<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Hjælp til salg (Ikke internet)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/7.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Uden salg – ingen virksomhed. Her i forummet diskuterer vi traditionelt salg, og de mange forskellige måder, man kan få sine varer over disken på. Hvilke metoder passer bedst til forskellige brancher, kan en metode fra en bestemt branche bruges i andre brancher? Er et salgsbrev vejen frem, skal du gribe knoglen eller engagere et callcenter og få professionelle mødebookere til at stå for det?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I Hjælp til salg fokuserer vi på alle typer salg, som ikke er understøttet af Internettet. Det vil sige direkte salgsteknikker som kanvassalg, den svære disciplin at sælge via telefonen og over disken eller skrivebordet. Kom med dine salgsfifs og få nogle nye.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Svar: Help pls - Hvordan foretrækker I at blive ringet op, samt hvordan skaffer I selv nye kunder?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/823470.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Wed, 20 Apr 2011 10:40:45 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:823470</guid><dc:creator>Mikkel Mikjær Christensen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/823470.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=7&amp;PostID=823470&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Murillo:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;quot;Jeg skulle tale med den der er beslutningstager for jeres toiletpapir...&amp;quot;&lt;/p&gt;
&lt;div style="clear:both;"&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det viser ogs&amp;aring; at de ikke har gjort deres forarbejde s&amp;aelig;rlig godt n&amp;aring;r man ringer til en enkeltmandsvirksomhed med 0 ansatte og stiller det sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l ...&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Help pls - Hvordan foretrækker I at blive ringet op, samt hvordan skaffer I selv nye kunder?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/823294.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 19 Apr 2011 23:33:34 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:823294</guid><dc:creator>Murillo</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/823294.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=7&amp;PostID=823294&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikkel Mikj&amp;aelig;r Christensen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Murillo:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg er nysgerrig... Her er et eksempel. Jeg ringer til dig imorgen og tilbyder dig en times r&amp;aring;dgivning i forhold til din forretning, fordi jeg har en del klienter i IT branchen, hvor jeg har haft succes&amp;nbsp;med at &amp;oslash;ge virksomhedens overskudet med 10-15% efter skat, ville du s&amp;aring; v&amp;aelig;re interesseret i et m&amp;oslash;de??? og har jeg s&amp;aring; pr&amp;oslash;vet at s&amp;aelig;lge dig noget???&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ja det mener jeg du har .. men det er ogs&amp;aring; 100% fair game, jeg mener bare at det mindste man som s&amp;aelig;lger kan g&amp;oslash;re er at v&amp;aelig;re &amp;aelig;rlig og give sig til kende s&amp;aring; jeg ved hvad jeg har at forholde mig til.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Den klassiske, Tlf. ringer jeg tager den:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aelig;lger: Hej jeg ringer fra &amp;lt;fisk&amp;gt; jeg vil gerne fort&amp;aelig;lle dig hvordan du kan reducere dine omkostninger p&amp;aring; &amp;lt;en anden fisk&amp;gt;, lyder det sp&amp;aelig;ndende?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Han fors&amp;oslash;ger at pakke sin s&amp;aelig;lger rolle i nogle p&amp;aelig;nere ord ... nu vil han hj&amp;aelig;lpe mig med at tjene penge ... jo jo ... men med mindre det er julemanden i badebukser, s&amp;aring; vil han ogs&amp;aring; selv han en bid af kagen, og s&amp;aring; foreg&amp;aring;r der et salg. Hvis jeg s&amp;aring; sp&amp;oslash;rger han om han er s&amp;aelig;lger, og han ikke giver sig til kende, s&amp;aring; sider han og s&amp;aelig;lger p&amp;aring; en l&amp;oslash;gn.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis du ringer til mig imorgen og siger noget i retning af &amp;quot;Hej Mikkel, jeg har observeret dig p&amp;aring; Amino et stykke tid og har erfaret at du i forhold til din virksomheder har nogle omr&amp;aring;der du kunne forbedre dig p&amp;aring; , jeg vil gerne tilbyde at s&amp;aelig;lge dig nogle konsulent timer hvor vi kan gennemg&amp;aring; de punkter ... jeg garanterer dig at du har tjent det du betaler mig hjem p&amp;aring; de n&amp;aelig;ste 5 opgaver&amp;quot; (eksempelvis)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; er jeg helt 100% sikker p&amp;aring; at du f&amp;aring;r et m&amp;oslash;de og jeg vil med gl&amp;aelig;de servere b&amp;aring;de kaffe og kage (og g&amp;oslash;r alt hvad jeg i min iver kan p&amp;aring; at f&amp;aring; freebies ud af dig inden jeg skal til at betale :p) m&amp;eacute;n bottom line er at du har introduceret dig som det du er, en s&amp;aelig;lger med en agenda ... og det kan jeg fint respekterer.