<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Hjælp til salg (Ikke internet)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/7.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Uden salg – ingen virksomhed. Her i forummet diskuterer vi traditionelt salg, og de mange forskellige måder, man kan få sine varer over disken på. Hvilke metoder passer bedst til forskellige brancher, kan en metode fra en bestemt branche bruges i andre brancher? Er et salgsbrev vejen frem, skal du gribe knoglen eller engagere et callcenter og få professionelle mødebookere til at stå for det?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I Hjælp til salg fokuserer vi på alle typer salg, som ikke er understøttet af Internettet. Det vil sige direkte salgsteknikker som kanvassalg, den svære disciplin at sælge via telefonen og over disken eller skrivebordet. Kom med dine salgsfifs og få nogle nye.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Svar: Fejl på min side efter prøvet få hastighed bedre siden</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708287.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 03 Jul 2016 22:58:50 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1708287</guid><dc:creator>Mikael christiansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708287.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=35&amp;PostID=1708287&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikael christiansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;det kostet 20.000 kroner knald dyrt og god hjemmeside kommer ikke frem uden markedsf&amp;oslash;ring og du kommer ikke bare lidt hj&amp;aelig;lp for under 10.000 kroner men jeg fik kun 5000 kroner ind efter mine t&amp;oslash;j udgifter og rejse omkostninger var betalt s&amp;aring; der er jo ikke andet at optage et l&amp;aring;n i banken der d&amp;aelig;kke dette underskud eller lukke og g&amp;aring; kontanthj&amp;aelig;lp og f&amp;aring; en f&amp;oslash;rtidspension som m&amp;aring;ske jeg burde have s&amp;oslash;gt f&amp;oslash;r&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg &amp;oslash;nsker hj&amp;aelig;lp men s&amp;aring; lille oms&amp;aelig;tning er det umuligt finde nogle &amp;nbsp;jeg kender ikke mange der hj&amp;aelig;lper en gratis , for jeg optager ikke nye l&amp;aring;n for at f&amp;aring; til webmaster &amp;nbsp;som jeg s&amp;aring; ikke kan betale og der mange renter p&amp;aring; n&amp;aring;r ikke betaler&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg er &amp;nbsp;da blevet snydt et par gange s&amp;aring; det har ogs&amp;aring; kostet dyrere l&amp;aelig;re penge &amp;nbsp;men s&amp;aring;dan er det n&amp;aring;r man ikke selv har pr&amp;oslash;vet at lave en hjemmeside man kan ikke helt gennemskue de god eller de d&amp;aring;rlig webmaster&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;den side der kostet har jeg ikke mere da jeg gik p&amp;aring; kontanthj&amp;aelig;lp og lukket siden ned&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg &amp;oslash;nsker meget meget gerne hj&amp;aelig;lp s&amp;aring; takker mange gange hvis du gerne vil hj&amp;aelig;lpe mig&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;20.000 for en side som din er m&amp;aring;ske lige i overkanten :) reelt set koster det nok n&amp;aelig;rmere 5000,- ex moms b&amp;aring;de at lave en l&amp;oslash;sning der passer til din identitet, men ogs&amp;aring; at lave en s&amp;oslash;gemaskinevenlig l&amp;oslash;sning som ikke bare er s&amp;oslash;gemaskinevenlig fordi man smider &amp;quot;wordpress SEO&amp;quot; p&amp;aring;. Men hvor der ogs&amp;aring; er t&amp;aelig;nkt over det i selve temaet. Du kommer rigtig langt i den rigtige retning, med et genesis tema.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; hvorfor ikke bare k&amp;oslash;be et genesis tema som du synes ser godt ud, og s&amp;aring; bruge det?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; kan du f&amp;aring; lidt hj&amp;aelig;lp til at ops&amp;aelig;tte det og f&amp;aring; det til at v&amp;aelig;re eksakt som du gerne vil have det. Men som udgangspunkt har du jo ikke rigtig nogen pr&amp;aelig;ferencer n&amp;aring;r du jo bare smider temaer p&amp;aring; for et godt ord :) har set dig skifte tema rigtig mange gange nu.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Igen, det du skal t&amp;aelig;nke p&amp;aring; er, v&amp;aelig;lger du den rette til at lave dine ting, s&amp;aring; ville du den dag i dag, ikke skulle t&amp;aelig;nke over ret meget andet, end at lave indhold p&amp;aring; din hjemmeside. AKA du skulle selv bruge den tid du i forvejen bruger, p&amp;aring; markedsf&amp;oslash;ring. S&amp;aring; l&amp;aelig;nge l&amp;oslash;sningen er i orden, s&amp;aring; skulle det v&amp;aelig;re en smal sag.