<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Hjælp til salg (Ikke internet)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/7.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Uden salg – ingen virksomhed. Her i forummet diskuterer vi traditionelt salg, og de mange forskellige måder, man kan få sine varer over disken på. Hvilke metoder passer bedst til forskellige brancher, kan en metode fra en bestemt branche bruges i andre brancher? Er et salgsbrev vejen frem, skal du gribe knoglen eller engagere et callcenter og få professionelle mødebookere til at stå for det?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I Hjælp til salg fokuserer vi på alle typer salg, som ikke er understøttet af Internettet. Det vil sige direkte salgsteknikker som kanvassalg, den svære disciplin at sælge via telefonen og over disken eller skrivebordet. Kom med dine salgsfifs og få nogle nye.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169651.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 14:08:43 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169651</guid><dc:creator>I er SKU en Flok Taber Mand</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169651.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169651&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;re yNu m&amp;aring; i sku holde jeres k&amp;aelig;ft alle sammen &amp;nbsp; &amp;nbsp; -- &amp;nbsp;&amp;nbsp;SEO giver ikke penge og google giver ikke en skid s&amp;aring; fuck seo&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Alle SEO FLOK snakker og snakker mand&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; -&amp;nbsp; hold nu bare k&amp;aelig;ft mand&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; i snakker og snakker mand&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;hold k&amp;aelig;ft og lave penge&amp;nbsp;&amp;nbsp; -&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; men det kan i jo ikke vel&amp;nbsp;&amp;nbsp; -&amp;nbsp;&amp;nbsp; den ene spiller mere smart end den anden&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; i kan jo ikke en skid &lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169554.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 11:55:48 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169554</guid><dc:creator>Brian Reinhold Jensen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169554.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169554&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Mohammad,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mohammad Dadkhah:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Sagens kerne, som var m&amp;aring;lrettet vores money-back-guarantee pakke, var baseret p&amp;aring; at vi &amp;quot;t&amp;oslash;r godt at garantere forsideplacinger p&amp;aring; 50 % af s&amp;oslash;geordene inden 90 dage&amp;quot; og at hvis vi IKKE KAN LEVERE det, s&amp;aring; f&amp;aring;r kunden alle pengene tilbage&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; er det jo i realiteten et tilbud du laver, s&amp;aring; ville den mest hensigtsm&amp;aelig;ssige placering v&amp;aelig;re i tilbuds-kategorien.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du har placeret indl&amp;aelig;gget i en debatgruppe og slutter af med et sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l - s&amp;aring; det bliver selvf&amp;oslash;lgelig debatteret.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mohammad Dadkhah:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Problemet er, at mange fokuserer p&amp;aring; det negativt.&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ja, fra din stol er det det der er problemet, men set fra andres synspunkt s&amp;aring; er problemet at du skriver noget der ikke er rigtigt. (Overholdelse af Googles regler samtidig med at du beskriver dit linkbuilding-netv&amp;aelig;rk).&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mohammad Dadkhah:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Eksempelvis er der ingen, der l&amp;aelig;gger v&amp;aelig;gt p&amp;aring;, at hvis vi ikke leverer placeringerne inden 90 dage, s&amp;aring; f&amp;aring;r kunden pengene tilbage, og vores arbejde har v&amp;aelig;ret ganske gratis for kunden.&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring;dan er det i de fleste debatfora, der diskuteres problemstillinger - du kan ikke forvente at dit produkt bliver lovprist :-)&lt;br /&gt;(Og s&amp;aring; vil jeg slet ikke starte debatten om det er gratis for kunden at undlade markedsf&amp;oslash;ring i 90 dage :-))&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;/Brian&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169540.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 11:36:55 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169540</guid><dc:creator>Anders Saugstrup</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169540.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169540&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mohammad Dadkhah:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Anders Saugstrup:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Jeg ved ikke om jeg er for h&amp;aring;rd ved tr&amp;aring;dstarter. Jeg kender ikke manden og ved ikke hvordan han oplever situationen.&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vigtigere endnu, s&amp;aring; ved du bestemt intet om, hvordan vi udf&amp;oslash;rer vores arbejde i praksis, s&amp;aring; derfor kan du p&amp;aring; ingen m&amp;aring;der h&amp;aelig;vde eller konstatere at vi bryder Google regler. Hvis jeg linker til en side fra en blog, er det s&amp;aring; ulovligt? NEJ! Hvis jeg linker til en side fra en anden side (ikke blog men ren informativ side), er det s&amp;aring; ulovligt? NEJ! Hvis jeg opretter en profil i sociale medier for kunden og promoverer deres side via der, er det s&amp;aring; ulovligt? NEJ! hverken i dansk markedsf&amp;oslash;ringslov eller i Google lov, s&amp;aring; hold op med at konstatere noget, der ikke passer. Alle aspekter er linkbuilding, og ALLE bruger dem, for uden links vil du ikke f&amp;aring; topplaceringer. N&amp;oslash;gleordet her er rationering, hvilket nok er det ord, som alle retningslinjer, opdateringer og best practices, kan kategorieres under. Hvis jeg skaffer 10 links fra relevante sider og 1 link fra en blog eller s&amp;aring;kaldt splog, har jeg s&amp;aring; overtr&amp;aring;det Googles regler? Problemet er, at du antager, at vi kun laver &amp;eacute;n type linkbuilding. Et st&amp;oslash;rre problem er, at du i et fora er ved at udstille vores nogle af vores forretningsv&amp;aelig;rkt&amp;oslash;jer eller fremgangsm&amp;aring;der p&amp;aring; et grundlag, som du ikke er 100 % sikker p&amp;aring; eller m&amp;aring; overhovedet udtale dig om. Uanset hvor meget du pakker det ind i ordet &amp;quot; hypotetisk &amp;quot;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvor gerne jeg end ville debattere det helt konkrete her, s&amp;aring; kan jeg det ikke. Den t&amp;aring;belige markedsf&amp;oslash;ringslov i Danmark forbyder det, da vi to rent teknisk er konkurrenter.