<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Hjælp til salg (Ikke internet)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/7.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Uden salg – ingen virksomhed. Her i forummet diskuterer vi traditionelt salg, og de mange forskellige måder, man kan få sine varer over disken på. Hvilke metoder passer bedst til forskellige brancher, kan en metode fra en bestemt branche bruges i andre brancher? Er et salgsbrev vejen frem, skal du gribe knoglen eller engagere et callcenter og få professionelle mødebookere til at stå for det?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I Hjælp til salg fokuserer vi på alle typer salg, som ikke er understøttet af Internettet. Det vil sige direkte salgsteknikker som kanvassalg, den svære disciplin at sælge via telefonen og over disken eller skrivebordet. Kom med dine salgsfifs og få nogle nye.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1036251.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Wed, 22 Feb 2012 13:36:08 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1036251</guid><dc:creator>Mikael christiansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1036251.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1036251&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Nicolay:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mikael, vi lad den falde her.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Jeg er ikk uenig at der skal v&amp;aelig;re en formular p&amp;aring; siden, det har vi aldrig v&amp;aelig;ret, men uenigheden opst&amp;aring;r i hvordan den skal v&amp;aelig;re udformet og hvordan et salg foreg&amp;aring;r!&lt;br /&gt;S&amp;aring; hvis du mener at jeg giver dig ret, s&amp;aring; fint for mig, men det er ikke tilf&amp;aelig;ldet.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Nu er&amp;nbsp;fabrikation af en formular ikke det vanskeligste, det er sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l om&amp;nbsp;det rette modul i ens CMS, der findes moduler til de fleste cmser som g&amp;aring;r at brugeren selv kan lave det 1-2-3 klik, s&amp;aring; det er ikke det der s&amp;aelig;lger i dag.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Alle l&amp;aelig;ngerevarende kundeforhold&amp;nbsp;drejer i sidste ende om du har eller kan f&amp;aring; en relation til din leverand&amp;oslash;r, hvis den leverand&amp;oslash;r du skriver/snakker med ikke kan forst&amp;aring; dig eller omvendt, ja hvad s&amp;aring;, ja s&amp;aring; finder du en anden som taler det samme sprog som dig.&lt;br /&gt;Og her taler jeg ikke om at g&amp;aring; ned i Netto og k&amp;oslash;be en liter m&amp;aelig;lk.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men jeg tror du skal tage og l&amp;aelig;se korrektur p&amp;aring; dine indl&amp;aelig;g inden du poster dem, is&amp;aelig;r det sidste her meget sv&amp;aelig;rt at l&amp;aelig;se, ret knudret skrevet.&lt;/p&gt;
&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;der beh&amp;oslash;ves ikke l&amp;aelig;ses &amp;nbsp;korrektur p&amp;aring; indl&amp;aelig;g du er jo ret kr&amp;aelig;vende s&amp;aring; meget du g&amp;aring;r op , man skal snakke i telefon end man kan se hvad der leveres p&amp;aring; siden&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg er desuden ordblind ,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;en ting jeg hader det er at snakke l&amp;oslash;s i timevis med webmaster og bagefter kan de ikke levere det &amp;oslash;nsket der kunne de jo bare lave det p&amp;aring; siden der vises de kan lave det&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;desuden kan du forklare hvad du ikke forst&amp;aring;r i indl&amp;aelig;gget jeg forklare det endelige gerne lidt bedre hvad jeg mener , vi er jo iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;ttere og hj&amp;aelig;lper hinanden frem ad.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;for nogle webmaster kan jeg sige dig at lave speciel bookingformular kalender kan vises webmaster ikke finde ud ad , det har jeg fundet ud ad .&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;desuden vis de skal laves speciel funktioner er det ikke noget der bare h&amp;oslash;re med&amp;nbsp;&amp;nbsp;i&amp;nbsp;et cms system&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;hvad der skal v&amp;aelig;re i formular efter min mening&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;bookingkalender til suport hj&amp;aelig;lpe m&amp;oslash;de&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;man kan se alle de ting som webmaster tilbyder&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;pakkel&amp;oslash;sning der var p&amp;aring; siden&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;de meste valgt funktioner der v&amp;aelig;lges som tilvalg forum , gallerie , kontaktformular logo , med mere der kan sikkert laves 10 krydser eller mere efter hvor god webmaster er og eller hvor meget der vil satse p&amp;aring; men det g&amp;oslash;r det lettere for kun lige hurtigt v&amp;aelig;lge efter sine &amp;oslash;nsker&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1036211.