<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Hjælp til Amino's services</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/15860.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>Få support og hjælp til alle Amino's services</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Svar: Hvorfor er mine debatindlæg slettet?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575705.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Wed, 24 Dec 2014 12:24:18 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1575705</guid><dc:creator>Martin Thorborg</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575705.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15860&amp;PostID=1575705&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jeg lukker tr&amp;aring;den her, da der intet konstruktivt kommer ud af den.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Kan i alle have en dejlig jul.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;/p&gt;
De bedste hilsner&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Martin&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Hvorfor er mine debatindlæg slettet?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575703.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Wed, 24 Dec 2014 12:22:37 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1575703</guid><dc:creator>Kristian Holm</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575703.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15860&amp;PostID=1575703&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Allan Skrubbeltrang:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;DuSkylderPenge.com:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg vil pr&amp;oslash;ve ikke at g&amp;oslash;re dette alt for personligt, og derfor blot n&amp;aelig;vne at n&amp;aring;r man offenligt har en profil som du hvor du tilbyder SEO, website osv... services s&amp;aring; burde du nok skaffe dig et cvr. f&amp;oslash;rst inden du kaster med sten p&amp;aring; andre.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg er glad for dit indl&amp;aelig;g med du er jo ikke iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;tter, dit navn har aldrig stiftet et selskab iht. virk.dk s&amp;aring; din mening betyder ikke noget syndeligt for os, vores firma vil aldrig blive gode venner med alle, og aldrig d&amp;aring;rlige betaler, s&amp;aring; tak for dit saglige indl&amp;aelig;g som virkelig argumenterer for dine tidligere p&amp;aring;stande.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ovenn&amp;aelig;vnte har jeg sandelig heller ikke p&amp;aring;st&amp;aring;et at have, men du har f&amp;aring;et mit navn og gjort brug af det, s&amp;aring; lidt betyder det jo alligevel.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Man beh&amp;oslash;ver ikke at have cvr. nr for at arbejde med SEO o.s.v.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvorfor ikke indse at jeres metoder bare er en moderne gabestok, hvor alle har lov til spytte p&amp;aring; den der sidder i den. Der er mennesker som spekulerer i at skylde penge, og flytte rundt med dem, og s&amp;aring; er der nogen som har v&amp;aelig;ret meget uheldige at havne i en skidt situation. Den f&amp;oslash;rste gruppe er jeg enig i at man skal s&amp;aelig;tte h&amp;aring;rdt ind over for, men ingen af de 2 grupper fortjener at blive udsat for jeres metoder.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ulovligt eller ej, jeg ved det ikke, jeg h&amp;aring;ber det f&amp;oslash;rste. Som firma udnytter i bare det grimme som findes i alle mennesker, rendyrker det og laver penge p&amp;aring; det. Hvis vi skal bruge et udtryk, som blev sagt i folketinget en gang : &amp;quot; Stuerene det bliver i aldrig&amp;quot;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;God jul til alle p&amp;aring; Amino, b&amp;aring;de dem med og uden cvr. nr.&lt;/p&gt;
&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;Lad os lige sl&amp;aring; fast at drive virksomhed samt at g&amp;oslash;re reklame/tilbyde offentligt for sin virksomheds ydelser, kr&amp;aelig;ver et CVR nr. og et moms nummer.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; bare et godt r&amp;aring;d, f&amp;aring; styr p&amp;aring; ( the basic ) dit eget inden du g&amp;oslash;r dig klog p&amp;aring; andres vegne.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Lad nu debatten v&amp;aelig;re det er Jul&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Hvorfor er mine debatindlæg slettet?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575701.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Wed, 24 Dec 2014 12:13:06 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1575701</guid><dc:creator>Kristian Holm</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575701.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15860&amp;PostID=1575701&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Jacob Kildetoft Henriksen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Kristian Holm:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg synes godt det virker meget underligt at Amino folk blot sletter indl&amp;aelig;g, det m&amp;aring; jo skyldes vi ikke betaler til Amino som plus medlemmer, s&amp;aring; t&amp;aelig;ller vores indl&amp;aelig;g ikke ? &lt;br /&gt; &lt;br /&gt; Jeg synes blot det er besynderligt at vi skriver til Amino i sidste uge om de ikke er venlige at fjerne et st&amp;aelig;rkt injuriende indl&amp;aelig;g, som var skrevet at en anonym debat&amp;oslash;r uden navn eller en virksomheds navn kun grundl&amp;oslash;se p&amp;aring;stande. &lt;br /&gt; Fair nok andre folk ikke er enige eller mener anderledes, men st&amp;aring; frem med jeres navn og cvr. nr. Alt andet er sku usagligt og kujonagtigt. &lt;br /&gt; &lt;br /&gt; Lad os tage dialog p&amp;aring; et sagligt og fair niveau hvor alle ved hvem som skriver, og lad