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; hvis du gerne vil have en snak om det konkrete, s&amp;aring; lad os snakke sammen i telefonen. Jeg er helt sikker p&amp;aring; at vi kommer fint over ens og kan blive enige i den forbindelse.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mohammad Dadkhah:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Anders Saugstrup:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er ingen sp&amp;oslash;g for en webshopejer at tabe alle sine vigtigste rankings i Google i den hypotetiske situation, at han k&amp;oslash;ber noget han derefter bliver straffet for.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og nej, man kan absolut ikke v&amp;aelig;re sikker p&amp;aring; at undg&amp;aring; straf bare fordi man har gode tekster eller andre gode indg&amp;aring;ende links. Slet ikke&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nej det er det bestemt ikke. Men sjovt nok som du selv skriver til sidst, og du s&amp;aring;vel som andre SEO eksperter skriver i andre tr&amp;aring;de, s&amp;aring; kan en shopejer heller ikke f&amp;oslash;le sig tryg, selvom man holder sig 100 % til reglerne.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det her argument om at alt er lige fordi man ikke kan v&amp;aelig;re 100% sikker k&amp;oslash;ber jeg ikke uanset hvor popul&amp;aelig;rt det er. Der er forkel p&amp;aring; at k&amp;oslash;re ind i en mur med og uden sikkerhedssele selvom man kan d&amp;oslash; af begge dele.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mohammad Dadkhah:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvordan f&amp;oslash;ler tr&amp;aring;dstarter det? Det skal jeg fort&amp;aelig;lle dig.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Som om jeg bliver ramt af jantelovstoget!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg ved ikke engang hvad det betyder, men kan kun henvise til mit forrige indl&amp;aelig;g, hvor jeg skrev hvorfor jeg blandede mig og hvordan jeg selv ville tage det i den modsatte hypotetiske situation.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi har 3 pakkel&amp;oslash;sninger p&amp;aring; seofolk.dk, som henvender sig til specifikke m&amp;aring;lgrupper. Vores arbejde er ikke s&amp;aring; meget anderledes end andres, forskellen er blot:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nogen s&amp;aelig;lger baseret p&amp;aring; &amp;quot;giv mig 6.000 kr. om m&amp;aring;neden, jeg vil lave SEO for dig og jeg vil g&amp;oslash;re mit bedste. Jeg kan og vil ikke love noget, heller ikke estimere tidshorisont for dig&amp;quot;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi s&amp;aelig;lger baseret p&amp;aring; &amp;quot;giv mig 6.000 kr. om m&amp;aring;neden, jeg vil lave SEO for dig og jeg vil g&amp;oslash;re mit bedste. Hvis jeg s&amp;aring; ikke har min. 50 % af dine s&amp;oslash;geord p&amp;aring; forsiden inden 3 M&amp;Aring;NEDER, s&amp;aring; f&amp;aring;r du ALLE pengene tilbage&amp;quot; For hvis jeg ikke kan levere dig det, s&amp;aring; fortjener jeg s&amp;oslash;reme heller ikke dine penge!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi s&amp;aelig;lger baseret p&amp;aring; at simplificere vores arbejde forst&amp;aring;elige pakker, priser og vise gennemsigtighed og ved at have vores handelsbetingelser p&amp;aring; siden, s&amp;aring; vi ikke skjuler noget som helst, hvorimod andre s&amp;aelig;lger baseret p&amp;aring; deres navn, ry og at de har l&amp;aelig;st Googles Webmaster guidelines.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Som jeg skrev i en privat besked til Thomas Frost, s&amp;aring; l&amp;aelig;gger folk desv&amp;aelig;rre overhovedet ikke m&amp;aelig;rke til sagens kerne her. Mit sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l var, hvordan kan og t&amp;oslash;r vi det?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Selvom det piner mig at skulle ned p&amp;aring; dette lave niveau, s&amp;aring; skal jeg uddybe vores arbejde, s&amp;aring; det forh&amp;aring;bentligt giver mening, selv for den simple sj&amp;aelig;l.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis en kunde k&amp;oslash;ber f.eks. Money Back Guarantee, s&amp;aring; forpligter kunden sig til 6.000 kr. pr. mdr. Det er meget v&amp;aelig;rdifuld kunde, og budgetst&amp;oslash;rrelsen giver ogs&amp;aring; rammerne for mange timers arbejde. Vores f&amp;oslash;rste step er at gennemg&amp;aring; siden for fejl og mangler og rette disse. Dern&amp;aelig;st at f&amp;aring; siden gjort s&amp;aring; informationsrig og relevant som muligt via de mest normale fremgangsm&amp;aring;der med Title, meta, H1 osv. N&amp;aring;r siden s&amp;aring; er &amp;quot;klar&amp;quot; s&amp;aring; g&amp;aring;r linkbuilding igang, her starter f&amp;oslash;rst perioden! Nu har vi 3 m&amp;aring;neder til at placere min. 50 % af s&amp;oslash;geordene, dvs. 3 ord p&amp;aring; forsiden for at vores garanti er opfyldt. Vi linkbuilder bredt og p&amp;aring; alle 6 s&amp;oslash;geord, da vi ikke kan v&amp;aelig;re 100 % sikre p&amp;aring; konkurrencen p&amp;aring; ordet A er n&amp;oslash;dvendigvis s&amp;aring; meget h&amp;aring;rdere end p&amp;aring; ordet B. Vi k&amp;oslash;rer i forskellige faser, lige fra blogs til almene sider, sociale medier, internationale sider osv. Vi linkbuilder p&amp;aring; lige fra dom&amp;aelig;neniveau til s&amp;oslash;geordsniveau, b&amp;aring;de med ankertekster og uden. Vi skriver tekster for kunder p&amp;aring; sider, hvor der ikke engang er links p&amp;aring;. Vi laver en meget varieret linkprofil for kunden.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Anders hvis det er at bryde Googles retningslinjer, og din fremgangsm&amp;aring;de er anderledes end ovenst&amp;aring;ende og opfylder 100 % Googles retningslinjer, s&amp;aring; vil jeg meget gerne booke en heldagskursus hos dig, for s&amp;aring; er der s&amp;oslash;reme noget, jeg har overset!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg ved godt, at du gerne vil debattere hvordan du bedst skruer dit tilbud sammen til dine kunder og om det er en god id&amp;eacute; med den der ranking-garanti-ting osv. Jeg er bare helt uinteresseret i den del. G&amp;oslash;r det som du lyster.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg blev interesseret i debatten &lt;a href="http://www.amino.dk/forums/t/173312.aspx?PageIndex=3#1169330"&gt;her&lt;/a&gt; og var interesseret i at p&amp;aring;pege hvad det var du havde skrevet om googles retningslinier i sammenh&amp;aelig;ng med hvad du havde skrevet om et opbygget netv&amp;aelig;rk af sites osv.