<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Forretningsplanen - Hvad er din plan for vækst?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/2830.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Forretningsplanen er din virksomheds køreplan. I dette forum kan du få hjælp til at udarbejde en skarp forretningsplan udfra din forretningsidé. Det kræver planlægning, fokus, strategi og ikke mindst gode råd. Nogle har nok i en forretningsplan på et par sider, men for andre skal en business-plan være mere omfattende og inkludere marketingplan baseret på markedsundersøgelser, plan for vækst, forhold omkring kunder, forretningspartnere og ikke mindst finansiering. For mange virksomheder kan forretningsplanen være et værdifuldt redskab, når der eksempelvis skal lånes penge eller ansættes medarbejdere. Forretningsplanen viser nemlig, at der er tænkt over din virksomhed, og at du har taget højde for alle eventualiteter.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Svar: Hvilken løsning til min hjemmeside er bedste, jeg er ikke sikker på hvad der er bedste</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/625009.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 18 Jul 2010 13:16:12 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:625009</guid><dc:creator>Mikael christiansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/625009.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2830&amp;PostID=625009&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="line-height:115%;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;font-size:12pt;"&gt;Takker for de god r&amp;aring;d begge 2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="line-height:115%;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;font-size:12pt;"&gt;har ret i har ogs&amp;aring; brugt sm&amp;aring; enkel mands firmaer, har normalt ligget de gange pr&amp;oslash;vet fra 10.000 kr. til 20.000 kr. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="line-height:115%;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;font-size:12pt;"&gt;Har ret det enkel gange har v&amp;aelig;ret teenager drenge for 5000 kr &amp;ndash; 10.000 kr.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="line-height:115%;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;font-size:12pt;"&gt;opgaven er stor og jeg kr&amp;aelig;ver det perfekte s&amp;aring; b&amp;aring;de teenager drenge eller enkel mands firmaer vil have sv&amp;aelig;r ved at l&amp;oslash;se en opgave hvor jeg kr&amp;aelig;ver det perfekte det sagte ord og nogle skrevet kontrakt kan sagtens formuleres, s&amp;aring; jeg tror f&amp;aring;r det perfekte &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="line-height:115%;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;font-size:12pt;"&gt;har ret i valgt de sm&amp;aring; enkle mandsfirmaer fordi de er billigere, men mange gange startet igen bliver det mange penge til sidste&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="line-height:115%;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;font-size:12pt;"&gt;pr&amp;oslash;ver det med meget bedre kravlist og telefon samtale og evt. personlig m&amp;oslash;de og b&amp;aring;ndet samtale&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="line-height:115%;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;font-size:12pt;"&gt;f&amp;aring; en anden til at genneml&amp;aelig;se kontrakten&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="line-height:115%;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;font-size:12pt;"&gt;Jeg vil s&amp;aring; pr&amp;oslash;ve nogle af de stor webdesigner bureau, men intet haster, for jeg m&amp;aring; t&amp;aelig;nke, mig grundigt om ellers vil m&amp;aring;ske v&amp;aelig;lge forkert igen&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="line-height:115%;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;font-size:12pt;"&gt;pr&amp;oslash;ver alle r&amp;aring;d i skrev takker mange gange&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Hvilken løsning til min hjemmeside er bedste, jeg er ikke sikker på hvad der er bedste</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/625001.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 18 Jul 2010 13:02:56 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:625001</guid><dc:creator>Vilhelm Kruse</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/625001.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2830&amp;PostID=625001&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Mikael,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er en lang post - jeg kan ikke overkomme at svare p&amp;aring; det hele. Men jeg synes du fortjener noget feedback.