<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Franchise &amp; kæder - Få hjælp her</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/13.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Som franchiser har du en stor kæde i ryggen. At blive franchisetager er dermed på nogle områder nemmere end at starte helt fra bunden. Omvendt er man begrænset af kædens regler, marketingstrategi, brand og værdier. Det betyder, at franchising er det helt oplagte for nogle iværksættere, mens andre seriøst skal overveje, om det er det de vil.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dette forum er blandt andet til for at hjælpe med den personlige afklaring for eventuelt nye franchisetagere. Vi diskuterer også kontrakter, ejerforhold og alle de juridiske aspekter af at starte franchise, ligesom vi snakker om mulighederne for, at man selv etablerer et franchisekoncept med et netværk af franchisere.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Svar: Har du mobilt bredbånd? Så har vi brug for din hjælp :)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/424594.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 05 Sep 2009 12:57:45 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:424594</guid><dc:creator>Christian Koch</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/424594.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=17&amp;PostID=424594&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Lone,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ja, mit svar var nok ogs&amp;aring; mest af alt&amp;nbsp;skrevet i&amp;nbsp;frustration, dog&amp;nbsp;over at to specialestuderende skulle have deres arbejde &amp;quot;uretf&amp;aelig;rdigt&amp;quot; nedgjort... (jeg skriver selv speciale...)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;At du svarer &amp;quot;ved ikke&amp;quot; p&amp;aring; en r&amp;aelig;kke sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l er lige s&amp;aring; godt et svar som et &amp;quot;meget enig&amp;quot; eller &amp;quot;uenig&amp;quot;.. Og hvis deres speciale handler om hvorvidt og hvordan folk anbefaler et brand til deres bekendte, eller selv bliver influeret af andres anbefalinger, s&amp;aring; er det da v&amp;aelig;rdifuld information, at de nu ved:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Der er personer derude der har et 3 abonnement, der&amp;nbsp;egentlig ikke kan lide det, men alligevel taler positivt om det.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Der er personer der har et 3 abonnement, men ikke ved noget om det, men alligevel taler positivt om det, p&amp;aring; trods af de ikke har v&amp;aelig;ret i butikkerne eller set reklamerne.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; selvom du nok er frustreret over at du ikke fik lejlighed til at lufte din frustration over 3&amp;#39;s produkt i sp&amp;oslash;rgeskemaet er det langt fra sikkert at dine informationer er ubrugelige - de passede m&amp;aring;ske bare ikke helt med hvad du havde forventet at skulle bidrage med.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Christian&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Har du mobilt bredbånd? Så har vi brug for din hjælp :)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/424584.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 05 Sep 2009 12:42:14 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:424584</guid><dc:creator>Lone S. Hansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/424584.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=17&amp;PostID=424584&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Christian Koch:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;@Lone: Du kender da vist tydeligvis INTET til den videnskabelige metode hvad ang&amp;aring;r indsamling af valide data via sp&amp;oslash;rgeskemaer! For at kunne dokumentere at man rent faktisk m&amp;aring;ler det man &amp;oslash;nsker at m&amp;aring;le gennem en r&amp;aelig;kke af sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l bruger man for det f&amp;oslash;rste tit en struktur p&amp;aring; de enkelte sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l der er pre-testet og valideret i andre sammenh&amp;aelig;nge. Dette kan til tider give nogle lidt m&amp;aelig;rkelige formuleringer, men som forsker har man sit p&amp;aring; det t&amp;oslash;rre! Derudover er det med