<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Medarbejdere, samarbejdspartnere, rådgivere, investorer m.m.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/24.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Uanset hvilken branche du er i, vil du have brug for hjælp udefra. Det kan være, når du vokser og skal have løst opgaver, som du ikke selv kan håndtere eller ikke har tid til. Det kan også være i forbindelse med kapitalrejsning, eller når du skal have rådgivning.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Heldigvis findes der her i Danmark en fantastisk god industri af virksomhedsservices og kloge folk, der kun venter på at hjælpe dig. Her i forummet finder vi hinanden, uanset om du skal have en kontakt i Svendborg, en ung til lageret eller en der kan rydde på din server.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er også her vi udvider hinandens netværk ved simpelthen at henvise til personer i hinandens netværk.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Ambitiøse webudviklere søges til nyt projekt</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/961189.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Wed, 09 Nov 2011 15:04:57 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:961189</guid><dc:creator>Lasse Vang</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/961189.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=961189&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Er du en kompetent webudvikler, og har du lyst til at bruge dine evner til at skabe noget stort? S&amp;aring; har du nu muligheden for at blive en del af et nyt og sp&amp;aelig;ndende projekt med store ambitioner. Projektet vil hj&amp;aelig;lpe tusinder af unge mennesker p&amp;aring; et omr&amp;aring;de, der har stor national og international mediebev&amp;aring;genhed. Du vil blive en del af et ungt projektteam p&amp;aring; ca. 3 personer, hvor du vil f&amp;aring; et stort ansvar, og dine meninger og ideer vil f&amp;aring; stor betydning for projektets forl&amp;oslash;b.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Lyder dette som noget for dig? - s&amp;aring; l&amp;aelig;s n&amp;oslash;je f&amp;oslash;lgende:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;Produktet og status&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Virksomhedens produkt er en hjemmeside, der retter sig mod matematikundervisningen i grundskolen. Den skal udbyde et abonnement p&amp;aring; digitale l&amp;aelig;remidler baseret p&amp;aring; &amp;quot;&lt;i&gt;cloud computing&lt;/i&gt;&amp;quot;. Det er kort fortalt software, der ligger online, og afvikles herfra. Produktet er s&amp;aring;ledes digitale l&amp;aelig;remidler, som afvikles online og fungerer uden installationer. De er teknisk forarbejdede, s&amp;aring; brugeren ikke skal s&amp;aelig;tte produktet op f&amp;oslash;r det anvendes. Produktet vil blive udviklet med stor fokus p&amp;aring; interaktivtet, brugervenlighed og moderne viden om l&amp;aelig;ringstilegnelse.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Der foreligger en n&amp;oslash;je beskrevet forretningsplan samt en produktbeskrivelse, der giver et overordnet indblik i produktets indhold og omfang. N&amp;aelig;ste skridt er, at der dannes et partnerskab, hvor to personer som har de rette kompetencer indg&amp;aring;r et samarbejde med mig om at udvikle produktet. S&amp;aring; snart de rette partnere er fundet, etableres virksomheden. Der foreligger endnu ikke en n&amp;oslash;jagtig kravspecifikation, da denne t&amp;aelig;nkes at blive lavet i et t&amp;aelig;t samarbejde alle parter imellem.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;Varighed og muligheder&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Projektet str&amp;aelig;kker sig som minimum over en periode p&amp;aring; ca. 1&amp;frac12; &amp;aring;r. Det er dog m&amp;aring;let at udbygge og videreudvikle produktet, s&amp;aring; projektet str&amp;aelig;kker sig over en l&amp;aelig;ngere &amp;aring;rr&amp;aelig;kke. F&amp;oslash;rst rettes markedsf&amp;oslash;ringen mod det nationale marked og senere det internationale marked. Mulighederne for at udvikle og udbygge produktet er s&amp;aring;ledes store. I henhold til salget p&amp;aring; det nationale marked har &lt;a target="_blank" href="http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Folkeskolen/Fakta-om-folkeskolen/Nyheder-om-folkeskolen/~/UVM-DK/Content/News/Udd/Folke/2011/Aug/110824-Regeringen-styrker-it-i-folkeskolen-med-500-millioner"&gt;Regeringen afsat 500 mio. kroner&lt;/a&gt; udelukkende til skolernes indk&amp;oslash;b af digitale l&amp;aelig;remidler.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;Jeg s&amp;oslash;ger&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;2 partnere der kan st&amp;aring; for webprogrammeringen og eventuelt designet. Begge parter betales med en andel i virksomheden. En ejeraftale forhandles p&amp;aring; plads inden virksomhedens start.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg kunne ogs&amp;aring; have interesse i at starte projektet i samarbejde med en lille virksomhed, som besk&amp;aelig;ftiger sig med webudvikling.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det st&amp;aring;r stadig til diskussion, hvilke programmeringssprog, der vil v&amp;aelig;re mest hensigtsm&amp;aelig;ssigt at anvende, men jeg ved, hvad der skal laves og har beskrevet det n&amp;aelig;rmere i produktbeskrivelsen. Jeg t&amp;aelig;nker, at man som minimum helt eller delvist skal kunne programmere f&amp;oslash;lgende:&lt;/p&gt;