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Held eller uheld? Og hvem er heldige og hvem er uheldige. Jeg tror til hver en tid det er bedst at kalde det l&amp;aelig;repenge. Din rangsagning af hvad der er g&amp;aring;et galt og hvorfor er et godt skridt. Det er n&amp;aring;r vi kigger helt &amp;aelig;rlig p&amp;aring; hvad situationen er, at vi kommer videre. S&amp;aring; stor respekt for dit indl&amp;aelig;g herfra.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Umiddelbart (og det er bare en fornemmelse jeg f&amp;aring;r, efter at have l&amp;aelig;st din indl&amp;aelig;g) s&amp;aring; lyder det somom at du har v&amp;aelig;ret meget fokuseret p&amp;aring; at spare penge. At g&amp;oslash;re det billigt. Og du har gjort dig den meget v&amp;aelig;rdifulde erfaring at, det kan v&amp;aelig;re utrolig dyrt at spare.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi f&amp;aring;r altid hvad vi betaler for. Og n&amp;aring;r vi f&amp;aring;r lidt mere end vi f&amp;oslash;ler vi har betalt for - s&amp;aring; anbefaler vi leverand&amp;oslash;ren til vores bekendte.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Et r&amp;aring;d...: Pr&amp;oslash;v at g&amp;aring; udenfor for det erhvervsm&amp;aelig;ssige milj&amp;oslash; du opererer i. Find en hjemmeside der er lige som du gerne vil have den, men i et helt andet segment. Et gartner, eller en vinduespudser.... Find ud af hvem der har lavet deres l&amp;oslash;sning.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Byg din viden op med eksempler p&amp;aring; hvad det er du vil ha. Jeg vil have en blog ala den jeg har fundet p&amp;aring; denne hjemmeside. Jeg vil have en shop ala den jeg har fundet p&amp;aring; denne hjemmeside. Osv.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Enhver bagg&amp;aring;rdsprogramm&amp;oslash;r kan lave en shop og en blog. Og derfor er det vigtig at du har sat dig ind i hvad du helt klart forventer af det f&amp;aelig;rdige produkt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Med en liste over hvad det er du forventer - s&amp;aring; er du i hvert fald bedre rustet til at m&amp;oslash;de nye leverand&amp;oslash;rer. Og s&amp;aring; kan du jo bede dem om at vide dig at de rent faktisk har lavet for andre hvad du beder dem om at de skal lave for dig.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Onwards and upwards...&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Hvilken løsning til min hjemmeside er bedste, jeg er ikke sikker på hvad der er bedste</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/624993.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 18 Jul 2010 12:29:29 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:624993</guid><dc:creator>Jimmy Thomsen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/624993.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2830&amp;PostID=624993&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Mikael.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er &amp;aelig;rgeligt, at du har v&amp;aelig;ret s&amp;aring; uheldig. Det lyder til at v&amp;aelig;re mange penge der er g&amp;aring;et tabt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg vil anbefale dig at lede efter et firma med gode referencer. Hvis du v&amp;aelig;lger et enkeltmands-firma, s&amp;aring; s&amp;oslash;rg for at det er en person med flere &amp;aring;rs erfaring. S&amp;oslash;rg ogs&amp;aring; for at det er en virksomhed der har l&amp;oslash;st opgaver der ligner dem, som du skal have l&amp;oslash;st. Alt for tit vurderes et web-firma p&amp;aring; baggrund af grafiske referencer, men det siger intet om hvorvidt de er i stand til at levere komplekse l&amp;oslash;sninger med avanceret forretningslogik.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du n&amp;aelig;vner at du er ordblind. Jeg kan derfor p&amp;aring; det kraftigste anbefale dig prim&amp;aelig;rt at kommunikere via telefonen. Aftaler skal dog indg&amp;aring;s skriftligt, og her anbefaler jeg dig at f&amp;aring; en 3. person med ind over, til at renskrive dine tekster. Overvej eventuelt at optage samtaler (efter aftale med alle parter), s&amp;aring; du har dokumentation for de mere &amp;quot;l&amp;oslash;se aftaler&amp;quot;.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg ved ikke hvad dit budget er for kommende opgaver, men hvis det ligger p&amp;aring; samme niveau som du hidtil har brugt (kr. 200.000), s&amp;aring; overvej kraftigt et af de lidt st&amp;oslash;rre firmaer. Jeg tror simpelthen ikke at brugen af teenagere er vejen frem for s&amp;aring; store og dyre projekter.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Bare et par tanker herfra - held og lykke fremover :-)&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Hvilken løsning til min hjemmeside er bedste, jeg er ikke sikker på hvad der er bedste</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/624983.