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ved godt du er ikke er interesseret i den debat i denne tr&amp;aring;d, men s&amp;aring;dan er et forum alts&amp;aring; nogen gange.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mvh Anders Saugstrup&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169535.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 11:32:53 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169535</guid><dc:creator>Anonymous</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169535.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169535&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Brian Reinhold Jensen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mohammad Dadkhah:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Som jeg skrev i en privat besked til Thomas Frost, s&amp;aring; l&amp;aelig;gger folk desv&amp;aelig;rre overhovedet ikke m&amp;aelig;rke til sagens kerne her. Mit sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l var, hvordan kan og t&amp;oslash;r vi det?&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hej Mohammad,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg mener faktisk at folk svarer meget fint p&amp;aring; dit sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l, hvis du ikke mener det s&amp;aring; m&amp;aring; vi have misforst&amp;aring;et dig og jeg kan s&amp;aring; kun opfordre dig til at g&amp;oslash;re det mere klart.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg opfatter dit sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l, i kategorien &amp;quot;S&amp;oslash;gemaskineoptimering (SEO) hj&amp;aelig;lp og gode r&amp;aring;d&amp;quot;, som et opl&amp;aelig;g hvor du gerne vil have feedback p&amp;aring; din salgsstrategi/kampagne.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I de efterf&amp;oslash;lgende indl&amp;aelig;g forklarer du mere om produktet og jeres m&amp;aring;de at arbejde p&amp;aring;, men essensen af dit oprindelige sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l er &amp;quot;Vi garantere placeringer p&amp;aring; alle s&amp;oslash;geord, efter &amp;quot;no cure no pay&amp;quot; princippet&amp;quot; hvordan kan vi det? Den generelle holdning i svarene er at det kan I ikke.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;At du ikke er enig i svarene beh&amp;oslash;ver jo ikke at betyde at dem der svarer ikke har forst&amp;aring;et sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;let.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;De bedste hilsner&lt;br /&gt;/Brian&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hej Brian&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tak for dit svar.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Sagens kerne, som var m&amp;aring;lrettet vores money-back-guarantee pakke, var baseret p&amp;aring; at vi &amp;quot;t&amp;oslash;r godt at garantere forsideplacinger p&amp;aring; 50 % af s&amp;oslash;geordene inden 90 dage&amp;quot; og at hvis vi IKKE KAN LEVERE det, s&amp;aring; f&amp;aring;r kunden alle pengene tilbage. Problemet er, at mange fokuserer p&amp;aring; det negativt. Eksempelvis er der ingen, der l&amp;aelig;gger v&amp;aelig;gt p&amp;aring;, at hvis vi ikke leverer placeringerne inden 90 dage, s&amp;aring; f&amp;aring;r kunden pengene tilbage, og vores arbejde har v&amp;aelig;ret ganske gratis for kunden. Hvis kunden s&amp;aring; f&amp;aring;r placeringerne fra dag 91 og fremad, s&amp;aring; har de ikke betalt noget som helst for det.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg kan bare ikke forst&amp;aring;, hvorfor jeg skal udstilles som v&amp;aelig;rende useri&amp;oslash;s, bare fordi jeg har modet til at udstede en garanti p&amp;aring; noget arbejde, jeg kommer til at udf&amp;oslash;re.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169510.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 11:05:42 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169510</guid><dc:creator>Brian Reinhold Jensen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169510.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169510&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mohammad Dadkhah:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Som jeg skrev i en privat besked til Thomas Frost, s&amp;aring; l&amp;aelig;gger folk desv&amp;aelig;rre overhovedet ikke m&amp;aelig;rke til sagens kerne her. Mit sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l var, hvordan kan og t&amp;oslash;r vi det?&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hej Mohammad,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg mener faktisk at folk svarer meget fint p&amp;aring; dit sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l, hvis du ikke mener det s&amp;aring; m&amp;aring; vi have misforst&amp;aring;et dig og jeg kan s&amp;aring; kun opfordre dig til at g&amp;oslash;re det mere klart.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg opfatter dit sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l, i kategorien &amp;quot;S&amp;oslash;gemaskineoptimering (SEO) hj&amp;aelig;lp og gode r&amp;aring;d&amp;quot;, som et opl&amp;aelig;g hvor du gerne vil have feedback p&amp;aring; din salgsstrategi/kampagne.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I de efterf&amp;oslash;lgende indl&amp;aelig;g forklarer du mere om produktet og jeres m&amp;aring;de at arbejde p&amp;aring;, men essensen af dit oprindelige sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l er &amp;quot;Vi garantere placeringer p&amp;aring; alle s&amp;oslash;geord, efter &amp;quot;no cure no pay&amp;quot; princippet&amp;quot; hvordan kan vi det? Den generelle holdning i svarene er at det kan I ikke.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;At du ikke er enig i svarene beh&amp;oslash;ver jo ikke at betyde at dem der svarer ikke har forst&amp;aring;et sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;let.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;De bedste hilsner&lt;br /&gt;/Brian&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169507.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 11:04:08 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169507</guid><dc:creator>Mikael christiansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169507.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169507&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mohammad Dadkhah:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikael christiansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;f&amp;oslash;rste n&amp;aring;r l&amp;aelig;ser garanti placeringer det lyder ekstremt godt&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;hvad er jeres garanti ordning v&amp;aelig;rd ?