<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Medarbejdere, samarbejdspartnere, rådgivere, investorer m.m.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/24.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Uanset hvilken branche du er i, vil du have brug for hjælp udefra. Det kan være, når du vokser og skal have løst opgaver, som du ikke selv kan håndtere eller ikke har tid til. Det kan også være i forbindelse med kapitalrejsning, eller når du skal have rådgivning.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Heldigvis findes der her i Danmark en fantastisk god industri af virksomhedsservices og kloge folk, der kun venter på at hjælpe dig. Her i forummet finder vi hinanden, uanset om du skal have en kontakt i Svendborg, en ung til lageret eller en der kan rydde på din server.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er også her vi udvider hinandens netværk ved simpelthen at henvise til personer i hinandens netværk.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Attention: Jeg søger virksomhedspraktik, som multimediedesigner i østjylland!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/906239.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 23 Aug 2011 10:07:06 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:906239</guid><dc:creator>Jesper la Cour </dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/906239.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=906239&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;b&gt;&lt;span style="font-family:Calibri,sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;Profil:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Calibri,sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;Jeg er en frisk ung mand p&amp;aring; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-family:Calibri,sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;&lt;b&gt;27 &amp;aring;r. &lt;/b&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-family:Calibri,sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;&lt;span style="font-weight:normal;"&gt;Som s&amp;oslash;ger efter virksomhedspraktik som multimediedesigner. Jeg elsker mit fag og der er ingen gr&amp;aelig;nser for hvad fantasien kan give udtryk inden for den branche. Derfor er det sjovt, at arbejde med. Derfor tilbyder jeg min hj&amp;aelig;lp i din virksomhed med 4 ugers virksomhedspraktik. S&amp;aring; jeg s&amp;oslash;ger en en virksomhed, som kan give mig gode udfordinger, selvudvikling og udvide mit netv&amp;aelig;rk inden for dette fag. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Calibri,sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;&lt;span style="font-weight:normal;"&gt;Jeg kan godt lide, n&amp;aring;r der er lidt fart over feltet, det kan f.eks v&amp;aelig;re planl&amp;aelig;gning af rejser med venner og andre sm&amp;aring; projekter, som online webshops eller hj&amp;aelig;lp til alm pc support. Det er nemlig der holder mig k&amp;oslash;rende.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Calibri,sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;&lt;span&gt;Jeg blev i vinteren 2009 f&amp;aelig;rdig som multimediedesigner, og f&amp;oslash;r det har jeg g&amp;aring;et p&amp;aring; Handelsskolen Grundkursus (HG2)&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Calibri,sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;Min fritid bruger jeg p&amp;aring; vennerne, familien, fodboldtr&amp;aelig;nergerning i AGF, skiferie i Italien, g&amp;aring; til koncerter rundt omkring i landet.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Calibri,sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;&lt;b&gt;Uddannelse:&lt;/b&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Calibri,sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;Jeg er uddannet multimediedesigner i 2009 fra Erhvervsakademi Aarhus (Aarhus Business Collage)Her har jeg l&amp;aelig;rt alt, med at lave hjemmeside. Som kan v&amp;aelig;re, programmere, v&amp;aelig;re projektleder, designe objekter, justere cms skabeloner, redigere/filme og en masse omkring virksomhedsorganisation. Jeg var i erhvervspraktik i mit 4 og sidste semester hos Futurecom Aarhus. Hvor jeg havde en opgave som webradakt&amp;oslash;r, for deres hjemmeside.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Calibri,sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;Efter min uddannelse, startede jeg p&amp;aring; et tv og film forl&amp;oslash;b p&amp;aring; TV-Basic, hvor jeg l&amp;aelig;rte meget mere om at redigere og film. Bla var vi ude og lave flere live tv-produktioner og andre sm&amp;aring; filmprojekter. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Calibri,sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;&lt;b&gt;Erfaring:&lt;/b&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Calibri,sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;Jeg har arbejdet 1 &amp;frac12; &amp;aring;r som ankerhj&amp;aelig;lper/underviser p&amp;aring; en Dagh&amp;oslash;jskole for handicappede, freelance stagehand med sceneopbygning og 6 s&amp;aelig;soner som frivillig i muskelsvindfonden, hvor jeg bla har v&amp;aelig;ret sektionschef. Her er jeg vant til hektisk travlhed og frisk stemning, blandt ansatte og kunder. Jeg har l&amp;aelig;rt meget og er blevet tr&amp;aelig;net i at have overblik og give kunderne/elever en god service. Jeg vil gerne v&amp;aelig;re med til at skabe en god stemning, som giver en god energi blandt kollegaer. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Calibri,sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;Et mere detaljeret CV kan i sp&amp;oslash;rge mig om, s&amp;aring; kan I kan se n&amp;aelig;rmere p&amp;aring; hvad jeg har lavet.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Calibri,sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;Det kan jeg tilbyde jer:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;ul&gt;
&lt;li&gt;&lt;span style="font-family:Calibri,sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;Loyalitet og energi&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;&lt;span style="font-family:Calibri,sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;Kollegial og social indstilling&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;&lt;span style="font-family:Calibri,sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;Id&amp;eacute;rig og m&amp;aring;lrettet&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;&lt;span style="font-family:Calibri,sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;Initiativ og sp&amp;oslash;rgelyst&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;&lt;span style="font-family:Calibri,sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;Stabilitet og vedholdenhed&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;&lt;span style="font-family:Calibri,sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;&amp;Oslash;nsket om at l&amp;aelig;re og evnen til at lytte&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Calibri,sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;Jeg er h&amp;oslash;flig og pligtopfyldende. Jeg f&amp;oslash;ler det er vigtigt, at opgaver/projekter bliver fuldf&amp;oslash;rt til ende.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Calibri,sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;Hvis det lige er dig/din virksomhed der st&amp;aring;r og mangler mig. S&amp;aring; kontakt mig p&amp;aring; &lt;a href="http://mailto:sigvardsen@hotmail.com"&gt;sigvardsen@hotmail.com&lt;/a&gt; med beskrivelse af arbejdsopgaver, beliggenhed og hvilken virksomhed i er.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Calibri,sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;Mvh&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Calibri,sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:x-small;"&gt;Jesper la Cour Sigvardsen&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>