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Wed, 22 Feb 2012 13:07:01 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1036211</guid><dc:creator>Nicolay</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1036211.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1036211&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Mikael, vi lad den falde her.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Jeg er ikk uenig at der skal v&amp;aelig;re en formular p&amp;aring; siden, det har vi aldrig v&amp;aelig;ret, men uenigheden opst&amp;aring;r i hvordan den skal v&amp;aelig;re udformet og hvordan et salg foreg&amp;aring;r!&lt;br /&gt;S&amp;aring; hvis du mener at jeg giver dig ret, s&amp;aring; fint for mig, men det er ikke tilf&amp;aelig;ldet.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Nu er&amp;nbsp;fabrikation af en formular ikke det vanskeligste, det er sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l om&amp;nbsp;det rette modul i ens CMS, der findes moduler til de fleste cmser som g&amp;aring;r at brugeren selv kan lave det 1-2-3 klik, s&amp;aring; det er ikke det der s&amp;aelig;lger i dag.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Alle l&amp;aelig;ngerevarende kundeforhold&amp;nbsp;drejer i sidste ende om du har eller kan f&amp;aring; en relation til din leverand&amp;oslash;r, hvis den leverand&amp;oslash;r du skriver/snakker med ikke kan forst&amp;aring; dig eller omvendt, ja hvad s&amp;aring;, ja s&amp;aring; finder du en anden som taler det samme sprog som dig.&lt;br /&gt;Og her taler jeg ikke om at g&amp;aring; ned i Netto og k&amp;oslash;be en liter m&amp;aelig;lk.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men jeg tror du skal tage og l&amp;aelig;se korrektur p&amp;aring; dine indl&amp;aelig;g inden du poster dem, is&amp;aelig;r det sidste her meget sv&amp;aelig;rt at l&amp;aelig;se, ret knudret skrevet.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035862.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 21 Feb 2012 22:15:06 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1035862</guid><dc:creator>Mikael christiansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035862.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1035862&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Nicolay:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikael christiansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;tag og l&amp;aelig;s hvad jeg skriver ,du m&amp;aring; have misforst&amp;aring;et mit indl&amp;aelig;g , da jeg ikke forst&amp;aring;r hvorfor du mener det skal v&amp;aelig;re mere besv&amp;aelig;rligt hos ham at bestille hvad er grunden til dette du mener det vil du &amp;oslash;del&amp;aelig;gge hans forretning hvad er ideen lige med dit indl&amp;aelig;g, du skal i hvert fald ikke pr&amp;oslash;ve &amp;oslash;del&amp;aelig;gge hans forretning&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har ikke i sinde at &amp;oslash;del&amp;aelig;gge hans hjemmeside, tv&amp;aelig;rt imod.&lt;br /&gt;Men jeg som potentiel kunde ville ikke k&amp;oslash;be en hjemmeside med f.eks flere sprog fordi jeg kan s&amp;aelig;tte et kryds i en box hvor jeg angiver at jeg bestiller en hjemmeside med flere sprog.&lt;br /&gt;For du kan ikke lave en hjemmeside ud fra at jeg som kunde har sat et kryds!&lt;br /&gt;Det er ikke seri&amp;oslash;st at tro at man som kunde eller leverand&amp;oslash;r kan k&amp;oslash;be/s&amp;aelig;lge en hjemmeside fordi man har en advanceret kontaktformular.&lt;br /&gt;Ser en potentiel kunde en kontaktformular hvor der er f.eks 15 felter hvor af de 10 er valgmuligheder som alligevel kr&amp;aelig;ver en yderligere kontakt, s&amp;aring; er der snare stor risiko at kunden t&amp;aelig;nker, det var der godt nok uoverskueligt, eller endnu v&amp;aelig;re at han eller hun t&amp;aelig;nker, er det en &amp;quot;skoledreng&amp;quot; der lige har l&amp;aelig;rt HTML som skal vise at han kan bruge det.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;En hjemmeside handler om at skabe trov&amp;aelig;rdighed, ikke vise har jeg kan finde ud at lire 117 forkskellige html/flash/javascript features af.&lt;br /&gt;Godt design skaber trov&amp;aelig;rdighed.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Overdreven brug af funktionalitet forvirere mere end det gavner.