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;i tager kun sider ind der er godt indhold p&amp;aring; mindre arbejde&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;h&amp;oslash;j konkurrence ord for h&amp;aring;rdt arbejde , v&amp;aelig;lger i fra&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;lette ord ok og vis siderne har godt indhold mindre arbejde&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;det ser mere og mere ud til jeres ordning ikke er garantien v&amp;aelig;rd i kroner , du skriver jo lige ud vis arbejdet er for sv&amp;aelig;rt takker i nej tak til opgaven&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;i alt h&amp;aring;ber jeg selvf&amp;oslash;lgelige p&amp;aring; en masse glade i kunder i f&amp;aring;r men , jeg tvivler bare p&amp;aring; det , derved h&amp;aring;ber p&amp;aring; i ogs&amp;aring; tager sv&amp;aelig;re ord ind og viser i kan det og ordning er en super ordning for kunden og ikke noget som&amp;nbsp; lyder som et salgs trick no cure no pay held og lykke med konceptet m&amp;aring;ske har jeg misforst&amp;aring;et dig , men jeg h&amp;aring;ber du &amp;aelig;ndre holdning for kunderne og tager mere ind ogs&amp;aring; det sv&amp;aelig;re det vil g&amp;oslash;re din ordning meget mere seri&amp;oslash;s&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi vurderer faktisk alle sider individuelt set, f&amp;oslash;r vi laver en aftale. Og nej vi holder os ikke kun til lette ord, men vi vil f&amp;aring; kunden til at indse v&amp;aelig;rdien i deres s&amp;oslash;geordsvalg. Eksempelvis har vi en psykolog i hovedstadsomr&amp;aring;det, som gerne vil op p&amp;aring; ordet parterapi. Selvom hjemmesiden er fint optimeret p&amp;aring; det ord, s&amp;aring; frar&amp;aring;der vi kunden at v&amp;aelig;lge det ord, at han ikke kan bruge s&amp;oslash;gninger fra Nordjylland til noget p&amp;aring; det ord. Hvis han stadig insisterer p&amp;aring; det ord, s&amp;aring; skal vi nok arbejde med det og f&amp;aring; det ord p&amp;aring; forsiden.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men hvis en kunde g&amp;aring;r online i morgen med en ny side omkring tagrenovering og vil k&amp;oslash;be money-back-guarantee p&amp;aring; ordene tag, nyt tag, tagrenovering osv., s&amp;aring; vil vi m&amp;aring;ske sige nej. Det kommer an p&amp;aring;, hvor meget arbejde der ligger i hans onsite optimering, s&amp;aring; det er individuelt baseret. Istedet vil vi dog tilbyde vores flat fee l&amp;oslash;sning, s&amp;aring; vi har tid til at bygge en decideret SEO profil for ham.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Igen, det er individuelt fra side til side.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;ja ja jeg har fattet du beh&amp;oslash;ver ikke forklare, tager ind vis arbejdet er let og svare til den pris p&amp;aring; siden , s&amp;aring; er det jer der vurdere hvad der kan betale sig at tage ind og s&amp;aring; er ordning ,derved har du&amp;nbsp; jo forklaret nu det ikke er &lt;span id="result_box"&gt;&lt;span class="hps"&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;strong&gt;no cure no pay&lt;/strong&gt; men jer der bestemmer hvorn&amp;aring;r vil sige okay den ordning i tager ingen chancer , men i alt kan tro noget n&amp;aring;r begynder at l&amp;aelig;se dit svar , men jeg tror&amp;nbsp; det overtr&amp;aelig;der amino.dk regler vis jeg skriver det direkte hvad jeg mener nogle vil tro&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;vis siden er god tager i sv&amp;aelig;re ord ind , da de er nemmere at s&amp;oslash;geod optimere kr&amp;aelig;ver mindre tid og penge&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;vis siden er d&amp;aring;rlige kr&amp;aelig;ver masser af arbejde , derved lav timel&amp;oslash;n set i forhold hvad ordret kr&amp;aelig;ver , s&amp;aring; tager i ikke siden ind&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;kan du svare , hvad der g&amp;oslash;r jeres ordning unik god og min sikkerhed er st&amp;oslash;rre hos jer , n&amp;aring;r i kan v&amp;aelig;lge alle de sv&amp;aelig;re kunder fra og kun tager de lette kunder ind&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;n&amp;aring; ja ser hvad den anden skriver moderator , jeg h&amp;aring;ber det er ok det jeg&amp;nbsp; skriver , men n&amp;aring;r man kun tager lette kunder ind virker det som du gerne vil tjene gode penge eller direkte snyde kunder til at tro det er en god ordning , det er min vurdering , s&amp;aring; kan du tage op til overvejelse om ordning er god til din side , men nu har du bedt om en vurdering hvad man direkte mener om din ordning&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg er uenig med jer i garanter placeringer i bestemmer hvilken ord og hvilken sider i vil garanterer for&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;90 dags gratis kan jeg godt sige lidt om i bestemmer ordnerne og hvilken sider i give garantier der er meget stor chance for ordning er bedste for jer end for kunden&amp;nbsp; for jeg l&amp;aelig;ser det som om i aldrig kaste jer ud i projekt der er kr&amp;aelig;ver meget arbejde og derved giver virkelige meget gang i dens side som i arbejder for &lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169503.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 11:01:04 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169503</guid><dc:creator>Thomas Frost</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169503.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169503&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mohammad Dadkhah:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Hvis jeg skaffer 10 links fra relevante sider og 1 link fra en blog eller s&amp;aring;kaldt splog, har jeg s&amp;aring; overtr&amp;aring;det Googles regler?&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ja det har du. Der er i &amp;oslash;vrigt ingen der har sagt at alt hvad du laver er imod Google retningslinjer, som du vist tolker. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og l&amp;aelig;g nu for d&amp;aelig;len m&amp;aelig;rke til at der ikke er nogen her der spiller hellige og siger de g&amp;oslash;r alt efter reglerne. Den eneste pointe er bare at du ikke skal reklamere med at du overholder Googles retningslinjer, n&amp;aring;r man kan se p&amp;aring; dine splogs at du ikke g&amp;oslash;r (og dermed ikke sagt du kun laver links fra splogs).&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er hverken for at v&amp;aelig;re imod dig eller noget andet. Efter vores privatbeskeder frem og tilbage har jeg faktisk et rigtigt godt indtryk af dig. Men du &amp;oslash;del&amp;aelig;gger det lidt offentligt n&amp;aring;r du bliver ved med ikke at ville indr&amp;oslash;mme at du bryder Googles regler (ligesom stort set alle andre i branchen og udenfor branchen).&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169498.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 10:53:13 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169498</guid><dc:creator>Anonymous</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169498.