<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Cafe og hygge</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/17.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;I Cafe og hygge er ordet frit. Her lægger vi for et øjeblik kunderne og regnskaberne på hylden og mødes med andre iværksætter for at snakke om alt det andet. Her debatterer vi alt fra potteplanter til biler og ondt i ryggen.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det også stedet du kan poste en joke eller spørge om nogen kender én, der kender én, som har en andelslejlighed til salg. Mange bruger også forummet til at komme med mere eller mindre officielle beskeder som overdragelse af en virksomhed eller lignende. Andre deler flittigt ud af links til fjollede videoer på nettet, og nogen spørger om ideer til alt fra polterabend til gode feriesteder.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Deep Blue Group of Company Madrid Networks: Hvordan Spare Penger Når du Reiser til Målet</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1579872.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 09 Jan 2015 03:00:48 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1579872</guid><dc:creator>kennbattlle</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1579872.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=17&amp;PostID=1579872&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Bruke en masse penger p&amp;aring; ferie betyr ikke at du vil ha en bedre tid enn noen som tilbringer mindre. Jeg har v&amp;aelig;rt reiser verden for nesten et ti&amp;aring;r p&amp;aring; et budsjett og fant at etter noen enkle tips gj&amp;oslash;r det enkelt &amp;aring; reise p&amp;aring; et budsjett og fortsatt har en fantastisk tur.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Spare penger p&amp;aring; veien krever oss &amp;aring; bryte ut av en konvensjonell tenkem&amp;aring;te at reise er dyrt. Denne tankegangen, presset av en reiselivsbransjen bygget p&amp;aring; folk mer penger, som forteller oss at vi trenger &amp;aring; holde i hoteller, spise p&amp;aring; restauranter i verdensklasse, eller g&amp;aring; p&amp;aring; pakket turer &amp;aring; ha en god tid. Selvf&amp;oslash;lgelig, det er bare ikke tilfelle, og det er mange m&amp;aring;ter &amp;aring; f&amp;aring; en god tur uten &amp;aring; bruke en formue.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nedenfor finner du ulike m&amp;aring;ter &amp;aring; lagre i et reisem&amp;aring;l over hele verden, fra billigere steder som Thailand til dyrere land som Norge. De vil spare deg store penger med Minimal innsats. Jeg har reist til over 75 land de siste &amp;aring;tte &amp;aring;rene. Jeg skrev selv en bok om budsjett reise heter&amp;nbsp;&lt;a href="http://lifehacker.com/how-to-save-money-when-traveling-to-any-destination-1677596104"&gt;How to Travel the World on $50 a Day.&lt;/a&gt;&amp;nbsp;Jeg vet hvor utrolig det kan h&amp;oslash;res for &amp;aring; si du kan reise verden p&amp;aring; et budsjett komfortabelt, men jeg vet det er mulig fordi jeg har gjort det f&amp;oslash;rsteh&amp;aring;nds.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;Nedenfor er noen av de&amp;nbsp;&lt;/b&gt;&lt;a href="http://www.deepbluegroupco.com/"&gt;&lt;b&gt;beste m&amp;aring;tene &amp;aring; spare penger i enhver destinasjon&lt;/b&gt;&lt;/a&gt;&lt;b&gt;&amp;nbsp;fordi n&amp;aring;r du bruke mindre, kan du reise mer.&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;RIMELIGE ALTERNATIVER TIL HOTELLER&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;N&amp;aring;r du ikke trenger en luksuri&amp;oslash;s suite, finnes det en rekke alternativer for &amp;aring; finne bolig som ikke vil koste deg mye. Enten du jobber i bytte for kost og losji, eller bare Finn billige vandrerhjem, er her noen alternativer til hoteller.