<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Diverse administration hjælp</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/11.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;En ting er software og smarte systemer til økonomi, løn og administration, men hvis ikke din egen systematik er på plads, så nytter det ikke så meget.  Kom inden for i dette forum og vær med til en bred diskussion om diverse fremgangsmåder, virksomhedsledelse, økonomiadministration og emner som LEAN og dokumenthåndtering.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi snakker også om de daglige og mere praktiske aspekter af virksomhedsadministration og økonomistyring. Det kan være, hvordan man udarbejder en korrekt faktura, eller hvordan man får sin telefon passet eksternt. Som sagt, det er et bredt forum, hvor alle spørgsmål og svar om administration tages seriøst.&lt;/p&gt;
</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Svar: Jeg deler min historie og søger personer, der er åbne for nye muligheder...</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/808306.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Thu, 31 Mar 2011 18:01:33 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:808306</guid><dc:creator>Lars</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/808306.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=808306&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Mange tak for de beskeder jeg har f&amp;aring;et indtil videre.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg&amp;nbsp;&lt;a&gt;&lt;/a&gt;&lt;a&gt;&lt;/a&gt;&lt;a&gt;&lt;/a&gt;&lt;a&gt;&lt;/a&gt;&lt;a&gt;&lt;/a&gt;h&amp;aring;ber, der er forst&amp;aring;else for, at jeg bringer min post tilbage til toppen af listen, s&amp;aring; folk, der endnu ikke har l&amp;aelig;st den, f&amp;aring;r chancen.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;De bedste hilsner&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Lars&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Jeg deler min historie og søger personer, der er åbne for nye muligheder...</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/802341.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Wed, 23 Mar 2011 20:42:20 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:802341</guid><dc:creator>Lars</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/802341.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=802341&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p align="LEFT"&gt;&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&lt;b&gt;&lt;span&gt;Indledning
(Den korte historie)&lt;/span&gt;&lt;/b&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="LEFT"&gt;
&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Efter
en k&amp;aelig;mpe personlig udvikling det seneste &amp;aring;rs tid, f&amp;oslash;ler jeg mig
klar til at starte nye forretningsm&amp;aelig;ssige bekendtskaber. Du kan i
bunden l&amp;aelig;se mere om mine kvalifikationer og hvad jeg s&amp;oslash;ger, men jeg
h&amp;aring;ber, du vil v&amp;aelig;lge at l&amp;aelig;se min historie. M&amp;aring;ske bliver du
inspireret, m&amp;aring;ske bliver du interesseret eller m&amp;aring;ske sker der noget
helt tredje.&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="LEFT"&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p align="LEFT"&gt;&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&lt;b&gt;Hvem
er jeg? (Den lange, med forh&amp;aring;bentlig sp&amp;aelig;ndende historie)&lt;/b&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="LEFT"&gt;
&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Mit
navn er Lars, jeg er 27 &amp;aring;r og bor bor til dagligt p&amp;aring; Frederiksberg
i K&amp;oslash;benhavn. Jeg blev i 2008 uddannet Multimedie-designer. Mit
afgangsprojekt var mit eget online projekt, som jeg har arbejdet med
indtil januar 2011.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="LEFT"&gt;
&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;I
