<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Medarbejdere, samarbejdspartnere, rådgivere, investorer m.m.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/24.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Uanset hvilken branche du er i, vil du have brug for hjælp udefra. Det kan være, når du vokser og skal have løst opgaver, som du ikke selv kan håndtere eller ikke har tid til. Det kan også være i forbindelse med kapitalrejsning, eller når du skal have rådgivning.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Heldigvis findes der her i Danmark en fantastisk god industri af virksomhedsservices og kloge folk, der kun venter på at hjælpe dig. Her i forummet finder vi hinanden, uanset om du skal have en kontakt i Svendborg, en ung til lageret eller en der kan rydde på din server.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er også her vi udvider hinandens netværk ved simpelthen at henvise til personer i hinandens netværk.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Svar: Første og Sidste Kald til Partnerskab/invistor/sponsor</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/496527.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 09 Jan 2010 15:19:14 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:496527</guid><dc:creator>CyberWarrior</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/496527.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=496527&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;whitehat:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;
&lt;p&gt;Hej k&amp;aelig;re amino, jeg er en gut p&amp;aring; 23&amp;nbsp;og studere som Software udvikler, jeg har i sidste 2 m&amp;aring;neder knoklet dag og nat p&amp;aring; at kode en Online mad bestillingsystem , meget bedre forhold til min &amp;oslash;vrige konkurrenter,&amp;nbsp; systemmet er kodet s&amp;aring;dan at den kan arbejde sammen med Pos terminaler,fax,Pda,email,sms .. Alt&amp;nbsp; efter hvad&amp;nbsp; resturat&amp;oslash;ren butikken&amp;nbsp; &amp;oslash;nsker at f&amp;aring; deres bestilling p&amp;aring;..&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det skal sige at siden er bygget p&amp;aring; et helt andet koncept som indeholder alt, det er en All In One Koncept, hvor man kan tilf&amp;oslash;je forretninger under disse Categorier, s&amp;aring; vidt jeg ved efter mine unders&amp;oslash;gelser findes dette ikke.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;Pizza&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;Kiosk&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;SuperMarked&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;Cigaretter &amp;amp; spiritus&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;Cafe&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;Bagerier&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="FONT-FAMILY:Arial;"&gt;&lt;span style="FONT-FAMILY:Arial;"&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;Sandwich&lt;b&gt; &lt;/b&gt;&amp;amp; Bagels&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;Desserter&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;Home Mad&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;F&amp;oslash;devarer/Supermarked&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;Night Service&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;Frugt Kurve&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;Burger King&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;McDonad&amp;rsquo;s&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;Domino&amp;rsquo;s Pizza&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;Retter Fra Havet&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;Det Danske K&amp;oslash;kken&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;Det Tyrkiske K&amp;oslash;kken&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;Det Amerikanske K&amp;oslash;kken&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;Det Franske K&amp;oslash;kken&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;Det Pakistanske K&amp;oslash;kken&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;Det Thaiske K&amp;oslash;kken&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;Det Spanske K&amp;oslash;kken&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;Det Mexikanske K&amp;oslash;kken&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;Det Indiske K&amp;oslash;kken&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;Det Italienske K&amp;oslash;kken&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;Det Kinesiske K&amp;oslash;kken&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;Det Japanske K&amp;oslash;kken&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;Det Gr&amp;aelig;ske K&amp;oslash;kken&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;h4&gt;man kan tilf&amp;oslash;je butikker under disse kategorier, jeg har indtil videre ikke s&amp;aring;dan v&amp;aelig;ret ude til butikker endu, men dem som jeg havde fortalt om det blev helt vild med ideen, det kr&amp;aelig;vede flere tusinde linier kodning dag og nat, men ja endelig er jeg f&amp;aelig;rdig mangler bare noget grafisk arbejdt som jeg regner med at bliver f&amp;aelig;rdig idag...&lt;/h4&gt;
&lt;h4&gt;Man kan tilf&amp;oslash;je sin butik til under kategorierne , for hvert bestilling som ryger gennem min siden skal der betales for 5 % , tjener man noget betaler man noget tjener man ikke betaler man ikke koncept.. Man kan ogs&amp;aring; som leje en hel categori og drive den vis man er godt rustet til.&lt;/h4&gt;
&lt;h4&gt;Supermarked vil jeg tro at bliver succses, for&amp;nbsp;&amp;aelig;ldre skal ikke ud af d&amp;oslash;ren osv.&lt;/h4&gt;
&lt;h4&gt;systemmet kan en masse helveds til alt hvad i kommer tanke om har siden...&lt;/h4&gt;
&lt;h4&gt;Jeg regner med at smide den oppe i server her i aften/nat til test i 3-4 dage inden jeg for alvor g&amp;aring;r igang..&lt;/h4&gt;
&lt;h4&gt;Jeg skal bruge en partner eller invistor sponsor til at st&amp;oslash;tte mig med 50.000kr til udvikling af pos terminaler som skal stilles i butikker. &lt;br /&gt;Ja derefter splejses vi alt hvad vi indtjener , systemmet er udviklet p&amp;aring; den m&amp;aring;de at man kan se hvert eneste bestilling som ryger gennem os som bliver gemt&amp;nbsp; p&amp;aring; databasen som man s&amp;aring; kan se for hvert butik, dags rapport uge rapport m&amp;aring;neds rapport hv&amp;aring;ds&amp;aring; n&amp;aring;r man skal sende regninger til folk kan man ikke blive snydt...&lt;/h4&gt;