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169498&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikael christiansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;f&amp;oslash;rste n&amp;aring;r l&amp;aelig;ser garanti placeringer det lyder ekstremt godt&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;hvad er jeres garanti ordning v&amp;aelig;rd ?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;i tager kun sider ind der er godt indhold p&amp;aring; mindre arbejde&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;h&amp;oslash;j konkurrence ord for h&amp;aring;rdt arbejde , v&amp;aelig;lger i fra&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;lette ord ok og vis siderne har godt indhold mindre arbejde&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;det ser mere og mere ud til jeres ordning ikke er garantien v&amp;aelig;rd i kroner , du skriver jo lige ud vis arbejdet er for sv&amp;aelig;rt takker i nej tak til opgaven&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;i alt h&amp;aring;ber jeg selvf&amp;oslash;lgelige p&amp;aring; en masse glade i kunder i f&amp;aring;r men , jeg tvivler bare p&amp;aring; det , derved h&amp;aring;ber p&amp;aring; i ogs&amp;aring; tager sv&amp;aelig;re ord ind og viser i kan det og ordning er en super ordning for kunden og ikke noget som&amp;nbsp; lyder som et salgs trick no cure no pay held og lykke med konceptet m&amp;aring;ske har jeg misforst&amp;aring;et dig , men jeg h&amp;aring;ber du &amp;aelig;ndre holdning for kunderne og tager mere ind ogs&amp;aring; det sv&amp;aelig;re det vil g&amp;oslash;re din ordning meget mere seri&amp;oslash;s&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi vurderer faktisk alle sider individuelt set, f&amp;oslash;r vi laver en aftale. Og nej vi holder os ikke kun til lette ord, men vi vil f&amp;aring; kunden til at indse v&amp;aelig;rdien i deres s&amp;oslash;geordsvalg. Eksempelvis har vi en psykolog i hovedstadsomr&amp;aring;det, som gerne vil op p&amp;aring; ordet parterapi. Selvom hjemmesiden er fint optimeret p&amp;aring; det ord, s&amp;aring; frar&amp;aring;der vi kunden at v&amp;aelig;lge det ord, at han ikke kan bruge s&amp;oslash;gninger fra Nordjylland til noget p&amp;aring; det ord. Hvis han stadig insisterer p&amp;aring; det ord, s&amp;aring; skal vi nok arbejde med det og f&amp;aring; det ord p&amp;aring; forsiden.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men hvis en kunde g&amp;aring;r online i morgen med en ny side omkring tagrenovering og vil k&amp;oslash;be money-back-guarantee p&amp;aring; ordene tag, nyt tag, tagrenovering osv., s&amp;aring; vil vi m&amp;aring;ske sige nej. Det kommer an p&amp;aring;, hvor meget arbejde der ligger i hans onsite optimering, s&amp;aring; det er individuelt baseret. Istedet vil vi dog tilbyde vores flat fee l&amp;oslash;sning, s&amp;aring; vi har tid til at bygge en decideret SEO profil for ham.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Igen, det er individuelt fra side til side.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169491.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 10:45:15 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169491</guid><dc:creator>Anonymous</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169491.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169491&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Anders Saugstrup:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Jeg ved ikke om jeg er for h&amp;aring;rd ved tr&amp;aring;dstarter. Jeg kender ikke manden og ved ikke hvordan han oplever situationen.&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vigtigere endnu, s&amp;aring; ved du bestemt intet om, hvordan vi udf&amp;oslash;rer vores arbejde i praksis, s&amp;aring; derfor kan du p&amp;aring; ingen m&amp;aring;der h&amp;aelig;vde eller konstatere at vi bryder Google regler. Hvis jeg linker til en side fra en blog, er det s&amp;aring; ulovligt? NEJ! Hvis jeg linker til en side fra en anden side (ikke blog men ren informativ side), er det s&amp;aring; ulovligt? NEJ! Hvis jeg opretter en profil i sociale medier for kunden og promoverer deres side via der, er det s&amp;aring; ulovligt? NEJ! hverken i dansk markedsf&amp;oslash;ringslov eller i Google lov, s&amp;aring; hold op med at konstatere noget, der ikke passer. Alle aspekter er linkbuilding, og ALLE bruger dem, for uden links vil du ikke f&amp;aring; topplaceringer. N&amp;oslash;gleordet her er rationering, hvilket nok er det ord, som alle retningslinjer, opdateringer og best practices, kan kategorieres under. Hvis jeg skaffer 10 links fra relevante sider og 1 link fra en blog eller s&amp;aring;kaldt splog, har jeg s&amp;aring; overtr&amp;aring;det Googles regler? Problemet er, at du antager, at vi kun laver &amp;eacute;n type linkbuilding. Et st&amp;oslash;rre problem er, at du i et fora er ved at udstille vores nogle af vores forretningsv&amp;aelig;rkt&amp;oslash;jer eller fremgangsm&amp;aring;der p&amp;aring; et grundlag, som du ikke er 100 % sikker p&amp;aring; eller m&amp;aring; overhovedet udtale dig om. Uanset hvor meget du pakker det ind i ordet &amp;quot; hypotetisk &amp;quot;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Anders Saugstrup:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er ingen sp&amp;oslash;g for en webshopejer at tabe alle sine vigtigste rankings i Google i den hypotetiske situation, at han k&amp;oslash;ber noget han derefter bliver straffet for.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og nej, man kan absolut ikke v&amp;aelig;re sikker p&amp;aring; at undg&amp;aring; straf bare fordi man har gode tekster eller andre gode indg&amp;aring;ende links. Slet ikke&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nej det er det bestemt ikke. Men sjovt nok som du selv skriver til sidst, og du s&amp;aring;vel som andre SEO eksperter skriver i andre tr&amp;aring;de, s&amp;aring; kan en shopejer heller ikke f&amp;oslash;le sig tryg, selvom man holder sig 100 % til reglerne.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvordan f&amp;oslash;ler tr&amp;aring;dstarter det? Det skal jeg fort&amp;aelig;lle dig.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Som om jeg bliver ramt af jantelovstoget!