&lt;ul&gt;
&lt;li&gt;Flash eller HTML5&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;PHP eller ASP.NET&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;CMS&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;Webshop&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;Du vil f&amp;aring;&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;ul&gt;
&lt;li&gt;anpart i firmaet alt efter dit kapitalindskud og arbejdsydelse&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;et stort ansvar for dit kompetenceomr&amp;aring;de, samt ansvar for andre omr&amp;aring;der i forbindelse med opstart og drift af virksomheden&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;mulighed for at give projektet dit eget personlige pr&amp;aelig;g&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;mulighed for at tage del i andre opgaver s&amp;aring; som produktudvikling, markedsf&amp;oslash;ring og test af systemet&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;Du skal&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;ul&gt;
&lt;li&gt;v&amp;aelig;re over 21 &amp;aring;r&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;v&amp;aelig;re motiveret for at starte en ny virksomhed, som du selv f&amp;aring;r anpart i&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;v&amp;aelig;re villig til at investere penge i projektet&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;have orden i dine &amp;oslash;konomiske forhold og v&amp;aelig;re &amp;oslash;konomisk bevidst&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;have tid og lyst til at arbejde meget&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;have mulighed for at arbejde i &amp;Aring;rhus&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;kunne dokumentere dine kompetencer ved at fremvise referencer til tidligere arbejde/studier/projekter&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;kunne indg&amp;aring; i et t&amp;aelig;t samarbejde i en gruppe p&amp;aring; 3-4 personer&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;kunne b&amp;aelig;re et stort ansvar og arbejde selvst&amp;aelig;ndigt&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;Kort om mig&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg er 25 &amp;aring;r og uddannet folkeskolel&amp;aelig;rer ved L&amp;aelig;reruddannelsen i &amp;Aring;rhus med linjefag i matematik, samfundsfag og historie. Under min uddannelse har jeg fordybet mig i sammenh&amp;aelig;ngen mellem IT og l&amp;aelig;ring. Jeg har bl.a. v&amp;aelig;ret i praktik p&amp;aring; en af de s&amp;aring;kaldte &amp;quot;IT-skoler&amp;quot; og har skrevet en bachelor om &amp;quot;&lt;a target="_blank" href="http://lvang.dk/Filer/IT%20som%20laeremiddel%20i%20matematikundervisningen%20-%20Lasse%20Vang%202011.pdf"&gt;&lt;i&gt;IT som l&amp;aelig;remiddel i matematikundervisningen&lt;/i&gt;&lt;/a&gt;&amp;quot;. Dette har givet mig en bred viden om, hvordan IT kan anvendes til at udvikle l&amp;aelig;ring p&amp;aring; nye og bedre m&amp;aring;der.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Der findes mange personer med IT kompetencer og mange med stor viden om l&amp;aelig;ringsudvikling, men kun meget f&amp;aring; forst&amp;aring;r at knytte denne teori med praksis. L&amp;aelig;reruddannelsen er som professionsuddannelse en uddannelse med gode koblinger til praksis, og det har givet mig mulighed for at studere sammenh&amp;aelig;ngen mellem IT og l&amp;aelig;ring og afpr&amp;oslash;ve teorien i praksis. Dette giver for mig at se de bedste foruds&amp;aelig;tninger for at udvikle det rette produkt og for at komme i &amp;oslash;jenh&amp;oslash;jde med kunden under det efterf&amp;oslash;lgende salg.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Lige nu arbejder jeg som fuldtidsansat matematikl&amp;aelig;rer og klassel&amp;aelig;rer i &amp;Aring;rhus. Det optager selvf&amp;oslash;lgelig en stor del af min tid, men jeg br&amp;aelig;nder utrolig meget for at realisere projektet, s&amp;aring; n&amp;aring;r jeg har overskydende tid bruger jeg den p&amp;aring; at forberede projektets opstart. S&amp;aring; snart en partnerskabskontrakt falder p&amp;aring; plads, vil jeg naturligvis opsige min l&amp;aelig;rerstilling, s&amp;aring; jeg kan fokusere 100 % p&amp;aring; projektet.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;Har ovenst&amp;aring;ende v&amp;aelig;kket din interesse, eller kender du nogen, der m&amp;aring;ske er interesseret?&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis ovenst&amp;aring;ende lyder som noget for dig, kan du rette henvendelse her p&amp;aring; siden eller skrive en mail til &lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;lassevang@gmail.com&lt;/span&gt;.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Skriv om dig selv og dine kompetencer og vedl&amp;aelig;g gerne dokumentation. Herefter vil jeg sende dig en r&amp;aelig;kke uddybende oplysninger, og hvis der efterf&amp;oslash;lgende er gensidig interesse, aftaler vi et m&amp;oslash;de.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;i&gt;- Lasse Vang&lt;/i&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>