<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Hvilken virksomhed skal jeg starte?</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/2828.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;I dette forum stiller vi skarpt på din forretningside: Hvilken branche, hvilke type virksomhed skal du vælge, og hvordan skal det hele organiseres for at du fra starten får de bedste chancer for succes? Det at vælge det rigtige forretningsområde og marked med det helt rigtige virksomhedskoncept kan gøre forskellen på en succes og fiasko. Derfor diskuterer vi her opstartsmuligheder, så du får det mest velunderbyggede grundlag for at starte virksomhed i det optimale forretningsområde. Kom med din forretningside, dine kompetencer og fortæl os hvad dit fokus er, så tager vi en diskussion, hvor alle bliver klogere.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Svar: Stjæl min passiv indkomst forretnings idé eller hjælp mig!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1059790.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 22 Mar 2012 15:06:14 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1059790</guid><dc:creator>Kai Clemmensen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1059790.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2828&amp;PostID=1059790&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mr. A:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg synes det er et godt koncept, men er det ikke en sv&amp;aelig;r garanti for dig, det er jo ikke sikkert personen der k&amp;oslash;ber har t&amp;aelig;nkt sig at bruge penge p&amp;aring; reklame...du risikerer at du f&amp;aring;r leveret 50% tilbage i l&amp;oslash;bet af 6 mdr.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Hej Mr.A&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tak for din kommentar. Er dog ikke helt sikker p&amp;aring; hvad du mener med reklame? Jeg vil prim&amp;aelig;rt basere trafikken ud fra organiske s&amp;oslash;gninger og derudover st&amp;aring;r jeg selv for 100% af sitets markedsf&amp;oslash;ring, indtil sitet er leveret og har opn&amp;aring;et de &amp;oslash;nskede indtjeningsm&amp;aring;l.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Mr. A:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men hvis du laver et site af gangen og s&amp;aring; selv k&amp;oslash;rer dem i 6mdr. s&amp;aring; burde du kunne s&amp;aelig;lge dem til en pris p&amp;aring; 12 gange m&amp;aring;nedlig oms&amp;aelig;tning, dvs. du slipper for at give garanti og f&amp;aring;r en h&amp;oslash;jere pris. Hvis du har ret i at sitet minimum opn&amp;aring;r garantien, vil du blive betalt for denne merv&amp;aelig;rdi, hvilket du ikke g&amp;oslash;r i din nuv&amp;aelig;rende model.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det kan jeg godt se, t&amp;aelig;nker derfor ogs&amp;aring; p&amp;aring; at starte ud med en pris svarende til evt. x12 i stedet for x10.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis jeg selv laver et site og k&amp;oslash;rer det i 6 m&amp;aring;neder, skal jeg jo vente 6 m&amp;aring;neder, det beh&amp;oslash;ver jeg ikke med den model jeg har pr&amp;oslash;vet at opstille. Men ja, garantien ville jeg slippe for, men den er jeg nu ikke s&amp;aring; urolig for. :-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Stjæl min passiv indkomst forretnings idé eller hjælp mig!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1059776.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 22 Mar 2012 14:47:47 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1059776</guid><dc:creator>Kai Clemmensen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1059776.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2828&amp;PostID=1059776&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Hej igen Kristoffer&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Havde ikke opdaget du havde skrevet igen, s&amp;aring; her f&amp;aring;r du mit noget forsinkede svar.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Kristoffer Broholm:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Din garanti er dog rimelig ubrugelig da en side sagtens kan opn&amp;aring; X profit en m&amp;aring;ned med intensive gratis sociale kampagner og virale v&amp;aelig;rkt&amp;oslash;jer. I teorien kunne du g&amp;oslash;re det og s&amp;aring; er m&amp;aring;let indfriet og s&amp;aring; er det ligemeget om de n&amp;aelig;ste 5 m&amp;aring;neders indtjening er 1 kr om m&amp;aring;neden, du har jo &amp;aelig;ret din garanti.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg anklager dig slet ikke for at v&amp;aelig;re u&amp;aelig;rlig eller noget, bare lige du ikke misforst&amp;aring;r mig.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det giver jeg dig helt ret i. Det er f&amp;oslash;r set at folk s&amp;aelig;lger sider hvor trafikken er fra sociale kampagner og lign., hvorefter k&amp;oslash;ber modtager sitet og det derefter ikke tjener en krone. Meningen med de sider jeg t&amp;aelig;nker at lave, vil dog prim&amp;aelig;rt bygge p&amp;aring; trafik fra Google&amp;#39;s organiske resultater. Og din pointe er forst&amp;aring;et, kan godt se at jeg skal have skrevet det ind i betingelserne p&amp;aring; en eller anden m&amp;aring;de.