<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Hjælp til salg (Ikke internet)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/7.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Uden salg – ingen virksomhed. Her i forummet diskuterer vi traditionelt salg, og de mange forskellige måder, man kan få sine varer over disken på. Hvilke metoder passer bedst til forskellige brancher, kan en metode fra en bestemt branche bruges i andre brancher? Er et salgsbrev vejen frem, skal du gribe knoglen eller engagere et callcenter og få professionelle mødebookere til at stå for det?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I Hjælp til salg fokuserer vi på alle typer salg, som ikke er understøttet af Internettet. Det vil sige direkte salgsteknikker som kanvassalg, den svære disciplin at sælge via telefonen og over disken eller skrivebordet. Kom med dine salgsfifs og få nogle nye.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Svar: Shopify - Spørgsmål vedr. denne løsning + generelt webshop</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1472208.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 18 Mar 2014 01:20:38 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1472208</guid><dc:creator>Alexander Westerhoff</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1472208.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=1472208&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Tak begge jeres input, Ole og Thomas.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- Thomas, ang. integration af shipping, vil vi i starten g&amp;oslash;re brug af den fantatiske &amp;#39;copy-paste&amp;#39; teknologi. Dette er grundet vi kun sender varer indenfor Danmark gr&amp;aelig;nse til at starte med.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Har v&amp;aelig;ret inde og kigge p&amp;aring; Webshipr, hvilket meget vel kunne v&amp;aelig;re en mulighed i en n&amp;aelig;rmere fremtid. Men s&amp;aring; h&amp;oslash;rer du fra mig.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Shopify - Spørgsmål vedr. denne løsning + generelt webshop</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1471840.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 17 Mar 2014 11:25:41 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1471840</guid><dc:creator>Thomas Andersen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1471840.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=1471840&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Alexander,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Shopify er all in all et gennemf&amp;oslash;rt E-commerce system, som giver dig mulighed for at drive en shop nemt og effektivt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har selv brugt &amp;nbsp;b&amp;aring;de Woocommerce og Shopify, men vender altid tilbage til Shopify.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg kan se i ovenst&amp;aring;ende at du ikke har t&amp;aelig;nkt forsendelser, og integration af dette indover.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det har vi muligheden for at r&amp;aring;dgive omkring, og kan formidle integrationen.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Sende du kun til danske kunder, eller er vi ude i EU/Globalt?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvad har du gjort dig af tanker i forbindelse med dette?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis du &amp;oslash;nsker en dialog omkring dette s&amp;aring; smid mig blot en PB.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Rigtig god dag her fra.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Shopify - Spørgsmål vedr. denne løsning + generelt webshop</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1471835.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 17 Mar 2014 11:09:36 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1471835</guid><dc:creator>thorup.io</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1471835.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=1471835&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Alexander Westerhoff:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;strong&gt;-&amp;nbsp;&lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;En betalingsl&amp;oslash;sning er n&amp;oslash;dvendig.&lt;/span&gt;&amp;nbsp;Har kigget p&amp;aring; to stk -&amp;gt; QuickPay og ePay. Hvilken erfaring har I vedr. de to n&amp;aelig;vnte? Passer den ene bedre end den anden til Shopify?&amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt;(For mig ser det ud som om QuickPay er billigst).