<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Hjælp til salg (Ikke internet)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/7.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Uden salg – ingen virksomhed. Her i forummet diskuterer vi traditionelt salg, og de mange forskellige måder, man kan få sine varer over disken på. Hvilke metoder passer bedst til forskellige brancher, kan en metode fra en bestemt branche bruges i andre brancher? Er et salgsbrev vejen frem, skal du gribe knoglen eller engagere et callcenter og få professionelle mødebookere til at stå for det?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I Hjælp til salg fokuserer vi på alle typer salg, som ikke er understøttet af Internettet. Det vil sige direkte salgsteknikker som kanvassalg, den svære disciplin at sælge via telefonen og over disken eller skrivebordet. Kom med dine salgsfifs og få nogle nye.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Svar: Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/467338.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 17 Nov 2009 11:58:31 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:467338</guid><dc:creator>skovkjer</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/467338.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=467338&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Hej Christian&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Jeg er absolut m&amp;aring;lgruppen.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Men har de p&amp;aring; mange m&amp;aring;der lige som Hans.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Da jeg l&amp;aelig;ste teksten, syntes jeg det var et sp&amp;aelig;ndende koncept.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Jeg ved godt at flere af mine venner tjener/sparer mange penge ved ofte at l&amp;aring;ne oml&amp;aelig;gge.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Personlig har jeg ikke f&amp;aring;et det gjort, m&amp;aring;ske er det her stedet!&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Men n&amp;aring;r jeg komme til med give 250 kr. pr. md. For hvad?&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Straks bliver jeg ultra mist&amp;aelig;nkelig, og beslutter at det her er noget jeg m&amp;aring; kigge p&amp;aring; senere n&amp;aring;r jeg f&amp;aring;r mere tid. Og det ved vi jo godt det sker lige som aldrig = en interesseret kunde mistet.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Jeg mangler i den grad overblik over hvem er &amp;rdquo;VI&amp;rdquo;.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Hvem er det jeg skal give adgang til min &amp;oslash;konomi?&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Den varme stol, noget med en der hedder &amp;rdquo;Jesper&amp;rdquo; kender ham ikke !!! skulle jeg det?&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;M&amp;aring;ske er det her slet ikke noget for mig alligevel.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Farvel.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Fordi du nu spurgte her p&amp;aring; Amino, s&amp;aring; l&amp;aelig;ste jeg det lige igennem igen.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Og der godt gemt nedrest p&amp;aring; siden st&amp;aring;r der noget med &lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;&lt;span style="color:black;"&gt;gratis og helt uforpligtende.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;&lt;span style="color:black;font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="text-decoration:none;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="color:black;font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Det har du da sandelig gemt godt! Det skal da frem i lyset.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="color:black;font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="color:black;font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;F&amp;oslash;rst nu g&amp;aring;r det op for mig(har aldrig pralet med, jeg er hurtig) at det man kan melde sig til ude i h&amp;oslash;jre side er noget GRATIS info, det har ikke noget med de 250.- pr md. At g&amp;oslash;re.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="color:black;font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="color:black;font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;N&amp;aring;r men da jeg stadig ikke ved hvem det er der st&amp;aring;r bag, og jeg ikke ved hvilke typer jeg f&amp;aring;r i r&amp;oslash;ret,(det er jo nok en eller anden, som vil presse mig til det med de 250.