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Et eksempel p&amp;aring; dette, er en kunde af min, som p&amp;aring; ingen m&amp;aring;der var tilfreds med sine placeringer i Google. Efter 10 timers arbejde, ny struktur, nyt fokus via teknisk SEO (temaet, plugins, intern linkbuilding (programmeret ind i temaet) etc), s&amp;aring; gik han fra 1-4 eksponeringer om dagen til 170-200 eksponeringer om dagen p&amp;aring; Google. Med det mener jeg, du kan forts&amp;aelig;tte som i dag, men f&amp;aring; langt h&amp;oslash;jere synlighed p&amp;aring; google, ved at f&amp;aring; en ordentlig l&amp;oslash;sning. Og s&amp;aring; er det jo hurtigt tjent hjem.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;ja men s&amp;aring; m&amp;aring; jeg samle lidt flere flasker denne her m&amp;aring;neden s&amp;aring; r&amp;aring;d dig &amp;nbsp;du skal jo ogs&amp;aring; have din betaling lidt hurtigt .&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;min side svinger unikke bes&amp;oslash;gene om dagen google 5-20 alts&amp;aring; det synes jeg er meget men kan det blive h&amp;oslash;jere p&amp;aring; siden end nu den ligger da okay mange steder og siden er ny og jeg synes det lyder h&amp;oslash;jt hvis siden kan stige n&amp;aelig;sten 100 gange p&amp;aring; google &amp;nbsp;dog&amp;nbsp;lige nu har jeg en stram &amp;oslash;konomien meget g&amp;aelig;ld har jeg&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg skifter tit da pr&amp;oslash;ver hvad er bedste jeg kan finde&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fejl på min side efter prøvet få hastighed bedre siden</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708270.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 03 Jul 2016 21:30:06 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1708270</guid><dc:creator>Kim Tetzlaff - Kim Tetzlaff ApS</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708270.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=35&amp;PostID=1708270&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikael christiansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;det kostet 20.000 kroner knald dyrt og god hjemmeside kommer ikke frem uden markedsf&amp;oslash;ring og du kommer ikke bare lidt hj&amp;aelig;lp for under 10.000 kroner men jeg fik kun 5000 kroner ind efter mine t&amp;oslash;j udgifter og rejse omkostninger var betalt s&amp;aring; der er jo ikke andet at optage et l&amp;aring;n i banken der d&amp;aelig;kke dette underskud eller lukke og g&amp;aring; kontanthj&amp;aelig;lp og f&amp;aring; en f&amp;oslash;rtidspension som m&amp;aring;ske jeg burde have s&amp;oslash;gt f&amp;oslash;r&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg &amp;oslash;nsker hj&amp;aelig;lp men s&amp;aring; lille oms&amp;aelig;tning er det umuligt finde nogle &amp;nbsp;jeg kender ikke mange der hj&amp;aelig;lper en gratis , for jeg optager ikke nye l&amp;aring;n for at f&amp;aring; til webmaster &amp;nbsp;som jeg s&amp;aring; ikke kan betale og der mange renter p&amp;aring; n&amp;aring;r ikke betaler&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg er &amp;nbsp;da blevet snydt et par gange s&amp;aring; det har ogs&amp;aring; kostet dyrere l&amp;aelig;re penge &amp;nbsp;men s&amp;aring;dan er det n&amp;aring;r man ikke selv har pr&amp;oslash;vet at lave en hjemmeside man kan ikke helt gennemskue de god eller de d&amp;aring;rlig webmaster&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;den side der kostet har jeg ikke mere da jeg gik p&amp;aring; kontanthj&amp;aelig;lp og lukket siden ned&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg &amp;oslash;nsker meget meget gerne hj&amp;aelig;lp s&amp;aring; takker mange gange hvis du gerne vil hj&amp;aelig;lpe mig&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;20.000 for en side som din er m&amp;aring;ske lige i overkanten :) reelt set koster det nok n&amp;aelig;rmere 5000,- ex moms b&amp;aring;de at lave en l&amp;oslash;sning der passer til din identitet, men ogs&amp;aring; at lave en s&amp;oslash;gemaskinevenlig l&amp;oslash;sning som ikke bare er s&amp;oslash;gemaskinevenlig fordi man smider &amp;quot;wordpress SEO&amp;quot; p&amp;aring;. Men hvor der ogs&amp;aring; er t&amp;aelig;nkt over det i selve temaet. Du kommer rigtig langt i den rigtige retning, med et genesis tema.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; hvorfor ikke bare k&amp;oslash;be et genesis tema som du synes ser godt ud, og s&amp;aring; bruge det?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; kan du f&amp;aring; lidt hj&amp;aelig;lp til at ops&amp;aelig;tte det og f&amp;aring; det til at v&amp;aelig;re eksakt som du gerne vil have det. Men som udgangspunkt har du jo ikke rigtig nogen pr&amp;aelig;ferencer n&amp;aring;r du jo bare smider temaer p&amp;aring; for et godt ord :) har set dig skifte tema rigtig mange gange nu.