&lt;br /&gt;Skal en kunde k&amp;oslash;be en hjemmeside, kigger de p&amp;aring;&amp;nbsp;om den kommende leverand&amp;oslash;r har en&amp;nbsp;p&amp;aelig;n, smart etc. hjemmeside, de kigger p&amp;aring; om det er intuitivt!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;En formular som har un&amp;oslash;dige sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l/svarmuligheder som kunden bliver mere forviret over skaber ikke en trov&amp;aelig;rdighed.&lt;br /&gt;For at en salg kan komme igennem, s&amp;aring; kr&amp;aelig;ver det at der kommer en relation mellem kunden og leverand&amp;oslash;r, og det skal helst v&amp;aelig;re en god relation der opst&amp;aring;r.&lt;br /&gt;Relationen opst&amp;aring;r n&amp;aring;r der er noget til f&amp;aelig;lles, f.eks jeg syndes din hjemmeside flot og funktionel, jeg syndes du virker trov&amp;aelig;rdig o.s.v.&lt;br /&gt;Hvis kunden bliver m&amp;oslash;dt af en kort simpel, pr&amp;aelig;sis formular som tjener det form&amp;aring;l den skal have, at kommunikere og skabe en indgang til en relation, s&amp;aring; er den god, fremst&amp;aring;r den derimod som et st&amp;oslash;rre sp&amp;oslash;rgeskema, uden at den skal v&amp;aelig;re det, og skal jeg s&amp;aring; samtidig kommunikere videre efterf&amp;oslash;lgende for at f&amp;aring; opbygget relationen mellem mig som kunde og min m&amp;aring;ske kommende leverand&amp;oslash;r, ja s&amp;aring; fejler &amp;quot;sp&amp;oslash;rgeskemaet&amp;quot;, hvorimod at den korte formular som har startet kommunikationen tjener sit form&amp;aring;l.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;F.eks m&amp;oslash;der jeg en formular som ikke har alt oversat, ja s&amp;aring; t&amp;aelig;nker jeg, gad han ikke lige overs&amp;aelig;tte det hele!? hvordan laver han s&amp;aring; den opgave som jeg gerne vil have ham til at lave for mig?&lt;br /&gt;Hvis han formular er meget uoverskuelig, bliver min lige s&amp;aring; !?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er ikke formularen der s&amp;aelig;lger, det er den relation der kommer efterf&amp;oslash;lgende ved den videre kontakt, og den sker ikke via fourmularen, formularen starter bare kommunikationen.&lt;br /&gt;Og er formularen nok s&amp;aring; advanceret, men har man som kunde og leverand&amp;oslash;r ikke kemi, ja s&amp;aring; finder man et andet sted!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;F.eks jeg handler hos et par af de store grossister i Danmark, en ene har en meget uoverskuelig shop, jeg har s&amp;aring; mange muligheder for valg/s&amp;oslash;gning at ja jeg taber tr&amp;aring;den inden jeg har bestilt min vare.&lt;br /&gt;Den anden er faktisk lidt dyrer, men n&amp;aring;r jeg har kliket 5 gange med musen s&amp;aring; har jeg fundet en vare og puttet den i kurven, fordi det er simpelt og intuitivt. Og jeg f&amp;aring; min vare bestilt hurtigt uden en masse g&amp;oslash;jel som jeg ikke skal bruge i bestillingsprocessen.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Sammen som n&amp;aring;r jeg skal bestille en hjemmeside, det er ikke en hyldevare, jeg skal ikke have en masse muligheder som til dels er ligegyldige f&amp;oslash;r at der er en relation mellem mig som kunde og min nye leverand&amp;oslash;r, jeg skal have startet en kommunikation s&amp;aring; jeg kan f&amp;aring; en dialog om hvad der er det rigtige for mig som kunde, for jeg har l&amp;aelig;st 5-10 simpel linier om hjemmesider med flere sprog p&amp;aring;, og det vil jeg gerne h&amp;oslash;re om det er noget som er det rigtige for mig, og det kan jeg ikke afg&amp;oslash;re om er ved at s&amp;aelig;tte et kryds i en box!&lt;br /&gt;Det er indholdet og designet p&amp;aring; siden der s&amp;aelig;lger, det er p&amp;aring; ingen m&amp;aring;de en kontaktformular der s&amp;aelig;lger i sidste ende.&lt;br /&gt;Der er ingen der k&amp;oslash;ber en hjemmeside til 5-10.000kr uden f&amp;oslash;rst at have kommunikeret yderligere, man bestiller ikke p&amp;aring; den m&amp;aring;de n&amp;aring;r det er et tilpasset produkt. For boxen skaber ikke relation eller identitet.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;jeg har fattet , med dette indl&amp;aelig;g du giver mig ret , det er bedst med en formular p&amp;aring; siden ,det er s&amp;aring; langt og det siger intet hvorfor , s&amp;aring; det m&amp;aring; jo bare sige med dette her indl&amp;aelig;g du giver mig ret , vis jeg forst&amp;aring;et dig korrekt&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;det er nemmer at overskue med formular st&amp;aring;r hvad&amp;nbsp; webmaster tilbyder , der skal bare klikkes&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;du har forklaret ,det viser ikke ,man kan levere s&amp;aring;dan en formular eller hvad og hvordan skal jeg forst&amp;aring; dit indl&amp;aelig;g , det m&amp;aring; du lige