fuldt overl&amp;aelig;g at man stiller flere sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l der s&amp;oslash;ger at afd&amp;aelig;kke samme holdning/opfattelse, ved eksempelvis at stille sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;let omvendt (postiv/negativ) for derved at v&amp;aelig;re sikker p&amp;aring; at repondenten faktisk mener det han/hun svarer p&amp;aring;.. S&amp;aring; hvis/n&amp;aring;r du bliver irreteret over et sp&amp;oslash;rgeskemas struktur eller lign. s&amp;aring; stop hellere besvarelsen! Det giver mest mening for begge parter.. Ellers s&amp;aring; antag at dem der har lavet det ved hvad de har med at g&amp;oslash;re&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Jeg er enig med dig i at man godt kunne have stillet nogle af sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;lene i en anden r&amp;aelig;kkef&amp;oslash;lge for derved at kunne udelukke andre, men generelt er det da tydeligt at sp&amp;oslash;rgeskemaet ikke er en tilfredshedsunders&amp;oslash;gelse, men ang&amp;aring;r OPFATTELSEN af 3 gennem deres markedsf&amp;oslash;ring og anbefalinger fra andre - det kan hj&amp;aelig;lpe hvis man l&amp;aelig;ser sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;lene!... &lt;br /&gt;Sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;lene til service i k&amp;oslash;bssituationen hvis man ikke har v&amp;aelig;ret i butikkerne er selvf&amp;oslash;lgelig ikke helt heldig..&lt;/p&gt;
&lt;div style="clear:both;"&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hej Christian.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du har helt og fuldkomment ret i, at jeg intet som helst kender til den videnskabelige metode, hvad andg&amp;aring;r valid dataindsamling via sp&amp;oslash;rgeskemaer, men hvis de kun s&amp;oslash;ger data fra folk, der har omfattende viden indenfor netop d&amp;eacute;t felt, s&amp;aring; er dette m&amp;aring;ske ikke det rette forum at sp&amp;oslash;rge i. &lt;br /&gt;Jeg ved nok til at vide at den data de fik fra mig h&amp;oslash;jst sandsynligt ikke afspejler min generelle opfattelse af 3 og det m&amp;aring; jeg jo tage udgangspunkt i.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Kvinde, der aldrig har set en 3 reklame, aldrig har sat fod i en 3 butik, har sat &amp;quot;ved ikke&amp;quot; ud for de fleste ting, hvad ang&amp;aring;r b&amp;aring;de hendes opfattelse af mobilt bredb&amp;aring;nd og 3&amp;#39;s image (jeg aner ikke, om 3 er en innovativ virksomhed. How the hell should I know?) men i &amp;oslash;vrigt selv HAR et 3 mobilt bredb&amp;aring;ndabonnement, som hun &amp;nbsp;taler positivt om til sine venner, men har givet en d&amp;aring;rlig anmeldelse af b&amp;aring;de deres d&amp;aelig;kning, teknik og hjemmeside.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvordan skal Thora og Christine bruge det data?&lt;br /&gt;&amp;quot;Folk... ved ikke noget om 3, men de taler positivt om det og kan ikke li&amp;#39; det&amp;quot;. Voila. Bom.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis Christine &amp;amp; Thora skriver en afhandling om, hvordan folk ikke ved hvad de mener og hvor let det er at forvirre dem, s&amp;aring; sidder de p&amp;aring; en potte guld. Hvis de skriver om mobilt bredb&amp;aring;nd og 3, s&amp;aring; har jeg i hvert fald ikke ligefrem &amp;nbsp;hjulpet dem p&amp;aring; vej - og det synes jeg, at jeg har b&amp;aring;de ret og pligt til at informere dem om. &amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ogs&amp;aring; selvom det f&amp;aring;r mig til at fremst&amp;aring; som en idiot og g&amp;oslash;r mig til skydeskive p&amp;aring; dette, mit &amp;oslash;mmeste punkt af alle; &amp;nbsp;At jeg ikke ved noget om videnskabelig dataindsamling. &amp;nbsp;&amp;nbsp;PRrrft!&amp;nbsp;&lt;br /&gt;Hvis du i &amp;oslash;vrigt gider l&amp;aelig;gge m&amp;aelig;rke til det, s&amp;aring; fyldte ankepunktet omkring dobbeltsp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;lene kun en br&amp;oslash;kdel af min tirade og jeg foresl&amp;aring;r endda, at man kan beholde dem, men m&amp;aring;ske burde l&amp;aelig;gge dem t&amp;aelig;ttere p&amp;aring; hinanden. M&amp;aring;ske endda p&amp;aring; samme side. &amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Har du mobilt bredbånd? Så har vi brug for din hjælp :)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/424571.