os fra bede os Amino censur fordi det kan g&amp;aring; ud over deres annonc&amp;oslash;rer. &lt;br /&gt; &lt;br /&gt; Eller &amp;aelig;ndre titlen fra debat forum til noget som passer mere.... Og hvor folk bliver oplyst om dette inden de starter en debat som bare slettes straks den findes upassende. &lt;br /&gt; &lt;br /&gt; M&amp;aring;ske at man skulle acceptere regler mv. N&amp;aring;r man opretter en konto, blot et forslag&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har vist ikke rettighederne til at slette indl&amp;aelig;g, s&amp;aring; det har ikke v&amp;aelig;ret mig, men jeg har til geng&amp;aelig;ld v&amp;aelig;ret &amp;eacute;n af dem, der har givet nogle af dine indl&amp;aelig;g &amp;eacute;n stjerne. N&amp;aring;r jeg har givet disse indl&amp;aelig;g &amp;eacute;n stjerne, s&amp;aring; har jeg hverken taget h&amp;oslash;jde for dit d&amp;aring;rlige rygte eller om duskylderpenge.com er uetisk eller moralsk forkasteligt. Jeg kender dig ikke godt nok til at kunne d&amp;oslash;mme dig, og jeg er ikke jurist, s&amp;aring; kan p&amp;aring; ingen m&amp;aring;de sige noget klogt om duskylderpenge.com&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Til geng&amp;aelig;ld kan jeg sige noget om mit synspunkt p&amp;aring; Amino - selvom jeg stadigv&amp;aelig;k er relativ ny herinde i forhold til s&amp;aring; mange andre.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Amino er det bedste forum, jeg nogen sinde har v&amp;aelig;ret oprettet p&amp;aring;(jeg har v&amp;aelig;ret oprettet p&amp;aring; en del forums). Der er altid en venlig og hj&amp;aelig;lpene tone p&amp;aring; Amino.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;N&amp;aring;r jeg har givet dine indl&amp;aelig;g &amp;eacute;n stjerne, s&amp;aring; har der v&amp;aelig;ret f&amp;oslash;lgende grunde:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;1. N&amp;aring;r jeg har l&amp;aelig;st dine indl&amp;aelig;g igennem, s&amp;aring; har det sj&amp;aelig;ldent v&amp;aelig;ret hj&amp;aelig;lpene eller i god tone.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;2. I stedet for at svare p&amp;aring; sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;lene, der bliver stillet, undviger du for eksempel med f&amp;oslash;lgende svar:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;quot;Fair nok andre folk ikke er enige eller mener anderledes, men st&amp;aring; frem med jeres navn og cvr. nr. Alt andet er sku usagligt og kujonagtigt.&amp;quot;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du har ogs&amp;aring; brugt andre m&amp;aring;der at undvige sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l. (oftest igennem mudderkast)&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;3. Indl&amp;aelig;gget er skrevet fra en anden profil, hvor det tydeligt fremg&amp;aring;r, at det er dig eller en ven, som kun skriver i indl&amp;aelig;gget for at hj&amp;aelig;lpe dig i debatten.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;4. Du kaster mudder tilbage. (i sammenh&amp;aelig;ng med nummer 2)&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Der er garanteret flere grunde til at jeg har givet &amp;eacute;n stjerne, men i bund og grund s&amp;aring; er det fordi du ikke giver v&amp;aelig;rdi til forummet eller til andre aminoer. Du pr&amp;oslash;ver altid i dine indl&amp;aelig;g at fremst&amp;aring; som den, der har sin del p&amp;aring; det reneste. Du mener selv, at du har en dialog p&amp;aring; et sagligt niveau og med en god tone. Du mener, at man skal st&amp;aring; frem i debatten med navn og CVR for at kunne deltage i debatten og s&amp;aring; videre..&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men du har ikke dit p&amp;aring; det reneste.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;1. Du har oftest en &amp;quot;hemmelig&amp;quot; dagsorden bag dine indl&amp;aelig;g. For eksempel var du kun udvikler p&amp;aring; duskylderpenge.com. Netop din rolle i denne virksomhed er for mig blevet noget uklar. For mig at se, er det ogs&amp;aring; lige meget, hvad din rolle er. Men du kan ikke g&amp;aring; ud og sige, at brugerne p&amp;aring; amino skal st&amp;aring; frem med navn osv. og s&amp;aring; samtidig ikke selv v&amp;aelig;re reel og autentisk.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;2. I stedet for at svare p&amp;aring; sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;lene, der bliver stillet - kaster du mudder tilbage.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;3. Det virker som om, at du bruger forskellige profiler p&amp;aring; Amino, der repr&amp;aelig;senterer duskylderpenge.com, hvilket g&amp;oslash;r debatten meget forvirrende.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og s&amp;aring; videre!&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Der skal meget til for at blive upopul&amp;aelig;r herinde p&amp;aring; Amino, hvilket ogs&amp;aring; m&amp;aring; sige et eller andet om din m&amp;aring;de at debattere p&amp;aring;.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis du selv &amp;oslash;nsker en bedre debat i fremtiden, s&amp;aring; har jeg nogle forslag:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;1. V&amp;aelig;r altid autentisk og reel med din dagsorden og hensigter med dine indl&amp;aelig;g.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;2. Svar p&amp;aring; de sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l, som bliver stillet, uanset om profilen er anonym - uden at pr&amp;oslash;ve at undvige sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;lene.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;3. Svar altid i god tone og undg&amp;aring; mudderkast.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;4. Sp&amp;oslash;rg dig selv, om dit indl&amp;aelig;g giver v&amp;aelig;rdi til debatten (Det beh&amp;oslash;ver den selvf&amp;oslash;lgelig ikke g&amp;oslash;re - men det er en god start).