&amp;oslash;jeblikket befinder jeg mig p&amp;aring; Den Dominikanske Republik i
Caribien. Her har jeg v&amp;aelig;ret siden 30. januar, og flyver herfra d. 18
april, hvorefter turen g&amp;aring;r til Peru, hvor jeg skal rejse rundt med
min k&amp;aelig;reste, indtil jeg igen er hjemme i Danmark i begyndelsen af
juni.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="LEFT"&gt;&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&lt;span&gt;Jeg
har det seneste &amp;aring;r arbejdet meget med personlig udvikling, og det er
med hj&amp;aelig;lp fra dette materiale, jeg er kommet til der, hvor jeg er i
dag. I efter&amp;aring;ret 2010 besluttede jeg, at jeg ville &amp;aelig;ndre kurs i mit
liv. Dels fordi jeg ikke f&amp;oslash;lte mig lykkelig, men mest af alt, fordi
jeg havde en ide om, at jeg kunne f&amp;aring; mere ud af mit. Jeg f&amp;oslash;lte, der
var s&amp;aring; meget potientiale, jeg var bare ikke klar over, hvad jeg
skulle g&amp;oslash;re. Min k&amp;aelig;reste gennem 7 &amp;aring;r, havde l&amp;aelig;nge haft en dr&amp;oslash;m
om, at rejse ud og opleve verden i et halvt &amp;aring;rs tid. Hun havde taget
et fri-&amp;aring;r efter hendes bacheloruddannelse, og planen var at rejse
med en veninde til Argentina i starten af januar 2011. Dette var en
belejlig mulighed for mig. Jeg har altid elsket at rejse og opleve
ting, men har udover en 3-ugers rundrejse i Vietnam, aldrig v&amp;aelig;ret
afsted mere end 14 dage af gangen. Jeg lavede en brainstorm for, hvad
jeg gerne ville have ud af min rejse. Og det stod hurtigt klart for
mig, at jeg havde brug for at v&amp;aelig;re &amp;quot;mig selv&amp;quot;. Jeg &amp;oslash;nskede
en kombination af at nyde livet, men samtidig have mulighederne for
at l&amp;aelig;re noget nyt. Uden at g&amp;aring; for meget i detaljer, endte valget p&amp;aring;
Den Dominikanske Republik, hvor jeg udover arbejdet med mig selv,
gerne ville l&amp;aelig;re spansk og kitesurfing, ligesom jeg i 2010 var
startet til Crossfit (&amp;quot;CrossFit er et styrke- og
konditionsprogram bygget op omkring konstant varierende funktionelle
bev&amp;aelig;gelser, der udf&amp;oslash;res ved relativ h&amp;oslash;j intensitet&amp;quot;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&lt;b&gt;)&lt;/b&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&lt;span&gt;,
som jeg gerne ville vedligeholde og udvikle mig indenfor. Jeg fandt
en by ved navn Cabarete p&amp;aring; nordkysten, som inden for 100 meter,
gjorde alle aktiviterne mulige. (Jeg har min egen lejlighed ud til
stranden, med fitnesscenter som nabo)&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="LEFT"&gt;
&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Det
er nu n&amp;aelig;sten 2 m&amp;aring;neder siden jeg ankom, og hvad er der sket?
MEGET! Noget af det f&amp;oslash;rste jeg gik igang med, var at arbejde med
mine v&amp;aelig;rdier og prioteter. Nogle punkter jeg ved hj&amp;aelig;lp af
forskelligt materiale vidste var grundliggende for at skabe de
resultater man i virkeligheden &amp;oslash;nsker. De f&amp;oslash;rste &amp;oslash;velser og
brainstorms jeg lavede, viste ingen overraskende resultater. Indtil
jeg skrev dem ned, og l&amp;aelig;ste mine 10 vigtigste prioteter op for mig
selv, hver dag i en uge. Jeg begyndte at m&amp;aelig;rke, hvordan der var
noget der ikke hang sammen. Jeg blev i tvivl! Og n&amp;aring;r vi mennesker
begynder at tvivle, begynder vi at s&amp;oslash;ge efter andre muligheder og
bedre resultater. Jeg begyndte at lytte til min indre stemme, og
rykke rundt p&amp;aring; mine prioteter. Jeg kunne forkorte mine top 10
prioteter ned til 5, og jeg havde et udgangspunkt som jeg kunne
arbejde videre fra.&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="LEFT"&gt;
&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Jeg
er n&amp;oslash;d til at n&amp;aelig;vne nogle erfaringer jeg gjorde mig for lidt over
to &amp;aring;r siden. Jeg havde haft mit online firma i en 6 m&amp;aring;neders tid.