-, f&amp;oslash;r en jeg f&amp;aring;r noget info) s&amp;aring; jeg venter med at udfylde.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-size:10pt;color:black;font-family:Arial;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/467291.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 17 Nov 2009 10:57:27 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:467291</guid><dc:creator>Christian     iMARKETING</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/467291.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=467291&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hans, det er jo rent guld du kommer med &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-2.gif" alt="Big Smile" /&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er vidst nu, efter disse tilbagemeldinger&amp;nbsp;jeg m&amp;aring; bryde ud i ren jubel over disse pr&amp;aelig;sice tilbagemeldinger.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;For s.... hvor er det godt &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-21.gif" alt="Yes" /&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har aldrig set det som en nem opgave at overvinde folks tvivl. Som sagt gik der flere dage inden jeg selv l&amp;oslash;b t&amp;oslash;r for argumenter for hvorfor der var nogen, der skulle ind og &amp;quot;pille&amp;quot; i mine kreditforeningsl&amp;aring;n, s&amp;aring; hvorfor skulle alle andre ikke have det p&amp;aring; samme m&amp;aring;de? Netop derfor har jeg syntes, at det var en god og sp&amp;aelig;ndende udfordring. Og&amp;nbsp;udfordringen er ikke blevet mindre sp&amp;aelig;ndende siden.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Hans Stokholm Kjer:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;
&lt;p&gt;Jeg er ogs&amp;aring; i m&amp;aring;lgruppen.&lt;br /&gt;Jeg er i forvejen i et vist omfang bevidst om mulighederne og har lagt l&amp;aring;n om mange gange.&lt;br /&gt;Ligesom de andre, stod jeg ogs&amp;aring; af i teksten flere gange undervejs. Jeg sprang lidt i den og t&amp;aelig;nkte p&amp;aring; hvorn&amp;aring;r det interessante kommer.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;.............&lt;/p&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men jeg syntes, jeg manglede den simple og skematiske oversigt over, hvordan kurs&amp;aelig;ndringerne kan betyde, at du kan skifte mellem at s&amp;aelig;nke ydelde og g&amp;aelig;ld over en &amp;aring;rr&amp;aelig;kke. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg vil ikke give 250 kr. i m&amp;aring;neden for jeres service, selvom jeg udm&amp;aelig;rket er klar over at det kun er en ganske lille del af, hvad jeg kan tjene. Det ville jeg ikke, fordi jeg i forvejen ved, hvad jeg skal kigge efter. Salgsm&amp;aelig;ssigt st&amp;aring;r I for mig at se i et dilemma: Hvis I forklarer jer for godt, udvander I magien, og s&amp;aring; opdager de potentielle kunder, at de sagtens kan spare de 250 kr. og l&amp;oslash;se opgaven selv. Hvis I ikke forklarer jer godt nok, tror kunderne, at det er et scam, for det lyder netop som &amp;quot;magi&amp;quot;.&lt;/p&gt;
&lt;div style="CLEAR:both;"&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er ved at v&amp;aelig;re mere og mere tydeligt, at sitet egentlig skal henvende sig til i hvert tilf&amp;aelig;lde 2 m&amp;aring;lgrupper:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;1: Dem, der er totalt blanke i&amp;nbsp;l&amp;oslash;bende l&amp;aring;neoml&amp;aelig;gninger&amp;nbsp;og som tror, at det er snyd og humbug, det hele.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;2: Dem, der lige som dig selv har arbejdet med det og som&amp;nbsp;kender principperne og som blot skal overbevises om, at de 250,-/ m&amp;aring;ned er en god investering - selv n&amp;aring;r man har en masse erfaring.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og s&amp;aring; er der sikkert ogs&amp;aring; nogen ind imellem.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det skal hjemmesiden selvf&amp;oslash;lgelig afspejle.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; der m&amp;aring; flere sider p&amp;aring;, s&amp;aring; man&amp;nbsp;bliver f&amp;oslash;rt stille og roligt fra &amp;quot;nybegynder undren&amp;quot; over til hard core tekniske forklaringer og s&amp;aring; kan man springe p&amp;aring; i forhold til ens eget niveau.