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Telia der vil &amp;quot;gennemg&amp;aring; mine abbonementer og tilbyde mig r&amp;aring;dgivning&amp;quot;, eller Alm. brands &amp;quot;forsikringstjek&amp;quot;&amp;nbsp; eller B&amp;oslash;rsens gratis pr&amp;oslash;veabbonement der bliver til betalingsabbonement hvis man ikke opsiger det, 3g&amp;#39;s erhvervskort p&amp;aring; pr&amp;oslash;ve i en m&amp;aring;ned uden det koster en krone som ender i en 16 m&amp;aring;neder lang inkassosag ... eller ... eller ... eller&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;De folk der har ringet og solgt mig noget er dem som har form&amp;aring;et at ramme p&amp;aring; et tidspunkt hvor behovet(k&amp;oslash;belysten) og muligheden (k&amp;oslash;bekraften) har v&amp;aelig;ret p&amp;aring; plads i min ende .. og de har m&amp;oslash;dt mig med &amp;aring;ben pande og taget snakken om deres produkt p&amp;aring; mine vilk&amp;aring;r ... eller ihvertfald v&amp;aelig;ret dygtige nok til at bilde mig ind at jeg satte dagsordenen :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Er godt klar over at det er h&amp;aring;rdt at lave kold-kanvas ... jeg har ogs&amp;aring; selv pr&amp;oslash;vet det, endda p&amp;aring; nogen af de sv&amp;aelig;reste markeder i dk. (telefoni og internet til erhvervskunder) - og jeg har fundet ud af at jeg kun kan s&amp;aelig;lge hvis det er noget jeg br&amp;aelig;nder for, hvis jeg virkelig ved for mig selv at det her _er_ det bedste p&amp;aring; markedet og at det har merv&amp;aelig;rdi for kunden, s&amp;aring; kan jeg s&amp;aelig;lge det.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; opfind mig sand der kan drikkes .. s&amp;aring; skal jeg s&amp;aelig;lge sand i Sahara ;)&lt;/p&gt;
&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hej Mikkel&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi er&amp;nbsp;utrolig enige.... At aftale/s&amp;aelig;lge et m&amp;oslash;de er selvf&amp;oslash;lglig indirekte salg, men mange synes ikke at det er knapt s&amp;aring; farligt. Der hvor&amp;nbsp;rigtig mange &amp;quot;phonere&amp;quot; st&amp;aring;r og falder, er n&amp;aring;r de starter med &amp;quot;Jeg skulle tale med den der er beslutningstager for jeres toiletpapir...&amp;quot;, n&amp;aring;r de s&amp;aring; f&amp;oslash;lger den op med &amp;quot;jeg ringer ikke for at s&amp;aelig;lge dig noget, men....&amp;quot; er den&amp;nbsp;som skabt til &amp;quot;center for inkompetence&amp;quot;.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Sp&amp;aelig;ndende indl&amp;aelig;g/dialog... &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mvh&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mick&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Help pls - Hvordan foretrækker I at blive ringet op, samt hvordan skaffer I selv nye kunder?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/823245.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 19 Apr 2011 21:10:36 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:823245</guid><dc:creator>Mikkel Mikjær Christensen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/823245.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=7&amp;PostID=823245&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Murillo:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg er nysgerrig... Her er et eksempel. Jeg ringer til dig imorgen og tilbyder dig en times r&amp;aring;dgivning i forhold til din forretning, fordi jeg har en del klienter i IT branchen, hvor jeg har haft succes&amp;nbsp;med at &amp;oslash;ge virksomhedens overskudet med 10-15% efter skat, ville du s&amp;aring; v&amp;aelig;re interesseret i et m&amp;oslash;de??? og har jeg s&amp;aring; pr&amp;oslash;vet at s&amp;aelig;lge dig noget???&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ja det mener jeg du har .. men det er ogs&amp;aring; 100% fair game, jeg mener bare at det mindste man som s&amp;aelig;lger kan g&amp;oslash;re er at v&amp;aelig;re &amp;aelig;rlig og give sig til kende s&amp;aring; jeg ved hvad jeg har at forholde mig til.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Den klassiske, Tlf. ringer jeg tager den:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aelig;lger: Hej jeg ringer fra &amp;lt;fisk&amp;gt; jeg vil gerne fort&amp;aelig;lle dig hvordan du kan reducere dine omkostninger p&amp;aring; &amp;lt;en anden fisk&amp;gt;, lyder det sp&amp;aelig;ndende?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Han fors&amp;oslash;ger at pakke sin s&amp;aelig;lger rolle i nogle p&amp;aelig;nere ord ... nu vil han hj&amp;aelig;lpe mig med at tjene penge ... jo jo ... men med mindre det er julemanden i badebukser, s&amp;aring; vil han ogs&amp;aring; selv han en bid af kagen, og s&amp;aring; foreg&amp;aring;r der et salg. Hvis jeg s&amp;aring; sp&amp;oslash;rger han om han er s&amp;aelig;lger, og han ikke giver sig til kende, s&amp;aring; sider han og s&amp;aelig;lger p&amp;aring; en l&amp;oslash;gn.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis du ringer til mig imorgen og siger noget i retning af &amp;quot;Hej Mikkel, jeg har observeret dig p&amp;aring; Amino et stykke tid og har erfaret at du i forhold til din virksomheder har nogle omr&amp;aring;der du kunne forbedre dig p&amp;aring; , jeg vil gerne tilbyde at s&amp;aelig;lge dig nogle konsulent timer hvor vi kan gennemg&amp;aring; de punkter ... jeg garanterer dig at du har tjent det du betaler mig hjem p&amp;aring; de n&amp;aelig;ste 5 opgaver&amp;quot; (eksempelvis)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; er jeg helt 100% sikker p&amp;aring; at du f&amp;aring;r et m&amp;oslash;de og jeg vil med gl&amp;aelig;de servere b&amp;aring;de kaffe og kage (og g&amp;oslash;r alt hvad jeg i min iver kan p&amp;aring; at f&amp;aring; freebies ud af dig inden jeg skal til at betale :p) m&amp;eacute;n bottom line er at du har introduceret dig som det du er, en s&amp;aelig;lger med en agenda ... og det kan jeg fint respekterer.