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Igen, det du skal t&amp;aelig;nke p&amp;aring; er, v&amp;aelig;lger du den rette til at lave dine ting, s&amp;aring; ville du den dag i dag, ikke skulle t&amp;aelig;nke over ret meget andet, end at lave indhold p&amp;aring; din hjemmeside. AKA du skulle selv bruge den tid du i forvejen bruger, p&amp;aring; markedsf&amp;oslash;ring. S&amp;aring; l&amp;aelig;nge l&amp;oslash;sningen er i orden, s&amp;aring; skulle det v&amp;aelig;re en smal sag.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Et eksempel p&amp;aring; dette, er en kunde af min, som p&amp;aring; ingen m&amp;aring;der var tilfreds med sine placeringer i Google. Efter 10 timers arbejde, ny struktur, nyt fokus via teknisk SEO (temaet, plugins, intern linkbuilding (programmeret ind i temaet) etc), s&amp;aring; gik han fra 1-4 eksponeringer om dagen til 170-200 eksponeringer om dagen p&amp;aring; Google. Med det mener jeg, du kan forts&amp;aelig;tte som i dag, men f&amp;aring; langt h&amp;oslash;jere synlighed p&amp;aring; google, ved at f&amp;aring; en ordentlig l&amp;oslash;sning. Og s&amp;aring; er det jo hurtigt tjent hjem.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fejl på min side efter prøvet få hastighed bedre siden</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708197.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 03 Jul 2016 13:02:16 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1708197</guid><dc:creator>Jonas Jørgensen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708197.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=35&amp;PostID=1708197&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hvad er der sket med stripdanmark.dk, har du solgt det?&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er jo det site du brugte penge p&amp;aring; at k&amp;oslash;be.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis du kun f&amp;aring;r udgifter ud af dine shows, var det m&amp;aring;ske en ide at stoppe.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fejl på min side efter prøvet få hastighed bedre siden</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708180.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 03 Jul 2016 11:11:25 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1708180</guid><dc:creator>John Nielsen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708180.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=35&amp;PostID=1708180&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikael christiansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Denne her tekst er i fodnoten p&amp;aring; min poledancer.dk side&amp;nbsp;&lt;b&gt;Warning&lt;/b&gt;&lt;span&gt;: Parameter 1 to W3_Plugin_TotalCache::ob_callback() expected to be a reference, value given in&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;b&gt;/var/www/poledancer.dk/public_html/wp-includes/functions.php&lt;/b&gt;&lt;span&gt;&amp;nbsp;on line&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;b&gt;3549&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Er der nogle der ved hvordan f&amp;aring;r den kode v&amp;aelig;k jeg har ogs&amp;aring; pr&amp;oslash;vet slette plug in og geninstallere det igen men kode bliver ved at v&amp;aelig;re p&amp;aring; siden&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du skal finde denne fil:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;/wp-content/plugins/w3-total-cache/lib/W3/Plugin/TotalCache.php&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;og &amp;aelig;ndre denne linje:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&amp;nbsp; &amp;nbsp; function ob_callback(&amp;amp;$buffer) {&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;til&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&amp;nbsp; &amp;nbsp; function ob_callback($buffer) {&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du fjerner ganske enkelt et &amp;quot;&amp;amp;&amp;quot; i koden det korrekte sted.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Gem og upload filen efter &amp;aelig;ndringen, og fejlen er forsvundet.&amp;nbsp;Og det g&amp;aelig;lder uanset, om dit site benytter PHP5.6 eller PHP7 :-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fejl på min side efter prøvet få hastighed bedre siden</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708105.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 02 Jul 2016 16:23:51 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1708105</guid><dc:creator>Mikael christiansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708105.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=35&amp;PostID=1708105&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;stiginshanghai:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikael christiansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;stiginshanghai:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har et bedre forslag - f&amp;aring; nogen andre til at lave din hjemmeside. Den er jo til at f&amp;aring; kuller over at se p&amp;aring;. Den udstr&amp;aring;ler ikke noget fr&amp;aelig;khed, som emnet vel ellers l&amp;aelig;gger op til og jeg antager potentielle kunder forventer.