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Hans Stokholm Kjer:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt; &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Videoen kedede mig. Kunderne er tydeligt glade for ydelsen - and so what. De forklarer stadig ikke sammenh&amp;aelig;ngen, og jeg mangler identifikationspunkter. Jeg ville t&amp;aelig;nde langt mere p&amp;aring; valget mellet en r&amp;aelig;kke forskellige videoer, hvor jeg s&amp;aring; kunne v&amp;aelig;lge den type, der matcher mig: &amp;quot;Torben er selvst&amp;aelig;ndig og bor i en liebhaverejendom langt ude p&amp;aring; landet med sin kone og deres to teenageb&amp;oslash;rn. Huset k&amp;oslash;bte de for 650.000 kr. for 11 &amp;aring;r siden. Siden har om- og tilbygninger &amp;oslash;get v&amp;aelig;rdien betragteligt. Hvis Hans var blevet h&amp;aelig;ngende i det f&amp;oslash;rste kreditforeningsl&amp;aring;n, havde han i dag betalt x kr. for at nedbringe g&amp;aelig;lden til z kr. Men han har lagt l&amp;aring;n om gennemsnitligt hvert andet &amp;aring;r og har derfor indtil nu kun betalt y kr. og bragt g&amp;aelig;lden helt ned p&amp;aring; p kr.&amp;quot; Den historie ville have t&amp;aelig;ndt mig - andre ville hellere h&amp;oslash;re om en studerende, der var blevet g&amp;aelig;ldfri i sin ejerlejlighed samme dag som han fik sin kandidatgrad. OSV.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Godt forslag. Nu er sitet meget ungt, hvilket indholdet selvf&amp;oslash;lgelig ogs&amp;aring; er pr&amp;aelig;get af. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mine egne principper for udvikling af hjemmesider er hurtigt at teste, om det grundl&amp;aelig;ggende virker og herefter blive ved med at forbedre og optimere p&amp;aring; det, der har en fremtid.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;J&amp;aelig;vnf&amp;oslash;r 80/20 reglen slipper jeg for at br&amp;aelig;nde en masse eneri af p&amp;aring; udvikling af websites, der alligevel ikke har nogen fremtid, s&amp;aring; derfor&amp;nbsp;kan jeg godt se dit forslag for mig p&amp;aring; den l&amp;aelig;ngere bane.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Hans Stokholm Kjer:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt; &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeres m&amp;aring;l er &amp;aelig;delt, og der er masser af penge at tjene for jeres kunder. Dermed skulle der ogs&amp;aring; gerne kunne blive en forretning ud af det for jer. M&amp;aring;ske kunne I vinde noget ved at kombinere med anden r&amp;aring;dgivning, F.eks.: &amp;quot;Tjen penge ved at investere din friv&amp;aelig;rdi.&amp;quot; osv.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jo, vi er da drevet af, at der er s&amp;aring; mange s&amp;aring;kaldte bankr&amp;aring;dgivere, der fort&amp;aelig;ller, hvad deres kunder skal g&amp;oslash;re selv om deres interesse er at s&amp;aelig;lge nogle produkter. Det, vi pr&amp;oslash;ver at forklare er, at klienterne har brug for nogen p&amp;aring; deres side i de forhandlinger, der foreg&amp;aring;r. Vi er inde p&amp;aring; investering i friv&amp;aelig;rdien.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ogs&amp;aring; tak til dig, Gongra, for dit bidrag&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Venlig hilsen,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Christian&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/467092.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 16 Nov 2009 22:54:02 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:467092</guid><dc:creator>Gongra</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/467092.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=467092&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jeg er s&amp;aring; gammel, at jeg kan huske, at der var noget der hed kreditforeninger, ja, der var faktisk mange af dem. S&amp;aring; jeg bliver helt nostalgisk, n&amp;aring;r man p&amp;aring; den nye hjemmeside, og s&amp;aring;m&amp;aelig;nd ogs&amp;aring; i debatindl&amp;aelig;ggene, taler om kreditforeninger. Jeg var slet ikke klar over, at der forsat eksisterer kreditforeninger, og m&amp;aring;ske er der ogs&amp;aring; nogle hypotekforeninger tilbage? Eller m&amp;aring;ske misforst&amp;aring;r jeg noget, det skulle s&amp;aring;m&amp;aelig;nd ikke undre mig.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/467079.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 16 Nov 2009 22:15:41 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:467079</guid><dc:creator>Hans Stokholm Kjer</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/467079.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=467079&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jeg er ogs&amp;aring; i m&amp;aring;lgruppen.&lt;br /&gt;Jeg er i forvejen i et vist omfang bevidst om mulighederne og har lagt l&amp;aring;n om mange gange.