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;Bruke en gjestfrihet utveksling&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Den beste m&amp;aring;ten &amp;aring; spare p&amp;aring; overnatting ikke betaler for det, og en gjestfrihet utveksling lar deg gj&amp;oslash;re akkurat. Du har sikkert h&amp;oslash;rt om &amp;quot;surfing sofaen&amp;quot;, men det finnes flere alternativer enn. Exchange milj&amp;oslash;merking koble reisende med lokalbefolkningen tilbyr et sted &amp;aring; bo. Noen ganger er det en seng, noen ganger er det en sofa, og noen ganger det er bokstavelig talt bare plass p&amp;aring; gulvet. Disse omr&amp;aring;dene arbeidet ved brukere registrere, opprette profiler og koble med hverandre. Forventningen er at en dag, som ble arrangert vil betale den frem og vert noen andre. M&amp;aring; du ikke vert alle i fremtiden, men fleste synes opplevelsen av &amp;aring; v&amp;aelig;re vert givende og vert andre. Det er fire store gjestfrihet organisasjoner:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- Couchsurfing&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- Servas&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- Hospitality Club&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- Global Freeloaders&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;G&amp;aring;rden arbeidet i bytte for kost og losji&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;World Wide Opportunities p&amp;aring; &amp;oslash;kologiske g&amp;aring;rder eller WWOOFing, samsvarer med folk p&amp;aring; jakt etter arbeid p&amp;aring; g&amp;aring;rder med g&amp;aring;rder som trenger arbeid. Du f&amp;aring;r gratis kost og losji i bytte for arbeid! Det er en utrolig m&amp;aring;te &amp;aring; bo i ett omr&amp;aring;de gratis. Du trenger ikke noen g&amp;aring;rden erfaring heller. Det er ingen internasjonale WWOOF medlemskap, s&amp;aring; m&amp;aring; du kj&amp;oslash;pe et medlemskap fra hvert individuelle WWOOFing lands organisasjon. &amp;Aring;rlige medlemskapet koster vanligvis rundt $30 USD per land. &amp;Aring;penbart denne l&amp;oslash;sningen er ikke for alle, og er begrenset til visse omr&amp;aring;der, men det kan v&amp;aelig;re en god m&amp;aring;te &amp;aring; f&amp;aring; interessant opplevelse mens du sparer penger.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;Pr&amp;oslash;v hus sitter for lenge opphold&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Huset sitter er akkurat som det h&amp;oslash;res ut, mens andre er p&amp;aring; ferie, du se huset deres og ta vare p&amp;aring; alle pets har mens de er borte. Huset sitter forpliktelser pleier &amp;aring; v&amp;aelig;re langsiktig (dvs. en m&amp;aring;ned eller mer) og er egnet for reisende som &amp;oslash;nsker &amp;aring; v&amp;aelig;re lengre p&amp;aring; ett bestemt sted. De st&amp;oslash;rste hus sitter nettstedene er:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- Huset omsorgspersoner&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- Sinn huset mitt&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- Den vaktmester Gazette&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;Bo p&amp;aring; herberger&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Kanskje den mest vanlige l&amp;oslash;sningen for reisende som &amp;oslash;nsker for &amp;aring; spare penger, Hostel er den billigste form for betalt overnatting i verden. Vandrerhjem er steder som tilbyr delte (og noen ganger privat) rom for reisende p&amp;aring; jakt etter et billig sted &amp;aring; bo. Disse sovesal-stil har vanligvis mellom fire og 20 senger. Flere senger, jo billigere rommet.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vandrerhjemmet priser er omtrent en tredjedel av kostnadene for et hotellrom. Et billig hotell i New York er $100 USD, mens et hotellrom er $30. I Thailand, der et hotell er $30 USD eller mer, kan du f&amp;aring; en billig sovesal for $5. I Australia er en dorm rom $25 USD versus $110 for et hotell.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;Bruk betjente leiligheter&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ett alternativ for grupper reisende eller selv folk reiser alene som ikke er interessert i leilighet, er leilighetene. Dette er leiligheter eid innredet og tatt vare p&amp;aring; av noen andre som du leier som et hotellrom. Folk viser en ekstra rom, sofaen eller eiendom de eier og &amp;oslash;nsker &amp;aring; tjene penger fra. Det er som sofa-surfing, bortsett fra du betaler for det og f&amp;aring; din egen plass. Det er mange selskaper som vil hjelpe deg finne disse leilighetene rundt om i verden, som:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- 