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg kender ikke nogle der vil hj&amp;aelig;lpe en der laver hobby virksomhed jeg har st&amp;oslash;rre udgifter ved shows end indt&amp;aelig;gter pole stang k&amp;oslash;rsel &amp;nbsp;t&amp;oslash;j med mere , jeg tror ikke nogle vil betale den fulde omkostning som over 3-6000 kroner per shows&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;kun steder der har pole stang har mindre omkostninger men det antal steder er begr&amp;aelig;nset ellers skulle booke pole studiet , der er ikke mange shows hvis ikke tager pole stang ud og der skal ogs&amp;aring; t&amp;aelig;nkes ham webmaster skal betales de fleste tager mere end 1000 kroner hvis bare skal v&amp;aelig;re rimeligt godt og det er 1000 kroner mere i underskud jeg optr&amp;aelig;der grundet elsker at optr&amp;aelig;de men vil hellere ikke bruge for mange penge p&amp;aring; noget som giver underskud&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;Kan huske jeg fortalte dig det samme for nogle &amp;aring;r tilbage :) Du bliver jo n&amp;oslash;d til at investerer hvis du gerne vil skabe en god og blivende identitet p&amp;aring; nettet.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;f&amp;oslash;r der investeret jeg for meget har bank g&amp;aelig;ld grundet k&amp;oslash;bte hj&amp;aelig;lp webmaster og k&amp;oslash;bte dom&amp;aelig;ner den er over 200.000 kroner og jeg har en skatte g&amp;aelig;ld grundet jeg skraldet og levet alternativ da ikke tjente penge shows nok min skatte g&amp;aelig;ld er p&amp;aring; over 280.000 kroner&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg blev dog enig at jeg ikke gad k&amp;aelig;mpe klare mig selv s&amp;aring; jeg fik kontanthj&amp;aelig;lp og 2 &amp;aring;r efter havde jeg f&amp;aring;et f&amp;oslash;rtidspension da aldrig haft uddannelsen eller fast job har tjent mit liv under en 1 milloen kroner fra f&amp;oslash;dt til nu &amp;nbsp;l&amp;aelig;gen mente det var grundet autisme ikke epilepsi som fik da var barn s&amp;aring; har v&amp;aelig;ret fejl medicinere&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg vil pr&amp;oslash;ve klare det nu uden at gentage mine fejl og bruge mere end f&amp;aring;r &amp;nbsp;det er sv&amp;aelig;rt n&amp;aring;r sin passion optr&amp;aelig;de giver underskud , jeg arbejder p&amp;aring; at blive bedre shows det er eneste vej hvis kunden skal betale det dobbelt som en stripper koster , derved hvis kan s&amp;aelig;tte priser der giver overskud er der r&amp;aring;d andre laver min hjemmeside og markedsf&amp;oslash;ring med mere , men m&amp;aring;ske useri&amp;oslash;st &amp;nbsp;at folk vil betale 6000 kroner&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg ved pigerne fra mit pole studie er sv&amp;aelig;rt at f&amp;aring; shows der giver overskud og de er piger det er del nemmere dem f&amp;aring; shows piger er bare mere popul&amp;aelig;rt med piger&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;mandestripper det giver ikke overskud kun hvis det laves sort , shows priserne er lidt lavere og f&amp;aelig;rre shows &amp;nbsp; og jeg er modstander sort arbejde s&amp;aring; jeg register alt arbejde , da jeg mener man skal betale sin skat, at s&amp;aring; skat mener man har for lidt at leve af efter udgifter er betalt er et problem s&amp;aring; m&amp;aring; holde mine udgifter nede s&amp;aring; jeg ikke bruger mere end jeg tjener&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg synes ikke rigtig nogen af de ting du skriver forklarer hvorfor du skal have en hjemmeside du selv laver. Hvis en eller anden &amp;quot;webmaster&amp;quot; har snydt dig, tjae, ser jeg stadig ikke som en god grund. Jeg kan ikke lige gennemskue det du skriver, at din webmaster skulle have kostet dig 200.000? Eller hvad? Hvis min tandl&amp;aelig;ge har snydt mig for 200.000 betyder det ikke jeg holder op med at g&amp;aring; til tandl&amp;aelig;ge.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg designer og laver dig hjertens gerne en flot fancy hjemmeside helt gratis, det er jo super nemt med dit emne, et par gode billeder, osv. men det virker lidt som om du ikke &amp;oslash;nsker nogen hj&amp;aelig;lper dig.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fejl på min side efter prøvet få hastighed bedre siden</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708074.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 02 Jul 2016 10:39:09 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1708074</guid><dc:creator>Mikael christiansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708074.