<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Hjælp til salg (Ikke internet)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/7.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Uden salg – ingen virksomhed. Her i forummet diskuterer vi traditionelt salg, og de mange forskellige måder, man kan få sine varer over disken på. Hvilke metoder passer bedst til forskellige brancher, kan en metode fra en bestemt branche bruges i andre brancher? Er et salgsbrev vejen frem, skal du gribe knoglen eller engagere et callcenter og få professionelle mødebookere til at stå for det?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I Hjælp til salg fokuserer vi på alle typer salg, som ikke er understøttet af Internettet. Det vil sige direkte salgsteknikker som kanvassalg, den svære disciplin at sælge via telefonen og over disken eller skrivebordet. Kom med dine salgsfifs og få nogle nye.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Svar: Professionel shopify programmør</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1679124.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 13 Feb 2016 15:38:51 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1679124</guid><dc:creator>Morten </dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1679124.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=35&amp;PostID=1679124&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Janny15:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;span style="color:#222222;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;, serif;"&gt;&lt;span style="font-size:medium;"&gt;&lt;i&gt;Der er sikkert andre ting jeg ikke kender s&amp;aring; det vigtigt for mig er bare at du s&amp;aelig;tter den op s&amp;aring; det k&amp;oslash;rer 100%. Derudover, kunne jeg ogs&amp;aring; v&amp;aelig;re interesseret i introduktion til hvordan jeg vedligeholder siden. &lt;/i&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;span&gt;&lt;span&gt;&lt;span&gt;&lt;i&gt;&lt;span&gt;&lt;span style="color:#222222;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;, serif;font-size:medium;"&gt;&lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;Det er vigtigt for mig at du har styre p&amp;aring;&amp;nbsp;programmering.&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/i&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color:#111111;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;, serif;"&gt;&lt;span style="font-size:medium;"&gt;&lt;i&gt;&lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;&lt;/span&gt;&lt;/i&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color:#111111;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;, serif;"&gt;&lt;span style="font-size:medium;"&gt;Jeg kommer til at s&amp;aelig;lge herre t&amp;oslash;j, dame t&amp;oslash;j, barn t&amp;oslash;j, og accessories&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hejsa Janny&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;N&amp;aring;r du har med Shopify at g&amp;oslash;re, s&amp;aring; er der meget du f&amp;aring;r &amp;quot;out-of-the-box&amp;quot; s&amp;aring; det du har brug for er ikke en egentlig programm&amp;oslash;r - der skal nok ikke kodes s&amp;aring; meget - eller rettere, der skal nok slet ikke kodes&amp;nbsp;&lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-5.gif" alt="Wink" /&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det du har brug for er en der kan hj&amp;aelig;lpe dig med at s&amp;aelig;tte den standard op som Shopify er, og som kan hj&amp;aelig;lpe dig med at blive &amp;quot;Selvk&amp;oslash;rende&amp;quot; - her skal du overveje om du vil &amp;quot;outsource&amp;quot; alt det her med at vedligeholde produkter, priser osv og om du vil outsource dit SEO arbejde. Det kan du selvf&amp;oslash;lgelig godt, og jeg vil da ogs&amp;aring; gerne hj&amp;aelig;lpe dig her, men m&amp;aring;ske ville det v&amp;aelig;re bedre for dig at blive selvk&amp;oslash;rende p&amp;aring; denne del.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dertil kommer - og det er faktisk vigtigere da du nu er p&amp;aring; vej ind p&amp;aring; et &lt;strong&gt;meget&lt;/strong&gt; konkurencefyldt marked - at du nok har brug for nogle der kender til og kan hj&amp;aelig;lpe dig med din markedsf&amp;oslash;ring. Det at s&amp;aelig;tte en shop op, specielt i Shopify, er den absolut nemmeste del af det - at f&amp;aring; kunderne lokket ind og lokket til at k&amp;oslash;be er straks meget vanskeligere - specielt hvis du ender med en slags &amp;quot;&lt;em&gt;me-to&lt;/em&gt;&amp;quot; shop hvor du g&amp;oslash;r det samme som alle de store shops p&amp;aring; dette marked - at konkurerer direkte med Stylepit og Zalando, p&amp;aring; pris osv, det bliver nok lidt op af bakke.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Anyway, jeg har et par dygtige Shop-folk som vil kunne hj&amp;aelig;lpe dig her - s&amp;aring; send mig evt en mail p&amp;aring; &lt;a href="mailto:mhn@mhn-consulting.com"&gt;mhn@mhn-consulting.com&lt;/a&gt;&amp;nbsp;eller giv mig et kald p&amp;aring; 3053 1351 s&amp;aring; finder vi ud af et eller andet.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;//Morten&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Professionel shopify programmør</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1679108.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 13 Feb 2016 13:57:43 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1679108</guid><dc:creator>Janny15</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1679108.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=35&amp;PostID=1679108&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;, serif;"&gt;&lt;span style="font-size:medium;"&gt;Hi Amino.