forklare lidt bedre&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;afventer dog hvorfor mener du ikke s&amp;aring;dan en formular vis laver den p&amp;aring; siden ikke viser man kan lave det , de flest v&amp;aelig;lger dem som de kan se kan levere det man &amp;oslash;nsker ,hvad jeg forst&amp;aring;r p&amp;aring; dig g&amp;aring;r du ikke efter hvad en person kan med mere hvordan du kan snakke med person om den er en flink person at snakke med er mere afg&amp;oslash;rende for dig forst&amp;aring;r jeg p&amp;aring; dig , jeg er bare tr&amp;aelig;t af de webmaster med personlige snak , jeg g&amp;aring;r direkte efter dem jeg kan se de levere det jeg &amp;oslash;nske at du ikke g&amp;aring;r efter det forst&amp;aring;r jeg ikke&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;en avanceret formular kan ikke alle lave og helt &amp;aelig;rligt tr&amp;aelig;t af snakke en time med en webmaster der siger en masse ord og snakket&amp;oslash;jet k&amp;oslash;re som en s&amp;aelig;lger men det leveret er noget lort for de kan ikke levere det og der er det lettere lige at se det og det &amp;oslash;nsker for det er vidste p&amp;aring; siden&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035861.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 21 Feb 2012 22:12:54 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1035861</guid><dc:creator>Mikael christiansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035861.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1035861&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Nicolay:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikael christiansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;tag og l&amp;aelig;s hvad jeg skriver ,du m&amp;aring; have misforst&amp;aring;et mit indl&amp;aelig;g , da jeg ikke forst&amp;aring;r hvorfor du mener det skal v&amp;aelig;re mere besv&amp;aelig;rligt hos ham at bestille hvad er grunden til dette du mener det vil du &amp;oslash;del&amp;aelig;gge hans forretning hvad er ideen lige med dit indl&amp;aelig;g, du skal i hvert fald ikke pr&amp;oslash;ve &amp;oslash;del&amp;aelig;gge hans forretning&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har ikke i sinde at &amp;oslash;del&amp;aelig;gge hans hjemmeside, tv&amp;aelig;rt imod.&lt;br /&gt;Men jeg som potentiel kunde ville ikke k&amp;oslash;be en hjemmeside med f.eks flere sprog fordi jeg kan s&amp;aelig;tte et kryds i en box hvor jeg angiver at jeg bestiller en hjemmeside med flere sprog.&lt;br /&gt;For du kan ikke lave en hjemmeside ud fra at jeg som kunde har sat et kryds!&lt;br /&gt;Det er ikke seri&amp;oslash;st at tro at man som kunde eller leverand&amp;oslash;r kan k&amp;oslash;be/s&amp;aelig;lge en hjemmeside fordi man har en advanceret kontaktformular.&lt;br /&gt;Ser en potentiel kunde en kontaktformular hvor der er f.eks 15 felter hvor af de 10 er valgmuligheder&lt;/p&gt;
&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;br /&gt;&amp;nbsp;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;jeg har ikke fattet noget af dit svar hvordan du mener denne formular g&amp;oslash;r det sv&amp;aelig;re at se hvad han kan og da nu og kan direkte nemt bestille ,m&amp;aring; du forklare ,det p&amp;aring; en anden m&amp;aring;de hvad du mener hvad er ulemper ved denne formular , det har du endnu ikke forklaret kun der er fordele , ved en formular da jeg forst&amp;aring; du , har delvis ,forklaret du ikke kan finde en grund&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;det er ikke grundet k&amp;oslash;ber hjemmesider .&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;du viser du kan det .&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;det er lettere overskue hvad du f&amp;aring; hos denne side&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;det er lettere at bestille produktet&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;du spare tid , du slipper for opkald da det er lettere at bestille produkt bruger&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;lad mig h&amp;oslash;re hvorfor du mener det skal v&amp;aelig;re sv&amp;aelig;re at bestille hos ham end andre&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;tag og l&amp;aelig;s hvad jeg skriver ,du m&amp;aring; have misforst&amp;aring;et mit indl&amp;aelig;g , da jeg ikke forst&amp;aring;r hvorfor du mener det skal v&amp;aelig;re mere besv&amp;aelig;rligt hos ham at bestille hvad er grunden til dette du mener det vil du &amp;oslash;del&amp;aelig;gge hans forretning hvad er ideen lige med dit indl&amp;aelig;g, du skal i hvert fald ikke pr&amp;oslash;ve &amp;oslash;del&amp;aelig;gge hans forretning&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035336.