<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Franchise &amp; kæder - Få hjælp her</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/13.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Som franchiser har du en stor kæde i ryggen. At blive franchisetager er dermed på nogle områder nemmere end at starte helt fra bunden. Omvendt er man begrænset af kædens regler, marketingstrategi, brand og værdier. Det betyder, at franchising er det helt oplagte for nogle iværksættere, mens andre seriøst skal overveje, om det er det de vil.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dette forum er blandt andet til for at hjælpe med den personlige afklaring for eventuelt nye franchisetagere. Vi diskuterer også kontrakter, ejerforhold og alle de juridiske aspekter af at starte franchise, ligesom vi snakker om mulighederne for, at man selv etablerer et franchisekoncept med et netværk af franchisere.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Sv.: AGEL  et kanonvalg  og  hvorfor  MLM er så  fantastisk</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/159884.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 09 Oct 2007 09:30:34 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:159884</guid><dc:creator>amazing energy</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/159884.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14&amp;PostID=159884&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Karsten&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg jeg glæder mig virkelig&amp;nbsp;til at&amp;nbsp;se de nye&amp;nbsp;varer d 21/10 .Det er helt vildt hvad de har fundet på har jeg hørt?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det bliver virkelig noget der rykker.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;vi snakkes og god tur&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hils Chefen&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jan Eriksen&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Sv.: AGEL  et kanonvalg  og  hvorfor  MLM er så  fantastisk</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/159801.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 08 Oct 2007 23:41:10 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:159801</guid><dc:creator>agel4you</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/159801.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14&amp;PostID=159801&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;hej min sammarbejds partner&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;skal du ikke til agel world 2007 rejser i morgen &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-1.gif" alt="Smile" /&gt; Den 21/10 har er du velkommen til at kikke forbi og se de 7 nye vare der kommer, på fredag i salt lake city det er søndag kl 18.30 ring og aftal nærmere med chefen ( konen ) &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-5.gif" alt="Wink" /&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;snakkes ved&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;karsten aagaard&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;a href="http://www.agel4you.dk/"&gt;www.agel4you.dk&lt;/a&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>AGEL  et kanonvalg  og  hvorfor  MLM er så  fantastisk</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/159317.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 07 Oct 2007 15:19:04 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:159317</guid><dc:creator>amazing energy</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/159317.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=14&amp;PostID=159317&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;font size="3"&gt;&lt;font face="Times New Roman"&gt;Jeg har tænkt at mine erfaringer med at vælge et ”egnet” MLM selskab kan hjælpe andre igennem den første hurdle, se her er de!&lt;/font&gt;&lt;/font&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;&lt;/font&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;&lt;/font&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;Jeg er født ind i en selverhvervende&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;familie, og måske dér fødtes min lyst til at blive iværksætter&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;Grunden til at jeg valgte MLM som min model er de åbenlyse fordele der er forbunden hermed:&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;&amp;nbsp;&lt;/font&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font size="3"&gt;&lt;font face="Times New Roman"&gt;&lt;b style="mso-bidi-font-weight:normal;"&gt;Opstart MLM&lt;/b&gt; :&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;som regel et rimeligt beløb . &lt;b style="mso-bidi-font-weight:normal;"&gt;Til sammenligning&lt;/b&gt; -Bankens accept af din ide og en stor Kassekredit&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;med&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;sikkerhed i dit evt.&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;hus.&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;Det kan blive meget dyrt! hvis ikke idén bærer igennem.&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;&amp;nbsp;&lt;/font&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font size="3"&gt;&lt;font face="Times New Roman"&gt;&lt;b style="mso-bidi-font-weight:normal;"&gt;Lokale:&lt;/b&gt; du skal ikke leje et forretningslokale .&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;At leje et lokale/forretning er en stor udgiftspost, &lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;leje er dyrt, det belaster jo din kassekredit hver måned!&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;&amp;nbsp;&lt;/font&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font size="3"&gt;&lt;font face="Times New Roman"&gt;&lt;b style="mso-bidi-font-weight:normal;"&gt;Tiden:&lt;/b&gt; Du&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;kan som regel&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;selv bestemme din tid :&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;omkring 5-10 timer om ugen, i takt med at din succes stiger løber der flere timer på , men når du skipper dit job er der jo langt op til de 40timer.&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font size="3"&gt;&lt;font face="Times New Roman"&gt;&lt;b style="mso-bidi-font-weight:normal;"&gt;Ja, &lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;jeg oplevede&lt;/b&gt; at mine forældre stort set arbejdede altid, langt over 60timer om ugen i deres fabrik.