&lt;/em&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Fra Shopifys synspunkt ingen forskel - Quickpay er billigst p.t., ja&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Alexander Westerhoff:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;strong&gt;&amp;nbsp;&lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;Derudover skal man have en kortindl&amp;oslash;ser?&lt;/span&gt;&amp;nbsp;Her er det vigtig at kunderne kan betale med Visa og MasterCard.&amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;i&gt;(dette er kortene de fleste af vores m&amp;aring;lgruppe har (16-35 &amp;aring;r)&amp;nbsp;&lt;/i&gt;&lt;b&gt;- Hvis jeg ogs&amp;aring; &amp;oslash;nsker DanKort skal jeg s&amp;aring; have to aftaler? F.eks. Nets og Teller. - Er der andre kortindl&amp;oslash;ser I vil anbefale?&lt;/b&gt;&amp;nbsp;&lt;em&gt;(Har h&amp;oslash;rt godt om &amp;#39;Swedbank&amp;#39; af en ven)&amp;nbsp;&lt;/em&gt;&lt;b&gt;Og hvor vigtig er DanKort egentlig?&lt;/b&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;En aftale med NETS for Dankort og en med Teller for internationale kort. Rene Dankort (uden Visa del) er minimalt (i min erfaring)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;-&amp;nbsp;&lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;De forskellige &amp;quot;plans&amp;quot;/abonnementer.&lt;/span&gt;&amp;nbsp;Umiddelbart ser &amp;#39;Starter&amp;#39; til 14$/mdr. perfekt ud da jeg ikke har mere end 25 produkter den f&amp;oslash;rste s&amp;aelig;son og hverken har brug for det store statistiske overblik eller lignende. Dog er jeg bare bange for at jeg f&amp;aring;r brug for HTML/CSS editoren som f&amp;oslash;rst medf&amp;oslash;lger fra &amp;#39;Basic&amp;#39; til 29$/mdr. Har I nogen erfaring hvad dette ang&amp;aring;r?&amp;nbsp;&lt;/b&gt;&lt;em&gt;(Som sagt er t&amp;oslash;jm&amp;aelig;rket &amp;quot;high-fashion&amp;quot; og brand-identiteten er MEGET vigtig for os. Derfor kunne jeg forestille mig evt. &amp;aelig;ndring i theme osv. er n&amp;oslash;dvendig). &lt;/em&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;De 15$ pr. m&amp;aring;ned burde ikke sl&amp;aring; dig ud og ja, du kan ikke undv&amp;aelig;re template editoren da du ogs&amp;aring; skal have oversat dit theme&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Alexander Westerhoff:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;-&amp;nbsp;&lt;span&gt;&lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;Jeg har en bekymring omkring f&amp;oslash;lgende emne:&lt;/span&gt; &amp;quot;&lt;span class="J-JK9eJ-PJVNOc"&gt;Shopify&lt;/span&gt;&amp;nbsp;do not comply with European&amp;nbsp;&lt;span class="J-JK9eJ-PJVNOc"&gt;ECommerce&lt;/span&gt;&amp;nbsp;law&amp;quot;.&lt;/span&gt;&amp;nbsp;Jeg har l&amp;aelig;st en tr&amp;aring;d&amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt;(se link)&lt;/em&gt;&amp;nbsp;&lt;strong&gt;omkring dette emne, skrevet af en dansk Shopify bruger.&amp;nbsp;Overordnet handler det om at der skal v&amp;aelig;re en check box hvor kunden accepterer &amp;#39;Terms &amp;amp; Conditions&amp;#39;, samt en opsummering af kunde-data p&amp;aring; betalingssiden og en mulighed for at g&amp;aring; et &amp;#39;step&amp;#39; tilbage. Jeg har endnu ikke fundet en 100% bekr&amp;aelig;ftelse p&amp;aring; at dette problem er l&amp;oslash;st. Har I evt. nogen erfaring eller svar p&amp;aring; dette?&amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt;(http://ecommerce.shopify.com/c/shopify-discussion/t/european-stores-at-risk-of-closure-with-shopify-130813).&amp;nbsp;&lt;/em&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;-&amp;nbsp;&lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;E-M&amp;aelig;rket.&lt;/span&gt;&amp;nbsp;Et ekstra punk til overst&amp;aring;ende bekymring. Kan en Shopify webshop opn&amp;aring; dette? Og hvor n&amp;oslash;dvendigt er det? Er der evt. andre m&amp;aelig;rker jeg skal tage h&amp;oslash;jde for og som er n&amp;oslash;dvendig, enten pr. lov eller som kunden forventer?&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er stadig et aktuelt issue med Shopify og rent praktisk betyder det at du ikke kan f&amp;aring; din shop E-m&amp;aelig;rket (hvem gider i&amp;oslash;vrigt det?)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Alexander Westerhoff:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;strong&gt;-&amp;nbsp;&lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;Hvordan ser Shopify ud p&amp;aring; l&amp;aelig;ngere sigt.&lt;/span&gt;&amp;nbsp;Engang hvis/n&amp;aring;r salget kommer til at stige&amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt;(forh&amp;aring;bentlig engang n&amp;aring;r brandet har eksisteret i flere s&amp;aelig;sonen og der er opbygget et kendskab)&lt;/em&gt;&lt;strong&gt;&amp;nbsp;&lt;strong&gt;kan man altid opgraderer abo. for mere plads, flere features osv. Dog st&amp;oslash;der man her&amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt;(i hvert fald i givende stund)&lt;/em&gt;&lt;strong&gt;&amp;nbsp;&lt;strong&gt;ind i 3D Secure og Verified by Visa - Dette kan ikke opn&amp;aring;s hvad jeg ved af? St&amp;oslash;der jeg p&amp;aring; andre forudsigelige udfordringer?&amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ja, du kan sagtens op- og nedgradere plads efter &amp;oslash;nske. 3D-secure og VbV er ikke muligt p.t.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Shopify - Spørgsmål vedr. denne løsning + generelt webshop</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1471824.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 17 Mar 2014 10:55:17 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1471824</guid><dc:creator>Alexander Westerhoff</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1471824.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=34&amp;PostID=1471824&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg sidder med nogle sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l jeg gerne vil have svar p&amp;aring;, ang. Shopify og lidt generelt omkring webshop - samt jeres evt. anbefalinger vedr. denne l&amp;oslash;sning.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Eftersom jeg er i gang med at starte eget t&amp;oslash;jm&amp;aelig;rke og efterh&amp;aring;nden ikke kommer udenom at en webshop er n&amp;oslash;dvendigt, har jeg unders&amp;oslash;gt hvilke l&amp;oslash;sninger der findes og har allerede pr&amp;oslash;vet at lege lidt med WooCommerce - dette er grundet vores nuv&amp;aelig;rende hjemmeside allerede er bygget op p&amp;aring; WordPress. Nu har jeg kigget og leget lidt med WooCommerce og syntes faktisk det er en smule indviklet i forhold til den generelle del af WordPress.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Derfor har jeg udforsket markedet for andre muligheder og har i l&amp;aelig;ngere tid kigget p&amp;aring; Shopify. Grunden til dette er at jeg ikke vil bruge flere tusinde kroner p&amp;aring; en skr&amp;aelig;ddersyet webshop l&amp;oslash;sning. Derudover tilbyder de&amp;nbsp;&lt;em&gt;(hvad jeg kan se)&lt;/em&gt;&amp;nbsp;et overskuelig admin-panel, mange funktioner samt p&amp;aelig;ne, stilrene og &amp;quot;premium&amp;quot; tema&amp;#39;er.&lt;em&gt;(Dette er MEGET vigtig pga. t&amp;oslash;jm&amp;aelig;rket er &amp;quot;high-fashion&amp;quot; og der arbejds meget med brand-identitet.)&lt;/em&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har dog i min n&amp;aelig;rmere unders&amp;oslash;gelse af Shopify st&amp;oslash;t p&amp;aring; flere sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;lstegn, ikke kun hvad Shopify ang&amp;aring;r, men ogs&amp;aring; hvad der helt pr&amp;aelig;cis er n&amp;oslash;dvendigt for at modtage betaling via. diverse betalingskort.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;em&gt;(Webshoppen for t&amp;oslash;jm&amp;aelig;rket vil KUN s&amp;aelig;lge egne produkter. Jeg regner ikke med mere end 50 ordre pr. mdr. i starten, eftersom vi snakker en kollektion p&amp;aring; 7-10 styles. Derudover vil webshoppen kun v&amp;aelig;re m&amp;aring;lrettet danskere. Der skal alts&amp;aring; IKKE s&amp;aelig;lges til udlandet)&lt;/em&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;-&amp;nbsp;&lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;En betalingsl&amp;oslash;sning er n&amp;oslash;dvendig.&lt;/span&gt;&amp;nbsp;Har kigget p&amp;aring; to stk -&amp;gt; QuickPay og ePay. Hvilken erfaring har I vedr. de to n&amp;aelig;vnte? Passer den ene bedre end den anden til Shopify?&amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt;(For mig ser det ud som om QuickPay er billigst).&lt;/em&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;-&amp;nbsp;&lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;Derudover skal man have en kortindl&amp;oslash;ser?&lt;/span&gt;&amp;nbsp;Her er det vigtig at kunderne kan betale med Visa og MasterCard.&amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;i&gt;(dette er kortene de fleste af vores m&amp;aring;lgruppe har (16-35 &amp;aring;r)&amp;nbsp;&lt;/i&gt;&lt;b&gt;- Hvis jeg ogs&amp;aring; &amp;oslash;nsker DanKort skal jeg s&amp;aring; have to aftaler? F.eks. Nets og Teller. - Er der andre kortindl&amp;oslash;ser I vil anbefale?&lt;/b&gt;&amp;nbsp;&lt;em&gt;(Har h&amp;oslash;rt godt om &amp;#39;Swedbank&amp;#39; af en ven)&amp;nbsp;&lt;/em&gt;&lt;b&gt;Og hvor vigtig er DanKort egentlig?&lt;/b&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;b&gt;-&amp;nbsp;&lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;De forskellige &amp;quot;plans&amp;quot;/abonnementer.