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi har 3 pakkel&amp;oslash;sninger p&amp;aring; seofolk.dk, som henvender sig til specifikke m&amp;aring;lgrupper. Vores arbejde er ikke s&amp;aring; meget anderledes end andres, forskellen er blot:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nogen s&amp;aelig;lger baseret p&amp;aring; &amp;quot;giv mig 6.000 kr. om m&amp;aring;neden, jeg vil lave SEO for dig og jeg vil g&amp;oslash;re mit bedste. Jeg kan og vil ikke love noget, heller ikke estimere tidshorisont for dig&amp;quot;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi s&amp;aelig;lger baseret p&amp;aring; &amp;quot;giv mig 6.000 kr. om m&amp;aring;neden, jeg vil lave SEO for dig og jeg vil g&amp;oslash;re mit bedste. Hvis jeg s&amp;aring; ikke har min. 50 % af dine s&amp;oslash;geord p&amp;aring; forsiden inden 3 M&amp;Aring;NEDER, s&amp;aring; f&amp;aring;r du ALLE pengene tilbage&amp;quot; For hvis jeg ikke kan levere dig det, s&amp;aring; fortjener jeg s&amp;oslash;reme heller ikke dine penge!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi s&amp;aelig;lger baseret p&amp;aring; at simplificere vores arbejde forst&amp;aring;elige pakker, priser og vise gennemsigtighed og ved at have vores handelsbetingelser p&amp;aring; siden, s&amp;aring; vi ikke skjuler noget som helst, hvorimod andre s&amp;aelig;lger baseret p&amp;aring; deres navn, ry og at de har l&amp;aelig;st Googles Webmaster guidelines.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Som jeg skrev i en privat besked til Thomas Frost, s&amp;aring; l&amp;aelig;gger folk desv&amp;aelig;rre overhovedet ikke m&amp;aelig;rke til sagens kerne her. Mit sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l var, hvordan kan og t&amp;oslash;r vi det?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Selvom det piner mig at skulle ned p&amp;aring; dette lave niveau, s&amp;aring; skal jeg uddybe vores arbejde, s&amp;aring; det forh&amp;aring;bentligt giver mening, selv for den simple sj&amp;aelig;l.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis en kunde k&amp;oslash;ber f.eks. Money Back Guarantee, s&amp;aring; forpligter kunden sig til 6.000 kr. pr. mdr. Det er meget v&amp;aelig;rdifuld kunde, og budgetst&amp;oslash;rrelsen giver ogs&amp;aring; rammerne for mange timers arbejde. Vores f&amp;oslash;rste step er at gennemg&amp;aring; siden for fejl og mangler og rette disse. Dern&amp;aelig;st at f&amp;aring; siden gjort s&amp;aring; informationsrig og relevant som muligt via de mest normale fremgangsm&amp;aring;der med Title, meta, H1 osv. N&amp;aring;r siden s&amp;aring; er &amp;quot;klar&amp;quot; s&amp;aring; g&amp;aring;r linkbuilding igang, her starter f&amp;oslash;rst perioden! Nu har vi 3 m&amp;aring;neder til at placere min. 50 % af s&amp;oslash;geordene, dvs. 3 ord p&amp;aring; forsiden for at vores garanti er opfyldt. Vi linkbuilder bredt og p&amp;aring; alle 6 s&amp;oslash;geord, da vi ikke kan v&amp;aelig;re 100 % sikre p&amp;aring; konkurrencen p&amp;aring; ordet A er n&amp;oslash;dvendigvis s&amp;aring; meget h&amp;aring;rdere end p&amp;aring; ordet B. Vi k&amp;oslash;rer i forskellige faser, lige fra blogs til almene sider, sociale medier, internationale sider osv. Vi linkbuilder p&amp;aring; lige fra dom&amp;aelig;neniveau til s&amp;oslash;geordsniveau, b&amp;aring;de med ankertekster og uden. Vi skriver tekster for kunder p&amp;aring; sider, hvor der ikke engang er links p&amp;aring;. Vi laver en meget varieret linkprofil for kunden.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Anders hvis det er at bryde Googles retningslinjer, og din fremgangsm&amp;aring;de er anderledes end ovenst&amp;aring;ende og opfylder 100 % Googles retningslinjer, s&amp;aring; vil jeg meget gerne booke en heldagskursus hos dig, for s&amp;aring; er der s&amp;oslash;reme noget, jeg har overset!&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169483.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 10:36:56 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169483</guid><dc:creator>Troels</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169483.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169483&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Vi bliver bombarderet med seo-tilbud fra alle mulige forskelliger seri&amp;oslash;se og useri&amp;oslash;se seofirmaer. S&amp;aring; her kommer en lille kort redeg&amp;oslash;relse for hvad vores overvejelser g&amp;aring;r p&amp;aring; som kunde, n&amp;aring;r vi (altid) siger nej tak. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Problemstillingen for en webshop-ejer er risikoen for, at seo&amp;#39;eren laver noget fuldst&amp;aelig;ndigt vanvittigt, som vil skade den butik man har brugt oceaner af tid og penge p&amp;aring; at opbygge.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; derfor er det ikke prisen der afskr&amp;aelig;kker. Det er ikke en evt garanti for placeringer. Det er det misforhold, at seo&amp;#39;eren ikke har noget i klemme, s&amp;aring;fremt at han/hun g&amp;oslash;r mere skade end gavn, der g&amp;oslash;r, at vi altid siger nej tak.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og s&amp;aring; kan man sige, jamen det er jo no-cure-no-pay.. de har en K&amp;AElig;MPE interesse i at g&amp;oslash;re gavn. Ja det er sandt, men deri ligger s&amp;aring; et andet problem. Linkstrategien bliver ofte alt for aggressiv ved no-cure-no-pay. Seo&amp;#39;eren kan give den fuld gas med splogs og kommentar t&amp;aelig;ppebombning, for de har intet i klemme s&amp;aring;fremt Google bliver sur.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; i stedet for at konkurrere p&amp;aring; pris og garantier, s&amp;aring; tror jeg der vil v&amp;aelig;re et marked for at kunne tilbyde webshop-ejere en service, der giver flere kunder via Google, men som ikke giver medf&amp;oslash;lgende risiko for at katastrofen indtr&amp;aelig;ffer, og netbutikken f&amp;aring;r et los i skridtet af Google pga for aggressiv/utidssvarende linkprofil.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Den hvide l&amp;oslash;sning m&amp;aring; vel v&amp;aelig;re en form for annoncering/skin af seo&amp;#39;erens egen opbyggede website indenfor webshoppens produkter. Alts&amp;aring; en form for annonceringsl&amp;oslash;sning. En gateway ind til webshoppen, som ikke vil skade webshoppen direkte, hvis Google ser sig sur p&amp;aring; seo&amp;#39;erens fremgangsm&amp;aring;der.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det ville i hvert fald v&amp;aelig;re interessant for os!&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169469.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 10:10:30 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169469</guid><dc:creator>Jonas Jørgensen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169469.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169469&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mohammad Dadkhah:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Kom med dit bud p&amp;aring;, hvorfor vi kan og t&amp;oslash;r!&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Mit bud p&amp;aring; hvorfor i kan og t&amp;oslash;r:&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;- Du v&amp;aelig;lger blandt kunderne og tager kun dem, der er &amp;quot;let arbejde&amp;quot;&lt;br /&gt;- Du t&amp;oslash;r, fordi du g&amp;oslash;r ovenst&amp;aring;ende.