&lt;br /&gt;Ligesom de andre, stod jeg ogs&amp;aring; af i teksten flere gange undervejs. Jeg sprang lidt i den og t&amp;aelig;nkte p&amp;aring; hvorn&amp;aring;r det interessante kommer.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er nogle timer siden, jeg var inde p&amp;aring; siden, s&amp;aring; jeg kan have misset noget i hukommelsen.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men jeg syntes, jeg manglede den simple og skematiske oversigt over, hvordan kurs&amp;aelig;ndringerne kan betyde, at du kan skifte mellem at s&amp;aelig;nke ydelde og g&amp;aelig;ld over en &amp;aring;rr&amp;aelig;kke. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg vil ikke give 250 kr. i m&amp;aring;neden for jeres service, selvom jeg udm&amp;aelig;rket er klar over at det kun er en ganske lille del af, hvad jeg kan tjene. Det ville jeg ikke, fordi jeg i forvejen ved, hvad jeg skal kigge efter. Salgsm&amp;aelig;ssigt st&amp;aring;r I for mig at se i et dilemma: Hvis I forklarer jer for godt, udvander I magien, og s&amp;aring; opdager de potentielle kunder, at de sagtens kan spare de 250 kr. og l&amp;oslash;se opgaven selv. Hvis I ikke forklarer jer godt nok, tror kunderne, at det er et scam, for det lyder netop som &amp;quot;magi&amp;quot;.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Videoen kedede mig. Kunderne er tydeligt glade for ydelsen - and so what. De forklarer stadig ikke sammenh&amp;aelig;ngen, og jeg mangler identifikationspunkter. Jeg ville t&amp;aelig;nde langt mere p&amp;aring; valget mellet en r&amp;aelig;kke forskellige videoer, hvor jeg s&amp;aring; kunne v&amp;aelig;lge den type, der matcher mig: &amp;quot;Torben er selvst&amp;aelig;ndig og bor i en liebhaverejendom langt ude p&amp;aring; landet med sin kone og deres to teenageb&amp;oslash;rn. Huset k&amp;oslash;bte de for 650.000 kr. for 11 &amp;aring;r siden. Siden har om- og tilbygninger &amp;oslash;get v&amp;aelig;rdien betragteligt. Hvis Hans var blevet h&amp;aelig;ngende i det f&amp;oslash;rste kreditforeningsl&amp;aring;n, havde han i dag betalt x kr. for at nedbringe g&amp;aelig;lden til z kr. Men han har lagt l&amp;aring;n om gennemsnitligt hvert andet &amp;aring;r og har derfor indtil nu kun betalt y kr. og bragt g&amp;aelig;lden helt ned p&amp;aring; p kr.&amp;quot; Den historie ville have t&amp;aelig;ndt mig - andre ville hellere h&amp;oslash;re om en studerende, der var blevet g&amp;aelig;ldfri i sin ejerlejlighed samme dag som han fik sin kandidatgrad. OSV.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Min f&amp;oslash;rste tanke om Jespersiden var &amp;quot;Who the f*** is Alice&amp;quot;. Der mangler introduktion af&amp;nbsp;interviewer og offer. Det fremg&amp;aring;r m&amp;aring;ske af &amp;eacute;n af de andre sider p&amp;aring; sitet, men jeg vidste det ikke, da jeg kom til den side.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeres m&amp;aring;l er &amp;aelig;delt, og der er masser af penge at tjene for jeres kunder. Dermed skulle der ogs&amp;aring; gerne kunne blive en forretning ud af det for jer. M&amp;aring;ske kunne I vinde noget ved at kombinere med anden r&amp;aring;dgivning, F.eks.: &amp;quot;Tjen penge ved at investere din friv&amp;aelig;rdi.&amp;quot; osv.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;god vind.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;mvh Hans&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/467030.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 16 Nov 2009 21:02:06 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:467030</guid><dc:creator>Christian     iMARKETING</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/467030.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=467030&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Jesper.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tusind tak for udmeldingen&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi kunne ikke v&amp;aelig;re mere enige.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I starten havde vi planer om at holde kurser og undervise folk i, hvordan de selv kunne&amp;nbsp;oml&amp;aelig;gge deres l&amp;aring;n optimalt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men som du rigtig nok siger det; s&amp;aring; ORKER de det ikke.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;N&amp;aring;r der er vasket&amp;oslash;j og b&amp;oslash;rn der skal hentes og alt muligt andet, der skal tages stilling til, s&amp;aring; er det sidste man &amp;oslash;nsker sig en ekstra arbejdsopgave.