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=35&amp;PostID=1708074&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;jeg har tilf&amp;oslash;jet image plug in rocket forslog og rette lidt siden is&amp;aelig;r widgets nu &amp;nbsp;er mobil page score 79 og 91 computer det overrasker mig , det er meget f&amp;aring; sider der har s&amp;aring; h&amp;oslash;j en score som min side som nu&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;temaet jeg har nu er af dem jeg har pr&amp;oslash;vet giver den bedste page score&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fejl på min side efter prøvet få hastighed bedre siden</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708041.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 01 Jul 2016 22:55:10 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1708041</guid><dc:creator>Mikael christiansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708041.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=35&amp;PostID=1708041&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg har heri aftes pr&amp;oslash;vet f&amp;aring; hastigheden bedre men har gjort en fejl med&amp;nbsp;&amp;nbsp;W3_Plugin_TotalCach der kommer denne fejl nederste p&amp;aring; siden , hvor i indstillinger retter jeg tilbage s&amp;aring; bliver korrekt igen&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg har pr&amp;oslash;vet med klikke nederst p&amp;aring; sider s&amp;aring; burde g&amp;aring; tilbage gamle indstillinger men det virker ikke ?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg klikker p&amp;aring; det der heder&amp;nbsp;&lt;span&gt;Revert all settings to the defaults. Any settings staged in preview mode will not be modified , det virker bare ikke den kode nederste p&amp;aring; siden vises hele tiden&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Denne her tekst er i fodnoten p&amp;aring; min poledancer.dk side&amp;nbsp;&lt;b&gt;Warning&lt;/b&gt;&lt;span&gt;: Parameter 1 to W3_Plugin_TotalCache::ob_callback() expected to be a reference, value given in&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;b&gt;/var/www/poledancer.dk/public_html/wp-includes/functions.php&lt;/b&gt;&lt;span&gt;&amp;nbsp;on line&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;b&gt;3549&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Er der nogle der ved hvordan f&amp;aring;r den kode v&amp;aelig;k jeg har ogs&amp;aring; pr&amp;oslash;vet slette plug in og geninstallere det igen men kode bliver ved at v&amp;aelig;re p&amp;aring; siden&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;plug in fjerner mange fejl p&amp;aring; siden s&amp;aring; det er godt at have p&amp;aring; min side&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;&amp;nbsp;&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;Brug WP Rocket, s&amp;aring; f&amp;aring;r du ikke den fejl :) vil skyde p&amp;aring; at det kommer fordi serveren bruger PHP 7, og det er W3TC ikke helt klar til endnu. Det er dog til at rette i W3TC, men har ikke lige tid til at hj&amp;aelig;lpe gratis :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;super tak jeg k&amp;oslash;bte det plug in &amp;nbsp;nu er score 84 p&amp;aring; min side og ikke den fejl i bunden af siden&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dog m&amp;aring; jeg passe p&amp;aring; med for mange udgifter&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg overvejer dog mere lave mandestip da der er mange udgifter i k&amp;oslash;rsel med en pole stang vedligholdes pole stangen men det er jo et andet dom&amp;aelig;ne navn end pole dance side og det er lidt sv&amp;aelig;re konventer mod mandestripper p&amp;aring; en pole danse side&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fejl på min side efter prøvet få hastighed bedre siden</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708040.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 01 Jul 2016 22:51:23 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1708040</guid><dc:creator>stiginshanghai</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708040.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=35&amp;PostID=1708040&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikael christiansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;stiginshanghai:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har et bedre forslag - f&amp;aring; nogen andre til at lave din hjemmeside. Den er jo til at f&amp;aring; kuller over at se p&amp;aring;. Den udstr&amp;aring;ler ikke noget fr&amp;aelig;khed, som emnet vel ellers l&amp;aelig;gger op til og jeg antager potentielle kunder forventer.