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Telia der vil &amp;quot;gennemg&amp;aring; mine abbonementer og tilbyde mig r&amp;aring;dgivning&amp;quot;, eller Alm. brands &amp;quot;forsikringstjek&amp;quot;&amp;nbsp; eller B&amp;oslash;rsens gratis pr&amp;oslash;veabbonement der bliver til betalingsabbonement hvis man ikke opsiger det, 3g&amp;#39;s erhvervskort p&amp;aring; pr&amp;oslash;ve i en m&amp;aring;ned uden det koster en krone som ender i en 16 m&amp;aring;neder lang inkassosag ... eller ... eller ... eller&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;De folk der har ringet og solgt mig noget er dem som har form&amp;aring;et at ramme p&amp;aring; et tidspunkt hvor behovet(k&amp;oslash;belysten) og muligheden (k&amp;oslash;bekraften) har v&amp;aelig;ret p&amp;aring; plads i min ende .. og de har m&amp;oslash;dt mig med &amp;aring;ben pande og taget snakken om deres produkt p&amp;aring; mine vilk&amp;aring;r ... eller ihvertfald v&amp;aelig;ret dygtige nok til at bilde mig ind at jeg satte dagsordenen :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Er godt klar over at det er h&amp;aring;rdt at lave kold-kanvas ... jeg har ogs&amp;aring; selv pr&amp;oslash;vet det, endda p&amp;aring; nogen af de sv&amp;aelig;reste markeder i dk. (telefoni og internet til erhvervskunder) - og jeg har fundet ud af at jeg kun kan s&amp;aelig;lge hvis det er noget jeg br&amp;aelig;nder for, hvis jeg virkelig ved for mig selv at det her _er_ det bedste p&amp;aring; markedet og at det har merv&amp;aelig;rdi for kunden, s&amp;aring; kan jeg s&amp;aelig;lge det.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; opfind mig sand der kan drikkes .. s&amp;aring; skal jeg s&amp;aelig;lge sand i Sahara ;)&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Help pls - Hvordan foretrækker I at blive ringet op, samt hvordan skaffer I selv nye kunder?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/823231.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 19 Apr 2011 20:57:57 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:823231</guid><dc:creator>Murillo</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/823231.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=7&amp;PostID=823231&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mikkel Mikj&amp;aelig;r Christensen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;
&lt;p&gt;For at v&amp;aelig;re lidt mere seri&amp;oslash;s, s&amp;aring; bliver jeg direkte forn&amp;aelig;rmet af at blive ringet op af en studerende som gennemg&amp;aring;r et script med mig i telefonen, jeg bliver _altid_ opr&amp;oslash;rt over at han spiler min tid med hans lortescript. Jeg gider det ikke.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mit f&amp;oslash;rste sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l n&amp;aring;r jeg spotter en s&amp;aelig;lger er _altid_ &amp;quot;Hej, vil du s&amp;aelig;lge noget&amp;quot; - hvis personen underviger svaret og k&amp;oslash;rer videre i sit script stiller jeg det igen, &amp;quot;Undskyld hr, jeg stilte dem et sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l er du rar og svare?&amp;quot; og hvis han kyler scriptet over skulderen og svarer &amp;quot;Ja, jeg har et godt tilbud til dig, nu skal du h&amp;oslash;re&amp;quot; s&amp;aring; snakker vi ... og s&amp;aring; er jeg interesseret i at tale med ham.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men hvis han lyver og siger nej, og s&amp;aring; senere alligevel fors&amp;oslash;ger at s&amp;aelig;lge mig noget s&amp;aring; f&amp;aring;r han den st&amp;oslash;rste skideballe og jeg knalder r&amp;oslash;ret p&amp;aring;.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis han undviger sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;let f&amp;aring;r han et par chancer ... og ender som regel ud i, &amp;quot;Undskyld, men nu svarer du alts&amp;aring; p&amp;aring; mit sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l ellers ender denne samtale her&amp;quot;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Derudover tager jeg aldrig mobillen n&amp;aring;r jeg bliver ringet op med hemmeligt nummer, ligesom vores telefonanl&amp;aelig;g automatisk afviser folk med hemmeligt nummer.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hej Mikkel&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;F&amp;oslash;rst&amp;nbsp;et par ord i din retning... Jeg synes det er fantastisk,&amp;nbsp;at der er s&amp;aring; mange her p&amp;aring; Amino som&amp;nbsp;vil dele deres meninger og erfaringer. Jeg&amp;nbsp;har ikke kunnet undg&amp;aring; dit navn, fordi du er flittig og skrive indl&amp;aelig;g med mening og med hjertet. Du&amp;nbsp;bruger tiden p&amp;aring; at hj&amp;aelig;lpe andre godt p&amp;aring; vej, det har jeg dyb respekt for...&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;For det f&amp;oslash;rste synes jeg at vi skal mane i jorden, at de der ringer ud og l&amp;aelig;ser op at et manusskript, ikke kan deres arbejde enten fordi de ikke selv har sat sig ind i opgaven eller deres arbejdsgiver ikke g&amp;oslash;r nok for at&amp;nbsp;s&amp;aelig;tte sine medarbejdere&amp;nbsp;ind i opgaven. Et manus kan v&amp;aelig;re behj&amp;aelig;lplig i starten, dog vinder man langt&amp;nbsp;mere ved at sige &amp;quot;Grunden til at jeg ringer til dig, er fordi vi hos Netapp har lavet et helt&amp;nbsp;nyt koncept p&amp;aring;&amp;nbsp;storage l&amp;oslash;sninger,&amp;nbsp;for at v&amp;aelig;re helt &amp;aelig;rlig er det s&amp;aring; nyt et koncept at jeg er lidt p&amp;aring; usikre ben, men ville meget gerne pr&amp;aelig;senterer konceptet og se om det er noget i kunne bruge hos jer?&amp;quot;.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nu er jeg ikke klar over om i har eget Storage eller om det er DTU omr&amp;aring;de, samt om i er s&amp;aring; tro mod HP at andre ikke kan f&amp;aring; en chance?