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; den har vi fanget og har helt droppet denne tankegang.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Derfor g&amp;aring;r vi rent efter at levere en service til folk.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Christian&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/467019.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 16 Nov 2009 20:38:46 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:467019</guid><dc:creator>Jesper Laugesen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/467019.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=467019&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Christian&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tanken bag er s&amp;aring;dan set fin nok, problemet er bare at kreditforeningerne allerede tilbyder dette gratis - mod selvf&amp;oslash;lgelig at score oml&amp;aelig;gningsgebyrerne.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Den store gruppe som ikke f&amp;oslash;lger med, eller oml&amp;aelig;gger n&amp;aring;r chancen byder sig, er meget vanskelig at f&amp;aring; fat i. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;En meget stor gruppe af befolkningen er ikke klar til at betale for &amp;oslash;konomisk r&amp;aring;dgivning, de mener fortsat at bankere/kreditforeningerne er til for deres skyld, samtidig med at det interesserer dem meget meget lidt - det er ikke noget de gider bruge tid p&amp;aring; , eller s&amp;aelig;tte sig ind i, og derfor tror jeg heller ikke de vil tilmelde sig.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Egentlig tror jeg potientialet er meget stort - kunsten er bare lige hvordan man angriber denne gruppe mennesker...&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mvh&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jesper&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466981.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 16 Nov 2009 19:49:41 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:466981</guid><dc:creator>Christian     iMARKETING</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466981.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=466981&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Finn&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jo, i den grad.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du peger p&amp;aring; en r&amp;aelig;kke ting, som vi er i fuld gang med og har arbejdet p&amp;aring; det sidste &amp;aring;rs tid.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vores ide var blot f&amp;oslash;rst at pr&amp;aelig;sentere alt dette materiale i sm&amp;aring; bidder med &lt;a href="http://www.autoresponder.dk"&gt;Autoresponder&lt;/a&gt; sammen med en masse tips fra de eksisterende klienter.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; vi HAR materialet og har planlagt at g&amp;oslash;re n&amp;oslash;jagtig som du siger.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dilemmaet er&amp;nbsp;at f&amp;aring; folk til&amp;nbsp;at tilmelde sig mailinglisten.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;N&amp;aring;r bare de er tilmeldt, kan vi give dem al den information de &amp;oslash;nsker i sm&amp;aring; bidder.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Lige nu sidder vi og redigerer videoer efter emne, s&amp;aring; de 3 klienter med hver deres indgang til tingene svarer p&amp;aring; de samme sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l. De pr&amp;aelig;senteres s&amp;aring; l&amp;oslash;bende sammen med det andet materiale til de tilmeldte.Der er faktisk temmelig meget guld at hente, specielt fra den ene af dem. Han er skolel&amp;aelig;rer, s&amp;aring; han skulle bare s&amp;aelig;ttes i gang, s&amp;aring; kunne han ellers forklare derudefter hvordan det hele h&amp;aelig;nger sammen. &amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dilemmaet er, at vi&amp;nbsp;vi skal have &amp;quot;solgt&amp;quot;&amp;nbsp;de bes&amp;oslash;gendes&amp;nbsp;tilmelding til mailinglisten - og her er problemet dobbeltrettet.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;P&amp;aring; den ene side f&amp;aring;r jeg allerede nu kritik for at skrive for meget p&amp;aring; siden - p&amp;aring; den anden side vil folk vide mere inden de &amp;quot;ofrer&amp;quot; deres e-mail adresse p&amp;aring; form&amp;aring;let.