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I dit f&amp;oslash;rste indl&amp;aelig;g f&amp;aring;r du det til at lyde som om du tilbyder &amp;quot;No cure no pay&amp;quot; til ALLE, p&amp;aring; ALLE t&amp;aelig;nkelige s&amp;oslash;geord og fraser - men det er jo ikke tilf&amp;aelig;ldet.&lt;br /&gt;Derfor t&amp;oslash;r du heller ikke noget andre seo folk ikke t&amp;oslash;r og du kan heller ikke noget andre seo folk ikke kan.(alle kan lave den salgs tilbud og alle t&amp;oslash;r - de g&amp;oslash;r det bare ikke) Du v&amp;aelig;lger s&amp;aring;m&amp;aelig;nd bare en salgsstrategi andre holder sig fra, fordi den kan opfattes som v&amp;aelig;rende useri&amp;oslash;s. Det useri&amp;oslash;se ville i dette tilf&amp;aelig;lde v&amp;aelig;re netop at tilbyde det du rent faktisk ikke tilbyder - alle keywords, uden fravalg af kunder.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Hvis du ikke &amp;oslash;nsker kritik af din salgsstrategier, s&amp;aring; er det nok ikke synderligt heldigt at smide dem vil vurdering p&amp;aring; Amino.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169457.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 09:58:59 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169457</guid><dc:creator>Anders Saugstrup</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169457.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169457&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;TT Tekstforfatter:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;TT Tekstforfatter:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Uden at give nogen af parterne ret (det har jeg slet ikke den n&amp;oslash;dvendige indsigt til at kunne), s&amp;aring; m&amp;aring; jeg give Mohammed ret i, at det mindste man m&amp;aring; kunne forvente, er en saglig debat og ikke kommentarer i stil med &amp;quot;Det m&amp;aring; v&amp;aelig;re en joke det her, ikk&amp;#39;?&amp;quot;. Det er lidt respektl&amp;oslash;st.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har stor respekt for din kunnen og viden, Anders, men her skuffede du. Blander man sig negativt i en tr&amp;aring;d, s&amp;aring; man man ogs&amp;aring; bruge energi p&amp;aring; at redeg&amp;oslash;re for ens synspunkter.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Fair nok. Lad mig pr&amp;oslash;ve at skrive noget helt hypotetisk her:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis jeg nu havde et netv&amp;aelig;rk af 260 splogs eller blogs eller hvad end, som jeg havde bygget p&amp;aring; p&amp;aring; de sidste 8 m&amp;aring;neder, og jeg brugte min kontrol over alle de sider til at lave link building, s&amp;aring; ville jeg&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;1) ikke nogensinde fort&amp;aelig;lle potentielle kunder, at jeg altid overholder googles retningslinier (fordi jeg &amp;aring;benlyst bryder dem s&amp;aring; groft som jeg n&amp;aelig;sten kan)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;2) jeg ville advare mine kunder kraftigt om at de risikerer at blive straffet h&amp;aring;rdt af Google for de links jeg bygger med mit netv&amp;aelig;rk&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;3) jeg ville aldrig skrive til mine kunder, at jeg aldrig leverede links fra kilder, som kunne v&amp;aelig;re tvivlsomme, spammy eller skadelige - fordi det netop ville v&amp;aelig;re pr&amp;aelig;cis alle de ting jeg gjorde.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;4) og hvis mit netv&amp;aelig;rk p&amp;aring; 260 sider var s&amp;aring;dan et som kunne optrevles af enhver seo-er p&amp;aring; 5 minutter (og Google kunne vel g&amp;oslash;re det samme p&amp;aring; 3 minutter) og hvis s&amp;aring;dan et kig p&amp;aring; netv&amp;aelig;rket ville afsl&amp;oslash;re at det er let gennemskuelige splogs der er i det, ville jeg have s&amp;aring; r&amp;oslash;de &amp;oslash;rer, at jeg ikke ville sige et pip om noget i f&amp;oslash;rste omgang. :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mvh Anders Saugstrup&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tak for din redeg&amp;oslash;relse, Anders. Ud fra den (forholdsvis sparsomme) SEO-viden jeg har, s&amp;aring; giver dine argumenter helt sikkert mening (l&amp;aelig;st dem en del gange f&amp;oslash;r her p&amp;aring; Amino), men jeg t&amp;aelig;nker bare, om I kaster jer lige lovligt h&amp;aring;rdt over Mohammed?&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg ved ikke om jeg er for h&amp;aring;rd ved tr&amp;aring;dstarter. Jeg kender ikke manden og ved ikke hvordan han oplever situationen.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men jeg kan sige s&amp;aring; meget, at hvis det var mig, der havde v&amp;aelig;ret i den hypotetiske situation og havde gjort alt det modsatte, ville jeg v&amp;aelig;re ekstremt taknemmelig p&amp;aring; b&amp;aring;de mine kunders og egne vegne, hvis nogen tog sig tiden til at fort&amp;aelig;lle mig, at jeg var ved at beg&amp;aring; en alvorlig fejl.&amp;nbsp;&lt;br /&gt;Jeg ville ikke bruge megen tid p&amp;aring; at se p&amp;aring; indpakningen i det tilf&amp;aelig;lde. Jeg ville bare bruge min energi p&amp;aring; at f&amp;aring; rettet op i en pokkers fart.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;TT Tekstforfatter:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvor h&amp;aring;rdt vil Google eksempelvis straffe en side for at have benyttet de n&amp;aelig;vnte &amp;quot;tricks&amp;quot;, hvis kunden ellers har en toptunet side med masser af velskrevne og brugbare SEO-venlige tekster? Hvis de i samarbejde med kunden s&amp;oslash;rger for, at dette er tilf&amp;aelig;ldet, vil det s&amp;aring; ikke i sidste ende v&amp;aelig;gtes h&amp;oslash;jere af Google, end de s&amp;aring;kaldte &amp;quot;tricks&amp;quot;, der blev benyttet for at komme hurtigt p&amp;aring; side 1?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Bare en tanke, s&amp;aring; beklager hvis det er sort snak :-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mvh&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Thomas&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Grunden til at jeg farer i bl&amp;aelig;khuset her er selvf&amp;oslash;lgelig at det er en dybt alvorlig sag. Det er ingen sp&amp;oslash;g for en webshopejer at tabe alle sine vigtigste rankings i Google i den hypotetiske situation, at han k&amp;oslash;ber noget han derefter bliver straffet for.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og nej, man kan absolut ikke v&amp;aelig;re sikker p&amp;aring; at undg&amp;aring; straf bare fordi man har gode tekster eller andre gode indg&amp;aring;ende links. Slet ikke.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mvh Anders Saugstrup&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169441.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 09:34:42 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169441</guid><dc:creator>Volt &amp;amp; Volume</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169441.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169441&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;larsholmgaard.dk:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;larsholmgaard.dk:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Thomas Rosenstand:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tak for svaret - jeg blev meget klogere.&lt;/p&gt;