&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;5. Deltag kun i debatten med &amp;eacute;n profil. Der er intet i vejen med, at der som s&amp;aring;dan bruges flere profiler, men det virker altid suspekt.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;6. Undg&amp;aring; at diktere debatten. Som n&amp;aring;r du for eksempel skriver, at en aminobruger b&amp;oslash;r st&amp;aring; frem med fuldt navn og CVR. (m&amp;aring;ske er det lidt paradoksalt til mit indl&amp;aelig;g her)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg vil gerne understrege, at dette blot er mit synspunkt. Desuden har du f&amp;aring;et en forklaring p&amp;aring;, hvorfor du i nogle tilf&amp;aelig;lde har f&amp;aring;et &amp;eacute;n stjerne for dine indl&amp;aelig;g.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg h&amp;aring;ber ikke, at det var et alt for surt et opst&amp;oslash;d. Det var hvert fald ikke intentionen. Men m&amp;aring;ske det kan hj&amp;aelig;lpe konstruktivt til at dine debatter fremover ikke l&amp;oslash;ber af sporet - hverken af andre aminoer eller dig.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Gl&amp;aelig;delig jul! :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;K&amp;aelig;re Jacob Kildetoft,&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tak for dit indspark i debatten og din tilkendegivelse af din egen mening, jeg vil ikke bruge energi den 24 Dec. p&amp;aring; alle sparke dine argumenter ned, men blot henvise til den tidligere debat, som folk kan l&amp;aelig;se og opfatte som de vil.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tak for dine mange 1 stjerner lidt er altid godt, men &amp;quot;by the end of the day - you can&amp;acute;t pay bills with Amino stars&amp;quot; eller som Simon Spies ville have sagt alt reklame er god reklame, men det er du m&amp;aring;ske for ung til at forst&amp;aring;.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg vil dog give dig med hold i jeg flere gange som tidligere skrevet har ladet mig rive med pga. den usaglige debat og tone fra andre, jeg mindes aldrig og starte den, da jeg godt selv ved at kaster man med mudder bliver der altid noget siddende tilbage p&amp;aring; ens egne h&amp;aelig;nder uanset hvordan man b&amp;aelig;re sig ad.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;God Jul til dig Ogs&amp;aring; og held og lykke med Iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;tteriet det ser ud til du er ved at tage till&amp;oslash;b til begyndelsen....&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Hvorfor er mine debatindlæg slettet?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575695.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Wed, 24 Dec 2014 11:56:19 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1575695</guid><dc:creator>Brian Bolander Hansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575695.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15860&amp;PostID=1575695&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Cookie - John Hannover:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;at h&amp;aelig;nge d&amp;aring;rlige betalere (eller indbrudstyve for den sags skyld) ud p&amp;aring; internettet for at f&amp;aring; penge fra dem er jeg s&amp;aring; helt klart imod som jeg kan v&amp;aelig;re. M&amp;aring;let helligere midlet g&amp;aring;r jeg slet ikke ind for i et retssamfund&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er let at moralisere og v&amp;aelig;re politisk korrekt lige indtil man selv bliver taget i r&amp;oslash;ven af en af mange svindlere og &amp;oslash;konomiske serieforbrydere som trives godt i Danmark, netop p&amp;aring; grund af at vi og vores lovgivning overfor den slags er total tandl&amp;oslash;s.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Selv mistede jeg, p&amp;aring; en mand af ovenn&amp;aelig;vnte slags, i mit firmas opstart i 2004 ca. 10.000,- og det var rigtig mange penge for mig dengang, faktisk t&amp;aelig;t p&amp;aring; at &amp;oslash;del&amp;aelig;gge min chance for at forts&amp;aelig;tte firmaet. Til mit held blev han bl.a. p&amp;aring; foranledning af stor debat p&amp;aring; Amino h&amp;aelig;ngt offentligt ud i et TV program hvor jeg ogs&amp;aring; deltog og det medf&amp;oslash;rte at jeg fik varerne retur, dog ikke mine penge. Samme mandsperson har trods dette nu er mere end 10 &amp;aring;r siden for nylig igen v&amp;aelig;ret fremstillet i TV i anledning af en lang r&amp;aelig;kke svindelnumre han har lavet. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Skulle jeg v&amp;aelig;re s&amp;aring; uheldig igen at blive narret af s&amp;aring;dan en svindler vil jeg ikke t&amp;oslash;ve et sekund med at h&amp;aelig;nge ham ud p&amp;aring; duskylderpenge eller lignende, i den situation vil jeg g&amp;oslash;re hvad som helst for at f&amp;aring; vedkommende ned med nakken, hellere &amp;oslash;del&amp;aelig;gge hans liv end at han &amp;oslash;del&amp;aelig;gger mit, retssamfund eller ej.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Hvorfor er mine debatindlæg slettet?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575691.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Wed, 24 Dec 2014 11:39:20 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1575691</guid><dc:creator>Allan Skrubbeltrang</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575691.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15860&amp;PostID=1575691&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;DuSkylderPenge.com:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg vil pr&amp;oslash;ve ikke at g&amp;oslash;re dette alt for personligt, og derfor blot n&amp;aelig;vne at n&amp;aring;r man offenligt har en profil som du hvor du tilbyder SEO, website osv... services s&amp;aring; burde du nok skaffe dig et cvr. f&amp;oslash;rst inden du kaster med sten p&amp;aring; andre.