&amp;nbsp;I princippet er det ogs&amp;aring; ligegyldigt, for ville du aftale et m&amp;oslash;de af nysgerrighed? og har jeg s&amp;aring; pr&amp;oslash;vet at s&amp;aelig;lge dig noget?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Der er masser at studerende der tager et studiejob, hvor de bytter tid for billige penge og derfor tager de heller ikke jobbet specielt seri&amp;oslash;st. Samtidig med at n&amp;aring;r de m&amp;oslash;der mennesker som dig (og dette er p&amp;aring; ingen m&amp;aring;der ment negativt) i sociale lag, hvor i s&amp;aring; falder i snak, kommer der&amp;nbsp;typisk et tidspunkt hvor man kunne stille et&amp;nbsp;sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l ala&amp;nbsp;&amp;quot;Hvad laver du s&amp;aring; ved siden af dine studier?&amp;quot; hvortil denne ville&amp;nbsp;svare &amp;quot;Jeg sidder som phoner ude hos&amp;nbsp;Viasat og s&amp;aelig;lger abonnementer&amp;quot;. Hvad ville du s&amp;aring; t&amp;aelig;nke??? Hvor mange ville ikke bryde ud i &amp;quot;Jesus chrysler, at du gider....&amp;quot;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mick&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;PS. Jeg&amp;nbsp;vil gerne&amp;nbsp;hj&amp;aelig;lpe dig p&amp;aring; vej, med en sp&amp;aelig;ndende foredragsholder/iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;tter der kan lave et indl&amp;aelig;g for JCI hvis du er interesseret. Er selv i Round Table som er efter samme boldgade... Skriv en PM hvis det stadig er relevant, s&amp;aring; kontakter jeg dig.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Help pls - Hvordan foretrækker I at blive ringet op, samt hvordan skaffer I selv nye kunder?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/822959.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 19 Apr 2011 13:56:02 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:822959</guid><dc:creator>Mikkel Mikjær Christensen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/822959.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=7&amp;PostID=822959&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;For at v&amp;aelig;re lidt mere seri&amp;oslash;s, s&amp;aring; bliver jeg direkte forn&amp;aelig;rmet af at blive ringet op af en studerende som gennemg&amp;aring;r et script med mig i telefonen, jeg bliver _altid_ opr&amp;oslash;rt over at han spiler min tid med hans lortescript. Jeg gider det ikke.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mit f&amp;oslash;rste sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l n&amp;aring;r jeg spotter en s&amp;aelig;lger er _altid_ &amp;quot;Hej, vil du s&amp;aelig;lge noget&amp;quot; - hvis personen underviger svaret og k&amp;oslash;rer videre i sit script stiller jeg det igen, &amp;quot;Undskyld hr, jeg stilte dem et sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l er du rar og svare?&amp;quot; og hvis han kyler scriptet over skulderen og svarer &amp;quot;Ja, jeg har et godt tilbud til dig, nu skal du h&amp;oslash;re&amp;quot; s&amp;aring; snakker vi ... og s&amp;aring; er jeg interesseret i at tale med ham.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men hvis han lyver og siger nej, og s&amp;aring; senere alligevel fors&amp;oslash;ger at s&amp;aelig;lge mig noget s&amp;aring; f&amp;aring;r han den st&amp;oslash;rste skideballe og jeg knalder r&amp;oslash;ret p&amp;aring;.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis han undviger sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;let f&amp;aring;r han et par chancer ... og ender som regel ud i, &amp;quot;Undskyld, men nu svarer du alts&amp;aring; p&amp;aring; mit sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l ellers ender denne samtale her&amp;quot;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Derudover tager jeg aldrig mobillen n&amp;aring;r jeg bliver ringet op med hemmeligt nummer, ligesom vores telefonanl&amp;aelig;g automatisk afviser folk med hemmeligt nummer.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Help pls - Hvordan foretrækker I at blive ringet op, samt hvordan skaffer I selv nye kunder?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/822957.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 19 Apr 2011 13:51:15 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:822957</guid><dc:creator>Mikkel Mikjær Christensen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/822957.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=7&amp;PostID=822957&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jeg foretr&amp;aelig;kker at n&amp;aring;r min telefon ringer s&amp;aring; er det fordi nogen vil k&amp;oslash;be noget af mig. :-D&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Help pls - Hvordan foretrækker I at blive ringet op, samt hvordan skaffer I selv nye kunder?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/822946.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 19 Apr 2011 13:32:03 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:822946</guid><dc:creator>Murillo</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/822946.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=7&amp;PostID=822946&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Kristian J.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg ved godt at du har pr&amp;oslash;vet at afslutte dette indl&amp;aelig;g og at denne nu har f&amp;aring;et sit eget liv og bare forts&amp;aelig;tter.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er meget sjovt at se indstillingen til &amp;quot;Cold Calls&amp;quot; og da jeg lever af m&amp;oslash;debooking, vil jeg gerne komme med er reelt indspark, som jeg h&amp;aring;ber du kan bruge til noget.