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 21 Feb 2012 12:05:20 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1035336</guid><dc:creator>RitterDK</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035336.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1035336&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;nordicADmedia:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Under produkter har du QR koder, hvorfor om man m&amp;aring; sp&amp;oslash;rge? :)&lt;br /&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;1: Syntes det er en sjov ting&lt;br /&gt;2: Man kan nemt kontakte mig hvis man ved hvordan de bruges&lt;br /&gt;3: For at vise at dette ogs&amp;aring; kan lade sig g&amp;oslash;re&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Om det er relevant eller ej, det ved jeg ikke. Men syntes bare det var en sjov lille ting, og ogs&amp;aring; for at v&amp;aelig;re med &amp;quot;trenden&amp;quot;. Jeg ved godt det typisk bliver brugt p&amp;aring; tryksager, men hvorfor ikke p&amp;aring; en hjemmeside ogs&amp;aring;?&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035321.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 21 Feb 2012 11:45:15 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1035321</guid><dc:creator>nordicADmedia</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035321.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1035321&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;RitterDK:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Jeg kan sagtens f&amp;oslash;lge dig.... Form&amp;aring;let med siden er stilrent, ikke noget vildt, og ret neutralt. Ogs&amp;aring; derfor jeg har f&amp;aring;et det r&amp;oslash;de ind over, for at f&amp;aring; lidt liv. Men m&amp;aring;ske jeg skulle overveje at f&amp;aring; et logo som bare fanger......?!?&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Et simpelt, stilrent og/eller minimalistisk design kr&amp;aelig;ver stadig v&amp;aelig;k et &amp;quot;godt&amp;quot; logo eller noget der giver den bes&amp;oslash;gende en id&amp;eacute; om hvor de er henne. Et flot logo giver branding awareness v&amp;aelig;rdi til firmaet.&amp;nbsp;&lt;br /&gt;Mere af den r&amp;oslash;de farve og brug den til ren og sk&amp;aelig;r Call-To-Action, brug den de steder hvor du _vil_ have at dine bes&amp;oslash;gende skal klikke.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Der er et par andre sm&amp;aring;ting som jeg personligt ogs&amp;aring; ville &amp;aelig;ndre, bl.a. m&amp;aring;de billeder bliver vist p&amp;aring;, det er lidt &amp;quot;sjusket&amp;quot; og kunne v&amp;aelig;re bedre. F&amp;aring; lidt samh&amp;oslash;righed i m&amp;aring;den du viser grafik.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Under produkter har du QR koder, hvorfor om man m&amp;aring; sp&amp;oslash;rge? :)&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035249.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 21 Feb 2012 10:15:24 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1035249</guid><dc:creator>Nicolay</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035249.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1035249&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikael christiansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har ikke i sinde at &amp;oslash;del&amp;aelig;gge hans hjemmeside, tv&amp;aelig;rt imod.&lt;br /&gt;Men jeg som potentiel kunde ville ikke k&amp;oslash;be en hjemmeside med f.eks flere sprog fordi jeg kan s&amp;aelig;tte et kryds i en box hvor jeg angiver at jeg bestiller en hjemmeside med flere sprog.&lt;br /&gt;For du kan ikke lave en hjemmeside ud fra at jeg som kunde har sat et kryds!&lt;br /&gt;Det er ikke seri&amp;oslash;st at tro at man som kunde eller leverand&amp;oslash;r kan k&amp;oslash;be/s&amp;aelig;lge en hjemmeside fordi man har en advanceret kontaktformular.&lt;br /&gt;Ser en potentiel kunde en kontaktformular hvor der er f.eks 15 felter hvor af de 10 er valgmuligheder som alligevel kr&amp;aelig;ver en yderligere kontakt, s&amp;aring; er der snare stor risiko at kunden t&amp;aelig;nker, det var der godt nok uoverskueligt, eller endnu v&amp;aelig;re at han eller hun t&amp;aelig;nker, er det en &amp;quot;skoledreng&amp;quot; der lige har l&amp;aelig;rt HTML som skal vise at han kan bruge det.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;En hjemmeside handler om at skabe trov&amp;aelig;rdighed, ikke vise har jeg kan finde ud at lire 117 forkskellige html/flash/javascript features af.&lt;br /&gt;Godt design skaber trov&amp;aelig;rdighed.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Overdreven brug af funktionalitet forvirere mere end det gavner.&lt;br /&gt;Skal en kunde k&amp;oslash;be en hjemmeside, kigger de p&amp;aring;&amp;nbsp;om den kommende leverand&amp;oslash;r har en&amp;nbsp;p&amp;aelig;n, smart etc. hjemmeside, de kigger p&amp;aring; om det er intuitivt!