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg er glad for dit indl&amp;aelig;g med du er jo ikke iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;tter, dit navn har aldrig stiftet et selskab iht. virk.dk s&amp;aring; din mening betyder ikke noget syndeligt for os, vores firma vil aldrig blive gode venner med alle, og aldrig d&amp;aring;rlige betaler, s&amp;aring; tak for dit saglige indl&amp;aelig;g som virkelig argumenterer for dine tidligere p&amp;aring;stande.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ovenn&amp;aelig;vnte har jeg sandelig heller ikke p&amp;aring;st&amp;aring;et at have, men du har f&amp;aring;et mit navn og gjort brug af det, s&amp;aring; lidt betyder det jo alligevel.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Man beh&amp;oslash;ver ikke at have cvr. nr for at arbejde med SEO o.s.v.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvorfor ikke indse at jeres metoder bare er en moderne gabestok, hvor alle har lov til spytte p&amp;aring; den der sidder i den. Der er mennesker som spekulerer i at skylde penge, og flytte rundt med dem, og s&amp;aring; er der nogen som har v&amp;aelig;ret meget uheldige at havne i en skidt situation. Den f&amp;oslash;rste gruppe er jeg enig i at man skal s&amp;aelig;tte h&amp;aring;rdt ind over for, men ingen af de 2 grupper fortjener at blive udsat for jeres metoder.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ulovligt eller ej, jeg ved det ikke, jeg h&amp;aring;ber det f&amp;oslash;rste. Som firma udnytter i bare det grimme som findes i alle mennesker, rendyrker det og laver penge p&amp;aring; det. Hvis vi skal bruge et udtryk, som blev sagt i folketinget en gang : &amp;quot; Stuerene det bliver i aldrig&amp;quot;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;God jul til alle p&amp;aring; Amino, b&amp;aring;de dem med og uden cvr. nr. &lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Hvorfor er mine debatindlæg slettet?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575690.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Wed, 24 Dec 2014 11:38:40 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1575690</guid><dc:creator>Jacob Kildetoft Henriksen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575690.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15860&amp;PostID=1575690&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Kristian Holm:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg synes godt det virker meget underligt at Amino folk blot sletter indl&amp;aelig;g, det m&amp;aring; jo skyldes vi ikke betaler til Amino som plus medlemmer, s&amp;aring; t&amp;aelig;ller vores indl&amp;aelig;g ikke ? &lt;br /&gt; &lt;br /&gt; Jeg synes blot det er besynderligt at vi skriver til Amino i sidste uge om de ikke er venlige at fjerne et st&amp;aelig;rkt injuriende indl&amp;aelig;g, som var skrevet at en anonym debat&amp;oslash;r uden navn eller en virksomheds navn kun grundl&amp;oslash;se p&amp;aring;stande. &lt;br /&gt; Fair nok andre folk ikke er enige eller mener anderledes, men st&amp;aring; frem med jeres navn og cvr. nr. Alt andet er sku usagligt og kujonagtigt. &lt;br /&gt; &lt;br /&gt; Lad os tage dialog p&amp;aring; et sagligt og fair niveau hvor alle ved hvem som skriver, og lad os fra bede os Amino censur fordi det kan g&amp;aring; ud over deres annonc&amp;oslash;rer. &lt;br /&gt; &lt;br /&gt; Eller &amp;aelig;ndre titlen fra debat forum til noget som passer mere.... Og hvor folk bliver oplyst om dette inden de starter en debat som bare slettes straks den findes upassende. &lt;br /&gt; &lt;br /&gt; M&amp;aring;ske at man skulle acceptere regler mv. N&amp;aring;r man opretter en konto, blot et forslag&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har vist ikke rettighederne til at slette indl&amp;aelig;g, s&amp;aring; det har ikke v&amp;aelig;ret mig, men jeg har til geng&amp;aelig;ld v&amp;aelig;ret &amp;eacute;n af dem, der har givet nogle af dine indl&amp;aelig;g &amp;eacute;n stjerne. N&amp;aring;r jeg har givet disse indl&amp;aelig;g &amp;eacute;n stjerne, s&amp;aring; har jeg hverken taget h&amp;oslash;jde for dit d&amp;aring;rlige rygte eller om duskylderpenge.com er uetisk eller moralsk forkasteligt. Jeg kender dig ikke godt nok til at kunne d&amp;oslash;mme dig, og jeg er ikke jurist, s&amp;aring; kan p&amp;aring; ingen m&amp;aring;de sige noget klogt om duskylderpenge.com&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Til geng&amp;aelig;ld kan jeg sige noget om mit synspunkt p&amp;aring; Amino - selvom jeg stadigv&amp;aelig;k er relativ ny herinde i forhold til s&amp;aring; mange andre.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Amino er det bedste forum, jeg nogen sinde har v&amp;aelig;ret oprettet p&amp;aring;(jeg har v&amp;aelig;ret oprettet p&amp;aring; en del forums). Der er altid en venlig og hj&amp;aelig;lpene tone p&amp;aring; Amino.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;N&amp;aring;r jeg har givet dine indl&amp;aelig;g &amp;eacute;n stjerne, s&amp;aring; har der v&amp;aelig;ret f&amp;oslash;lgende grunde:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;1. N&amp;aring;r jeg har l&amp;aelig;st dine indl&amp;aelig;g igennem, s&amp;aring; har det sj&amp;aelig;ldent v&amp;aelig;ret hj&amp;aelig;lpene eller i god tone.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;2. I stedet for at svare p&amp;aring; sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;lene, der bliver stillet, undviger du for eksempel med f&amp;oslash;lgende svar:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;quot;Fair nok andre folk ikke er enige eller mener anderledes, men st&amp;aring; frem med jeres navn og cvr. nr. Alt andet er sku usagligt og kujonagtigt.