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg kender ikke nogle der vil hj&amp;aelig;lpe en der laver hobby virksomhed jeg har st&amp;oslash;rre udgifter ved shows end indt&amp;aelig;gter pole stang k&amp;oslash;rsel &amp;nbsp;t&amp;oslash;j med mere , jeg tror ikke nogle vil betale den fulde omkostning som over 3-6000 kroner per shows&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;kun steder der har pole stang har mindre omkostninger men det antal steder er begr&amp;aelig;nset ellers skulle booke pole studiet , der er ikke mange shows hvis ikke tager pole stang ud og der skal ogs&amp;aring; t&amp;aelig;nkes ham webmaster skal betales de fleste tager mere end 1000 kroner hvis bare skal v&amp;aelig;re rimeligt godt og det er 1000 kroner mere i underskud jeg optr&amp;aelig;der grundet elsker at optr&amp;aelig;de men vil hellere ikke bruge for mange penge p&amp;aring; noget som giver underskud&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;Kan huske jeg fortalte dig det samme for nogle &amp;aring;r tilbage :) Du bliver jo n&amp;oslash;d til at investerer hvis du gerne vil skabe en god og blivende identitet p&amp;aring; nettet.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;f&amp;oslash;r der investeret jeg for meget har bank g&amp;aelig;ld grundet k&amp;oslash;bte hj&amp;aelig;lp webmaster og k&amp;oslash;bte dom&amp;aelig;ner den er over 200.000 kroner og jeg har en skatte g&amp;aelig;ld grundet jeg skraldet og levet alternativ da ikke tjente penge shows nok min skatte g&amp;aelig;ld er p&amp;aring; over 280.000 kroner&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg blev dog enig at jeg ikke gad k&amp;aelig;mpe klare mig selv s&amp;aring; jeg fik kontanthj&amp;aelig;lp og 2 &amp;aring;r efter havde jeg f&amp;aring;et f&amp;oslash;rtidspension da aldrig haft uddannelsen eller fast job har tjent mit liv under en 1 milloen kroner fra f&amp;oslash;dt til nu &amp;nbsp;l&amp;aelig;gen mente det var grundet autisme ikke epilepsi som fik da var barn s&amp;aring; har v&amp;aelig;ret fejl medicinere&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg vil pr&amp;oslash;ve klare det nu uden at gentage mine fejl og bruge mere end f&amp;aring;r &amp;nbsp;det er sv&amp;aelig;rt n&amp;aring;r sin passion optr&amp;aelig;de giver underskud , jeg arbejder p&amp;aring; at blive bedre shows det er eneste vej hvis kunden skal betale det dobbelt som en stripper koster , derved hvis kan s&amp;aelig;tte priser der giver overskud er der r&amp;aring;d andre laver min hjemmeside og markedsf&amp;oslash;ring med mere , men m&amp;aring;ske useri&amp;oslash;st &amp;nbsp;at folk vil betale 6000 kroner&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg ved pigerne fra mit pole studie er sv&amp;aelig;rt at f&amp;aring; shows der giver overskud og de er piger det er del nemmere dem f&amp;aring; shows piger er bare mere popul&amp;aelig;rt med piger&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;mandestripper det giver ikke overskud kun hvis det laves sort , shows priserne er lidt lavere og f&amp;aelig;rre shows &amp;nbsp; og jeg er modstander sort arbejde s&amp;aring; jeg register alt arbejde , da jeg mener man skal betale sin skat, at s&amp;aring; skat mener man har for lidt at leve af efter udgifter er betalt er et problem s&amp;aring; m&amp;aring; holde mine udgifter nede s&amp;aring; jeg ikke bruger mere end jeg tjener&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg synes ikke rigtig nogen af de ting du skriver forklarer hvorfor du skal have en hjemmeside du selv laver. Hvis en eller anden &amp;quot;webmaster&amp;quot; har snydt dig, tjae, ser jeg stadig ikke som en god grund. Jeg kan ikke lige gennemskue det du skriver, at din webmaster skulle have kostet dig 200.000? Eller hvad? Hvis min tandl&amp;aelig;ge har snydt mig for 200.000 betyder det ikke jeg holder op med at g&amp;aring; til tandl&amp;aelig;ge.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg designer og laver dig hjertens gerne en flot fancy hjemmeside helt gratis, det er jo super nemt med dit emne, et par gode billeder, osv. men det virker lidt som om du ikke &amp;oslash;nsker nogen hj&amp;aelig;lper dig.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fejl på min side efter prøvet få hastighed bedre siden</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708036.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 01 Jul 2016 22:30:40 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1708036</guid><dc:creator>Mikael christiansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708036.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=35&amp;PostID=1708036&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;mandestripper det giver ikke overskud kun hvis det laves sort , shows priserne er lidt lavere og f&amp;aelig;rre shows &amp;nbsp; og jeg er modstander sort arbejde s&amp;aring; jeg register alt arbejde , da jeg mener man skal betale sin skat, at s&amp;aring; skat mener man har for lidt at leve af efter udgifter er betalt er et problem s&amp;aring; m&amp;aring; holde mine udgifter nede s&amp;aring; jeg ikke bruger mere end jeg tjener&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fejl på min side efter prøvet få hastighed bedre siden</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708032.