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;En formular som har un&amp;oslash;dige sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l/svarmuligheder som kunden bliver mere forviret over skaber ikke en trov&amp;aelig;rdighed.&lt;br /&gt;For at en salg kan komme igennem, s&amp;aring; kr&amp;aelig;ver det at der kommer en relation mellem kunden og leverand&amp;oslash;r, og det skal helst v&amp;aelig;re en god relation der opst&amp;aring;r.&lt;br /&gt;Relationen opst&amp;aring;r n&amp;aring;r der er noget til f&amp;aelig;lles, f.eks jeg syndes din hjemmeside flot og funktionel, jeg syndes du virker trov&amp;aelig;rdig o.s.v.&lt;br /&gt;Hvis kunden bliver m&amp;oslash;dt af en kort simpel, pr&amp;aelig;sis formular som tjener det form&amp;aring;l den skal have, at kommunikere og skabe en indgang til en relation, s&amp;aring; er den god, fremst&amp;aring;r den derimod som et st&amp;oslash;rre sp&amp;oslash;rgeskema, uden at den skal v&amp;aelig;re det, og skal jeg s&amp;aring; samtidig kommunikere videre efterf&amp;oslash;lgende for at f&amp;aring; opbygget relationen mellem mig som kunde og min m&amp;aring;ske kommende leverand&amp;oslash;r, ja s&amp;aring; fejler &amp;quot;sp&amp;oslash;rgeskemaet&amp;quot;, hvorimod at den korte formular som har startet kommunikationen tjener sit form&amp;aring;l.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;F.eks m&amp;oslash;der jeg en formular som ikke har alt oversat, ja s&amp;aring; t&amp;aelig;nker jeg, gad han ikke lige overs&amp;aelig;tte det hele!? hvordan laver han s&amp;aring; den opgave som jeg gerne vil have ham til at lave for mig?&lt;br /&gt;Hvis han formular er meget uoverskuelig, bliver min lige s&amp;aring; !?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er ikke formularen der s&amp;aelig;lger, det er den relation der kommer efterf&amp;oslash;lgende ved den videre kontakt, og den sker ikke via fourmularen, formularen starter bare kommunikationen.&lt;br /&gt;Og er formularen nok s&amp;aring; advanceret, men har man som kunde og leverand&amp;oslash;r ikke kemi, ja s&amp;aring; finder man et andet sted!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;F.eks jeg handler hos et par af de store grossister i Danmark, en ene har en meget uoverskuelig shop, jeg har s&amp;aring; mange muligheder for valg/s&amp;oslash;gning at ja jeg taber tr&amp;aring;den inden jeg har bestilt min vare.&lt;br /&gt;Den anden er faktisk lidt dyrer, men n&amp;aring;r jeg har kliket 5 gange med musen s&amp;aring; har jeg fundet en vare og puttet den i kurven, fordi det er simpelt og intuitivt. Og jeg f&amp;aring; min vare bestilt hurtigt uden en masse g&amp;oslash;jel som jeg ikke skal bruge i bestillingsprocessen.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Sammen som n&amp;aring;r jeg skal bestille en hjemmeside, det er ikke en hyldevare, jeg skal ikke have en masse muligheder som til dels er ligegyldige f&amp;oslash;r at der er en relation mellem mig som kunde og min nye leverand&amp;oslash;r, jeg skal have startet en kommunikation s&amp;aring; jeg kan f&amp;aring; en dialog om hvad der er det rigtige for mig som kunde, for jeg har l&amp;aelig;st 5-10 simpel linier om hjemmesider med flere sprog p&amp;aring;, og det vil jeg gerne h&amp;oslash;re om det er noget som er det rigtige for mig, og det kan jeg ikke afg&amp;oslash;re om er ved at s&amp;aelig;tte et kryds i en box!&lt;br /&gt;Det er indholdet og designet p&amp;aring; siden der s&amp;aelig;lger, det er p&amp;aring; ingen m&amp;aring;de en kontaktformular der s&amp;aelig;lger i sidste ende.&lt;br /&gt;Der er ingen der k&amp;oslash;ber en hjemmeside til 5-10.000kr uden f&amp;oslash;rst at have kommunikeret yderligere, man bestiller ikke p&amp;aring; den m&amp;aring;de n&amp;aring;r det er et tilpasset produkt. For boxen skaber ikke relation eller identitet.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035237.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 21 Feb 2012 09:58:31 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1035237</guid><dc:creator>RitterDK</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035237.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1035237&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;nordicADmedia:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Der mangler lidt farver og PANG for at det f&amp;aelig;nger s&amp;aring;dan en kreativ f&amp;aelig;tter som mig.&lt;br /&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg kan sagtens f&amp;oslash;lge dig.... Form&amp;aring;let med siden er stilrent, ikke noget vildt, og ret neutralt. Ogs&amp;aring; derfor jeg har f&amp;aring;et det r&amp;oslash;de ind over, for at f&amp;aring; lidt liv. Men m&amp;aring;ske jeg skulle overveje at f&amp;aring; et logo som bare fanger......?!?