&amp;quot;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du har ogs&amp;aring; brugt andre m&amp;aring;der at undvige sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l. (oftest igennem mudderkast)&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;3. Indl&amp;aelig;gget er skrevet fra en anden profil, hvor det tydeligt fremg&amp;aring;r, at det er dig eller en ven, som kun skriver i indl&amp;aelig;gget for at hj&amp;aelig;lpe dig i debatten.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;4. Du kaster mudder tilbage. (i sammenh&amp;aelig;ng med nummer 2)&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Der er garanteret flere grunde til at jeg har givet &amp;eacute;n stjerne, men i bund og grund s&amp;aring; er det fordi du ikke giver v&amp;aelig;rdi til forummet eller til andre aminoer. Du pr&amp;oslash;ver altid i dine indl&amp;aelig;g at fremst&amp;aring; som den, der har sin del p&amp;aring; det reneste. Du mener selv, at du har en dialog p&amp;aring; et sagligt niveau og med en god tone. Du mener, at man skal st&amp;aring; frem i debatten med navn og CVR for at kunne deltage i debatten og s&amp;aring; videre..&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men du har ikke dit p&amp;aring; det reneste.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;1. Du har oftest en &amp;quot;hemmelig&amp;quot; dagsorden bag dine indl&amp;aelig;g. For eksempel var du kun udvikler p&amp;aring; duskylderpenge.com. Netop din rolle i denne virksomhed er for mig blevet noget uklar. For mig at se, er det ogs&amp;aring; lige meget, hvad din rolle er. Men du kan ikke g&amp;aring; ud og sige, at brugerne p&amp;aring; amino skal st&amp;aring; frem med navn osv. og s&amp;aring; samtidig ikke selv v&amp;aelig;re reel og autentisk.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;2. I stedet for at svare p&amp;aring; sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;lene, der bliver stillet - kaster du mudder tilbage.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;3. Det virker som om, at du bruger forskellige profiler p&amp;aring; Amino, der repr&amp;aelig;senterer duskylderpenge.com, hvilket g&amp;oslash;r debatten meget forvirrende.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og s&amp;aring; videre!&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Der skal meget til for at blive upopul&amp;aelig;r herinde p&amp;aring; Amino, hvilket ogs&amp;aring; m&amp;aring; sige et eller andet om din m&amp;aring;de at debattere p&amp;aring;.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis du selv &amp;oslash;nsker en bedre debat i fremtiden, s&amp;aring; har jeg nogle forslag:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;1. V&amp;aelig;r altid autentisk og reel med din dagsorden og hensigter med dine indl&amp;aelig;g.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;2. Svar p&amp;aring; de sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l, som bliver stillet, uanset om profilen er anonym - uden at pr&amp;oslash;ve at undvige sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;lene.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;3. Svar altid i god tone og undg&amp;aring; mudderkast.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;4. Sp&amp;oslash;rg dig selv, om dit indl&amp;aelig;g giver v&amp;aelig;rdi til debatten (Det beh&amp;oslash;ver den selvf&amp;oslash;lgelig ikke g&amp;oslash;re - men det er en god start).&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;5. Deltag kun i debatten med &amp;eacute;n profil. Der er intet i vejen med, at der som s&amp;aring;dan bruges flere profiler, men det virker altid suspekt.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;6. Undg&amp;aring; at diktere debatten. Som n&amp;aring;r du for eksempel skriver, at en aminobruger b&amp;oslash;r st&amp;aring; frem med fuldt navn og CVR. (m&amp;aring;ske er det lidt paradoksalt til mit indl&amp;aelig;g her)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg vil gerne understrege, at dette blot er mit synspunkt. Desuden har du f&amp;aring;et en forklaring p&amp;aring;, hvorfor du i nogle tilf&amp;aelig;lde har f&amp;aring;et &amp;eacute;n stjerne for dine indl&amp;aelig;g.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg h&amp;aring;ber ikke, at det var et alt for surt et opst&amp;oslash;d. Det var hvert fald ikke intentionen. Men m&amp;aring;ske det kan hj&amp;aelig;lpe konstruktivt til at dine debatter fremover ikke l&amp;oslash;ber af sporet - hverken af andre aminoer eller dig.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Gl&amp;aelig;delig jul! :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Hvorfor er mine debatindlæg slettet?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575686.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Wed, 24 Dec 2014 10:57:35 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1575686</guid><dc:creator>Kristian Holm</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575686.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15860&amp;PostID=1575686&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Uldal,&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi to havde faktisk en fair dialog tidligere i et andet indl&amp;aelig;g hvor du fortalte om din egen fortid, hvor du var g&amp;aring;et konkurs mv.... Du har min st&amp;oslash;reste respekt for du fors&amp;aelig;tter winners are losers that just didn&amp;acute;t give up.....&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg m&amp;aring; tage ansvaret for jeg har bygget deres ide til virkelighed, og ja du for ikke mange offentlige venner p&amp;aring; dette, men det virker fadme... du skal se de mails de modtager om hvor glade kreditorerne er, nogen er ved at m&amp;aring; g&amp;aring; fra hus og hjem....&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;DuSkylderPenge.com er ikke en inkasso virksomhed, dette fremg&amp;aring;r alle steder meget tydeligt p&amp;aring; deres hjemmeside, her i debatten osv.... s&amp;aring; sammen lign og ikke med dette venligst, da min egen oplevelse med danske inkasso virksomheder er det er spild af tid, tag heller sagen i egen h&amp;aring;nd og lav egen inkasso.