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Amino er ikke det rigtig sted at lave denne form for unders&amp;oslash;gelse,&amp;nbsp;fordi&amp;nbsp;langt st&amp;oslash;rstedelen er sm&amp;aring; selvst&amp;aelig;ndige virksomheder og ikke der traditionelle mellemstore eller store virksomhed, man typisk ville kontakte med henblik p&amp;aring; salg/m&amp;oslash;de.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg mener at dit &amp;quot;salg&amp;quot; handler om at skabe v&amp;aelig;rdi for &amp;quot;kunden/potentielle kunde&amp;quot; som du&amp;nbsp;ringer til. Mange virksomheder&amp;nbsp;f&amp;aring;r ikke lavet en veldefineret kundegruppe, som er relevant til &amp;quot;produktet/kampagnen&amp;quot;,&amp;nbsp;de vil bare gerne vil have hele verden som kunder. Endnu bedre er det, n&amp;aring;r&amp;nbsp;kampagnen samtidig har defineret potentielle kunder med &amp;quot;smerte&amp;quot;, s&amp;aring; er de&amp;nbsp;nemlig ALTID lydh&amp;oslash;re (og selvf&amp;oslash;lgelig forbeholdne p&amp;aring; samme tid).&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Her er et klasse eksempel, som jeg ved du kan bruge til noget (og modtager gerne r&amp;oslash;dvin eller rejse til Filippinerne, for mere uddybende svar :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;En mellemstor&amp;nbsp;virksomhed (uden fysiske forretninger) med en salgsstab p&amp;aring; 10-15 personer, vil der typisk v&amp;aelig;re&amp;nbsp;max. 2 &amp;quot;der ikke har noget imod at lave &amp;quot;cold calls&amp;quot;&amp;quot;. De SKAL&amp;nbsp;lave &amp;quot;Leadgenerering&amp;quot; (det er ogs&amp;aring; en del af din forretning:) ellers udhuller de deres forretningsgrundlag. Desv&amp;aelig;rre er der alt for mange salgschefer der ikke har indset, at deres konsulenter ikke laver nok newbizz, selvom konsulenten er ansat p&amp;aring; betingelse af at xx % af budgettet er genereret&amp;nbsp;fra newbizz. Salgschefen accepterer dette fordi konsulenten overholder sit budget, men ryger ud hvis han ikke g&amp;oslash;r. P&amp;aring; den m&amp;aring;de er det kun et sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l om tid, f&amp;oslash;r virksomheden&amp;nbsp;er tvunget til mere fokus p&amp;aring; leadgenerering.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Her kommer s&amp;aring; din udfordring... I folkemunde og som du kan se her&amp;nbsp;i dit indl&amp;aelig;g er Callcenter, telemarketing eller kold canvas fy-ord, da disse ord er = k&amp;oslash;benhavnersmart, speedsnak og en person der ikke lytter, fordi div. avis, teleselskaber eller annoncehajer, desv&amp;aelig;rre alt for ofte bruger ufine metoder eller presser s&amp;aring; meget, at kunden f&amp;oslash;ler sig utryg (og det er ikke godt for forretningen).&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Samtidig sidder jeg lidt og smiler, fordi jeg&amp;nbsp;dagligt ringer til topdirekt&amp;oslash;rer og aftaler m&amp;oslash;der &amp;quot;fordi det er relevant&amp;quot;, men det er fordi jeg er kommet med et budskab der er interessant eller&amp;nbsp;kan skabe v&amp;aelig;rdi for dem. Jeg tror, at hvis du sp&amp;oslash;rger de selvsamme personer om deres mening til&amp;nbsp;callcentre,&amp;nbsp;ville de ogs&amp;aring; sige&amp;nbsp;&amp;quot;de kommer ikke forbi min sekret&amp;aelig;r/gatekeeper og hvis de&amp;nbsp;g&amp;oslash;r&amp;nbsp;smider jeg r&amp;oslash;ret p&amp;aring;&amp;quot;. Dette er ikke helt sandt.... Hahaha&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;En klog mand sagde til mig en gang &amp;quot;En dygtig forretningsmand er lydh&amp;oslash;r for hvad der sker derude, mens ham der ikke forst&amp;aring;r&amp;nbsp;at skabe&amp;nbsp;forretning, ikke er lydh&amp;oslash;r for noget&amp;quot;.&amp;nbsp;Her er det selvf&amp;oslash;lgelig en vigtig ting at pointerer at timming kan betyde alt, for der er perioder hvor der ikke er overskud til&amp;nbsp;andet end sin kendeforretning.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tilbage til eksemplet... Salgschefen bliver p&amp;aring; et tidspunkt opm&amp;aelig;rksom p&amp;aring; at der skal skabes&amp;nbsp;Newbizz, s&amp;aring; s&amp;aelig;lgerne skal i gang med at ringe kold canvas. Der bliver lavet lister og f&amp;oslash;rt ind i CRM systemet, men problemet er bare, at mange er s&amp;aelig;lgerne har&amp;nbsp;travlt, skal lave tilbud, n&amp;oslash;dt til at tage p&amp;aring; kundebes&amp;oslash;g, ikke lige kan den dag&amp;nbsp;osv. Alt sammen en masse undskyldninger fordi de hader den tid det tager at komme i kontakt med den&amp;nbsp;rette, samtidig med at de IKKE er vant til at&amp;nbsp;g&amp;aring; til bidet n&amp;aring;r de kommer igennem (for de plejer at have en time p&amp;aring; et m&amp;oslash;de) med det resultat at de s&amp;aring; bliver afvist. For mange afvisninger kr&amp;aelig;ver sin mand og det er ogs&amp;aring; derfor at du vil opleve at der max er 2 konsulenter, der ikke &amp;quot;har noget imod&amp;quot; at lave kold canvas, hvis der er s&amp;aring; mange...&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Fakta - Mange virksomheder laver ikke nok newbizz&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;let til smerten - Vi mener at&amp;nbsp;Peak kan &amp;oslash;ge jeres&amp;nbsp;leadgenerering med xx% p&amp;aring; en 6 m&amp;aring;neders periode, kunne det v&amp;aelig;re interessant at vi aftaler&amp;nbsp;et m&amp;oslash;de hvor jeg vil laver en pr&amp;aelig;sentation&amp;nbsp;af Peak, samt&amp;nbsp;hvordan&amp;nbsp;vi kan &amp;oslash;ge din oms&amp;aelig;tning?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Gode r&amp;aring;d - Salg er rigtig sv&amp;aelig;rt p&amp;aring; telefonen og lad v&amp;aelig;re med at arbejde med en kunde, som ikke tilf&amp;oslash;jer v&amp;aelig;rdi til sine kunder, for hvis du ikke kan se v&amp;aelig;rdien, kan dem i ringer til heller ikke se v&amp;aelig;rdien...