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 18 Jul 2010 12:13:31 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:624983</guid><dc:creator>Mikael christiansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/624983.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2830&amp;PostID=624983&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="line-height:115%;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;font-size:12pt;"&gt;Har f&amp;aring;et lavet design nuv&amp;aelig;rende med har ikke rigtigt f&amp;aring;et til at fungere optimalt, med har beholdt det i lang tid og webmaster god nok , kan bare ikke rigtigt finde ud ad at g&amp;oslash;re dette design overskueligt , om det b&amp;aring;de skal v&amp;aelig;re tekstforfatter eller helt nyt design ved jeg ikke og derfor har jeg oprette denne her tr&amp;aring;d , jeg h&amp;aring;ber p&amp;aring; nogle gode r&amp;aring;d , jeg tager det stille og rolige grundet mange fejl valg nu.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="line-height:115%;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;font-size:12pt;"&gt;Er desv&amp;aelig;rre ordblind s&amp;aring; kan der for komme stavefejl med har brugte micsorft word til at rette stavefejl , formulere mig ikke p&amp;aring; bedste altid , derfor m&amp;aring;ske enkel gange opst&amp;aring;et problemer &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="line-height:115%;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;font-size:12pt;"&gt;Tr&amp;aring;den skal betragtes mest jeg s&amp;oslash;ger r&amp;aring;d ang&amp;aring;ende hvad skal g&amp;oslash;res videre, efterf&amp;oslash;lgende m&amp;aring; jeg v&amp;aelig;lge l&amp;oslash;sning , derfor oprette i forretningsplan&amp;nbsp;, men haster ikke at v&amp;aelig;lge l&amp;oslash;sning&amp;nbsp;,da jeg har gjort en del fejl nogle gange , med n&amp;aring;r jeg&amp;nbsp;har&amp;nbsp;fundet webdesigner skal alt fungere 100 %&amp;nbsp;med at&amp;nbsp;hj&amp;aelig;lpe med hjemmesiden&amp;nbsp;skal den endelige kraveliste overholdes og tidsfrister &lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;mv.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="line-height:115%;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;font-size:12pt;"&gt;Om siden kort&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="line-height:115%;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;font-size:12pt;"&gt;Den er velbes&amp;oslash;gt og ligger nummer 1 med alle de mest relevante s&amp;oslash;geord stripper strip &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;h2 style="margin:10pt 0cm 0pt;"&gt;&lt;span style="line-height:115%;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;font-size:14pt;"&gt;&lt;span style="color:#4f81bd;"&gt;Jeg har en del gange pr&amp;oslash;vet med webdesigner &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/h2&gt;
&lt;p class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="line-height:115%;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;font-size:12pt;"&gt;Disse her ting har v&amp;aelig;ret nogle af mine problemer, mine fejl de fleste af dem v&amp;aelig;lger forkert partner &amp;ndash; udvikler, for jeg er for naive , for jeg har brugt over 200.000 kr. p&amp;aring; fejl valg af l&amp;oslash;sninger de sidste par &amp;aring;r&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;ul&gt;
&lt;li&gt;
&lt;div class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="line-height:115%;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;font-size:12pt;"&gt;Webmaster havde ikke nok viden overhovedet min fejl at v&amp;aelig;lge forkert&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;
&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;
&lt;div class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="line-height:115%;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;font-size:12pt;"&gt;Har v&amp;aelig;ret naive at bare give 10.000 kr f&amp;oslash;r p&amp;aring;begyndte arbejde , med lover alt og det var det billigste tilbud .&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;
&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;
&lt;div class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="line-height:115%;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;font-size:12pt;"&gt;Engang har forsat med samme med f&amp;oslash;rst billige , med dyrere n&amp;aring;r han mister samarbejdes partner sagde denne og havde jo betalte og f&amp;aring;et noget jeg ville ikke mistet det hele&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;
&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;
&lt;div class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="line-height:115%;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;font-size:12pt;"&gt;Har f&amp;aring;et lavet en flash side engang der ikke fandtes p&amp;aring; google&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;