&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I saw what you did there. ;-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg ved ikke om personen, der gav mig 1 stjerne for ovenst&amp;aring;ende kommentar ikke kender udtrykket, men min pointe var at Thomas i &amp;eacute;n ultrakort s&amp;aelig;tning b&amp;aring;de var h&amp;oslash;flig, respektfuld og trak sig ud af debatten som en gentleman. Og at andre SEO&amp;#39;er nok ogs&amp;aring; samtidigt fangede budskabet i udtalelsen uden at sige for meget. Det har jeg sgu stor respekt for.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;@Lars: Jeg gav dig ikke &amp;eacute;n stjerne, og jeg fangede den godt! &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-5.gif" alt="Wink" /&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169437.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 09:29:08 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169437</guid><dc:creator>Volt &amp;amp; Volume</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169437.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169437&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Anders Saugstrup:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Uden at give nogen af parterne ret (det har jeg slet ikke den n&amp;oslash;dvendige indsigt til at kunne), s&amp;aring; m&amp;aring; jeg give Mohammed ret i, at det mindste man m&amp;aring; kunne forvente, er en saglig debat og ikke kommentarer i stil med &amp;quot;Det m&amp;aring; v&amp;aelig;re en joke det her, ikk&amp;#39;?&amp;quot;. Det er lidt respektl&amp;oslash;st.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har stor respekt for din kunnen og viden, Anders, men her skuffede du. Blander man sig negativt i en tr&amp;aring;d, s&amp;aring; man man ogs&amp;aring; bruge energi p&amp;aring; at redeg&amp;oslash;re for ens synspunkter.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Fair nok. Lad mig pr&amp;oslash;ve at skrive noget helt hypotetisk her:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis jeg nu havde et netv&amp;aelig;rk af 260 splogs eller blogs eller hvad end, som jeg havde bygget p&amp;aring; p&amp;aring; de sidste 8 m&amp;aring;neder, og jeg brugte min kontrol over alle de sider til at lave link building, s&amp;aring; ville jeg&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;1) ikke nogensinde fort&amp;aelig;lle potentielle kunder, at jeg altid overholder googles retningslinier (fordi jeg &amp;aring;benlyst bryder dem s&amp;aring; groft som jeg n&amp;aelig;sten kan)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;2) jeg ville advare mine kunder kraftigt om at de risikerer at blive straffet h&amp;aring;rdt af Google for de links jeg bygger med mit netv&amp;aelig;rk&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;3) jeg ville aldrig skrive til mine kunder, at jeg aldrig leverede links fra kilder, som kunne v&amp;aelig;re tvivlsomme, spammy eller skadelige - fordi det netop ville v&amp;aelig;re pr&amp;aelig;cis alle de ting jeg gjorde.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;4) og hvis mit netv&amp;aelig;rk p&amp;aring; 260 sider var s&amp;aring;dan et som kunne optrevles af enhver seo-er p&amp;aring; 5 minutter (og Google kunne vel g&amp;oslash;re det samme p&amp;aring; 3 minutter) og hvis s&amp;aring;dan et kig p&amp;aring; netv&amp;aelig;rket ville afsl&amp;oslash;re at det er let gennemskuelige splogs der er i det, ville jeg have s&amp;aring; r&amp;oslash;de &amp;oslash;rer, at jeg ikke ville sige et pip om noget i f&amp;oslash;rste omgang. :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mvh Anders Saugstrup&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tak for din redeg&amp;oslash;relse, Anders. Ud fra den (forholdsvis sparsomme) SEO-viden jeg har, s&amp;aring; giver dine argumenter helt sikkert mening (l&amp;aelig;st dem en del gange f&amp;oslash;r her p&amp;aring; Amino), men jeg t&amp;aelig;nker bare, om I kaster jer lige lovligt h&amp;aring;rdt over Mohammed? Thomas Frost udtaler selv, at I allesammen overtr&amp;aelig;der Googles regler til en vis grad (om ikke meget).&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvor h&amp;aring;rdt vil Google eksempelvis straffe en side for at have benyttet de n&amp;aelig;vnte &amp;quot;tricks&amp;quot;, hvis kunden ellers har en toptunet side med masser af velskrevne og brugbare SEO-venlige tekster? Hvis de i samarbejde med kunden s&amp;oslash;rger for, at dette er tilf&amp;aelig;ldet, vil det s&amp;aring; ikke i sidste ende v&amp;aelig;gtes h&amp;oslash;jere af Google, end de s&amp;aring;kaldte &amp;quot;tricks&amp;quot;, der blev benyttet for at komme hurtigt p&amp;aring; side 1?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Bare en tanke, s&amp;aring; beklager hvis det er sort snak :-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mvh&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Thomas&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Kan SEO placeringer garanteres? Specielt når alle Guruer og Eksperter siger, at det ikke kan!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169432.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 13 Sep 2012 09:23:44 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1169432</guid><dc:creator>larsholmgaard.dk</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1169432.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14500&amp;PostID=1169432&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;larsholmgaard.dk:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Thomas Rosenstand:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tak for svaret - jeg blev meget klogere.&lt;/p&gt;
&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I saw what you did there. ;-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg ved ikke om personen, der gav mig 1 stjerne for ovenst&amp;aring;ende kommentar ikke kender udtrykket, men min pointe var at Thomas i &amp;eacute;n ultrakort s&amp;aelig;tning b&amp;aring;de var h&amp;oslash;flig, respektfuld og trak sig ud af debatten som en gentleman. Og at andre SEO&amp;#39;er nok ogs&amp;aring; samtidigt fangede budskabet i udtalelsen uden at sige for meget. Det har jeg sgu stor respekt for.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>