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 05 Sep 2009 12:23:22 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:424571</guid><dc:creator>Lone S. Hansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/424571.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=17&amp;PostID=424571&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;thorachristine:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hej alle,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;F&amp;oslash;rst vil vi gerne sige tak til jer der har gidet besvare vores lange sp&amp;oslash;rgeskema.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Derefter er det vigtigt for os at fastsl&amp;aring;, at vores unders&amp;oslash;gelse p&amp;aring; ingen m&amp;aring;de er kommercielt motiveret! Vores udelukkende begrundelse for at inddrage en unders&amp;oslash;gelsesenhed, 3, er med det sigte at folk har noget konkret at forholde sig til.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Form&amp;aring;let med vores unders&amp;oslash;gelse er ikke en tilfredshedsunders&amp;oslash;gelse for 3, og derfor er vi heller ikke ude efter at finde ud af, hvordan de kan optimere deres produkt/service i forhold til deres konkurrenter. Vi er interesserede i at afd&amp;aelig;kke, hvad der f&amp;aring;r kunder og potentielle kunder til at anbefale/frar&amp;aring;de en virksomhed og hvorvidt det er muligt fr virksomheder at stimulere denne adf&amp;aelig;rd.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi er utrolig glade for al den konstruktive kritik i kommer med, det kan vi i h&amp;oslash;j grad bruge til vores videre arbejde. Derimod synes vi det er utrolig &amp;aelig;rgeligt og un&amp;oslash;dvendigt med den grove og neds&amp;aelig;ttende tone... vi lytter jo i lige s&amp;aring; h&amp;oslash;j grad efter n&amp;aring;r kritikken er p&amp;aelig;nt formuleret...&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi har k&amp;oslash;rt pr&amp;aelig;test p&amp;aring; sp&amp;oslash;rgeskemaet, hvilket havde til form&amp;aring;l at eliminere irritationsmomenter. Desv&amp;aelig;rre kan vi i forhold til dette fora se at disse ikke har v&amp;aelig;ret fyldestg&amp;oslash;rende, hvilket selvf&amp;oslash;lgelig er utrolig beklageligt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Forskning p&amp;aring; et teoretisk niveau er desv&amp;aelig;rre ikke altid s&amp;aring; &amp;quot;brugervenligt&amp;quot; som det kunne &amp;oslash;nskes, og son Christian Koch kommer ind p&amp;aring;, er der nogle pr&amp;aelig;definerede sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l vi skal anvende, for at sikre at vi f&amp;aring;r det data vi har brug for, for at underst&amp;oslash;tte vores hypoteser.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Igen, stort tak til alle jer der har brugt tid p&amp;aring; at besvare vores sp&amp;oslash;rgeskema, det er til STOR hj&amp;aelig;lp.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;De bedste hilsner&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Thora &amp;amp; Christine&lt;/p&gt;
&lt;div style="clear:both;"&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hej Thora &amp;amp; Christine.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ved genneml&amp;aelig;sning, dagen derp&amp;aring; kan jeg godt se at tonen fra min side, var h&amp;aring;rdere end den b&amp;aring;de beh&amp;oslash;vede og burde have v&amp;aelig;ret. Jeg h&amp;aring;ber, at den saglige del af kritikken kan st&amp;aring; tilbage, for jeg synes virkelig, at I for jeres egen skyld burde optimere processen.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi deltager i unders&amp;oslash;gelsen, for at hj&amp;aelig;lpe jer. Man t&amp;aelig;nker, at man da godt lige kan afs&amp;aelig;tte et par minutter til at hj&amp;aelig;lpe s&amp;aring;dan et par store skolet&amp;oslash;ser, og sidder derefter, sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l efter sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l og overvejer om man er blevet t&amp;oslash;rret og i virkeligheden ofrer sin tid p&amp;aring; at hj&amp;aelig;lpe en etableret virksomhed som 3. &amp;nbsp;&amp;nbsp;Hvis min gamle nabo, kommer krumb&amp;oslash;jet ind og sp&amp;oslash;rger om jeg vil hj&amp;aelig;lpe hende med at rykke en kommode, s&amp;aring; stiller jeg gerne op - men hvis 3x34 ringer og sp&amp;oslash;rger om det samme, s&amp;aring; er situationen en anden. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;Og s&amp;aring; f&amp;oslash;ler man i h&amp;oslash;j grad, at ens tid bliver spildt. Sp&amp;oslash;rgeskemaet er um&amp;aring;delig langt - og jeg kan se, p&amp;aring; en anden tr&amp;aring;d I har oprettet herinde at mange er sprunget fra undervejs. Jeg holdt ud og klikkede &amp;quot;ved ikke&amp;quot;, p&amp;aring; alle de sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l jeg allerede havde informeret jer om, at jeg ikke vidste noget om - &amp;nbsp;men da jeg n&amp;aring;ede til enden, var jeg blevet s&amp;aring; frustreret at jeg simpelthen ikke kunne holde min k&amp;aelig;ft ;-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg &amp;oslash;nsker jer al fremtidig held og lykke med projektet og h&amp;aring;ber, at I kan suge noget data ud, der kan bruges til jeres afhandling. Min kommer nok til at fremst&amp;aring; lettere forvirret :-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Har du mobilt bredbånd? Så har vi brug for din hjælp :)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/424466.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 05 Sep 2009 08:22:39 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:424466</guid><dc:creator>thorachristine</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/424466.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=17&amp;PostID=424466&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej alle,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;F&amp;oslash;rst vil vi gerne sige tak til jer der har gidet besvare vores lange sp&amp;oslash;rgeskema.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Derefter er det vigtigt for os at fastsl&amp;aring;, at vores unders&amp;oslash;gelse p&amp;aring; ingen m&amp;aring;de er kommercielt motiveret! Vores udelukkende begrundelse for at inddrage en unders&amp;oslash;gelsesenhed, 3, er med det sigte at folk har noget konkret at forholde sig til.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Form&amp;aring;let med vores unders&amp;oslash;gelse er ikke en tilfredshedsunders&amp;oslash;gelse for 3, og derfor er vi heller ikke ude efter at finde ud af, hvordan de kan optimere deres produkt/service i forhold til deres konkurrenter. Vi er interesserede i at afd&amp;aelig;kke, hvad der f&amp;aring;r kunder og potentielle kunder til at anbefale/frar&amp;aring;de en virksomhed og hvorvidt det er muligt fr virksomheder at stimulere denne adf&amp;aelig;rd.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi er utrolig glade for al den konstruktive kritik i kommer med, det kan vi i h&amp;oslash;j grad bruge til vores videre arbejde. Derimod synes vi det er utrolig &amp;aelig;rgeligt og un&amp;oslash;dvendigt med den grove og neds&amp;aelig;ttende tone... vi lytter jo i lige s&amp;aring; h&amp;oslash;j grad efter n&amp;aring;r kritikken er p&amp;aelig;nt formuleret...&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi har k&amp;oslash;rt pr&amp;aelig;test p&amp;aring; sp&amp;oslash;rgeskemaet, hvilket havde til form&amp;aring;l at eliminere irritationsmomenter. Desv&amp;aelig;rre kan vi i forhold til dette fora se at disse ikke har v&amp;aelig;ret fyldestg&amp;oslash;rende, hvilket selvf&amp;oslash;lgelig er utrolig beklageligt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Forskning p&amp;aring; et teoretisk niveau er desv&amp;aelig;rre ikke altid s&amp;aring; &amp;quot;brugervenligt&amp;quot; som det kunne &amp;oslash;nskes, og son Christian Koch kommer ind p&amp;aring;, er der nogle pr&amp;aelig;definerede sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l vi skal anvende, for at sikre at vi f&amp;aring;r det data vi har brug for, for at underst&amp;oslash;tte vores hypoteser.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Igen, stort tak til alle jer der har brugt tid p&amp;aring; at besvare vores sp&amp;oslash;rgeskema, det er til STOR hj&amp;aelig;lp.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;De bedste hilsner&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Thora &amp;amp; Christine&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Har du mobilt bredbånd? Så har vi brug for din hjælp :)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/424453.