&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;
&lt;div class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="line-height:115%;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;font-size:12pt;"&gt;Engang har betalt 10.000 og aldrig h&amp;oslash;rte fra webmaster igen efter betaling&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;
&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;
&lt;div class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="line-height:115%;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;font-size:12pt;"&gt;Har engang f&amp;aring;et et CMS system fra bunden , jeg kunne dog skrive unikke titler til google og var st&amp;aelig;rk begr&amp;aelig;nset hvor kunne skrives tekst vis man ikke havde stor viden og ASP koder som denne side var i &lt;/span&gt;&lt;/div&gt;
&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;
&lt;div class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="line-height:115%;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;font-size:12pt;"&gt;Et par andre gange har jeg ogs&amp;aring; v&amp;aelig;ret uheldige mere &lt;/span&gt;&lt;/div&gt;
&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;
&lt;h2 style="margin:10pt 0cm 0pt;"&gt;&lt;span style="font-family:Cambria;color:#4f81bd;font-size:medium;"&gt;Jeg s&amp;oslash;ger dette her, kan dele opgaver op, med f&amp;oslash;rste skal lige have fokus hvad skal g&amp;oslash;res videre , med siden hvilken l&amp;oslash;sning mv.&lt;/span&gt;&lt;/h2&gt;
&lt;p class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="line-height:115%;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;font-size:12pt;"&gt;Hvad skal g&amp;oslash;res design og hvad skal til for siden bliver overskuelig og s&amp;aelig;lger godt alle ideer er velkomme&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;ul&gt;
&lt;li&gt;
&lt;div class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="line-height:115%;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;font-size:12pt;"&gt;En der kan rette sides tekst og gerne overs&amp;aelig;tte siden til engelske&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;
&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;
&lt;div class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="line-height:115%;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;font-size:12pt;"&gt;En der har en lille viden om mit felt erotik og mine booking betingelserne de er vigtige at de overholdes , dette skal grundigt gennem ses.&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;
&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;
&lt;div class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="line-height:115%;font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;font-size:12pt;"&gt;S&amp;oslash;geord ekspert til siden&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;
&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;
&lt;div class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;"&gt;Vil gerne have det bliver i wordpress som er nuv&amp;aelig;rende platform p&amp;aring; siden , jeg kan selv rette i dette CMS system&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;
&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;
&lt;div class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;"&gt;m&amp;aring; meget&amp;nbsp;gerne v&amp;aelig;re webshop p&amp;aring; siden&amp;nbsp;s&amp;aring; man kan&amp;nbsp;k&amp;oslash;be strip relevante vare p&amp;aring; min side &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;
&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;
&lt;div class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;"&gt;bruger oprettelse til stripper profil med egen blog&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;
&lt;/li&gt;
&lt;li&gt;
&lt;div class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;"&gt;forum gerne som wordpress er ok&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;
&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;
&lt;p class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Jeg s&amp;oslash;ger is&amp;aelig;r Gode r&amp;aring;de fra andre s&amp;oslash;de amino.dk bruger skriv gerne tr&amp;aring;den, med hj&amp;aelig;lpen r&amp;aring;d , s&amp;aring; jeg kan videre p&amp;aring; et tidspunkt uden at lave en fejl &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Times New Roman&amp;#39;,&amp;#39;serif&amp;#39;;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;h&amp;aring;ber i b&amp;aelig;re over med der m&amp;aring;ske byttes lidt rundt med ord nogle gange imellem&amp;nbsp;, med er desv&amp;aelig;rre ordblind&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>