&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har meget mere at tilf&amp;oslash;je da telemarketing er en disciplin mange elsker at hade, desv&amp;aelig;rre for f&amp;aring; kan respekterer og endnu f&amp;aelig;rre forst&amp;aring;r at mestre.&amp;nbsp;Jeg kan&amp;nbsp;se flere muligheder og ideer&amp;nbsp;med din forretning, men m&amp;aring; hellere stoppe her :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg er meget nysgerrig efter at h&amp;oslash;re mere om det &amp;quot;nye&amp;quot; telemarketing koncept og vil gerne byde ind med min viden, hvis du &amp;oslash;nsker det.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Held &amp;amp; Lykke og h&amp;aring;ber at du kunne bruge min lange sm&amp;oslash;re&amp;nbsp;til noget.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mick&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Help pls - Hvordan foretrækker I at blive ringet op, samt hvordan skaffer I selv nye kunder?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/806252.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 29 Mar 2011 13:31:38 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:806252</guid><dc:creator>Netmille</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/806252.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=7&amp;PostID=806252&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jeg st&amp;aring;r ogs&amp;aring; helt af, hvis jeg bliver ringet op af et call-center. Jeg gider simpelthen ikke spilde min tid p&amp;aring; 3-6 af dem om dagen. Hvis jeg skal v&amp;aelig;re im&amp;oslash;dekommende overfor noget skal det sendes p&amp;aring; mail. S&amp;aring; kan jeg l&amp;aelig;se det og smide det i skraldespanden hvis det ikke er noget. Jeg hader at blive prakket noget p&amp;aring;, ikke vide hvem der ringer og ikke have mulighed for at sige nej tak.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er ogs&amp;aring; derfor jeg har f&amp;aring;et reklame beskyttelse p&amp;aring; min virksomhed.&lt;br /&gt;I skal ikke ringe til mig &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-2.gif" alt="Big Smile" /&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ej hvis det endelig skulle v&amp;aelig;re, s&amp;aring; skulle det v&amp;aelig;re en &amp;aelig;ldre person med en rolig stemmef&amp;oslash;ring og med autoritet i stemmen. Der skulle tales langsomt og tydeligt og jeg skulle ikke v&amp;aelig;re itvivl om hvad det var i ville. Derefter hvis jeg sagde nej tak, s&amp;aring; skulle der ikke v&amp;aelig;re mere i det.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Help pls - Hvordan foretrækker I at blive ringet op, samt hvordan skaffer I selv nye kunder?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/806242.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 29 Mar 2011 13:23:31 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:806242</guid><dc:creator>Carina V. Jensen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/806242.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=7&amp;PostID=806242&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Kim Bolh&amp;oslash;j:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Jeg vil altid fortr&amp;aelig;kke at f&amp;aring; noget tilsendt, som jeg s&amp;aring; kan tage stilling til og man er s&amp;aring; velkommen til at ringe og f&amp;oslash;lge op p&amp;aring; det evt. med henblik p&amp;aring; et m&amp;oslash;de eller andet&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvor mange eksempler har du p&amp;aring; at du er blevet kontaktet pr. telefon og:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;1. Har k&amp;oslash;bt/sagt ja til noget direkte&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;2. Er vendt tilbage til s&amp;aelig;lger efter at have f&amp;aring;et tilsendt materiale vedr&amp;oslash;rende emnet&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;3. Har glemt alt om s&amp;aelig;lger n&amp;aring;r samtalen er slut og du har modtaget materiale vedr&amp;oslash;rende emnet&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Gennem telemarketings firma ved jeg at statistikken er meget ringe for salg efter der er sendt materiale ud. Jeg har arbejdet for Falck med salg via tlf. og her forventes 10 skriftlige tilbud for at f&amp;aring; 1 salg! Som m&amp;oslash;debooker vil jeg g&amp;aelig;tte p&amp;aring; at hvis der sendes materiale ud til alle der sp&amp;oslash;rger (i stede for at lave et m&amp;oslash;de) s&amp;aring; er det 1 ud af 100 der vender tilbage.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;For nogen er &amp;oslash;nsket om tilsendt materiale reelt nok, men for flertallet er det blot en undskyldning for hurtigst muligt at komme af med s&amp;aelig;lger.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Help pls - Hvordan foretrækker I at blive ringet op, samt hvordan skaffer I selv nye kunder?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/806134.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 29 Mar 2011 11:14:27 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:806134</guid><dc:creator>Kristian.J</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/806134.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=7&amp;PostID=806134&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Glenn og andre aminoer som har svaret her,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg s&amp;aelig;tter stor pris p&amp;aring; tid samt de svar i er kommet med. Men jeg m&amp;aring; give Glenn ret i at Amino nok ikke er det rette sted at f&amp;aring; svar til mit nye koncept. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Svarene herinde har bundet ud i hvordan dialogen p&amp;aring; telefonen skal v&amp;aelig;re, samt hvor meget folk har imod at blive ringet op.&amp;nbsp; Og det har ogs&amp;aring; v&amp;aelig;ret til stor hj&amp;aelig;lp, men alle disse ting ved jeg i forvejen, ellers ville jeg ikke drive et callcenter &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-2.gif" alt="Big Smile" /&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mit form&amp;aring;l med indl&amp;aelig;gget var mere at h&amp;oslash;re om hvilke koncepter i &amp;oslash;nsker at blive pr&amp;aelig;senteret for i forhold om det skal v&amp;aelig;re m&amp;oslash;debooking, leadgenerering, DM accept, telesalg m.v og hvad i selv g&amp;oslash;r n&amp;aring;r i skal skaffe nye kunder. M&amp;aring;ske blev mit indl&amp;aelig;g misforst&amp;aring;et.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men alt i alt er jeg fundet frem til en l&amp;oslash;sning ved at have udgang i vores opkald, for derefter evaluere med mine phonere. Og vi kommer snart ud med et telemarketing produkt som ikke st&amp;oslash;der folk som m&amp;oslash;debooking og telesalg, men som stadig giver brandvarme kunde emner.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg ligger det ud n&amp;aring;r det er finpusset og klar til blive skudt i luften!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg takker mange gange for jeres svar!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;DBH&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Help pls - Hvordan foretrækker I at blive ringet op, samt hvordan skaffer I selv nye kunder?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/806124.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 29 Mar 2011 11:04:16 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:806124</guid><dc:creator>Kristian.J</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/806124.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=7&amp;PostID=806124&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Glenn,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Fedt indl&amp;aelig;g, som jeg h&amp;aring;ber n&amp;aring;r ud til rigtig mange positive s&amp;aring;vel som negative overfor telemarketing/cold calls.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;DBH&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Help pls - Hvordan foretrækker I at blive ringet op, samt hvordan skaffer I selv nye kunder?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/805556.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 28 Mar 2011 15:31:20 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:805556</guid><dc:creator>Anonymous</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/805556.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=7&amp;PostID=805556&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Kristian.J:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;
&lt;p&gt;Hej Aminoer,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi er et dansktalende Callcenter lokaliseret i Manila p&amp;aring; Filippinerne. Vores kernekompetence er m&amp;oslash;debooking, og naturligvis det vi g&amp;oslash;r mest i. Se mere her &lt;a target="_blank" href="http://www.peak-marketing.dk" title="Peak"&gt;www.peak-marketing.dk&lt;/a&gt; og &lt;a target="_blank" href="http://www.salgsmoeder.dk" title="Salgsm&amp;oslash;der"&gt;www.salgsmoeder.dk&lt;/a&gt;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Min erfaring siger at der er rigtig mange som ringer ud for at booke m&amp;oslash;der med potentielle kundemner, og derfor f&amp;oslash;ler mange et det er en stor belastning at blive op ringet uopfordret, for at skulle tage beslutning overfor en pressende m&amp;oslash;debooker.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Viderehen er mange virksomheder blevet skeptiske mod at bruge callcentre til at varetage deres m&amp;oslash;debooking, pga d&amp;aring;rlig kvalitet af m&amp;oslash;derne, for lav ROI osv. Der sikkert mange &amp;aring;rsager til det, men jeg formoder at den st&amp;oslash;rste grund til dette er at callcentrene ikke t&amp;aelig;nker langsigtet nok, og bare vil have betaling for de m&amp;oslash;der de nu kan f&amp;aring; presset igennem nu og her.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi er derfor igang med at udvikle et nyt telemarketing-koncept som skaffer brandvarme kundemner p&amp;aring; en anderledes og mere behagelig m&amp;aring;de i forhold til cold canvas m&amp;oslash;debooking.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg vil derfor sp&amp;oslash;rge om jeres hj&amp;aelig;lp i forhold til hvordan i foretr&amp;aelig;kker at blive ringet op, og hvad i selv g&amp;oslash;r n&amp;aring;r i skal p&amp;aring; jagt efter nye kunder?&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Ser frem til nogle uddybende og konstruktive svar.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;P&amp;aring; forh&amp;aring;nd mange tak.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;DBH&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hej Kristian.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Super godt indl&amp;aelig;g. Du er igang med det helt rigtige sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;En ting er at stille de helt rigtige sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l, en anden ting er, at stille dem til den helt rigtige m&amp;aring;lgruppe.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Personligt, s&amp;aring; tror jeg ikke, at Amino er det rette sted. Jeg tror ikke, at dine kunders kunder bev&amp;aelig;ger sig her inde p&amp;aring; Amino.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Bare lige et tip her fra.