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Kristoffer Broholm:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Det vil sige at du s&amp;aelig;lger en side med pr&amp;aelig;missen om fast passiv indkomst, men din garanti handler udelukkende om at opn&amp;aring; det m&amp;aring;nedlige m&amp;aring;l &amp;eacute;n gang. Ikke at det er et stort problem, men denne form for tynde garantier og lysten til at s&amp;aelig;lge i f&amp;oslash;rste omgang kunne jo godt lede en hen til at tro at det er sites der lever i kort tid.&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Skrev jeg virkelig det? Kan se jeg oprindeligt skrev:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;Garantien jeg stillede&lt;/strong&gt;&lt;/em&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;em&gt;Kunden fik en garanti p&amp;aring;, at hvis det ikke lykkes at skabe den passive indtjening p&amp;aring; minimum det fastsatte bel&amp;oslash;b inden 5 m&amp;aring;neder, k&amp;oslash;bte jeg gerne sitet tilbage for samme pris som k&amp;oslash;ber havde givet, minus det bel&amp;oslash;b k&amp;oslash;ber allerede havde tjent p&amp;aring; sitet.&lt;/em&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;em&gt;Desuden indbefattede garantien ogs&amp;aring;, at k&amp;oslash;ber kan f&amp;aring; pengene retur (minus det allerede indtjente bel&amp;oslash;b), hvis sitet ikke n&amp;aring;r at tjene det investerede bel&amp;oslash;b ind, inden max. 1&amp;frac12; &amp;aring;r. Med andre ord, garanterede jeg at sitet ville holde sin indtjening p&amp;aring; minimum den &amp;oslash;nskede passive indt&amp;aelig;gt bel&amp;oslash;b per m&amp;aring;ned, indtil sitet har tjent sig selv hjem.&lt;/em&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det betyder vel egentlig at kunden uanset hvad, kan f&amp;aring; sit investerede bel&amp;oslash;b tilbage. Sitet skulle selvf&amp;oslash;lgelig gerne tjene videre i fremtiden, men jeg slipper t&amp;oslash;jlerne der og lader fremtiden for sitet v&amp;aelig;re op til k&amp;oslash;ber. M&amp;aring;ske jeg ogs&amp;aring; skulle tilbyde en &amp;quot;vedligeholdelses ydelse, hvor man p&amp;aring; m&amp;aring;nedsbasis f.eks kan f&amp;aring; mig til at lave link building og skrive samt inds&amp;aelig;tte nye artikler p&amp;aring; sitet.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Kristoffer Broholm:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ultimativt tror jeg bare mit problem er:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis et site failer s&amp;aring; har du spildt en masse arbejdstimer og f&amp;aring;r intet f&amp;aring;r det&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis et site er succesfuldt s&amp;aelig;lger du det for 10x m&amp;aring;nedsindt&amp;aelig;gt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det giver bare ingen mening i min verden, jeg ville g&amp;oslash;re pr&amp;aelig;cis omvendt. S&amp;aelig;lge de sites jeg ikke selv kan bygge op og fokusere mere p&amp;aring; dem jeg faktisk kunne.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Naturligvis vil din forretningsmodel v&amp;aelig;re en success da folk gerne vil have penge serveret p&amp;aring; et s&amp;oslash;lvfad med en garanti, men igen forst&amp;aring;r jeg ikke hvorfor du ikke bruger din viden til dig selv det m&amp;aring; da v&amp;aelig;re klart st&amp;oslash;rst ROI i sidste ende, medmindre, som n&amp;aelig;vnt tidligere at du forventer en kort levetid p&amp;aring; disse sider.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er korrekt at hvis et site failer s&amp;aring; har jeg spildt en masse arbejdstimer. Det er s&amp;aring; min risiko.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og hvis det er succesfuldt s&amp;aelig;lger jeg det for 10x m&amp;aring;nedsindt&amp;aelig;gt. Det kan godt v&amp;aelig;re at det er for lavt sat s&amp;aring;. Kan se hvad du mener, men i sidste ende er det vel udbud og eftersp&amp;oslash;rgsel som bestemmer prisen, s&amp;aring; den m&amp;aring; jeg kigge p&amp;aring; og m&amp;aring;ske starte h&amp;oslash;jere, og evt. regulere efterh&amp;aring;nden.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Min mening er egentlig at tage betaling for sitet inden jeg g&amp;aring;r i gang, og tilbage betale, hvis sitet evt. ikke opn&amp;aring;r de &amp;oslash;nskede resultater. S&amp;aring; synes det lidt bliver til en diskussion om h&amp;oslash;nen og &amp;aelig;gget, hvad kom f&amp;oslash;rst. Skal jeg modtage f.eks 10.000 kr med det samme, eller skal jeg vente 5 m&amp;aring;neder p&amp;aring; at tjene mine f&amp;oslash;rste 1.000 kr p&amp;aring; et site og derefter 9 m&amp;aring;neder mere f&amp;oslash;r jeg har lavet 10.000 kr.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ved godt de 10.000 kr er en engangs forn&amp;oslash;jelse, men her prioriterer jeg hellere at have 10.000 kr i h&amp;aring;nden nu og her end 10.000 kr om 15 m&amp;aring;neder. Nogle vil helt sikkert prioritere anderledes, men for mig passer det fint.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Kristoffer Broholm:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Der er vel ogs&amp;aring; et andet problem med garantien, hvis den tjener 1000kr per m&amp;aring;ned de f&amp;oslash;rste 5 m&amp;aring;neder men s&amp;aring; falder til 0 de n&amp;aelig;ste 5, er det s&amp;aring; bare &amp;aelig;rgeligt for kunden?