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;MIN opgave er at f&amp;aring; disse ender til at m&amp;oslash;des bedst muligt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og den opgave vil jeg g&amp;oslash;re mit bedste for at l&amp;oslash;se. Ikke mindst sammen med jeres SUPER gode tilbagemeldinger &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-5.gif" alt="Wink" /&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Christian&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466967.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 16 Nov 2009 19:30:01 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:466967</guid><dc:creator>Finn Pedersen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466967.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=466967&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Christian&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Har tidligere v&amp;aelig;ret i din m&amp;aring;lgruppe, er nu fri af kreditforeningernes faste ydelser. Men f&amp;oslash;lger stadigt med.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Kreditforeningerne har forskellige instrumenter man kan tilmelde dig for at de skal g&amp;oslash;re dig opm&amp;aelig;rksom p&amp;aring; forskellige paramtre, hvis du ikke selv f&amp;oslash;lger kurserne.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det tror jeg de fleste godt ved, men mange mangler interessen til at f&amp;aring; gjort noget ved det, s&amp;aring; derfor er ideen m&amp;aring;ske meget god, men i bliver n&amp;oslash;dt til at fort&amp;aelig;lle hvad det er i kan, og s&amp;aring; underbygge det s&amp;aring; dem, der ved lidt om det ogs&amp;aring; kan blive overbevist. I m&amp;aring; lave nogle matematiske modeller, som viser at jeres faglighed er i orden og oms&amp;aelig;tte matematikken til nogle eksempler, som folk kan s&amp;aelig;tte sig ind i. Folk stiller ikke sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l til kreditforeningernes regneevner, det har de jo bevist igennem &amp;aring;rtier.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; opbyg en faglig trov&amp;aelig;rdighed i ord, tegning og matematik. Folk tager ikke kontakt om noget s&amp;aring; vigtigt, som deres terminer, hvis ikke det virker seri&amp;oslash;st og trov&amp;aelig;rdigt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Har i regnemodeller til forskellige l&amp;aring;netyper ? Hvis i kan fort&amp;aelig;lle folk at i indl&amp;aelig;gger netop deres l&amp;aring;n ind&amp;nbsp;i en regne model, som dagligt opdateres med de aktuelle obligationskurser, som giver &amp;quot;provenue alarm&amp;quot; n&amp;aring;r der er positive muligheder. Hvis alarmen oven i k&amp;oslash;bet kunne tilg&amp;aring; med en e-mail til kunden, s&amp;aring; virker det meget aktivt. I de perioder hvor der ikke sker s&amp;aring; meget b&amp;oslash;r i en gang om m&amp;aring;neden udsende et tilbageblik p&amp;aring; m&amp;aring;nedens kurser og b&amp;oslash;rs historier. S&amp;aring; folk f&amp;oslash;ler i er aktive p&amp;aring; deres vegne.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;En sidste kringle er den typiske administrative langsommelighed i kreditforeningen n&amp;aring;r f&amp;oslash;rst beslutningen er taget, s&amp;aring; kan der g&amp;aring; uger i med at behandle sagspuklerne i kreditforeningerne, i nogle tilf&amp;aelig;lde n&amp;aring;r en del af gevinsten at forsvinde, s&amp;aring; kan man kurssikre, men det er jo en ekstra udgift, som ogs&amp;aring; spiser af overskuddet.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring;dan ville jeg m&amp;aring;ske kunne v&amp;aelig;re blevet overtalt. H&amp;aring;ber i kan bruge det til noget.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;God aften&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Finn&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466950.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 16 Nov 2009 19:05:04 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:466950</guid><dc:creator>Christian     iMARKETING</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466950.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=466950&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Tusind tak for tilbagemeldingen, Mikkel og Kenn.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jo, konceptet er s&amp;aring;m&amp;aelig;nd godt nok.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Derfor er det fedt lige at h&amp;oslash;re andres meninger om, hvor skoen trykker.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Allerede&amp;nbsp;nu er det tydeligt, at mange&amp;nbsp;ikke tror p&amp;aring;,&amp;nbsp;at det kan v&amp;aelig;re sandt, at man kan tjene gode penge p&amp;aring; l&amp;oslash;bende&amp;nbsp;oml&amp;aelig;gninger af sine kreditforeningsl&amp;aring;n. Men det undrer mig ikke. Inden jeg selv gik med p&amp;aring; den var jeg jo&amp;nbsp;selv super skeptisk. Det var &amp;aring;rsagen til at jeg stegte Jesper i &lt;a href="http://www.kreditpleje.dk/default.asp?P=Den-varme-stol-.85.0.0.0.i"&gt;den varme stol&lt;/a&gt;.