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 01 Jul 2016 22:11:39 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1708032</guid><dc:creator>Kim Tetzlaff - Kim Tetzlaff ApS</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708032.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=35&amp;PostID=1708032&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikael christiansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg har heri aftes pr&amp;oslash;vet f&amp;aring; hastigheden bedre men har gjort en fejl med&amp;nbsp;&amp;nbsp;W3_Plugin_TotalCach der kommer denne fejl nederste p&amp;aring; siden , hvor i indstillinger retter jeg tilbage s&amp;aring; bliver korrekt igen&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg har pr&amp;oslash;vet med klikke nederst p&amp;aring; sider s&amp;aring; burde g&amp;aring; tilbage gamle indstillinger men det virker ikke ?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg klikker p&amp;aring; det der heder&amp;nbsp;&lt;span&gt;Revert all settings to the defaults. Any settings staged in preview mode will not be modified , det virker bare ikke den kode nederste p&amp;aring; siden vises hele tiden&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;plug in fjerner mange fejl p&amp;aring; siden s&amp;aring; det er godt at have p&amp;aring; min side&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;&amp;nbsp;&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;Brug WP Rocket, s&amp;aring; f&amp;aring;r du ikke den fejl :) vil skyde p&amp;aring; at det kommer fordi serveren bruger PHP 7, og det er W3TC ikke helt klar til endnu. Det er dog til at rette i W3TC, men har ikke lige tid til at hj&amp;aelig;lpe gratis :)&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fejl på min side efter prøvet få hastighed bedre siden</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708031.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 01 Jul 2016 22:09:33 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1708031</guid><dc:creator>Kim Tetzlaff - Kim Tetzlaff ApS</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708031.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=35&amp;PostID=1708031&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikael christiansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;Kan huske jeg fortalte dig det samme for nogle &amp;aring;r tilbage :) Du bliver jo n&amp;oslash;d til at investerer hvis du gerne vil skabe en god og blivende identitet p&amp;aring; nettet.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fejl på min side efter prøvet få hastighed bedre siden</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708027.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 01 Jul 2016 22:00:06 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1708027</guid><dc:creator>Mikael christiansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708027.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=35&amp;PostID=1708027&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;stiginshanghai:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;kun steder der har pole stang har mindre omkostninger men det antal steder er begr&amp;aelig;nset ellers skulle booke pole studiet , der er ikke mange shows hvis ikke tager pole stang ud og der skal ogs&amp;aring; t&amp;aelig;nkes ham webmaster skal betales de fleste tager mere end 1000 kroner hvis bare skal v&amp;aelig;re rimeligt godt og det er 1000 kroner mere i underskud jeg optr&amp;aelig;der grundet elsker at optr&amp;aelig;de men vil hellere ikke bruge for mange penge p&amp;aring; noget som giver underskud&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fejl på min side efter prøvet få hastighed bedre siden</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708025.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 01 Jul 2016 21:51:36 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1708025</guid><dc:creator>Mikael christiansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708025.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=35&amp;PostID=1708025&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;div id="wpcontent"&gt;
&lt;div id="wpbody"&gt;
&lt;div id="wpbody-content"&gt;
&lt;div class="wrap"&gt;
&lt;div id="templateside"&gt;
&lt;h2&gt;Pluginfiler&lt;/h2&gt;
&lt;ul&gt;