&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er igen korrekt. Det skulle helst ikke ske, men som sagt er id&amp;eacute;en at man som minimum f&amp;aring;r sin investering igen, og hvad der sker efter sitet har forladt mine h&amp;aelig;nder, er ikke i min magt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og ja det er et problem, mit problem, hvis sitet falder til 0 kr lige efter at sitet har opn&amp;aring;et indtjeningsm&amp;aring;let. Hvis det sker, er det tegn p&amp;aring; at jeg g&amp;oslash;r noget forkert, og b&amp;oslash;r derfor heller ikke s&amp;aelig;lge flere sider f&amp;oslash;r jeg har fundet problemet og forh&amp;aring;bentlig l&amp;oslash;st det.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Som sagt kan jeg ikke love og garantere at sitet vil blive ved med at tjene penge ogs&amp;aring; langt ud i fremtiden, da Google er i konstant forandring. Vi ved ikke hvad der kommer til at ske.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Stjæl min passiv indkomst forretnings idé eller hjælp mig!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1059627.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 22 Mar 2012 12:07:32 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1059627</guid><dc:creator>Mr. A</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1059627.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2828&amp;PostID=1059627&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jeg synes det er et godt koncept, men er det ikke en sv&amp;aelig;r garanti for dig, det er jo ikke sikkert personen der k&amp;oslash;ber har t&amp;aelig;nkt sig at bruge penge p&amp;aring; reklame...du risikerer at du f&amp;aring;r leveret 50% tilbage i l&amp;oslash;bet af 6 mdr.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men hvis du laver et site af gangen og s&amp;aring; selv k&amp;oslash;rer dem i 6mdr. s&amp;aring; burde du kunne s&amp;aelig;lge dem til en pris p&amp;aring; 12 gange m&amp;aring;nedlig oms&amp;aelig;tning, dvs. du slipper for at give garanti og f&amp;aring;r en h&amp;oslash;jere pris. Hvis du har ret i at sitet minimum opn&amp;aring;r garantien, vil du blive betalt for denne merv&amp;aelig;rdi, hvilket du ikke g&amp;oslash;r i din nuv&amp;aelig;rende model.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Stjæl min passiv indkomst forretnings idé eller hjælp mig!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1046737.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 06 Mar 2012 02:19:04 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1046737</guid><dc:creator>Kristoffer Broholm</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1046737.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2828&amp;PostID=1046737&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Kai Clemmensen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Kristoffer Broholm:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Forst&amp;aring;r virkelig ikke hvorfor du vil s&amp;aelig;lge sider der tjener l&amp;oslash;bende passive indkomst?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis jeg var S&amp;Aring; god til at lave profitable adsense sider ville jeg da bare lave 100 sider til mig selv og se den l&amp;oslash;bende passive indkomst komme ind uden at bekymre mig om kunder, garantier og arbejde for andre.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Den eneste grund til at s&amp;aelig;lge var hvis jeg var usikker om mine sider kunne levere den indtjening p&amp;aring; lang sigt, men er det s&amp;aring; ikke ogs&amp;aring; en smule uetisk at s&amp;aelig;lge dem i f&amp;oslash;rste omgang hvis der er tvivl om hvor lang tid den passive indkomst kan holde?&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hej Kristoffer&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tak for din feedback. Er glad for du sp&amp;oslash;rger da det er et&amp;nbsp;relevant omr&amp;aring;de du kommer ind p&amp;aring;. Vil fors&amp;oslash;ge at svare s&amp;aring; godt jeg kan.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg tillader mig lige at vende dit sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l p&amp;aring; hovedet. &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-5.gif" alt="Wink" /&gt;&lt;br /&gt;&amp;quot;Forst&amp;aring;r virkelig ikke hvorfor du vil &lt;em&gt;beholde&lt;/em&gt; sider der tjener l&amp;oslash;bende passiv indkomst&amp;quot;?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;At lave 100 sider til mig selv vil tage uanede m&amp;aelig;ngder af tid inden de alle bliver f&amp;aelig;rdige, hvis jeg skulle g&amp;oslash;re det selv. Hvis jeg i stedet&amp;nbsp;v&amp;aelig;lger at&amp;nbsp;outsource de 100 sider, vil det koste n&amp;aelig;sten uanede m&amp;aelig;ngder af kroner (= flere end jeg har og kan skaffe), ihvertfald&amp;nbsp;ved at bruge de&amp;nbsp;outsourcere jeg kender til som ogs&amp;aring; kan levere kvaliteten.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Derfor vil jeg hellere bruge min viden til at bygge profitable sider op som jeg s&amp;aelig;lger.