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Alt hvad der er gjort opm&amp;aelig;rksom p&amp;aring; indtil nu kan l&amp;oslash;ses p&amp;aring; kort tid.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi har udelukkende&amp;nbsp;beskyttet navnene p&amp;aring; klienterne aht. risikoen for, at de ikke skal st&amp;aring; som nemme ofre for tyveri.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi kan sagtens skrive deres fornavne og by for herved at g&amp;oslash;re videoen mere trov&amp;aelig;rdig.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;ALLE interviewede er intet blevet stillet i udsigt for at deltage. De har udelukkende medvirket fordi min samarbejdspartner Jesper&amp;nbsp;har&amp;nbsp;leveret en rigtig god service til dem. S&amp;aring; god, at de gladeligt vil g&amp;oslash;re geng&amp;aelig;ld ved at anbefale ham.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg overvejer&amp;nbsp;denne tilbagemelding&amp;nbsp;at f&amp;aring; udviklet et lidt mere corporate logo og fjerne billederne i banneret, hvis de ser lidt for kunstige ud (det med hustagene har jeg faktisk taget med et fjernstyret kamera over Stenl&amp;oslash;se Syd )&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring;&amp;nbsp;jeg m&amp;aring; bruge noget mere energi p&amp;aring; at forklare, at den&amp;nbsp;alts&amp;aring; er god nok.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det var s&amp;aring;dan set det, vores interview skulle g&amp;oslash;re; men det er ret tydeligt, at&amp;nbsp;folk blokkerer allerede f&amp;oslash;r de n&amp;aring;r til at se viedoen. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; det m&amp;aring; jeg arbejde p&amp;aring; at g&amp;oslash;re noget ved.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Christian&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466939.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 16 Nov 2009 18:50:27 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:466939</guid><dc:creator>Kenn Olsen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466939.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=466939&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&amp;nbsp;Jeg er ogs&amp;aring; i m&amp;aring;lgruppen med omkring 1 million.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;1 Der er vildt meget tekst p&amp;aring; forsiden og indr&amp;oslash;mmet var det ikke fordi du spurgte om svar, havde jeg nok opgivet alt det tekst. Kort det ned f&amp;aring; det til at virke sp&amp;aelig;ndende og gerne nogle billeder der kan vise budskabet ogs&amp;aring;.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;De personer der er med i videoen burde have et navnskilt med f.eks. husejer Roskilde.. lidt lige som i tv avisen.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Generelt skal du g&amp;oslash;re siden mere sp&amp;aelig;ndende og lad mig vide hurtigt, hvad i kan g&amp;oslash;re for mig. og Please ikke s&amp;aring; meget presset sammen p&amp;aring; forsiden.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dine billeder i toppen virker lidt som om du ikke er sikker p&amp;aring; om du vil s&amp;aelig;lge k&amp;oslash;kkener eller portr&amp;aelig;tter eller blot huse.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men ellers sp&amp;aelig;ndende, for hvem vil ikke spare penge.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;kenn &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466853.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 16 Nov 2009 16:52:45 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:466853</guid><dc:creator>Mikkel deMib Svendsen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466853.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=466853&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jeg er m&amp;aring;lgruppen med et hus og realkredit p&amp;aring; sm&amp;aring; 3 mill. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men jeg synes slet ikke sitet fanger mig. Jeg savner helt at forst&amp;aring; hvad det er i s&amp;aelig;lger - hvad kan i g&amp;oslash;re for mig og hvad koster det. Det der med at holde det hele s&amp;aring; hemmeligt f&amp;aring;r det blot til at virke s&amp;aring;dan lidt &amp;quot;MLM&amp;quot; agtigt p&amp;aring; mig.