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 05 Sep 2009 07:38:38 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:424453</guid><dc:creator>Christian Koch</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/424453.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=17&amp;PostID=424453&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;@Lone: Du kender da vist tydeligvis INTET til den videnskabelige metode hvad ang&amp;aring;r indsamling af valide data via sp&amp;oslash;rgeskemaer! For at kunne dokumentere at man rent faktisk m&amp;aring;ler det man &amp;oslash;nsker at m&amp;aring;le gennem en r&amp;aelig;kke af sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l bruger man for det f&amp;oslash;rste tit en struktur p&amp;aring; de enkelte sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l der er pre-testet og valideret i andre sammenh&amp;aelig;nge. Dette kan til tider give nogle lidt m&amp;aelig;rkelige formuleringer, men som forsker har man sit p&amp;aring; det t&amp;oslash;rre! Derudover er det med fuldt overl&amp;aelig;g at man stiller flere sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l der s&amp;oslash;ger at afd&amp;aelig;kke samme holdning/opfattelse, ved eksempelvis at stille sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;let omvendt (postiv/negativ) for derved at v&amp;aelig;re sikker p&amp;aring; at repondenten faktisk mener det han/hun svarer p&amp;aring;.. S&amp;aring; hvis/n&amp;aring;r du bliver irreteret over et sp&amp;oslash;rgeskemas struktur eller lign. s&amp;aring; stop hellere besvarelsen! Det giver mest mening for begge parter.. Ellers s&amp;aring; antag at dem der har lavet det ved hvad de har med at g&amp;oslash;re&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Jeg er enig med dig i at man godt kunne have stillet nogle af sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;lene i en anden r&amp;aelig;kkef&amp;oslash;lge for derved at kunne udelukke andre, men generelt er det da tydeligt at sp&amp;oslash;rgeskemaet ikke er en tilfredshedsunders&amp;oslash;gelse, men ang&amp;aring;r OPFATTELSEN af 3 gennem deres markedsf&amp;oslash;ring og anbefalinger fra andre - det kan hj&amp;aelig;lpe hvis man l&amp;aelig;ser sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;lene!... &lt;br /&gt;Sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;lene til service i k&amp;oslash;bssituationen hvis man ikke har v&amp;aelig;ret i butikkerne er selvf&amp;oslash;lgelig ikke helt heldig..&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;@Jensen: Jeg g&amp;aring;r bestemt ikke ud fra at specialestuderende g&amp;aring;r ud med et sp&amp;oslash;rgeskema der ikke er godkendt af vejleder, og hvis det er &amp;quot;godkendt&amp;quot; m&amp;aring; man da ogs&amp;aring; g&amp;aring; ud fra at det er struktureret ordentligt.. Medmindre vejleder er en klaphat..&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Har du mobilt bredbånd? Så har vi brug for din hjælp :)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/424336.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 04 Sep 2009 19:14:42 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:424336</guid><dc:creator>Fashion-Seller</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/424336.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=17&amp;PostID=424336&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;thorachristine:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;
&lt;p class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="FONT-FAMILY:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;mso-bidi-font-family:Verdana;"&gt;&lt;span style="FONT-SIZE:small;"&gt;Vi er to cand.merc. studerende fra CBS&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;div style="CLEAR:both;"&gt;&lt;/div&gt;