9flats&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- Airbnb&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- HomeAway&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- Roomorama&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- Wimdu&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- Housetrip&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;SPARE PENGER P&amp;Aring; MAT OG DRIKKE&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mat kan v&amp;aelig;re en av de mest betydelige daglige utgiftene p&amp;aring; tur, spesielt hvis du bare bo i omr&amp;aring;dene bes&amp;oslash;kes av turister. I stedet dra ut &amp;aring; gj&amp;oslash;re noen innkj&amp;oslash;p av din egen og stek selv eller utforske lokale bedrifter som ikke n&amp;oslash;dvendigvis im&amp;oslash;tekomme til turister.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;Lage dine egne m&amp;aring;ltider&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;En uke igjen av dagligvarer er billigere enn en uke igjen av restauranter. Vanligvis finner jeg at jeg bruker ca $50-$60 USD per uke p&amp;aring; dagligvarer, i motsetning til $20 + per dag p&amp;aring; restauranter. Det er en reduksjon av 70% i maten utgifter. Selv om du g&amp;aring;r bort for bare en to ukers ferie, kan du vurdere &amp;aring; koke noen av dine m&amp;aring;ltider. Mat kostnader legge opp raskt-snacks her og en middag der og du vil kaste bort en masse penger p&amp;aring; mat. Fleste herberger, gjestehus og delte leiligheter har fullt utstyrt kj&amp;oslash;kken hvor du kan tilberede dine m&amp;aring;ltider. (De gir gryter, panner og kj&amp;oslash;kkenutstyr ogs&amp;aring;!) Selv om du bor p&amp;aring; et hotell uten kj&amp;oslash;kken, kan du fortsatt tilberede din egen mat ved &amp;aring; lage sm&amp;oslash;rbr&amp;oslash;d. Jeg anbefaler pr&amp;oslash;ver &amp;aring; holde p&amp;aring; et sted med kj&amp;oslash;kkenfasiliteter, men s&amp;aring; du kan lage noen varme m&amp;aring;ltider og redusere dine utgifter.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;Spise lunsj Specials&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I mange deler av verden, spesielt i Europa, kan du spise middag menyer til lunsj spesialpriser. Denne s&amp;aring;kalte platen av dagen er en av de beste kj&amp;oslash;p i verden. For eksempel, mens jeg var i Barcelona, gikk jeg for &amp;aring; spise sj&amp;oslash;mat restauranter n&amp;aelig;r stranden. Middag var rundt $50 USD. Kommer tilbake neste dag for lunsj spesiell, imidlertid tillatt meg &amp;aring; f&amp;aring; samme m&amp;aring;ltid for bare $20 USD. Singapore er en annen flott reisem&amp;aring;l for lunsj spesialtilbud. Byen er veldig dyrt av asiatiske standarder-mat her kan koste s&amp;aring; mye som det hjemme-restaurantene her har faste menyer til lunsj som koster mellom $10-$15, i motsetning til $25 for middag. I England, puber gi fastsatte m&amp;aring;ltider for s&amp;aring; lavt som $10 USD.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;B&amp;aelig;re en gjenbrukbare vannflaske&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du m&amp;aring; bo hydrated n&amp;aring;r du reiser og kj&amp;oslash;pe vann hver dag blir dyrt. F&amp;aring; en metall vannflaske eller bruke plast vannflasken noen ganger &amp;aring; spare penger. Jeg bruker vanligvis en plast vannflaske for omtrent fire dager eller mer om jeg kan finne et sted &amp;aring; rense den. I stedet for &amp;aring; kj&amp;oslash;pe tre flasker om dagen, kj&amp;oslash;pe jeg vanligvis to per uke. Jeg kan bare spare litt penger hver gang, men i l&amp;oslash;pet av en lang tur kan virkelig legge opp. Videre redusere jeg mengden plast jeg bruker, som er ogs&amp;aring; bra for milj&amp;oslash;et. Det er vinn-vinn.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis vann fra springen i din del av verden ikke er drinkable, kan du bruke en bakteriefri &amp;aring; rense vann, spare penger og redusere bruken av plastflasker.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;Aldri spise i et turistomr&amp;aring;de&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Denne tips er enkel nok, men ett folk glemmer ofte siden det er enklere &amp;aring; spise n&amp;aelig;r attraksjonene. Prisene i turistomr&amp;aring;dene vanligvis pleier &amp;aring; v&amp;aelig;re 20-50% h&amp;oslash;yere fordi turister vanligvis ikke tankene &amp;aring; bruke mer penger p&amp;aring; ferie og har en tendens til &amp;aring; v&amp;aelig;re uvitende om hva lokale prisene faktisk er.