<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Jeg har et godt tilbud til dig!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/19.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Har du noget spændende at tilbyde aminoerne? Så er det her du skal slå til. Forummet er til selvpromovering, gode tilbud, lagersalg – kort sagt en: markedsplads med erhvervstilbud for iværksættere. Du vil eksempelvis kunne finde tilbud på serviceydelser som SEO-tekster, linkbytte, varepartier, dropshippingaftaler og meget andet.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I forummet er det forbeholdt plusmedlemmer af Amino at poste tilbud, men alle er velkomne til at kigge med og svare på tilbuddene. Hvis du kunne tænke dig at poste tilbud til amino-folket, så skulle du måske overveje at blive plusmedlem?&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Skal du starte din første virksomhed?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1725575.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 06 Oct 2016 09:46:34 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1725575</guid><dc:creator>Patrick Thagaard</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1725575.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=19&amp;PostID=1725575&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;span&gt;G&amp;aring;r du med en dr&amp;oslash;m om at starte som selvst&amp;aelig;ndig eller udvikle og systematisere din nystartede virksomhed for at optimere overskud og &amp;oslash;ge salget?&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;Men kan du genkende nogle af de bekymringer, og manglende kompetencer vi havde da vi startede en af vores 3 virksomheder for 10 &amp;aring;r siden?&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;-&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Funding, opstartskapital og evt. bankl&amp;aring;n&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;-&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Involverende markedsf&amp;oslash;ring og valg af salgsplatformer og kanaler&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;- &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp;Kampagner, tilbudsplatformer og &amp;quot;hvordan&amp;quot; man udnytter sit koncept&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;-&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Personale; hvem, hvordan og hvorfor?&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;-&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Videreudvikling og markedspositionering&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;-&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Regnskab, &amp;oslash;konomi, kontrol og ledelse&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;-&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Design, logo, farver, lave hjemmeside og digital profilering&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;Der er ikke langt fra selvst&amp;aelig;ndig til handy-spr&amp;aelig;lle-mand hvor man selv kan afgr&amp;aelig;nse sine udgifter med lidt g&amp;aring;-p&amp;aring;-mod og korrekt information og guidance.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;Jeg tilbyder en selv(st&amp;aelig;ndig)hj&amp;aelig;lp, der d&amp;aelig;kker ovenst&amp;aring;ende omr&amp;aring;der i b&amp;aring;de praktisk og informativt format. Omr&amp;aring;derne d&amp;aelig;kker alt fra at lave dokumentation til bankl&amp;aring;n, status analyser, salgsfremmende hjemmesider, ans&amp;aelig;ttelse af personale, produktudvikling og regnskab til alle de andre sm&amp;aring; og store ting man nogen gange ikke regner med man skal kunne som selvst&amp;aelig;ndig. Tilbuddet er for virksomheder i en opstartsperiode de f&amp;oslash;rste 0-2 &amp;aring;r, hvor du, som nystartet virksomhedsejer har muligheden for at f&amp;aring; praktisk hj&amp;aelig;lp dag og nat samt input til de strategiske kortsigtede og langsigtede valg og muligheder, der udfolder sig &amp;ndash; s&amp;aring; du er sikret en hurtigst mulig markedspositionering, salg og glade involverede kunder.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;-- Kort sagt: Sammer strammer vi rammen, men du maler billedet (og s&amp;aelig;lger det). --&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;N&amp;oslash;glen til en succesfuld opstart er som altid at positionere sig p&amp;aring; markedet hurtigst muligt. Forkerte eller for langsomme og usikre beslutninger er ens egen st&amp;oslash;rste udfordring, og deraf kommer mit tilbud om konsulent hj&amp;aelig;lp p&amp;aring; dine termer. Du forbliver i kontrol over beslutningerne, men har mulighed for dag og nat at tage kontakt til mig for sm&amp;aring; og store opgaver, som skal l&amp;oslash;ses, men som falder uden for dine egne kompetenceomr&amp;aring;der.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;Det er ikke alle selvst&amp;aelig;ndige, der har samme kompetencer, og derfor er der ikke et samlet pakke-tilbud, hvoraf jeg kan sikre din virksomheds fremtidige markedsposition &amp;ndash; men igennem en centraliseret og kontinuerlig information og hj&amp;aelig;lp fra en som forst&amp;aring;r dig, din virksomhed, dine dr&amp;oslash;mme og visioner for fremtiden &amp;ndash; er muligheden for succes st&amp;oslash;rre.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;-- Mit prim&amp;aelig;re fokus som selvst&amp;aelig;ndig har altid v&amp;aelig;re at udbygge mine egne kompetencer for at spare tid og penge p&amp;aring; ekstern hj&amp;aelig;lp og lade mine ansatte og b2b kunder fokusere p&amp;aring; det de er bedste til. --&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;Selv(st&amp;aelig;ndig)hj&amp;aelig;lp er for dig, som selvst&amp;aelig;ndig, der &amp;oslash;nsker at fokusere p&amp;aring; det, du er god til, og at vi, sammen, laver en plan for, hvilke opgaver du skal have min praktiske hj&amp;aelig;lp til, samt hvilke opgaver du kan l&amp;aelig;re, korrekt, selv at varetage og spare penge p&amp;aring;. Ideen er altid, at du skal kunne tjene penge p&amp;aring; den input og praktisk hj&amp;aelig;lp du f&amp;aring;r, og vi omdanner de penge, du bruger p&amp;aring; selv(st&amp;aelig;ndig)hj&amp;aelig;lp til at finde, beholde og udvikle en stabil finansiel fremtid for virksomheden.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;Prisen for min hj&amp;aelig;lp (b&amp;aring;de praktisk og informativt) for de f&amp;oslash;rste 5 timer er 350kr pr. time, derefter vil den stige til den normale pris p&amp;aring; 500kr i timen. (eksklusiv moms, transport etc.)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;Kort om mig: Jeg hedder Patrick Thagaard, er 29 &amp;aring;r og bachelor-uddannet i oplevelses&amp;oslash;konomi, ledelse og markedsf&amp;oslash;ring. Jeg har v&amp;aelig;ret selvst&amp;aelig;ndig siden 2006 med 3 forskellige virksomheder; servON (Gamehosting, online salg), Oplevelsestanken (Digital markedsf&amp;oslash;ring) og Damhavens Spisehus (Take-Away restaurant). Heraf har jeg solgt den ene og de sidste to er stadig aktive og velfungerende. Det er 3 meget forskellige virksomheder og tilgange til de punkter tidligere n&amp;aelig;vnt hvilket har givet mig en direkte og hands-on erfaring til hvordan man starter og vedligeholder virksomheder i forskellige brancher og vil nu dele ud af de erfaringer for at skabe et sundere erhvervsliv for de interesserede til en lav og godt-givet-ud pris.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;N&amp;aelig;vnev&amp;aelig;rdige kunder: L&amp;uuml;bker, L&amp;uuml;bker Grundejerforening, BeWell Ebeltoft, AC-AC Horsens, Animalbook, Novasoft &amp;Aring;rhus, Seidon Flensborg, Pasha &amp;Aring;rhus, BakboBooks&amp;nbsp;&lt;span&gt;mfl.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;Kontakt:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;Email:&lt;span class="apple-converted-space"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;a href="mailto:Patrick@Thagaard.org"&gt;Patrick@Thagaard.org&lt;/a&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;Telefon: +45 6015 1925&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>