&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Puuuh der er lang vej igen, hvis det her er niveauet... :S&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Har du mobilt bredbånd? Så har vi brug for din hjælp :)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/424325.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 04 Sep 2009 18:56:27 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:424325</guid><dc:creator>mr.jensen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/424325.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=17&amp;PostID=424325&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg m&amp;aring; tilst&amp;aring; at det er sv&amp;aelig;rt at tro at I har udformet det sp&amp;oslash;rgeskema til en kandidatafhandling og hvis det virkelig er tilf&amp;aelig;ldet, s&amp;aring; synes jeg at I skulle dr&amp;oslash;fte det med Jeres vejleder inden I arbejder videre med det.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;/JJ&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Har du mobilt bredbånd? Så har vi brug for din hjælp :)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/424320.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 04 Sep 2009 18:37:49 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:424320</guid><dc:creator>Lone S. Hansen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/424320.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=17&amp;PostID=424320&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;For det f&amp;oslash;rste handler det jo ikke ret meget om Mobilt Bredb&amp;aring;nd, men det handler om virksomheden 3 - og hvis det er fordi I har i sinde at enten s&amp;aelig;lge eller videreformidle de informationer I samler s&amp;aring;mmen, s&amp;aring; har I fandeme at oplyse folk om det, i stedet for at g&amp;oslash;re det under d&amp;aelig;kke af en skoleopgave.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Derudover:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Undskyld, men det var simpelthen det d&amp;aring;rligste sp&amp;oslash;rgeskema jeg i mit liv er blevet pr&amp;aelig;senteret for. Jeg kan ikke forestille mig, at I f&amp;aring;r brugbar data ud af de afgivne svar.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvordan kan I stille 600 sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l om kvaliteten af 3 mobil&amp;#39;s bredb&amp;aring;nd, hvad man synes om brugen af det - og derefter hvad der kunne f&amp;aring; &amp;eacute;n til at v&amp;aelig;lge det (Hvordan skal man kunne svare p&amp;aring; begge ting?) og f&amp;oslash;rst til sidst sp&amp;oslash;rge om man har 3, eller en anden udbyder?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det kan godt v&amp;aelig;re, at det v&amp;aelig;rkt&amp;oslash;j I har valgt, ikke underst&amp;oslash;tter mere avancerede l&amp;oslash;sninger, men s&amp;aring; m&amp;aring; I fandeme v&amp;aelig;lge et andet. Start med at sp&amp;oslash;rge om folk har Mobilt Bredb&amp;aring;nd og tilpas sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;lene derefter.&lt;br /&gt;Hvis folk ikke har det, er det relevant med sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l om, hvad der kunne f&amp;aring; dem til at v&amp;aelig;lge at f&amp;aring; det - samt fra hvilken udbyder. &amp;nbsp;Det er det jo ikke, n&amp;aring;r folk allerede har.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis de svarer, at de har mobilt bredb&amp;aring;nd, s&amp;aring; sp&amp;oslash;rg derefter hvilken udbyder de benytter sig af. Hvis det er 3, kan I stille alle de tilfredshedssp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l I lyster, og hvis nej, s&amp;aring; find ud af, hvad der kunne f&amp;aring; dem til at skifte, samt hvor tilfredse de er med deres nuv&amp;aelig;rende udbyder, s&amp;aring; I kan sammenligne dataen. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Derudover: &lt;br /&gt;N&amp;aring;r jeg svarer at jeg ikke har set en 3-reklame, s&amp;aring; gider jeg ikke skulle klikke &amp;quot;ved ikke&amp;quot;, p&amp;aring; en hel r&amp;oslash;vfuld sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l om indholdet af reklamerne. &amp;nbsp;Det samme g&amp;aelig;lder alle de mange sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l til deres salgsservice og sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;let om man har bes&amp;oslash;gt en af deres butikker. Der har I dog vendt dem om, s&amp;aring; man F&amp;Oslash;RST skal svare p&amp;aring; ca. 10 sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l om ekspedienternes hj&amp;aelig;lpsomhed, f&amp;oslash;r man BAGEFTER skal svare p&amp;aring; om man har v&amp;aelig;ret i en butik, eller ej. Hvilket jeg ikke har. Men bagefter skal jeg s&amp;aring; svare p&amp;aring; sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;let om hvorvidt deres butikker fremst&amp;aring;r rene. Alts&amp;aring;, for helvede.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Sidst, men ikke mindst - s&amp;aring; forholder I jer slet ikke til, hvad folk bruger mobilt bredb&amp;aring;nd til.