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Toner i mine indl&amp;aelig;g hvis du tjekker min profil plejer at v&amp;aelig;re hj&amp;aelig;lpsom og forklarende, men jeg m&amp;aring; tilst&amp;aring; at personer som mener de er bedre vidende, kommer med udokumenterede p&amp;aring;stande og beskyldninger, som de intet har at have det i, eller anonyme profiler det for mit pis i kog - sorry!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har i mine mange indl&amp;aelig;g om www.duskylderpenge.com&amp;nbsp;her p&amp;aring; Amino startet meget p&amp;aelig;nt og sobert, men tonen fra de anonyme brugere g&amp;oslash;r debatten h&amp;aring;rd og usaglig, for det har jo ingen konsekvens for dem, og mange af de andre er ingen gang selvst&amp;aelig;ndige...&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg skal holde jul med Familien nu, god jul til alle iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;ttere og debat&amp;oslash;rer som holder den saglige gode debat igang p&amp;aring; amino&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Hvorfor er mine debatindlæg slettet?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575679.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Wed, 24 Dec 2014 10:39:26 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1575679</guid><dc:creator>Uldal</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575679.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15860&amp;PostID=1575679&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jeg synes at tonen fra duskylderpenge.com generelt er meget h&amp;aring;rd overfor andre der ikke lige st&amp;aring;r i k&amp;oslash; for at give jer stor applaus og st&amp;aring;ende bifald med dacapo og hvad har vi ellers.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg skal ikke stille mig til dommer over hverken det ene eller det andet, men de metoder i anvender ville ikke v&amp;aelig;re nogen jeg stilletiende ville acceptere p&amp;aring; hverken den ene eller den anden m&amp;aring;de s&amp;aring;fremt de blev anvendt mod mig p&amp;aring; et tidspunkt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det v&amp;aelig;re det, her kigger jeg p&amp;aring; det forretningsm&amp;aelig;ssige aspekt. Den m&amp;aring;de i h&amp;aring;ndterer kritik p&amp;aring; navnligt her p&amp;aring; forum virker meget useri&amp;oslash;s og det virker som om nogle af jer meget hurtigt bliver t&amp;oslash;seforn&amp;aelig;rmede over at alle andre ikke kan se det er en skidegod ide.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Superbrugere har mulighed for at fjerne indl&amp;aelig;g p&amp;aring; amino, ligesom admins har mulighed for at fjerne dem. Det er nogle af de kriterier der er for brug af amino, og taget i betragtning af at i driver et inkassoselskab som jo netop g&amp;oslash;r brug af de rammer der er sat, og i jeres tilf&amp;aelig;lde g&amp;oslash;r brug af det helt ud til kanten af rammerne, forst&amp;aring;r jeg ikke at i ikke kan forst&amp;aring; og acceptere det regels&amp;aelig;t der er opsat fra start.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Reglerne her p&amp;aring; amino samt mulighederne er jo de samme for jer som de er for alle andre.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Istedet burde den modvind i har oplevet herinde, samt de diskussioner der er kommet ud af at i har flashet med jeres forretningsmetoder, m&amp;aring;ske fordre til lidt selvransagning istedet, hvor man m&amp;aring;ske tager og kigger lidt ovenfra og ned p&amp;aring; kritikken istedet for at lade sig ramme personligt af den.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det at i &amp;oslash;jensynligt lader jer ramme s&amp;aring; enormt personligt, samt bruger ukvemsord i jeres indl&amp;aelig;g g&amp;oslash;r i hvert fald at jeg ikke har t&amp;aelig;nkt mig at benytte jeres services hvis jeg en dag skulle v&amp;aelig;re s&amp;aring; uheldig at st&amp;aring; med en kunde der ikke kan betale det han skylder. Det virker uprofessionelt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;God jul.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Hvorfor er mine debatindlæg slettet?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575676.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Wed, 24 Dec 2014 10:26:33 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1575676</guid><dc:creator>DuSkylderPenge.com</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575676.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15860&amp;PostID=1575676&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Allan Skrubbeltrang:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Uanset om jeres metoder er ulovlige eller ej, s&amp;aring; &amp;aelig;ndrer det ikke ved, som jeg tidligere har skrevet, at de b&amp;aring;de er vamle og direkte smagl&amp;oslash;se. Som jeg ogs&amp;aring; skrev ligner det ikke noget at behandle andre p&amp;aring; den m&amp;aring;de, og jeres metoder bringer billeder frem om Big Brother, hvor ingen midler ikke kan tages i anvendelse, bare der kommer resultater p&amp;aring; bordet. Lad v&amp;aelig;re med at snakke om mudderkasting, eller sl&amp;aring; for at vi skal have en saglig debat, n&amp;aring;r jeres metoder er alt andet end saglige.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ps s&amp;aring; har jeg mit fulde navn p&amp;aring; profilen, og det er jeg glad for. S&amp;aring; kan i ogs&amp;aring; bedre unders&amp;oslash;ge mig og finde evt. smuds frem.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;K&amp;aelig;re Allan Skrubbetrang,&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;DuSkylderPenge.com&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Hvorfor er mine debatindlæg slettet?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575669.