&lt;li class="highlight"&gt;w3-total-cache/w3-total-cache.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/readme.txt&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/changelog.txt&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/pub/apc.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/pub/files.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/pub/index.html&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/pub/minify.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/pub/sns.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/wp-content/object-cache.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/wp-content/index.html&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/wp-content/db.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/wp-content/advanced-cache.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/extensions/WordPressSEOAdmin.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/extensions/WordPressSEO.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/extensions/Genesis.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/extensions/FeedBurner.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/extensions/GenesisAdmin.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/extensions/CloudFlareAdmin.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/extensions/CloudFlare.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/extensions/FeedBurnerAdmin.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/configs/0.9.3-ConfigKeys.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/configs/0.9.2.10-ConfigKeys.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/configs/0.9.2.7-ConfigKeys.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/configs/0.9.2.9-ConfigKeys.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/configs/0.9.4-ConfigKeys.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/configs/0.9.2.11-ConfigKeys.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/configs/0.9.2.6-ConfigKeys.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/configs/0.9.2.8-ConfigKeys.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/lib/S3.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/lib/index.html&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/index.html&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/languages/faq-enterprise-en_US.xml&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/languages/faq-pro-en_US.xml&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/languages/faq-en_US.xml&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/inc/define.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/inc/index.html&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/inc/error.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/ini/index.html&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/ini/dbcluster-config-sample.php&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;w3-total-cache/ini/s3-sample&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;div id="wpfooter"&gt;
&lt;p class="alignright"&gt;hvilken af dem skal jeg rette i og helt pr&amp;aelig;cist hvor s&amp;aelig;ttes koden , &amp;nbsp;nummer 1 af dem og s&amp;aelig;tter det &amp;oslash;verst virker det ikke , den viser stadigv&amp;aelig;k fejl p&amp;aring; min side&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p class="alignright"&gt;jeg har ogs&amp;aring; pr&amp;oslash;vet andre steder s&amp;aelig;tte &amp;nbsp;den kode &amp;oslash;verst men det virker ikke for mig ?&lt;/p&gt;
&lt;/div&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fejl på min side efter prøvet få hastighed bedre siden</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708023.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 01 Jul 2016 21:45:54 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1708023</guid><dc:creator>stiginshanghai</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708023.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=35&amp;PostID=1708023&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jeg har et bedre forslag - f&amp;aring; nogen andre til at lave din hjemmeside. Den er jo til at f&amp;aring; kuller over at se p&amp;aring;. Den udstr&amp;aring;ler ikke noget fr&amp;aelig;khed, som emnet vel ellers l&amp;aelig;gger op til og jeg antager potentielle kunder forventer.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Fejl på min side efter prøvet få hastighed bedre siden</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708022.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 01 Jul 2016 21:29:56 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1708022</guid><dc:creator>Peter Sørensen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1708022.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=35&amp;PostID=1708022&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;I din .htaccess som ligger i roden af siden skal du inds&amp;aelig;tte denne linie i toppen af filen s&amp;aring; skjuler den fejlen:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;php_value display_errors off&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>