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;, serif;"&gt;&lt;span style="font-size:medium;"&gt;Jeg er ny her og h&amp;aring;ber p&amp;aring; der er nogle der gider hj&amp;aelig;lpe mig. Jeg har besluttet at lave min webshop hos Shopify med theme minimal og j&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color:#111111;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;, serif;"&gt;&lt;span style="font-size:medium;"&gt;eg har oprettet et abonnement&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;, serif;"&gt;&lt;span style="font-size:medium;"&gt;. Jeg har selv leje lidt med det men &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color:#111111;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;, serif;"&gt;&lt;span style="font-size:medium;"&gt;Jeg s&amp;oslash;rger en seri&amp;oslash;s shopify programm&amp;oslash;r der kan hj&amp;aelig;lpe med at s&amp;aelig;tter en webshop op s&amp;aring; det k&amp;oslash;rer 100% Jeg vil bare have en webshop der k&amp;oslash;rer 100% med alle punkter der er vigtigt for at kunne drive en webshop. Jeg har kun lavet meget lidt, forside og har tilf&amp;oslash;rt produkt-kategorier og produkt. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color:#222222;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;, serif;"&gt;&lt;span style="font-size:medium;"&gt;Jeg ved ikke hele hvad folk vil tilbyder, men her er n&amp;oslash;glepunkter jeg tror der skal med i tilbud.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#222222;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;, serif;"&gt;&lt;span style="font-size:medium;"&gt;&lt;i&gt;- Tilrettelser af tema, designm&amp;aelig;ssigt,&lt;/i&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#222222;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;, serif;"&gt;&lt;span style="font-size:medium;"&gt;&lt;i&gt;- Ops&amp;aelig;tning af fragtpriser, produkt-kategorier, og produkter&lt;/i&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#222222;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;, serif;"&gt;&lt;span style="font-size:medium;"&gt;&lt;i&gt;-Ops&amp;aelig;tning af ordrebekr&amp;aelig;ftelse mail, samt afsendelsebekr&amp;aelig;ftelse mail.&lt;/i&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#222222;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;, serif;"&gt;&lt;span style="font-size:medium;"&gt;&lt;i&gt;-webshop p&amp;aring; 2 sprog Dansk og engelsk&lt;/i&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#222222;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;, serif;"&gt;&lt;span style="font-size:medium;"&gt;&lt;i&gt;- Ops&amp;aelig;tning af rabatkoder&lt;/i&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#222222;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;, serif;"&gt;&lt;span style="font-size:medium;"&gt;&lt;i&gt;- Tilf&amp;oslash;jelse af sider&lt;/i&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#222222;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;, serif;"&gt;&lt;span style="font-size:medium;"&gt;&lt;i&gt;- Ops&amp;aelig;tning af Checkout-processen&lt;/i&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#222222;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;, serif;"&gt;&lt;span style="font-size:medium;"&gt;&lt;i&gt;- Tilf&amp;oslash;jelse af mit dom&amp;aelig;ne til Shopify webshoppen&lt;/i&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#222222;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;, serif;"&gt;&lt;span style="font-size:medium;"&gt;&lt;i&gt;- Basal ops&amp;aelig;tning af SEO&lt;/i&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#222222;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;, serif;"&gt;&lt;span style="font-size:medium;"&gt;&lt;i&gt;-Ops&amp;aelig;tning af betalingsmetoder&lt;/i&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#222222;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;, serif;"&gt;&lt;span style="font-size:medium;"&gt;&lt;i&gt;Der er sikkert andre ting jeg ikke kender s&amp;aring; det vigtigt for mig er bare at du s&amp;aelig;tter den op s&amp;aring; det k&amp;oslash;rer 100%. Derudover, kunne jeg ogs&amp;aring; v&amp;aelig;re interesseret i introduktion til hvordan jeg vedligeholder siden. &lt;/i&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;span&gt;&lt;span&gt;&lt;span&gt;&lt;i&gt;&lt;span&gt;&lt;span style="color:#222222;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;, serif;font-size:medium;"&gt;&lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;Det er vigtigt for mig at du har styre p&amp;aring;&amp;nbsp;programmering.&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/i&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color:#111111;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;, serif;"&gt;&lt;span style="font-size:medium;"&gt;&lt;i&gt;&lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;&lt;/span&gt;&lt;/i&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color:#111111;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;, serif;"&gt;&lt;span style="font-size:medium;"&gt;Jeg kommer til at s&amp;aelig;lge herre t&amp;oslash;j, dame t&amp;oslash;j, barn t&amp;oslash;j, og accessories. Jeg h&amp;aring;ber snart at h&amp;oslash;re fra .&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="color:#222222;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;, serif;"&gt;&lt;span style="font-size:medium;"&gt;&lt;i&gt;Jeg ser frem til at h&amp;oslash;re fra jer.&lt;/i&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;, serif;"&gt;&lt;span style="font-size:medium;"&gt;&lt;span&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color:#1c1c1c;"&gt;&lt;span style="font-family:Arial, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:medium;"&gt;&lt;span&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>