&amp;nbsp;&lt;br /&gt;Vi har mobilt bredb&amp;aring;nd fra 3. Vi har blandt andet valgt det, fordi de har en service der lader os betale, for eksempelvis en dag ad gangen. Eller en uge. Vi ville aldrig have k&amp;oslash;bt det, hvis det var med fast abonnement, for vi har ikke BRUG for mobilt bredb&amp;aring;nd til hverdag. Vi bruger det p&amp;aring; ferier eller endagsture i Danmark. &amp;nbsp; Vi har fordelt p&amp;aring; vores hjem og f&amp;aelig;lles kontor 3 almindelige bredb&amp;aring;ndsl&amp;oslash;sninger. Den ene med en 50GB hastighed. Mobilt bredb&amp;aring;nd kan slet ikke komme p&amp;aring; tale, som en seri&amp;oslash;s konkurrent endnu.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har i mine svar givet 3 en lidt lunken anmeldelse og havde h&amp;aring;bet, at jeg til sidst i sp&amp;oslash;rgeskemaet ville f&amp;aring; mulighed for at forklare mig - men I sp&amp;oslash;rger aldrig, om man har noget at tilf&amp;oslash;je.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi k&amp;oslash;bte det udelukkende til brug p&amp;aring; en ferie til Bornholm, efter gentagende gange at have h&amp;oslash;rt, at 3 havde den bedste d&amp;aelig;kning. Det viste sig s&amp;aring;, at de ikke d&amp;aelig;kkede pr&amp;aelig;cis d&amp;eacute;r hvor vi opholdt os. S&amp;aring; bliver man lidt lunken, men vi brugte det andre steder p&amp;aring; &amp;oslash;en med generel tilfredshed, og anken ligger alts&amp;aring; i et uheldigt tilf&amp;aelig;lde. &amp;nbsp;Men det vil I aldrig kunne l&amp;aelig;se ud af dataen I har bedt mig om at submitte.&amp;nbsp;&lt;br /&gt;Jeg har ogs&amp;aring; givet dem en lidt lunken anmeldelse af b&amp;aring;de deres teknik og hjemmeside, men det var fordi det viste sig at v&amp;aelig;re forholdsvis besv&amp;aelig;rligt at f&amp;aring; lortet til at fungere p&amp;aring; Mac og man blev sendt ind p&amp;aring; deres hjemmeside for at finde svaret. &amp;nbsp;Samme anmeldelse havde jeg sikkert ikke givet, hvis jeg havde v&amp;aelig;ret PC-bruger.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Sidst, men ikke mindst;&amp;nbsp;&lt;br /&gt;Drop at gentage sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;lene og kun bytte ordet &amp;quot;positvit&amp;quot; ud med &amp;quot;negativt&amp;quot;. &amp;nbsp;Hvis jeg svarer; &amp;quot;Meget uenig&amp;quot;, n&amp;aring;r I sp&amp;oslash;rger mig, om jeg ofte h&amp;oslash;rer folk tale positivt om 3 mobilt bredb&amp;aring;nd, s&amp;aring; HAR jeg jo teknisk set allerede svaret p&amp;aring;, om jeg ofte h&amp;oslash;rer dem tale negativt om 3 mobilt bredb&amp;aring;nd. Hvis I endelig vil stille begge sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l, s&amp;aring; stil dem p&amp;aring; samme side, i stedet for at stille 25 sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l om noget, s&amp;aelig;tte 10 andre sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l ind om noget helt tredje og s&amp;aring; stille de samme 25 sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l igen, med omvendt ordlyd. For det f&amp;oslash;rste f&amp;oslash;ler man, at man spilder sin tid udover alle gr&amp;aelig;nser og for det andet, kan man ikke huske pr&amp;aelig;cis hvor p&amp;aring; skalaen man placerede sit svar, forrige gang I spurgte og sidder og t&amp;aelig;nker: &amp;quot;N&amp;aring;r de l&amp;aelig;gger det her data sammen, kommer jeg til at fremst&amp;aring; som en komplet, forvirret idiot&amp;quot;.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Har du mobilt bredbånd? Så har vi brug for din hjælp :)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/424274.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 04 Sep 2009 16:12:51 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:424274</guid><dc:creator>thorachristine</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/424274.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=17&amp;PostID=424274&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Undskyld, vi troede at folk m&amp;aring;ske kun var interesserede i enkelte emner, s&amp;aring; ville bare gerne n&amp;aring; ud til mange - der kommer ikke flere :)&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Har du mobilt bredbånd? Så har vi brug for din hjælp :)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/424267.