<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Giv mig feedback på mit website/webshop</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/37.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Her hjælper vi hinanden med at justere de nye tiltag, vi laver på vores websites og &lt;a href="http://www.amino.dk/freelancer/webshop.aspx"&gt;webshops&lt;/a&gt; . Dine forslag vil blive taget godt i mod, og du kan være næsten sikker på at få værdifuld feedback. Mange webshops har småfejl, som ejeren ikke kender til, men som alligevel betyder, at mange handler går i vasken. I dette forum rydder vi ud i de fejl, små som store, for at optimere dit salg.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er også her, du kan poste dine statistikker og få hjælp til, hvordan de skal tolkes – og hvilke handlinger det vil klogt at sætte i værk.&lt;/p&gt;
</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Danmarks nye gratis kundeanmeldelse portal for webshops</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1683153.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 01 Mar 2016 10:18:02 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1683153</guid><dc:creator>Emil Aagaard Andreæ</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1683153.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1683153&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p dir="ltr"&gt;&lt;span&gt;Jeg s&amp;aelig;lger ikke noget, jeg linker ikke til noget uden opfordring - fors&amp;oslash;ger blot at f&amp;aring; feedback for mit koncept - se min profil for selve siden eller sp&amp;oslash;rg i kommentaren. S&amp;aring; svare jeg. M&amp;aring; desv&amp;aelig;rre ikke linke direkte til min side herfra.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p dir="ltr"&gt;&lt;span&gt;K&amp;aelig;re iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;ttere,&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p dir="ltr"&gt;&lt;span&gt;Jeg vil gerne pr&amp;aelig;senterer en ny service som jeg har udviklet, hvor min erhvervs m&amp;aring;lgruppe er webshop ejere. Servicen er klar til brug allerede i dag og jeg h&amp;aring;ber at jeg kan f&amp;aring; jer til at overveje at tilmelde jeres webshop til min service. Jeg vil gerne hurtigt tilf&amp;oslash;je at servicen er GRATIS og jeg ikke p&amp;aring; nogle m&amp;aring;der fors&amp;oslash;ger at s&amp;aelig;lge noget her.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p dir="ltr"&gt;&lt;a href="http://shoppinggate.dk/"&gt;&lt;span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/a&gt;&lt;span&gt;Danmarks nye gratis kundeanmeldelse portal for webshops&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p dir="ltr"&gt;&lt;span&gt;Hvem/Hvad er min ide?&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p dir="ltr"&gt;&lt;span&gt;Min ide er udviklet af mig selv og designet med hj&amp;aelig;lp fra en designer.&lt;/span&gt;&lt;span&gt;&amp;nbsp;Siden er ikke bygget p&amp;aring; noget andet system, men bygget helt fra bunden. Planen for navnet af siden har v&amp;aelig;ret under &amp;aelig;ndring l&amp;aelig;nge, men efter en stigende fokus p&amp;aring; afpresning og dyre anmeldelses sider, besluttede jeg at kigge p&amp;aring; problemer ved sider som Trustpilot og hvordan man kan g&amp;oslash;re det anderledes. Derefter blev der lagt en plan sammen som blev kaldt BETA som skulle ligge grundlag for den nye side. Fejlene fra BETA&amp;#39;en blev skrevet ned og forbedret ud fra ris/ros fra diverse Iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;tter grupper p&amp;aring; Facebook. Det nye blev udviklet med fokus p&amp;aring; at kunne &amp;aelig;ndrer og tilrette funktioner i fremtiden efter behov. Vores vigtigste prioritet er prisen. Det skal v&amp;aelig;re gratis. Fordi forbruger skal ikke betale for sikkerheden i kundeanmeldelser. Hvis virksomhederne betaler, betaler kunden ogs&amp;aring; (igennem webshoppens priser). &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p dir="ltr"&gt;&lt;span&gt;Hvad ligges der v&amp;aelig;gt p&amp;aring;?