&amp;nbsp;Tilbuddet skal helt klart&amp;nbsp;v&amp;aelig;re tilegnet folk som af den ene eller anden grund ikke har den viden eller tid&amp;nbsp;til selv at bygge et profitabelt adsense site op. For hvis&amp;nbsp;man har&amp;nbsp;den n&amp;oslash;dvendige viden&amp;nbsp;eller tid, vil jeg ogs&amp;aring;&amp;nbsp;anbefale man&amp;nbsp;selv bygger&amp;nbsp;sine egne adsense sider, da der selvf&amp;oslash;lgelig&amp;nbsp;i tilbuddet vil v&amp;aelig;re&amp;nbsp;indbygget en vis ekstra udgift, i form af en profit&amp;nbsp;som g&amp;aring;r&amp;nbsp;til mig&amp;nbsp;som s&amp;aelig;lger.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Omkring det uetiske i det, s&amp;aring; deler jeg ikke helt din oplevelse her. Meningen med den garanti som skulle indg&amp;aring; i tilbuddet, skal netop d&amp;aelig;kke evt. tab for k&amp;oslash;ber, s&amp;aring; han som minimum vil tjene de penge hjem som han har givet for sitet.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og&amp;nbsp;ja, der&amp;nbsp;vil der v&amp;aelig;re tvivl om hvor lang tid den passive indkomst kan holde. Man kan desv&amp;aelig;rre ikke garantere at ens site vil ligge nummer 1 i Google p&amp;aring; ens s&amp;oslash;geord resten af livet, blot fordi man er lykkedes med sin SEO lige nu og her. Derfor skal alle ogs&amp;aring; f&amp;aring; at vide, der er en&amp;nbsp;vis risiko ved at have en webside, og det g&amp;aelig;lder i &amp;oslash;vrigt lige meget hvilken, s&amp;aring; l&amp;aelig;nge man er afh&amp;aelig;ngige af Google og s&amp;oslash;geresultaterne. Derfor vil jeg heller&amp;nbsp;aldrig kunne s&amp;aelig;tte en garanti om fortsat livslang passiv indkomst, fra de sider jeg&amp;nbsp;vil laver.&lt;/p&gt;
&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tak for dit fyldestg&amp;oslash;rende svar. Nu var 100 sites ogs&amp;aring; lagt lidt p&amp;aring; spidsen, men for at tage et eksempel med Hanne Hjemmesidek&amp;oslash;ber, hun vil gerne have du laver en side for hende der tjener 1000 kroner om m&amp;aring;neden p&amp;aring; adsense. Du modtager for den service 10.000 kr.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du udsteder en garanti at hvis ikke 1000kr er n&amp;aring;et inden for 5 m&amp;aring;neder vil Hanne f&amp;aring; refunderet de 10.000-den profit siden har opn&amp;aring;et.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Din garanti er dog rimelig ubrugelig da en side sagtens kan opn&amp;aring; X profit en m&amp;aring;ned med intensive gratis sociale kampagner og virale v&amp;aelig;rkt&amp;oslash;jer. I teorien kunne du g&amp;oslash;re det og s&amp;aring; er m&amp;aring;let indfriet og s&amp;aring; er det ligemeget om de n&amp;aelig;ste 5 m&amp;aring;neders indtjening er 1 kr om m&amp;aring;neden, du har jo &amp;aelig;ret din garanti.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg anklager dig slet ikke for at v&amp;aelig;re u&amp;aelig;rlig eller noget, bare lige du ikke misforst&amp;aring;r mig.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det vil sige at du s&amp;aelig;lger en side med pr&amp;aelig;missen om fast passiv indkomst, men din garanti handler udelukkende om at opn&amp;aring; det m&amp;aring;nedlige m&amp;aring;l &amp;eacute;n gang. Ikke at det er et stort problem, men denne form for tynde garantier og lysten til at s&amp;aelig;lge i f&amp;oslash;rste omgang kunne jo godt lede en hen til at tro at det er sites der lever i kort tid.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ultimativt tror jeg bare mit problem er:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis et site failer s&amp;aring; har du spildt en masse arbejdstimer og f&amp;aring;r intet f&amp;aring;r det&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis et site er succesfuldt s&amp;aelig;lger du det for 10x m&amp;aring;nedsindt&amp;aelig;gt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det giver bare ingen mening i min verden, jeg ville g&amp;oslash;re pr&amp;aelig;cis omvendt. S&amp;aelig;lge de sites jeg ikke selv kan bygge op og fokusere mere p&amp;aring; dem jeg faktisk kunne.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Naturligvis vil din forretningsmodel v&amp;aelig;re en success da folk gerne vil have penge serveret p&amp;aring; et s&amp;oslash;lvfad med en garanti, men igen forst&amp;aring;r jeg ikke hvorfor du ikke bruger din viden til dig selv det m&amp;aring; da v&amp;aelig;re klart st&amp;oslash;rst ROI i sidste ende, medmindre, som n&amp;aelig;vnt tidligere at du forventer en kort levetid p&amp;aring; disse sider.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Der er vel ogs&amp;aring; et andet problem med garantien, hvis den tjener 1000kr per m&amp;aring;ned de f&amp;oslash;rste 5 m&amp;aring;neder men s&amp;aring; falder til 0 de n&amp;aelig;ste 5, er det s&amp;aring; bare &amp;aelig;rgeligt for kunden?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Stjæl min passiv indkomst forretnings idé eller hjælp mig!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1046730.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 06 Mar 2012 01:13:54 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1046730</guid><dc:creator>Kai Clemmensen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1046730.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2828&amp;PostID=1046730&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Kristoffer Broholm:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Forst&amp;aring;r virkelig ikke hvorfor du vil s&amp;aelig;lge sider der tjener l&amp;oslash;bende passive indkomst?