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis det virkelig ER en seri&amp;oslash;s service, s&amp;aring; skal det nok fremstilles lidt mere s&amp;aring;dan.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Kundevideoen mangler navne p&amp;aring; dem der udtaler sig. Derfor sidder man lidt med en fornemmelse af at det m&amp;aring;ske bare er et par af vennerne - eller m&amp;aring;ske ligefrem nogle ansatte. Det ved man ikke. &lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466852.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 16 Nov 2009 16:51:48 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:466852</guid><dc:creator>Christian     iMARKETING</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466852.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=466852&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Tusind tak for dit svar, Casper.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er rigtigt godt og jeg er sikker p&amp;aring;, at du har fat i noget rigtigt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det skal jeg s&amp;aring; have forklaret noget bedre &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-5.gif" alt="Wink" /&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg vil g&amp;aring; i gang med det samme...&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Christian&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466846.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 16 Nov 2009 16:44:49 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:466846</guid><dc:creator>Casper Schneidereit</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466846.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=466846&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Christian,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har ingen kreditforeningsl&amp;aring;n. Der er rigtig meget tekst p&amp;aring; forsiden, og det jeg kort har kigget efter er - hvordan tjener i penge op at administrere andres l&amp;aring;n? Personligt vil jeg ikke se videoen. Jeg er ikke m&amp;aring;lgruppen.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Designet syntes jeg heller ikke i rammer - jeg f&amp;aring;r automatisk en eller anden association til de der sider som tilbyder RKI ingen hndring l&amp;aring;n - s&amp;aring;dan noget halv suspekt noget, med h&amp;oslash;je renter.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;M&amp;aring;ske var jeg bare negativt indstillet fra start af, inden jeg ramte jeres website :-). Men websitet fik mig desv&amp;aelig;rre heller ikke overbevist om det modsatte.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Med venlig hilsen&lt;br /&gt;Casper Schneider&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466840.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 16 Nov 2009 16:37:18 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:466840</guid><dc:creator>Christian     iMARKETING</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466840.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=466840&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej alle sammen.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg er efterh&amp;aring;nden ved at v&amp;aelig;re s&amp;aring; klar med vores hjemmeside om &lt;a href="http://www.kreditpleje.dk"&gt;g&amp;aelig;ldspleje&lt;/a&gt;, at jeg ville v&amp;aelig;re glad for nogle&amp;nbsp;kloge ord fra jer andre.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg&amp;nbsp;specielt ude efter svar fra nogen, der har kreditforeningsl&amp;aring;n; men alle er selvf&amp;oslash;lgelig velkomne til at byde ind.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis du har kreditforeningsl&amp;aring;n, hvad ville holde dig tilbage fra at tilmelde dig mailinglisten?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du m&amp;aring; gerne prioritere svarene.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg er opm&amp;aelig;rksom p&amp;aring;, at der er en lille forskydning af lyd og billede i videoen&amp;nbsp;- det bliver korrigeret snarrest.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ville du&amp;nbsp;se videoen, hvis du ikke skulle give feedback? Hvis ja, hvorfor? Hvis nej, hvorfor ikke?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Al tilbagemelding modtages med tak.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I h&amp;aring;bet om, at du vil bruge et par minutter p&amp;aring; en tilbagemelding,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;venlig hilsen.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Christian&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>