&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035169.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 21 Feb 2012 08:46:21 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1035169</guid><dc:creator>nordicADmedia</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035169.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1035169&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jeg bryder mig ikke om logoet (som ogs&amp;aring; burde v&amp;aelig;re &amp;quot;home&amp;quot; knap). Gr&amp;aring;t p&amp;aring; gr&amp;aring;t er ikke lige frem inspirerende.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Der mangler lidt farver og PANG for at det f&amp;aelig;nger s&amp;aring;dan en kreativ f&amp;aelig;tter som mig.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035163.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 21 Feb 2012 08:35:39 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1035163</guid><dc:creator>Dommeren</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035163.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1035163&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Enkel og ligetil!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Flot!&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035159.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 21 Feb 2012 08:33:59 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1035159</guid><dc:creator>RitterDK</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035159.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1035159&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Mht. tilbudssiden har jeg nu taget det til mig. Jeg har pr&amp;oslash;vet at v&amp;aelig;re med p&amp;aring; &amp;quot;det nye&amp;quot; og lavet en QR kode. Denne kode g&amp;oslash;r, at der blot sendes en SMS til mig, og alt efter hvilken pakke man &amp;oslash;nsker, st&amp;aring;der hhv. pakke 1 eller 2..... Der er ogs&amp;aring; lavet link til kontaktsiden.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvad siger i til det?&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035156.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 21 Feb 2012 08:30:59 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1035156</guid><dc:creator>Thomas Skov Iversen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035156.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1035156&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Uden at have l&amp;aelig;st hvad de andre skriver, s&amp;aring; synes jeg der mangler lidt ca. priser... bare s&amp;aring; man kan f&amp;aring; en feeling af hvad vi ca. ligger p&amp;aring; :D&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035147.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 21 Feb 2012 08:22:56 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1035147</guid><dc:creator>Frans Bye Hansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035147.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1035147&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg vil som kunde g&amp;aring; ud fra, at Jeres egen side er noget af det ypperste, I kan levere. Hvis jeg som kunde &amp;oslash;nsker mere guf p&amp;aring; siden, leder jeg nok videre, til jeg finder en, der p&amp;aring; sin egen side viser, at han har styr p&amp;aring; det.&lt;/p&gt;
&lt;div class="clearBoth"&gt;Rigtig godt formuleret.&lt;/div&gt;
&lt;div class="clearBoth"&gt;Jeg er bestem ogs&amp;aring; enig med Mikael og Lone.&lt;/div&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035137.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 21 Feb 2012 08:04:39 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1035137</guid><dc:creator>Mikael christiansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035137.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1035137&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Nicolay:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikael christiansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;en kontaktformular viser du finde ud ad lave special formular der spare dig tid ,som webmaster og alle kan ikke lave specielle formular , kan du ikke kan finde ud ad s&amp;aring; ,det er derfor det er mere besv&amp;aelig;rligt at kontakte dig , men kan se det ikke er dig , der har denne side , s&amp;aring; m&amp;aring;ske er grunden du neden toner det er vigtigt kunne finde ud ad vises man er en dygtig webmaster&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis den formular er s&amp;aring; vigtig, hvorfor er din egen kontakt formular s&amp;aring; &amp;quot;tynd&amp;quot;, man kan hverken angive telefon eller noget emne.