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis jeg var S&amp;Aring; god til at lave profitable adsense sider ville jeg da bare lave 100 sider til mig selv og se den l&amp;oslash;bende passive indkomst komme ind uden at bekymre mig om kunder, garantier og arbejde for andre.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Den eneste grund til at s&amp;aelig;lge var hvis jeg var usikker om mine sider kunne levere den indtjening p&amp;aring; lang sigt, men er det s&amp;aring; ikke ogs&amp;aring; en smule uetisk at s&amp;aelig;lge dem i f&amp;oslash;rste omgang hvis der er tvivl om hvor lang tid den passive indkomst kan holde?&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hej Kristoffer&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tak for din feedback. Er glad for du sp&amp;oslash;rger da det er et&amp;nbsp;relevant omr&amp;aring;de du kommer ind p&amp;aring;. Vil fors&amp;oslash;ge at svare s&amp;aring; godt jeg kan.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg tillader mig lige at vende dit sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l p&amp;aring; hovedet. &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-5.gif" alt="Wink" /&gt;&lt;br /&gt;&amp;quot;Forst&amp;aring;r virkelig ikke hvorfor du vil &lt;em&gt;beholde&lt;/em&gt; sider der tjener l&amp;oslash;bende passiv indkomst&amp;quot;?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;At lave 100 sider til mig selv vil tage uanede m&amp;aelig;ngder af tid inden de alle bliver f&amp;aelig;rdige, hvis jeg skulle g&amp;oslash;re det selv. Hvis jeg i stedet&amp;nbsp;v&amp;aelig;lger at&amp;nbsp;outsource de 100 sider, vil det koste n&amp;aelig;sten uanede m&amp;aelig;ngder af kroner (= flere end jeg har og kan skaffe), ihvertfald&amp;nbsp;ved at bruge de&amp;nbsp;outsourcere jeg kender til som ogs&amp;aring; kan levere kvaliteten.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Derfor vil jeg hellere bruge min viden til at bygge profitable sider op som jeg s&amp;aelig;lger.&amp;nbsp;Tilbuddet skal helt klart&amp;nbsp;v&amp;aelig;re tilegnet folk som af den ene eller anden grund ikke har den viden eller tid&amp;nbsp;til selv at bygge et profitabelt adsense site op. For hvis&amp;nbsp;man har&amp;nbsp;den n&amp;oslash;dvendige viden&amp;nbsp;eller tid, vil jeg ogs&amp;aring;&amp;nbsp;anbefale man&amp;nbsp;selv bygger&amp;nbsp;sine egne adsense sider, da der selvf&amp;oslash;lgelig&amp;nbsp;i tilbuddet vil v&amp;aelig;re&amp;nbsp;indbygget en vis ekstra udgift, i form af en profit&amp;nbsp;som g&amp;aring;r&amp;nbsp;til mig&amp;nbsp;som s&amp;aelig;lger.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Omkring det uetiske i det, s&amp;aring; deler jeg ikke helt din oplevelse her. Meningen med den garanti som skulle indg&amp;aring; i tilbuddet, skal netop d&amp;aelig;kke evt. tab for k&amp;oslash;ber, s&amp;aring; han som minimum vil tjene de penge hjem som han har givet for sitet.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og&amp;nbsp;ja, der&amp;nbsp;vil der v&amp;aelig;re tvivl om hvor lang tid den passive indkomst kan holde. Man kan desv&amp;aelig;rre ikke garantere at ens site vil ligge nummer 1 i Google p&amp;aring; ens s&amp;oslash;geord resten af livet, blot fordi man er lykkedes med sin SEO lige nu og her. Derfor skal alle ogs&amp;aring; f&amp;aring; at vide, der er en&amp;nbsp;vis risiko ved at have en webside, og det g&amp;aelig;lder i &amp;oslash;vrigt lige meget hvilken, s&amp;aring; l&amp;aelig;nge man er afh&amp;aelig;ngige af Google og s&amp;oslash;geresultaterne. Derfor vil jeg heller&amp;nbsp;aldrig kunne s&amp;aelig;tte en garanti om fortsat livslang passiv indkomst, fra de sider jeg&amp;nbsp;vil laver.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Stjæl min passiv indkomst forretnings idé eller hjælp mig!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1046725.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 06 Mar 2012 00:13:12 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1046725</guid><dc:creator>Kai Clemmensen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1046725.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2828&amp;PostID=1046725&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Kim Boldig:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hej kai&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ideen lyder super interessant syntes jeg og jeg kunne bestemt ogs&amp;aring; v&amp;aelig;re interesseret.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;En lille ting jeg dog falder over er hvad den m&amp;aring;nedlige indt&amp;aelig;gt vil komme op i, snakker vi kr. 200,- om m&amp;aring;neden eller kr. 2.000 om m&amp;aring;neden eller er det helt andre tal vi snakker om ?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Snakker vi 2,3,4,500 kr om m&amp;aring;neden er det m&amp;aring;ske knap s&amp;aring; interessant :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Best regards&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hej Kim&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Meningen var egentlig at du selv v&amp;aelig;lger hvor meget du &amp;oslash;nsker at tjene, men m&amp;aring; selvf&amp;oslash;lgelig t&amp;aelig;nke over en maksimum gr&amp;aelig;nse jeg kan g&amp;aring; med til, s&amp;aring; jeg ogs&amp;aring; til enhver tid kan betale dig tilbage hvis det skulle&amp;nbsp;mislykkes.