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 04 Sep 2009 16:08:23 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:424267</guid><dc:creator>Morten Kaltoft</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/424267.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=17&amp;PostID=424267&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Lav v&amp;aelig;re med at overspamme amino med indl&amp;aelig;g. Giv brugerne lidt tid. I smider et nyt indl&amp;aelig;g ud hvert 3. minut&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Har du mobilt bredbånd? Så har vi brug for din hjælp :)</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/424263.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 04 Sep 2009 16:00:47 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:424263</guid><dc:creator>thorachristine</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/424263.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=17&amp;PostID=424263&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;line-height:15pt;mso-pagination:none;mso-layout-grid-align:none;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;mso-bidi-font-family:Verdana;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Vi er to cand.merc. studerende fra CBS, der er igang med at skrive vores kandidatafhandling. Vi er igang med at unders&amp;oslash;ge forbruger anbefalinger, hvilket vi g&amp;oslash;r indenfor omr&amp;aring;det mobilt bredb&amp;aring;nd. Vi h&amp;aring;ber, at du i den forbindelse vil hj&amp;aelig;lpe os med at udfylde vores sp&amp;oslash;rgeskema, Sp&amp;oslash;rgeskemaet tager ca. 10 minutter at udfylde og er anonymt. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;line-height:15pt;mso-pagination:none;mso-layout-grid-align:none;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;mso-bidi-font-family:Verdana;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;line-height:15pt;mso-pagination:none;mso-layout-grid-align:none;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;mso-bidi-font-family:Verdana;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Emnet er mobilt bredb&amp;aring;nd og omhandler hvorvidt brugere anbefaler eller frar&amp;aring;der andre folk mobilt bredb&amp;aring;nd. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;line-height:15pt;mso-pagination:none;mso-layout-grid-align:none;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;mso-bidi-font-family:Verdana;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;line-height:15pt;mso-pagination:none;mso-layout-grid-align:none;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;mso-bidi-font-family:Verdana;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;P&amp;aring; forh&amp;aring;nd mange tak for hj&amp;aelig;lpen. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;line-height:15pt;mso-pagination:none;mso-layout-grid-align:none;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;mso-bidi-font-family:Verdana;mso-ansi-language:EN-US;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Med venlig hilsen Christine &amp;amp; Thora &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;line-height:15pt;mso-pagination:none;mso-layout-grid-align:none;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;mso-bidi-font-family:Verdana;mso-ansi-language:EN-US;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;line-height:15pt;mso-pagination:none;mso-layout-grid-align:none;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;mso-bidi-font-family:Verdana;mso-ansi-language:EN-US;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Link til sp&amp;oslash;rgeskemaet: &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;line-height:15pt;mso-pagination:none;mso-layout-grid-align:none;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;mso-bidi-font-family:Verdana;mso-ansi-language:EN-US;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;a href="https://www.defgo.net/s.asp?id=1219531&amp;amp;c=4WV58V&amp;amp;s=1&amp;amp;l=da"&gt;&lt;span style="color:#881c6d;font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;mso-bidi-font-family:Verdana;mso-ansi-language:EN-US;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;https://www.defgo.net/s.asp?id=1219531&amp;amp;c=4WV58V&amp;amp;s=1&amp;amp;l=d a&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/a&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>