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Gange, g&amp;aring; utforske noen sidegatene og finne et sted hvor du ikke h&amp;oslash;rer mye engelsk. Det er mer utfordrende og mer arbeid, men maten er mye bedre, og du skal betale den lokale prisen i stedet for turist prisen. I Barcelona, mine venner og jeg vandret fra turist La Rambla og fant en lokale tapasrestaurant. Vi fylte v&amp;aring;r mage for $12 dollar hver i det ville ha kostet dobbelt som p&amp;aring; La Rambla, hvor en enkelt rett kan v&amp;aelig;re $20.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ikke komfortabel bare winging det.? For &amp;aring; finne lokale favoritter, sp&amp;oslash;r hoteller eller vertshus, eller se p&amp;aring; bjeff, Foursqaure eller Openrice.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;TRANSPORT OG UNDERHOLDNING&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nei, du egentlig trenger ikke &amp;aring; leie en privat bil &amp;aring; komme seg rundt, og du vil sannsynligvis glipp mye den lokale kulturen hvis du gj&amp;oslash;r. N&amp;aring;r tror som en lokal og utforske byen via offentlig transport- eller bokstavelig talt bli lokalbefolkningen med tur delingstjenester-dra nytte av turist-fokusert g&amp;aring;r som kan tilby adgang til flere museer og mer.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;Ta av Transport&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Glem det privat busser, drosjer og turister, gj&amp;oslash;re hva lokalbefolkningen og ta lokale busser eller tog. Det kan v&amp;aelig;re lettere &amp;aring; f&amp;aring; i at Turistbussen siden selskapene vil henting fra hotellet eller hostel og ta vare p&amp;aring; alle logistikk for deg, men det er mer moro og mye billigere &amp;aring; finne ut det lokale transportsystemet. Selv i dyre land som Norge og Sverige er by toget aldri mer enn $4 USD. Det kan ta litt tid &amp;aring; finne ut kartet og hvor du skal g&amp;aring;, men l&amp;aelig;re veien rundt er halve moroa med &amp;aring; reise.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og selv om jeg ikke snakker det lokale spr&amp;aring;ket, tegn og rutetider p&amp;aring; busstoppet har vanligvis en pris som er oppf&amp;oslash;rt. Hvis prisen ikke vises, jeg har aldri funnet en buss sj&amp;aring;f&amp;oslash;r som ikke forst&amp;aring;r, &amp;quot;Hvor mye?&amp;quot; eller i det minste forvirret blikk p&amp;aring; ansiktet mitt mens du holder en regning ut foran meg!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;F&amp;aring; turisme kort&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg vil aldri finne ut hvorfor reisende ikke bruker turisme kortene oftere. Lokal turisme kontorer (tror London turisme, Paris turisme, New York turisme, etc.) utstede kort for mange attraksjoner, turer og restauranter. Disse kortene (som du m&amp;aring; betale en engangsavgift for) gir deg gratis inngang og betydelige rabatter p&amp;aring; mange av attraksjonene og turer i en by, gratis lokale offentlig transport (et stort pluss) og rabatter p&amp;aring; noen restauranter og kj&amp;oslash;pesentre. Kortene er vanligvis gyldig i 1, 3, 5 eller 7 dager. Den f&amp;oslash;rste dagen begynner n&amp;aring;r du f&amp;oslash;rst bruker kort, enten p&amp;aring; et museum eller offentlig transport.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Disse kortene er stor for &amp;aring; spare penger fordi du f&amp;aring;r gratis transport rundt byen og gratis inngang til museer, severdigheter og turer. For eksempel i Oslo, Norge, VisitOslo kortet tilbys av byen turisme styret kostnadene $60 USD. Men er hver museum i byen mellom $12-15. Jeg s&amp;aring; ni museer p&amp;aring; min siste bes&amp;oslash;k. Jeg reddet $30 USD med pass og fikk gratis kollektivtransport. N&amp;aring;r jeg brukte Paris Museum Pass mens bes&amp;oslash;ke Paris, reddet jeg $85 USD av normal pris av museene.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;En viktig ting &amp;aring; huske er at disse kortene tilbyr rimelige, tidsbestemt natur dem krever du &amp;aring; dytte for &amp;aring; f&amp;aring; s&amp;aring; mye verdi ut av dem som mulig.