan trådstarter bekræfte at dankort fungere?

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Amino-karma 6.212
Fra Vejle
Tilmeldt 30. jul 10

Kim
Skrevet 06-10-2010 kl. 20:14

Kim Boldig:

Hejsa

Er der rent faktisk nogen der har prøvet at lave en transaktion / køb med Dankort via Moneybrookers ? Jeg mener virker det ?

For mig lyder det lidt mystisk hvis de kan oprette det uden at man skal have en PBS aftale, det er vist de første der kan gøre dette uden en PBS aftale eller tager jeg helt fejl ?

Best ergards

Det har jeg allerede spurgt om, men tilsyneladende ingen der kan bekræfte at det rent faktisk virker, indtil det er bevist, stiller jeg mig meget tvivlrådig overfor at de tilbyder rene dankort betalinger, men ville være SUPER hvis det kan lade sig gøre !!

Best regards

Amino-karma 99
Fra Stargard, Polen
Tilmeldt 10. aug 10
Indlæg ialt: 29
flag
Ian Pedersen
Fra ZOEdesign
Skrevet 06-10-2010 kl. 21:18

Kim Boldig:

Det har jeg allerede spurgt om, men tilsyneladende ingen der kan bekræfte at det rent faktisk virker, indtil det er bevist, stiller jeg mig meget tvivlrådig overfor at de tilbyder rene dankort betalinger, men ville være SUPER hvis det kan lade sig gøre !!

Best regards

Hej Kim, 

undskyld hvis mit spørgsmål er dumt, men jeg bor i udlandet (fed undskyldning) .... findes der mange rene Dankort i omløb, jeg troede at de "alle" var VISA-Dankort, og når man betalte med det, så brugte man egentlig VISA delen. Er det helt forkert?

Venlig hilsen Ian

Amino-karma 6.212
Fra Vejle
Tilmeldt 30. jul 10

Kim
Skrevet 07-10-2010 kl. 00:01

Hej Ian

Nej, vi snakker her om et helt rent Dankort uden VISA delen, altså et rent Debit kort, det er noget helt andet, der skal man normalt have en indløsningsaftale med PBS for at kunne modtage betalinger fra dette kort.

Best regards

Side 5 ud af 8 (77 indlæg) « Første ... < Forrige 3 4 5 6 7 Næste > ... Sidste »

RSS-feed

Besøg vores samarbejdspartnere :