&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p dir="ltr"&gt;&lt;span&gt;Der ligges v&amp;aelig;gt p&amp;aring; at der kun laves anmeldelser for webshop&amp;#39;s. Simpelt af det grundlag at online butikker kan kontrolleres automatisk for at sikrer trov&amp;aelig;rdige kundeanmeldelser. Det automatiske ordrebekr&amp;aelig;ftelse system som ligger til grundlag for sidens kerne g&amp;oslash;r at der ikke skal bruges penge p&amp;aring; manuel bekr&amp;aelig;ftelse fra hverken virksomheden eller os selv. Dette er igen vigtigt for os, for at forholde os gratis, og for at virksomheder ikke skal &amp;quot;spilde&amp;quot; deres tid p&amp;aring; kundeanmeldelser. Ydermere ligges der stor v&amp;aelig;gt p&amp;aring; simpelheden der skal v&amp;aelig;re i en kundeanmeldelse. Det skal v&amp;aelig;re s&amp;aring; nemt som muligt for forbrugere at skrive en anmeldelse, s&amp;aring; selv de positive anmeldelser n&amp;aring;r frem og ikke kun de d&amp;aring;rlige.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p dir="ltr"&gt;&lt;span&gt;Forretnings plan - Hvordan kan det v&amp;aelig;re gratis?&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p dir="ltr"&gt;&lt;span&gt;For at g&amp;oslash;re det gratis for forbrugere og virksomheder kr&amp;aelig;ver det at holde udgifterne lave og indkomsten s&amp;aring; h&amp;oslash;j som muligt inden for rimelighedens gr&amp;aelig;nser. Det g&amp;oslash;r vi ved at hoste vores dom&amp;aelig;ne det billigste sted vi kunne finde, som passer vores behov (UnoEuro). Systemet er kodet af mig selv og designet af en dygtig designer som ville dele sin inspiration gratis for at st&amp;oslash;tte projektet. Reklamer og markedsf&amp;oslash;ring er beholdt s&amp;aring; begr&amp;aelig;nset som muligt og der er lagt v&amp;aelig;gt p&amp;aring; at sprede ordet frem for at annoncerer os frem. Indkomsten skal komme fra et sted, og den er reklame baseret og dels affiliate baseret. Det korrekt dette ikke kan drive en virksomhed til stor succes og slet ikke betale ansatte medmindre vi har millioner af bes&amp;oslash;gende dagligt. Derfor best&amp;aring;r siden ogs&amp;aring; kun af en mand og det er mere end rigeligt. Siden skal kunne drive sig selv s&amp;aring; vidt som muligt hvilket heller ikke g&amp;oslash;r det til et fuldtids arbejde. Langt fra. Inden du bliver skr&amp;aelig;mt helt v&amp;aelig;k, s&amp;aring; kig p&amp;aring; andre reklame baserede virksomheder og sp&amp;oslash;rg dig selv hvor du ville v&amp;aelig;re uden dem.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p dir="ltr"&gt;&lt;span&gt;Undg&amp;aring; falske anmeldelser - Hvordan?&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p dir="ltr"&gt;&lt;span&gt;Vi undg&amp;aring;r falske reklamer ved hj&amp;aelig;lp af vores API som bruges af webshop systemerne til at bekr&amp;aelig;fte ordrer tilknytte anmeldelserne med ordren. API&amp;#39;en har dog et men. Den kan kun bruges hvis virksomheder v&amp;aelig;lger at bruge den. Der er plugins til diverse ecommerce systemer, men derfor kan vi ikke forvente virksomheder vil bruge den. Derfor kan ordrer ogs&amp;aring; bekr&amp;aelig;ftes af virksomheden via dokumentation som skal uploades. Dokumentationen vil blive tjekket af en algoritme som pr&amp;oslash;ver at afl&amp;aelig;se og beregne om ordreren er &amp;aelig;gte. Kun hvis der er mistanke vil dokumentationen blive tjekket manuelt. Alle anmeldelser vil ogs&amp;aring; blive analyseret for at m&amp;aring;le trov&amp;aelig;rdigheden. Yderligere har vi en rapporterings knap p&amp;aring; alle anmeldelser som giver andre adgang til at anmelde mist&amp;aelig;nkelige anmeldelser.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p dir="ltr"&gt;&lt;span&gt;Hvorfor v&amp;aelig;lge siden?