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Wed, 24 Dec 2014 10:05:40 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1575669</guid><dc:creator>Cookie - John Hannover</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575669.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15860&amp;PostID=1575669&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Allan Skrubbeltrang:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;s&amp;aring; har jeg mit fulde navn p&amp;aring; profilen, og det er jeg glad for. S&amp;aring; kan i ogs&amp;aring; bedre unders&amp;oslash;ge mig og finde evt. smuds frem.&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-21.gif" alt="Yes" /&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Same - og jeg skal ikke tage stilling til lovligt eller ikke lovligt, men at h&amp;aelig;nge d&amp;aring;rlige betalere (eller indbrudstyve for den sags skyld) ud p&amp;aring; internettet for at f&amp;aring; penge fra dem er jeg s&amp;aring; helt klart imod som jeg kan v&amp;aelig;re. M&amp;aring;let helligere midlet g&amp;aring;r jeg slet ikke ind for i et retssamfund&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;vh John Hannover (ogs&amp;aring; offentlig profil) God Jul&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Hvorfor er mine debatindlæg slettet?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575668.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Wed, 24 Dec 2014 10:01:07 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1575668</guid><dc:creator>Allan Skrubbeltrang</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575668.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15860&amp;PostID=1575668&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Uanset om jeres metoder er ulovlige eller ej, s&amp;aring; &amp;aelig;ndrer det ikke ved, som jeg tidligere har skrevet, at de b&amp;aring;de er vamle og direkte smagl&amp;oslash;se. Som jeg ogs&amp;aring; skrev ligner det ikke noget at behandle andre p&amp;aring; den m&amp;aring;de, og jeres metoder bringer billeder frem om Big Brother, hvor ingen midler ikke kan tages i anvendelse, bare der kommer resultater p&amp;aring; bordet. Lad v&amp;aelig;re med at snakke om mudderkasting, eller sl&amp;aring; for at vi skal have en saglig debat, n&amp;aring;r jeres metoder er alt andet end saglige.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ps s&amp;aring; har jeg mit fulde navn p&amp;aring; profilen, og det er jeg glad for. S&amp;aring; kan i ogs&amp;aring; bedre unders&amp;oslash;ge mig og finde evt. smuds frem.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Hvorfor er mine debatindlæg slettet?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575665.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Wed, 24 Dec 2014 09:34:05 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1575665</guid><dc:creator>DuSkylderPenge.com</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575665.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15860&amp;PostID=1575665&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Martin Thorborg:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Den service i udbyder, mener mange brugere ikke er lovlig i Danmark og om det passer kan jeg ikke sige.&lt;br /&gt;Det vil v&amp;aelig;re godt hvis i kan p&amp;aring;vise at det i g&amp;oslash;r er lovligt.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Meget af det der bliver slettet, er folk der kalder jer svindlere og det der er v&amp;aelig;rre, det vil vi ikke have p&amp;aring; Amino.&lt;br /&gt;Og nogle tr&amp;aring;de bliver s&amp;aring; grove, at vi bliver n&amp;oslash;dt til at slette dem helt, da de prim&amp;aelig;rt best&amp;aring;r af mudderkast og injurier.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Hvis i har brug for at markedsf&amp;oslash;re jeres service, s&amp;aring; k&amp;oslash;b Google Adwords etc. og lad Amino v&amp;aelig;re et debatforum.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;De bedste hilsner&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Martin&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;K&amp;aelig;re Martin &amp;amp; Amino teamet&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Gl&amp;aelig;delig Jul&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tak for dit indl&amp;aelig;g i denne debat, jeg ved Kristian og vi selv har pr&amp;oslash;vet at forklare folk som er uvidende overfor Inkassoloven, Retsplejeloven, datatilsynet, og hvordan dette virker i praksis... Folk her p&amp;aring; debatten har m&amp;aring;ske lidt for travlt med at skyde ting ned inden de s&amp;aelig;tter sig rigtigt ind i det.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Prim&amp;aelig;rt er det anonyme profiler hvor folk ikke st&amp;aring;r frem med firma eller privat navn ( evt. CVR ) som dominere debatten, trods det har vi svaret flittigt p&amp;aring; alle sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l stillet, ogs&amp;aring; selv om nogen af dem blev ubehagelige p&amp;aring; det personlige plan, pr&amp;oslash;vet vi at holde en p&amp;aelig;n tone. Trods det blev vores indl&amp;aelig;g slettet, rettet i, flyttet til andre forum, men du beh&amp;oslash;ver ikke forklarer det, vi har forst&amp;aring;et budskabet, betalt for et Amino plus medlemskab eller smut.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Min opfattelse af dig som forretningsmand har dog altid v&amp;aelig;ret positiv, du har troet p&amp;aring; det bedste i de fleste mennesker osv... Men at nystartet virksomheder ikke skulle kunne deltage i en debat p&amp;aring; et &amp;aring;bent forrum, og tilmed hj&amp;aelig;lpe en masse Amino&amp;eacute;r og det har vi gjort - ville h&amp;aring;ber nogen af dem ville st&amp;aring; frem, og fort&amp;aelig;lle lidt om hvordan det er at samarbejde med os. ( ydermere mere ved jeg Kristian sende dig en personlig mail for en uge siden om et indl&amp;aelig;g som var st&amp;aelig;rkt injuriende, f&amp;oslash;rst 7 dage senere valgte vi at besvarer disse indl&amp;aelig;g lavet af anonyme personer, da vi havde h&amp;aring;bet p&amp;aring; i slettet det, dette skete ikke, men da vi satte disse anonyme folk p&amp;aring; plads, m&amp;aring;ske h&amp;aelig;ngte dem lidt ud p&amp;aring; lige vilk&amp;aring;r med hvad de gjorde med os, ja Wupti s&amp;aring; blev det slettet ) dette mener vi er knap s&amp;aring; god stil.