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Alt teksten er end ikke oversat fra engelsk til dansk.&lt;br /&gt;Det er m&amp;aring;ske nok vigtigere at brugeren f&amp;aring;r en komplet oplevelse frem for noget kaos med forskellige sprog.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; kom lige ind i kampen igen Mikael!&lt;br /&gt;Og jeg ved godt du ikke skal s&amp;aelig;lge hjemmesider, men du skal stadig fremst&amp;aring; seri&amp;oslash;s!&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Hvis man laver hjemmesider og k&amp;oslash;ber en hjemmeside og man er seri&amp;oslash;s, s&amp;aring; er det &lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;&lt;strong&gt;ikke&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt; kontaktformularen der s&amp;aelig;lger, det er f&amp;oslash;rste h&amp;aring;ndsindtrykket og s&amp;aring; nogle gode referencer!&lt;br /&gt;N&amp;aring;r s&amp;aring; den f&amp;oslash;rste kontakt er lavet, ja s&amp;aring; er det de efterf&amp;oslash;lgende email og telefonsamtaler, evt m&amp;oslash;de med kunden der s&amp;aelig;lger, det er ikke hvor advanceret formularen er!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;det er ikke grundet k&amp;oslash;ber hjemmesider .&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;du viser du kan det .&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;det er lettere overskue hvad du f&amp;aring; hos denne side&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;det er lettere at bestille produktet&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;du spare tid , du slipper for opkald da det er lettere at bestille produkt bruger&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;lad mig h&amp;oslash;re hvorfor du mener det skal v&amp;aelig;re sv&amp;aelig;re at bestille hos ham end andre&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;tag og l&amp;aelig;s hvad jeg skriver ,du m&amp;aring; have misforst&amp;aring;et mit indl&amp;aelig;g , da jeg ikke forst&amp;aring;r hvorfor du mener det skal v&amp;aelig;re mere besv&amp;aelig;rligt hos ham at bestille hvad er grunden til dette du mener det vil du &amp;oslash;del&amp;aelig;gge hans forretning hvad er ideen lige med dit indl&amp;aelig;g, du skal i hvert fald ikke pr&amp;oslash;ve &amp;oslash;del&amp;aelig;gge hans forretning&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Redesign af min hjemmeside - Hvad syntes i?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035126.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 21 Feb 2012 07:54:01 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1035126</guid><dc:creator>Nicolay</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1035126.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=1035126&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikael christiansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;en kontaktformular viser du finde ud ad lave special formular der spare dig tid ,som webmaster og alle kan ikke lave specielle formular , kan du ikke kan finde ud ad s&amp;aring; ,det er derfor det er mere besv&amp;aelig;rligt at kontakte dig , men kan se det ikke er dig , der har denne side , s&amp;aring; m&amp;aring;ske er grunden du neden toner det er vigtigt kunne finde ud ad vises man er en dygtig webmaster&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis den formular er s&amp;aring; vigtig, hvorfor er din egen kontakt formular s&amp;aring; &amp;quot;tynd&amp;quot;, man kan hverken angive telefon eller noget emne.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Alt teksten er end ikke oversat fra engelsk til dansk.&lt;br /&gt;Det er m&amp;aring;ske nok vigtigere at brugeren f&amp;aring;r en komplet oplevelse frem for noget kaos med forskellige sprog.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; kom lige ind i kampen igen Mikael!&lt;br /&gt;Og jeg ved godt du ikke skal s&amp;aelig;lge hjemmesider, men du skal stadig fremst&amp;aring; seri&amp;oslash;s!&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Hvis man laver hjemmesider og k&amp;oslash;ber en hjemmeside og man er seri&amp;oslash;s, s&amp;aring; er det &lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;&lt;strong&gt;ikke&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt; kontaktformularen der s&amp;aelig;lger, det er f&amp;oslash;rste h&amp;aring;ndsindtrykket og s&amp;aring; nogle gode referencer!&lt;br /&gt;N&amp;aring;r s&amp;aring; den f&amp;oslash;rste kontakt er lavet, ja s&amp;aring; er det de efterf&amp;oslash;lgende email og telefonsamtaler, evt m&amp;oslash;de med kunden der s&amp;aelig;lger, det er ikke hvor advanceret formularen er!&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>