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men kan da med det samme sige, at jeg godt kan g&amp;aring; med til f.eks. 2.000 kr. Maksimum bel&amp;oslash;bet&amp;nbsp;bestemmes nok&amp;nbsp;i sidste ende af hvor mange som &amp;oslash;nsker at f&amp;aring; lavet et site af mig,&amp;nbsp;samt hvor meget de &amp;oslash;nsker deres site skal tjene.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Stjæl min passiv indkomst forretnings idé eller hjælp mig!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1046720.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 05 Mar 2012 23:33:16 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1046720</guid><dc:creator>Kai Clemmensen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1046720.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2828&amp;PostID=1046720&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Cap&amp;#39;n Halfdan Timm:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis du har de &amp;oslash;konomiske midler til at leve for ganske lidt om m&amp;aring;neden, s&amp;aring; ville det da n&amp;aelig;sten v&amp;aelig;re dumt ikke at beholde de sider du opbygger selv.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg blev ogs&amp;aring; en gang adspurgt af en bekendt / kunde om, hvad det ville koste at f&amp;aring; en person til at bygge et site, der indtjente ham et par tusinde kroner om m&amp;aring;neden. Jeg svarede, at det ville v&amp;aelig;re sv&amp;aelig;rt at finde en person, der ville g&amp;oslash;re alt det h&amp;aring;rde arbejde uden at h&amp;oslash;ste frugterne af det. :-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hej Halfdan&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nu f&amp;oslash;lger jeg en smule med i hvad du g&amp;aring;r og laver (tag det endelig som et kompliment&lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-1.gif" alt="Smile" /&gt;) og ved da ogs&amp;aring; at du selv besk&amp;aelig;ftiger dig med adsense m.m, s&amp;aring; lytter til hvad du siger, helt bestemt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ser dog s&amp;aring;dan p&amp;aring; det, at jeg h&amp;oslash;ster frugter ved at have et tilfredsstillende overskud i forhold til hvad det koster mig at skabe et indbringende site og s&amp;aelig;lge det videre. Jeg har regnet meget frem og tilbage for at finde ud af om det overhovedet kan betale sig, og for at finde den bedst mulige model. Men er egentlig rigtig godt tilfreds med den model jeg beskriver i mit f&amp;oslash;rste indl&amp;aelig;g her i tr&amp;aring;den. Nu skal jeg bare finde ud af om andre ogs&amp;aring; kunne v&amp;aelig;re interesseret i den, og om den evt. skal tilrettes eller andet.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Synes dog det er en interessant diskussion, hvorvidt om det kan betalte sig. (Du f&amp;aring;r lige en PM med nogle n&amp;aelig;rmere tanker jeg har gjort omkring det. S&amp;aring; kan du jo evt. svare og modsige mig alt det du vil, hvis du f&amp;aring;r lyst.&amp;nbsp;&lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-5.gif" alt="Wink" /&gt;)&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Stjæl min passiv indkomst forretnings idé eller hjælp mig!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1046715.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 05 Mar 2012 23:22:30 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1046715</guid><dc:creator>Kristoffer Broholm</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1046715.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2828&amp;PostID=1046715&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Forst&amp;aring;r virkelig ikke hvorfor du vil s&amp;aelig;lge sider der tjener l&amp;oslash;bende passive indkomst?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Den eneste grund til at s&amp;aelig;lge var hvis jeg var usikker om mine sider kunne levere den indtjening p&amp;aring; lang sigt, men er det s&amp;aring; ikke ogs&amp;aring; en smule uetisk at s&amp;aelig;lge dem i f&amp;oslash;rste omgang hvis der er tvivl om hvor lang tid den passive indkomst kan holde?&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Stjæl min passiv indkomst forretnings idé eller hjælp mig!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1046699.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 05 Mar 2012 22:45:23 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1046699</guid><dc:creator>Kim</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1046699.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2828&amp;PostID=1046699&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej kai&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ideen lyder super interessant syntes jeg og jeg kunne bestemt ogs&amp;aring; v&amp;aelig;re interesseret.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;En lille ting jeg dog falder over er hvad den m&amp;aring;nedlige indt&amp;aelig;gt vil komme op i, snakker vi kr. 200,- om m&amp;aring;neden eller kr. 2.000 om m&amp;aring;neden eller er det helt andre tal vi snakker om ?