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Uanset hvad skal Amino have tak for vi har m&amp;aring;tte v&amp;aelig;re med i starten, der er ingen tvivl om vores succes i Danmark skyldes Amino, vi fik den f&amp;oslash;rste uge over 800.000 DKK i fordringer og den bedste uge er fik vi n&amp;aelig;sten 1,7 mio. faktisk har Amino haft samme effekt p&amp;aring; os, som da Simon Spies gjorde reklame for sit rejse selskab.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Kristian som hjalp mig / os fra starten har opfordret os selv til at oprette et Amino plus profil, det eneste som holde os tilbage er vores registrering af VAT i Companys house i UK, da dette kr&amp;aelig;ves p&amp;aring; jeres site.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mht. Google, Addwords, osv... har intet kunne sl&amp;aring; Amino mht. til kunder vi har f&amp;aring;et, s&amp;aring; dette r&amp;aring;d vil vi da gerne give videre til andre.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Lad lade Julen freden brede sig - god Jul til jer alle&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ann Charlotte&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Hvorfor er mine debatindlæg slettet?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575662.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Wed, 24 Dec 2014 09:01:39 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1575662</guid><dc:creator>Martin Thorborg</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575662.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15860&amp;PostID=1575662&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Den service i udbyder, mener mange brugere ikke er lovlig i Danmark og om det passer kan jeg ikke sige.&lt;br /&gt;Det vil v&amp;aelig;re godt hvis i kan p&amp;aring;vise at det i g&amp;oslash;r er lovligt.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Meget af det der bliver slettet, er folk der kalder jer svindlere og det der er v&amp;aelig;rre, det vil vi ikke have p&amp;aring; Amino.&lt;br /&gt;Og nogle tr&amp;aring;de bliver s&amp;aring; grove, at vi bliver n&amp;oslash;dt til at slette dem helt, da de prim&amp;aelig;rt best&amp;aring;r af mudderkast og injurier.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Hvis i har brug for at markedsf&amp;oslash;re jeres service, s&amp;aring; k&amp;oslash;b Google Adwords etc. og lad Amino v&amp;aelig;re et debatforum.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;/p&gt;
De bedste hilsner&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Martin&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Hvorfor er mine debatindlæg slettet?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575622.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 23 Dec 2014 22:35:15 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1575622</guid><dc:creator>DuSkylderPenge.com</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575622.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15860&amp;PostID=1575622&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Tak super indl&amp;aelig;g, vel dokumenteret p&amp;aring;stande....&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi har svaret dig flere gange desv&amp;aelig;rre bliver vores indl&amp;aelig;g slettet, eller overskriften &amp;aelig;ndret i vores indl&amp;aelig;g, man kunne snart sp&amp;oslash;rge sig selv, hvorfor overhoved have en debat side, i kunne vel bare kalde det FAQ og s&amp;aring; kunne betalende annonc&amp;oslash;rer skrive indl&amp;aelig;g her.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Lad nu venligst v&amp;aelig;rd at komme med flere grundl&amp;oslash;se p&amp;aring;stande om det ikke er lovligt, s&amp;aelig;t dig ind i tingene inden du r&amp;aring;ber op om ting du tydeligvis ikke har en k&amp;aelig;ft forstand p&amp;aring;.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis du forsat mener det er ulovligt s&amp;aring; vil jeg opfordre dig til at politi anmelde siden, s&amp;aring; vi kan f&amp;aring; det afgjort engang for alle.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;NB: DuSkylderPenge.com&amp;nbsp;er ikke underlagt Dansk lov mht. deres skyldner register, kun n&amp;aring;r der udf&amp;oslash;res egeninkasso ( dette var blot en besvarelse p&amp;aring; en p&amp;aring;stand ikke en reklame ) debatten bliver lidt ensidig ved at vores indl&amp;aelig;g konstant bliver slettet.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;ATT.: Amino venligst slet hele tr&amp;aring;den i dette indl&amp;aelig;g, da en debat hvor i har rettet i vores indl&amp;aelig;g, uden man kan se det, ikke er en fair og st&amp;aelig;rkt injurierende at i overhoved kan rette i indl&amp;aelig;g uden det kan ses nogen steder.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Hvorfor er mine debatindlæg slettet?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575614.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 23 Dec 2014 22:07:38 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1575614</guid><dc:creator>Anonymous</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1575614.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=15860&amp;PostID=1575614&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;M&amp;aring;ske fordi i k&amp;oslash;re koncept der ikke er lovligt i Danmark ?&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>