&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p dir="ltr"&gt;&lt;span&gt;Siden er et nyt gratis kundeanmeldelses site som kan bruges uden at bruge for meget tid p&amp;aring; besv&amp;aelig;r. Vi undg&amp;aring;r at tage kontakt til virksomheder med mindre der er yderst n&amp;oslash;dvendigt og vil fors&amp;oslash;ge at v&amp;aelig;re s&amp;aring; im&amp;oslash;dekommende som muligt for ikke at spilde virksomhedens tid. Siden er ung og har stadighed rig mulighed for forbedringer. Vi er ikke l&amp;aring;st fast til en ting og tror p&amp;aring; at det er virksomhederne og forbrugerne der skal v&amp;aelig;re med til at forme virkelighedens kundeanmeldelser. Fordelen med siden er at du med sikkerhed ikke vil blive omstillet 7-8 gange for at f&amp;aring; fat i den rigtig medarbejder, du ringer direkte til personen der kan hj&amp;aelig;lpe dig. Vi lytter, vi &amp;aelig;ndrer os og forbedrer os. Konstant.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p dir="ltr"&gt;&lt;span&gt;Sikkerheden hos os&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p dir="ltr"&gt;&lt;span&gt;Det klart at med kundeanmeldelser kommer der falske anmeldelser, negative kunder og personer der fors&amp;oslash;ger at smadrer din virksomheds ry. F&amp;oslash;rst og fremmest har vi delt e-butikkerne op i 3 kategorier. De 3 kategorier kan man l&amp;aelig;se alt om &lt;/span&gt;&lt;a href="http://shoppinggate.dk/betingelser#virksomheder"&gt;&lt;span&gt;her&lt;/span&gt;&lt;/a&gt;&lt;span&gt; (vist med billeder). Kategorierne bestemmer filtreringen af anmeldelserne. S&amp;aring; snart en ny virksomhed bliver tilf&amp;oslash;jet vil der blive indsamlet oplysninger om virksomheden og virksomheden vil blive bekr&amp;aelig;ftet af siden (hvis det vel og m&amp;aelig;rket g&amp;aring;r ind under vores betingelser). Derefter vil vi fors&amp;oslash;ge at kontakte virksomheden for at g&amp;oslash;re dem opm&amp;aelig;rksom p&amp;aring; anmeldelserne p&amp;aring; siden og fort&amp;aelig;lle dem om mulighederne p&amp;aring; siden.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p dir="ltr"&gt;&lt;span&gt;Udfordringer&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p dir="ltr"&gt;&lt;span&gt;Vi har nogle udfordringer i forhold til ansvaret af anmeldelser, hvilket g&amp;oslash;r at vi p&amp;aring; nuv&amp;aelig;rende tidspunkt skjuler alle anmeldelser der har en score under 4 (1-5 skala) indtil virksomheden har tilmeldt sig siden og selv st&amp;aring;r til ansvar for hvad kunderne skriver og at det ikke l&amp;aelig;ngere er siden der st&amp;aring;r til ansvar for det. Nuv&amp;aelig;rende tidspunkt st&amp;aring;r siden ikke s&amp;aelig;rlig st&amp;aelig;rkt juridisk til at vise anmeldelserne under 4. Det er noget vi h&amp;aring;ber st&amp;aelig;rkt p&amp;aring; at komme v&amp;aelig;k fra hurtigst muligt. M&amp;aring;ske en klog skarp person her kan hj&amp;aelig;lpe.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span&gt;&lt;span&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p dir="ltr"&gt;&lt;span&gt;Har i sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l kom endelig med dem, h&amp;aring;bet her er at fort&amp;aelig;lle om os og h&amp;oslash;re jeres mening, hvad kan vi g&amp;oslash;re bedre og hvad g&amp;oslash;r vi godt. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span id="docs-internal-guid-cc942516-31a8-9a29-c28d-9807476f5113"&gt;Jeg beklager hvis indl&amp;aelig;gget er relativt uforst&amp;aring;eligt i forhold til &amp;quot;siden&amp;quot;, men jeg m&amp;aring; ikke n&amp;aelig;vne navnet p&amp;aring; siden, da jeg ikke m&amp;aring; reklamere. Ved eftersp&amp;oslash;rgelse kan jeg linke til en side hvor det originale indl&amp;aelig;g er.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;P&amp;aring; forh&amp;aring;nd tak! :)&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>