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Snakker vi 2,3,4,500 kr om m&amp;aring;neden er det m&amp;aring;ske knap s&amp;aring; interessant :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Best regards&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Stjæl min passiv indkomst forretnings idé eller hjælp mig!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1046693.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 05 Mar 2012 22:35:50 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1046693</guid><dc:creator>Kai Clemmensen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1046693.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2828&amp;PostID=1046693&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Jacob Becker | BBmassage.dk:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Hvis jeg smider 100.000 p&amp;aring; bordet?&amp;nbsp;&lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-2.gif" alt="Big Smile" /&gt;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Men rigtig sp&amp;aelig;ndende ide - tror dog du bliver n&amp;oslash;dt til at opstille begr&amp;aelig;nsninger for samarbejdet, s&amp;aring; du vil undg&amp;aring; at br&amp;aelig;nde fingrene.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;udover det s&amp;aring; er faren vel, at du ikke kan indfri folks forventninger - er klar over at der er begr&amp;aelig;nset risiko, men alligevel.. Hvis du ikke indfrier st&amp;oslash;rstedelen af dine kunders forventninger til afkast.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Men sig endelig til, hvis projektet kommer igang :-)&amp;nbsp;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hej Jacob&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du har helt ret, begr&amp;aelig;nsninger m&amp;aring; der skulle opstilles og en ordentlig aftale dertil ogs&amp;aring;, skrevet ned p&amp;aring; papir.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis jeg ikke indfrier folks forventninger, m&amp;aring; jeg jo betale ved kasse &amp;eacute;t, og det er rigtig nok en risiko, omend begr&amp;aelig;nset som du ogs&amp;aring; skriver. Det er dog helt min egen opfattelse som jeg gerne st&amp;aring;r inde for. Jeg er dog ret &amp;quot;selv&amp;quot;-sikker p&amp;aring; at jeg kan skabe resultaterne. Ellers ville jeg heller ikke turde stille s&amp;aring;dan et forslag op.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis det usandsynlige skulle ske at det g&amp;aring;r helt galt s&amp;aring; alle m&amp;aring; betales tilbage, er der jo ikke noget at g&amp;oslash;re ved. Dette er dog ogs&amp;aring; en af grundene til at jeg kun &amp;oslash;nsker at tage et begr&amp;aelig;nset antal kunder af gangen, s&amp;aring; jeg altid vil kunne betale tilbage, lige meget hvad der sker.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Stjæl min passiv indkomst forretnings idé eller hjælp mig!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1046682.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 05 Mar 2012 22:22:44 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1046682</guid><dc:creator>jtmadsen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1046682.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2828&amp;PostID=1046682&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Kai Clemmensen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Jonathan Merrild Madsen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vildt fedt koncept!&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg er interesseret - hvor kan man bestille henne? :-D&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- Jonathan&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tak! Glad for at det v&amp;aelig;kker interesse hos dig. Men som tidligere skrevet, er denne tr&amp;aring;d kun oprettet med det henseende at f&amp;aring; feedback p&amp;aring; id&amp;eacute;en. Tilbuddet m&amp;aring; komme senere hvis/n&amp;aring;r det bliver til noget.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men ellers tak igen. &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-1.gif" alt="Smile" /&gt;&lt;/p&gt;
&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;H&amp;aring;ber virkelig, at det bliver til noget! Og i s&amp;aring; fald, m&amp;aring; du endelig skrive! :-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- Jonathan&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Stjæl min passiv indkomst forretnings idé eller hjælp mig!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1046681.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 05 Mar 2012 22:18:52 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1046681</guid><dc:creator>Kai Clemmensen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1046681.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2828&amp;PostID=1046681&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Jonathan Merrild Madsen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vildt fedt koncept!&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg er interesseret - hvor kan man bestille henne? :-D&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;- Jonathan&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tak! Glad for at det v&amp;aelig;kker interesse hos dig. Men som tidligere skrevet, er denne tr&amp;aring;d kun oprettet med det henseende at f&amp;aring; feedback p&amp;aring; id&amp;eacute;en. Tilbuddet m&amp;aring; komme senere hvis/n&amp;aring;r det bliver til noget.