&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;&amp;nbsp;&lt;/font&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;Efter at have høstet erfaringer&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;i forskellige MLM firmaer gennem nogle år&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;var jeg temmelig negativ . Jeg er innovativ, opfindsom og &lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;arbejdsom, og havde da også indtjening&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font size="3"&gt;&lt;font face="Times New Roman"&gt;men!&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;Lad os slå fast at MLM-modellen er genial , produkterne var gode men der var for mange der&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;kendte en forhandler i deres nabolag, og hvem tror du så de køber hos?&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;&amp;nbsp;&lt;/font&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;Kort sagt de mål jeg havde sat mig ville jeg få meget vanskeligt ved at få opfyldt!&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;Problemet som jeg ser det, &lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;er at jo længere et firma&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;har existeret jo flere kender &lt;/font&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;til det dvs . jo flere har prøvet produkterne nogle for at blive faste kunder andre bare engangs&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;Vi står efter en del år&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;med en gruppe faste kunder, &lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;hvor skal væksten så komme fra? Udover &lt;/font&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;at nogle forhandlere giver op ( som jeg ) så omfordeles kunderne. &lt;/font&gt;&lt;/p&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;&amp;nbsp;&lt;/font&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;Konklusion :&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;Vanskelighed ved Målopfyldning!&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;&amp;nbsp;&lt;/font&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;Jeg var stadig åben overfor MLM modellen men en del skeptisk over udvælgelsen&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;hvilke firmaer er interessante? Hvad gør jeg?&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;&amp;nbsp;&lt;/font&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font size="3"&gt;&lt;font face="Times New Roman"&gt;&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;Ja jeg mødte nogle meget stærke personligheder inden for MLM Bl.a&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;Rod Moore&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;fra&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;Australien som har &lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;massiv erfaring på området, og her fik jeg øjnene op for, udfra&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;hvilke kriterier jeg skal udvælge et MLM firma med meget store muligheder i:&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;&amp;nbsp;&lt;/font&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;1. faktor : Hvor gammelt er firmaet?&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;Er det lanceret i dit land? Hvor længe?&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;&amp;nbsp;&lt;/font&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;2. faktor: Hvilket produkt bliver lanceret?&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;Er der kunder til det?&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;&amp;nbsp;&lt;/font&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;3. faktor: Er det en nyskabelse. ? &lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;Kan det blive&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;Markedsleder ?&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;&amp;nbsp;&lt;/font&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;4. faktor: Hvis det er kendt&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;Er det billigere end andre ?&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;&amp;nbsp;&lt;/font&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;5. faktor: Hvordan er bonusplanen?&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;Er den retfærdig?&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;&amp;nbsp;&lt;/font&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font size="3"&gt;&lt;font face="Times New Roman"&gt;6. faktor:&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;Er &lt;/font&gt;&lt;span style="FONT-FAMILY:&amp;#39;Book Antiqua&amp;#39;;"&gt;produktet&lt;/span&gt;&lt;font face="Times New Roman"&gt; noget du vil arbejde med?&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;&amp;nbsp;&lt;/font&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;&amp;nbsp;&lt;/font&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;Konklusion:&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;Hvis svaret er NEJ i de fleste faktorer har det en indvirkning på din succes.&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;Jeg konstaterer at AGEL &lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;har en høj hit procent på alle&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;listede faktorer&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;&amp;nbsp;&lt;/font&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;Hvis du er blevet inspireret&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;og ønsker at vide mere så&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;ta og mail mig&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;E-mail : &lt;/font&gt;&lt;a href="mailto:godeliv@gmail.com"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;godeliv@gmail.com&lt;/font&gt;&lt;/a&gt;&lt;/p&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;&amp;nbsp;&lt;/font&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;Og jeg sender dig div.materiale&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;&amp;nbsp;&lt;/font&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;&amp;nbsp;&lt;/font&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;&amp;nbsp;&lt;/font&gt; 
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;Jan Fl. Eriksen&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;Mob.:4522265047&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="MARGIN:0cm 0cm 0pt;"&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;&lt;/font&gt;&lt;font face="Times New Roman" size="3"&gt;www.janeriksen.com&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;&lt;font size="3"&gt;&lt;font face="Times New Roman"&gt;www.globalagelonline.com/ageleu&lt;/font&gt;&lt;/font&gt; 
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>