&lt;/span&gt;&amp;nbsp;Umiddelbart ser &amp;#39;Starter&amp;#39; til 14$/mdr. perfekt ud da jeg ikke har mere end 25 produkter den f&amp;oslash;rste s&amp;aelig;son og hverken har brug for det store statistiske overblik eller lignende. Dog er jeg bare bange for at jeg f&amp;aring;r brug for HTML/CSS editoren som f&amp;oslash;rst medf&amp;oslash;lger fra &amp;#39;Basic&amp;#39; til 29$/mdr. Har I nogen erfaring hvad dette ang&amp;aring;r?&amp;nbsp;&lt;/b&gt;&lt;em&gt;(Som sagt er t&amp;oslash;jm&amp;aelig;rket &amp;quot;high-fashion&amp;quot; og brand-identiteten er MEGET vigtig for os. Derfor kunne jeg forestille mig evt. &amp;aelig;ndring i theme osv. er n&amp;oslash;dvendig).&amp;nbsp;&lt;/em&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;-&amp;nbsp;&lt;span&gt;&lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;Jeg har en bekymring omkring f&amp;oslash;lgende emne:&lt;/span&gt; &amp;quot;&lt;span class="J-JK9eJ-PJVNOc"&gt;Shopify&lt;/span&gt;&amp;nbsp;do not comply with European&amp;nbsp;&lt;span class="J-JK9eJ-PJVNOc"&gt;ECommerce&lt;/span&gt;&amp;nbsp;law&amp;quot;.&lt;/span&gt;&amp;nbsp;Jeg har l&amp;aelig;st en tr&amp;aring;d&amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt;(se link)&lt;/em&gt;&amp;nbsp;&lt;strong&gt;omkring dette emne, skrevet af en dansk Shopify bruger.&amp;nbsp;Overordnet handler det om at der skal v&amp;aelig;re en check box hvor kunden accepterer &amp;#39;Terms &amp;amp; Conditions&amp;#39;, samt en opsummering af kunde-data p&amp;aring; betalingssiden og en mulighed for at g&amp;aring; et &amp;#39;step&amp;#39; tilbage. Jeg har endnu ikke fundet en 100% bekr&amp;aelig;ftelse p&amp;aring; at dette problem er l&amp;oslash;st. Har I evt. nogen erfaring eller svar p&amp;aring; dette?&amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt;(http://ecommerce.shopify.com/c/shopify-discussion/t/european-stores-at-risk-of-closure-with-shopify-130813).&amp;nbsp;&lt;/em&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;-&amp;nbsp;&lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;E-M&amp;aelig;rket.&lt;/span&gt;&amp;nbsp;Et ekstra punk til overst&amp;aring;ende bekymring. Kan en Shopify webshop opn&amp;aring; dette? Og hvor n&amp;oslash;dvendigt er det? Er der evt. andre m&amp;aelig;rker jeg skal tage h&amp;oslash;jde for og som er n&amp;oslash;dvendig, enten pr. lov eller som kunden forventer?&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;-&amp;nbsp;&lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;Hvordan ser Shopify ud p&amp;aring; l&amp;aelig;ngere sigt.&lt;/span&gt;&amp;nbsp;Engang hvis/n&amp;aring;r salget kommer til at stige&amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt;(forh&amp;aring;bentlig engang n&amp;aring;r brandet har eksisteret i flere s&amp;aelig;sonen og der er opbygget et kendskab)&lt;/em&gt;&lt;strong&gt;&amp;nbsp;&lt;strong&gt;kan man altid opgraderer abo. for mere plads, flere features osv. Dog st&amp;oslash;der man her&amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt;(i hvert fald i givende stund)&lt;/em&gt;&lt;strong&gt;&amp;nbsp;&lt;strong&gt;ind i 3D Secure og Verified by Visa - Dette kan ikke opn&amp;aring;s hvad jeg ved af? St&amp;oslash;der jeg p&amp;aring; andre forudsigelige udfordringer?&amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;-&amp;nbsp;&lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;Har I evt. andre ting som jeg skal v&amp;aelig;re opm&amp;aelig;rksom p&amp;aring;, udfra overst&amp;aring;ende info og sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l?&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nu h&amp;aring;ber jeg ikke overst&amp;aring;ende er for uoverskueligt.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I skal v&amp;aelig;re mere end velkommen til at g&amp;oslash;re mig opm&amp;aelig;rksom p&amp;aring; andre ting som jeg evt. skal tage h&amp;oslash;jde for b&amp;aring;de hvad Shopify ang&amp;aring;r, men ogs&amp;aring; evt. ting omkring webshop generelt - som sagt -&amp;nbsp;er dette en webshop til et nyt t&amp;oslash;jm&amp;aelig;rke, som ikke har en kollektion p&amp;aring; mange, mange styles. Der skal ikke s&amp;aelig;lges for flere millioner hvert &amp;aring;r.. Eller s&amp;aelig;son for den sags skyld.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Skulle I evt. have et andet forslag til en udbyder som kan tilbyde overst&amp;aring;ende og/eller andet, skal I selvf&amp;oslash;lgelig v&amp;aelig;re mere end velkommen til at byde ind.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Lige til info:&lt;/strong&gt;&amp;nbsp;Er denne uge i Vietnam og Kina, grundet kvalitet, produktion osv. og er derfor 6 timer foran jer, s&amp;aring; sene svar kan forekomme.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;P&amp;aring; forh&amp;aring;nd tak,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Alexander W.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>