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men ellers tak igen. &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-1.gif" alt="Smile" /&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Stjæl min passiv indkomst forretnings idé eller hjælp mig!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1046676.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 05 Mar 2012 22:13:21 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1046676</guid><dc:creator>Kai Clemmensen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1046676.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2828&amp;PostID=1046676&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Allan Hansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvorfor ikke bare g&amp;aring; hele vejen og sige, at kunden f&amp;oslash;rst betaler efter 10 mdr? S&amp;aring; tror jeg der er mange der gerne vil bestille :-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mvh Allan&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;God id&amp;eacute;, men tror s&amp;aring; at det bliver en anden m&amp;aring;de at g&amp;oslash;re det p&amp;aring;. For er det s&amp;aring; ikke blot bedre at lave en adsense side, og derefter s&amp;aelig;lge den p&amp;aring; virksomhedsb&amp;oslash;rsen, n&amp;aring;r den tjener et bestemt bel&amp;oslash;b jeg er tilfreds med? S&amp;aring; vil jeg jo samtidig kunne lukrere p&amp;aring; adsense indtjeningen jeg tjener indtil sitet er solgt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Allan Hansen:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis du vil give den garanti, s&amp;aring; tror jeg der er en hel del banker der vil v&amp;aelig;re interesseret i den forrentning. Det er jo rundt regnet 120% om &amp;aring;ret, hvor det st&amp;oslash;rst mulige tab er nul.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Uha, s&amp;aring; store bel&amp;oslash;b er jeg slet ikke oppe i, at jeg kan interessere banker tror jeg. Desuden vil jeg &amp;aelig;rlig talt heller ikke anbefale at man satser s&amp;aring; mange penge p&amp;aring; en gang blot p&amp;aring; adsense sider, men det er nok en anden diskussion.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Findes der overhovedet nogen som tjener bare 1 million p&amp;aring; sine adsense sider om m&amp;aring;neden? Har h&amp;oslash;rt om folk som tjener i omegnen af de $20.000, men ikke meget mere end det, kun via adsense. S&amp;aring; tror jeg man v&amp;aelig;lger at g&amp;aring; andre veje inden da, for at optimere indtjeningen.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men tak for dit input Allan. Du t&amp;aelig;nker store tanker. &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-1.gif" alt="Smile" /&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Stjæl min passiv indkomst forretnings idé eller hjælp mig!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1046673.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 05 Mar 2012 22:05:13 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1046673</guid><dc:creator>Halfdan Timm</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1046673.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2828&amp;PostID=1046673&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hvis du har de &amp;oslash;konomiske midler til at leve for ganske lidt om m&amp;aring;neden, s&amp;aring; ville det da n&amp;aelig;sten v&amp;aelig;re dumt ikke at beholde de sider du opbygger selv.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg blev ogs&amp;aring; en gang adspurgt af en bekendt / kunde om, hvad det ville koste at f&amp;aring; en person til at bygge et site, der indtjente ham et par tusinde kroner om m&amp;aring;neden. Jeg svarede, at det ville v&amp;aelig;re sv&amp;aelig;rt at finde en person, der ville g&amp;oslash;re alt det h&amp;aring;rde arbejde uden at h&amp;oslash;ste frugterne af det. :-)&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Stjæl min passiv indkomst forretnings idé eller hjælp mig!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1046658.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 05 Mar 2012 21:50:06 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1046658</guid><dc:creator>Kai Clemmensen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1046658.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=2828&amp;PostID=1046658&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Jesper S&amp;oslash;lund:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Hvor mange kan jeg bestille? !!&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nu har jeg jo ikke tilbudt det endnu til andre end &amp;eacute;n kunde, og har kun oprettet denne tr&amp;aring;d for at f&amp;aring; feedback p&amp;aring; id&amp;eacute;en, s&amp;aring; skal nok sige til hvis og n&amp;aring;r det officielt bliver til noget. Dette er ikke en salgstr&amp;aring;d.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men ja, der bliver begr&amp;aelig;nsninger p&amp;aring; antal af sider af gangen jeg kan producere, for at jeg, artikelskribenter m.f. kan f&amp;oslash;lge med, og samtidig ogs&amp;aring; sikre at kvaliteten af siderne er i orden.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>