&lt;h4&gt;Det kan blive&amp;nbsp; et stor succses med mange mange penge at hente vis vi st&amp;oslash;tter hinanden rigtigt ... All in one Koncept! ikke nogen magen til... Folk kan ikke undg&amp;aring; at bestille under en af de categorier.... S&amp;aring; skriv privat til mig.&lt;br /&gt;i m&amp;aring; undskylde min d&amp;aring;rlig dansk .&lt;/h4&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Systemmet er vurderet til&amp;nbsp;&amp;nbsp;150.000 kr &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="COLOR:#993300;FONT-SIZE:small;"&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;div style="CLEAR:both;"&gt;&lt;/div&gt;
&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Første og Sidste Kald til Partnerskab/invistor/sponsor</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/496515.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 09 Jan 2010 15:06:25 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:496515</guid><dc:creator>CyberWarrior</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/496515.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=496515&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej k&amp;aelig;re amino, jeg er en gut p&amp;aring; 23&amp;nbsp;og studere som Software udvikler, jeg har i sidste 2 m&amp;aring;neder knoklet dag og nat p&amp;aring; at kode en Online mad bestillingsystem , meget bedre forhold til min &amp;oslash;vrige konkurrenter,&amp;nbsp; systemmet er kodet s&amp;aring;dan at den kan arbejde sammen med Pos terminaler,fax,Pda,email,sms .. Alt&amp;nbsp; efter hvad&amp;nbsp; resturat&amp;oslash;ren butikken&amp;nbsp; &amp;oslash;nsker at f&amp;aring; deres bestilling p&amp;aring;..&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det skal sige at siden er bygget p&amp;aring; et helt andet koncept som indeholder alt, det er en All In One Koncept, hvor man kan tilf&amp;oslash;je forretninger under disse Categorier, s&amp;aring; vidt jeg ved efter mine unders&amp;oslash;gelser findes dette ikke.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;Pizza&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;Kiosk&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;SuperMarked&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;Cigaretter &amp;amp; spiritus&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;Cafe&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;Bagerier&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;Sandwich&lt;b&gt; &lt;/b&gt;&amp;amp; Bagels&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;Desserter&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;Home Mad&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;F&amp;oslash;devarer/Supermarked&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;Night Service&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;Frugt Kurve&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;Burger King&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;McDonad&amp;rsquo;s&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;Domino&amp;rsquo;s Pizza&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;Retter Fra Havet&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;Det Danske K&amp;oslash;kken&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;Det Tyrkiske K&amp;oslash;kken&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;Det Amerikanske K&amp;oslash;kken&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;Det Franske K&amp;oslash;kken&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;Det Pakistanske K&amp;oslash;kken&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;Det Thaiske K&amp;oslash;kken&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;Det Spanske K&amp;oslash;kken&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;Det Mexikanske K&amp;oslash;kken&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;Det Indiske K&amp;oslash;kken&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;Det Italienske K&amp;oslash;kken&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;Det Kinesiske K&amp;oslash;kken&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;Det Japanske K&amp;oslash;kken&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;Det Gr&amp;aelig;ske K&amp;oslash;kken&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;h4&gt;man kan tilf&amp;oslash;je butikker under disse kategorier, jeg har indtil videre ikke s&amp;aring;dan v&amp;aelig;ret ude til butikker endu, men dem som jeg havde fortalt om det blev helt vild med ideen, det kr&amp;aelig;vede flere tusinde linier kodning dag og nat, men ja endelig er jeg f&amp;aelig;rdig mangler bare noget grafisk arbejdt som jeg regner med at bliver f&amp;aelig;rdig idag...&lt;/h4&gt;
&lt;h4&gt;Man kan tilf&amp;oslash;je sin butik til under kategorierne , for hvert bestilling som ryger gennem min siden skal der betales for 5 % , tjener man noget betaler man noget tjener man ikke betaler man ikke koncept.. Man kan ogs&amp;aring; som leje en hel categori og drive den vis man er godt rustet til.&lt;/h4&gt;
&lt;h4&gt;Supermarked vil jeg tro at bliver succses, for&amp;nbsp;&amp;aelig;ldre skal ikke ud af d&amp;oslash;ren osv.&lt;/h4&gt;
&lt;h4&gt;systemmet kan en masse helveds til alt hvad i kommer tanke om har siden...&lt;/h4&gt;
&lt;h4&gt;Jeg regner med at smide den oppe i server her i aften/nat til test i 3-4 dage inden jeg for alvor g&amp;aring;r igang..&lt;/h4&gt;
&lt;h4&gt;Jeg skal bruge en partner eller invistor sponsor til at st&amp;oslash;tte mig med 50.000kr til udvikling af pos terminaler som skal stilles i butikker. &lt;br /&gt;Ja derefter splejses vi alt hvad vi indtjener , systemmet er udviklet p&amp;aring; den m&amp;aring;de at man kan se hvert eneste bestilling som ryger gennem os som bliver gemt&amp;nbsp; p&amp;aring; databasen som man s&amp;aring; kan se for hvert butik, dags rapport uge rapport m&amp;aring;neds rapport hv&amp;aring;ds&amp;aring; n&amp;aring;r man skal sende regninger til folk kan man ikke blive snydt...&lt;/h4&gt;
&lt;h4&gt;Det kan blive&amp;nbsp; et stor succses med mange mange penge at hente vis vi st&amp;oslash;tter hinanden rigtigt ... All in one Koncept! ikke nogen magen til... Folk kan ikke undg&amp;aring; at bestille under en af de categorier.... S&amp;aring; skriv privat til mig.&lt;br /&gt; i m&amp;aring; undskylde min d&amp;aring;rlig dansk .&lt;/h4&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#993300;font-size:small;"&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>