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Help pls - Hvordan foretrækker I at blive ringet op, samt hvordan skaffer I selv nye kunder?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/805550.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 28 Mar 2011 15:24:10 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:805550</guid><dc:creator>Anonymous</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/805550.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=7&amp;PostID=805550&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Du mister selv kunder ved at sm&amp;aelig;kke r&amp;oslash;ret p&amp;aring; overfor telefons&amp;aelig;lgere!&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvordan det?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Er det ikke rigtigt, at vi alle hader telefons&amp;aelig;lgere? &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi ryger op i det r&amp;oslash;de felt med det samme og truer med at sm&amp;aelig;kke r&amp;oslash;ret p&amp;aring;, hvis de fors&amp;aelig;tter deres salgstale. Stakkels studenter og andet godt folk, der pr&amp;oslash;ver at skabe en levevej igennem cold calling.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;De fleste iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;ttere, ved bare ikke, at denne adf&amp;aelig;rd fremme en tyk barriere i dem selv.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;M&amp;aring;ske kan du selv genkende, at det er utroligt sv&amp;aelig;rt, at f&amp;aring; l&amp;oslash;fte telefonr&amp;oslash;ret, f.eks. n&amp;aring;r du skal ringe ud og booke m&amp;oslash;der med potentielle kunder eller i andre &amp;rdquo;salgs&amp;rdquo; sammenh&amp;aelig;ng.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nerv&amp;oslash;siteten bruser frem i kroppen og du kan h&amp;oslash;re dig selv sige &amp;rdquo;&amp;Oslash;mmm&amp;hellip; ja.. jeg vil bare&amp;hellip;&amp;rdquo;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Denne indre frygt for &amp;rdquo;afslag&amp;rdquo; er ogs&amp;aring; fremavlet af din egen adf&amp;aelig;rd over for s&amp;aelig;lgere. Dvs. din adf&amp;aelig;rd bekr&amp;aelig;fter, din egen position som &amp;rdquo;s&amp;aelig;lger&amp;rdquo; &amp;ndash; S&amp;aelig;lgere f&amp;aring;r altid afslag.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg kan kun anbefale, at du lytter og bruger 2 minutter p&amp;aring; telefons&amp;aelig;lgeren, med det form&amp;aring;l, at accepterer s&amp;aelig;lgeren som person og ikke som en mekanisme. Du har en enest&amp;aring;ende mulighed for at vende dialogen om, s&amp;aring; du hj&amp;aelig;lpe vedkommende til at udvikle sig til en s&amp;aelig;lger, efter dit behov.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det der s&amp;aring; sker automatisk med tiden, er at du forbinder dig selv som r&amp;aring;dgiver og ikke som s&amp;aelig;lger. Din selvopfattelse forbedrer sig og dette g&amp;oslash;r det nemmere, at ringe dine egne potentielle kunder op.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvad vil du helst opfatte dig som &amp;ndash; r&amp;aring;dgiver eller som s&amp;aelig;lger?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Held og lykke med jeres eget salg &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-21.gif" alt="Yes" /&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Help pls - Hvordan foretrækker I at blive ringet op, samt hvordan skaffer I selv nye kunder?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/804128.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 25 Mar 2011 23:52:10 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:804128</guid><dc:creator>elda</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/804128.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=7&amp;PostID=804128&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Kristian&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg kommer ogsaa lige ind. Nu kender jeg jo situationen som booker men saa sandelig ogsaa som potentiel kunde. Jeg booker selv moeder og har efterhaanden&amp;nbsp; gjort det i en del aar, og jeg tager ikke salgsjob over&amp;nbsp;telefonen, da&amp;nbsp;jeg synes det er lidt userioest,&amp;nbsp; at man vil have andre til at saelge sit produkt/service, dertil kommer, det er svaert at saelge over telefonen. Bliver jeg derimod ringet op af diverse callcentre der vil saelge mig noget, siger jeg ogsaa nej med det samme, men vil de booke et moede med mig, og jeg mener, det kan have relevans, ja saa er situationen jo helt anderledes.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Help pls - Hvordan foretrækker I at blive ringet op, samt hvordan skaffer I selv nye kunder?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/804120.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 25 Mar 2011 23:31:55 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:804120</guid><dc:creator>Fashion-Seller</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/804120.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=7&amp;PostID=804120&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Af princip k&amp;oslash;ber vi aldrig noget af callcentre, som evt ringer...&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Kan et firma ik selv magte at s&amp;aelig;lge deres varer, s&amp;aring; kan vi heller ik magte at k&amp;oslash;be dem... For personalet i et callcenter er alt for overfladiske og ligeglade med fremtiden + de giver aldrig et realistisk billed af det firma, som de s&amp;aelig;lger for. Er s&amp;aelig;lgeren super s&amp;oslash;d s&amp;aring; t&amp;aelig;nker man YES, men bliver m&amp;aring;ske alvorligt skuffet, n&amp;aring;r man kommer i kontakt med salgsfirmaets personale...&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>