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;Dra nytte av gratis dager&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;De fleste museer har spesialrabatt ganger eller ledig netter. Med museer som Louvre og Guggenheim tilbyr sporadiske gratis adgang. Hvis jeg ikke har et turisme kort som tilbyr gratis adgang til museet jeg vil, jeg skanne sin hjemmeside for &amp;aring; finne ut hvilke dager og tider tilbyr museet gratis adgang. F&amp;oslash;r du g&amp;aring;r noe, m&amp;aring; du sjekke nettsteder for &amp;aring; finne ut om museene du vil se tilbyr gratis bes&amp;oslash;ker timer.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;Ber herberger&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du kan bruke herberger informasjon selv om du ikke bor i dem. De h&amp;aring;ndtere budsjettreisende p&amp;aring; daglig basis og vet moduler og outs av &amp;aring; bes&amp;oslash;ke byen p&amp;aring; et budsjett. G&amp;aring; inn og sp&amp;oslash;rre dem om r&amp;aring;d om hva du skal se og gj&amp;oslash;re p&amp;aring; billig. De vil alltid v&amp;aelig;re nyttig.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;Bruke kort uten utenlandske transaksjonsgebyrer&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Unng&amp;aring; &amp;aring; betale en avgift for banken igjen ved &amp;aring; f&amp;aring; en ingen gebyr kredittkort og ATM eller kredittkort. Ikke gi banker dine hardt opptjente penger, lagre den p&amp;aring; din reise. Bankgebyrer kan legge, og det er ingen grunn til h&amp;aring;nden over $3-$5 dollar har hver innkj&amp;oslash;ps- eller tilbaketrekking du. For &amp;aring; unng&amp;aring; avgifter, f&amp;aring; avgift gratis debetkort som Charles Schwab. De aldri tar en ATM gebyr og vil refundere deg for noen avgifter andre banker kostnad. Hovedstaden ens Venture kort er en enkel, ingen &amp;aring;rlig avgift kort som ikke belaste noen utenlandske transaksjonsgebyrer.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;Bruke lokale tur-deling tjenester&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Busser, tog, fly, dette kan v&amp;aelig;re dyrt. En enklere og mer interessant m&amp;aring;te &amp;aring; reise er ved &amp;aring; f&amp;aring; en tur med en lokal overskrift i din retning. Alt du trenger &amp;aring; gj&amp;oslash;re er &amp;aring; dele kostnadene for gass. Det er billigere, f&amp;aring;r du m&amp;oslash;te en lokal og du kan ta omveier og pitstop hvis du &amp;oslash;nsker. Noen anbefalte webomr&amp;aring;der inkluderer:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- Liftshare (basert i Storbritannia)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- Mitfahrgelegenheit (Tyskland)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- Torget (UK/Australia/NZ)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- Kangaride (Canada)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- BlaBlaCar (Europa)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;Andre deler &amp;oslash;konomien Websites&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Deling &amp;oslash;konomien eksploderte i 2014 og har gitt reisende direkte tilgang til lokalbefolkningen som kan fungere som guider, verter, kokker og drivere. Dra nytte av disse tjenestene &amp;aring; omkj&amp;oslash;ringsvei tradisjonelle reisebyr&amp;aring;er og spare penger. Noen selskaper verdt &amp;aring; bruke er:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- Colunching&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- Vayable&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- Eatwith&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- Guidet av en local&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Disse tipsene er bra for enhver destinasjon i verden. Uansett hvor du g&amp;aring;r i verden, er det alltid m&amp;aring;ter &amp;aring; spare. Reise media forteller oss at reise er dyrt men &amp;aring;rs erfaring har l&amp;aelig;rt meg ellers. Jeg har skrevet en bok som heter hvordan reise verden p&amp;aring; $50 per dag og for tiden kj&amp;oslash;rer over hele landet p&amp;aring; en bok fordi jeg vet tipsene ovenfor og tips i mitt bok arbeid. Bryte ut av Hotell tankesett, bruk tipsene ovenfor, og lagre big.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>