Jeg var i store tr&amp;aelig;k tilfreds med, hvad jeg havde skabt, men &amp;oslash;nskede
udvikling og nye input. Jeg kom i kontakt med en fyr, som var meget
interesseret i det, jeg lavede. Vi svingede rigtig godt, og fik
hurtigt etableret nogle m&amp;oslash;der, hvor vi snakkede om muligheden for,
at indg&amp;aring; et samarbejde. Det faldt efter lidt tid p&amp;aring; plads. Vi havde
hver vores kvalifikationer, men f&amp;oslash;lte at vi sammen kunne skabe meget
mere. Det startede rigtig godt, og vi fik udviklet en helt ny
hjemmeside og marketingsplan. Men efter 3-4 m&amp;aring;neder &amp;aelig;ndrede tingene
sig. Uden at g&amp;aring; i detaljer, havde min partner nogle problemer i sit
liv, der kom til at koste mig dyrt. Han var ikke l&amp;aelig;ngere til at
stole p&amp;aring;, og jeg m&amp;aring;tte lukke vores firma-konti. Jeg fik heldigvis
stoppet samarbejdet inden det kunne v&amp;aelig;re g&amp;aring;et rigtig galt, men jeg
stod alligevel tilbage med nogle d&amp;aring;rligere minder, fra noget jeg
ellers havde set stort potientiale i. Jeg har altid gerne ville g&amp;oslash;re
tingene selv, fordi jeg s&amp;aring; vidste, at tingene blev gjort, som jeg
&amp;oslash;nskede det. Og disse oplevelser bekr&amp;aelig;ftede mig desv&amp;aelig;rre i dette.
Jeg blev sl&amp;aring;et tilbage, men der skulle mere til at sl&amp;aring; mig ud, s&amp;aring;
jeg fortsatte endnu engang p&amp;aring; egen h&amp;aring;nd. Jeg havde dog ingen
intentioner om at starte nye samarbejdsrelationer. Med den udvikling
jeg har gennemg&amp;aring;et, er jeg nu i stand til at se, at det ikke var
samarbejdet der var noget galt med, men personen jeg samarbejde med.
Oplevelsen havde dog sat sig s&amp;aring; dybt i mit underbevidsthed, at jeg
bevidst undgik de muligheder som jeg st&amp;oslash;dte p&amp;aring; dagligt. Jeg er
meget socialt anlagt, og fungerer rigtig godt med mennesker p&amp;aring; stort
set alle andre omr&amp;aring;der. Nu har jeg s&amp;aring; indset, at det er tid til at
ogs&amp;aring; at samarbejde om forretninger!&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="LEFT"&gt;
&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Da
jeg nu havde fundet ud af, hvad der virkelig bet&amp;oslash;d noget for mig her
i livet, kunne jeg begynde at arbejde med det n&amp;aelig;ste store
sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l... Hvad vil jeg gerne arbejde med, n&amp;aring;r jeg kommer
tilbage til Danmark?&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="LEFT"&gt;
&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Jeg
havde l&amp;aelig;nge v&amp;aelig;ret i tvivl. Og p&amp;aring; trods af jeg havde alle
muligheder i verden, f&amp;oslash;lte jeg mig stresset over ikke at have noget
konkret. (En f&amp;oslash;lelse jeg tror, de fleste selvst&amp;aelig;ndige/iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;tter
og bare mennesker generelt har haft i l&amp;oslash;bet af deres liv) Men i takt
med jeg gjorde fremskridt p&amp;aring; det personlige plan, fik jeg ogs&amp;aring;
overskud og overblik til at se muligheder frem for forhindringer. Jeg
vendte nemlig de stressede tanker om ikke at vide, hvad jeg skulle
igang med, til positive tanker om, hvor heldig jeg er, at jeg selv
kan v&amp;aelig;lge, hvad jeg VIL arbejde med.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="LEFT"&gt;
&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Det
bringer mig til der, hvor jeg er i dag. Med en k&amp;aelig;mpe bunke mod p&amp;aring;
livet og lysten til at forene mig og arbejde med ligesindede.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="LEFT"&gt;&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&lt;b&gt;Hvad
kan jeg tilbyde?&lt;/b&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="LEFT"&gt;
f&amp;oslash;ler, jeg har en masse at tilbyde, jeg har lysten til at l&amp;aelig;re, og
elsker at udvikle mig indenfor forskellige omr&amp;aring;der. Jeg har dyrket
meget sport siden jeg var helt lille, og konkurrencegenet f&amp;oslash;lger mig
ogs&amp;aring; i mit arbejde. Jeg har dog lavet en liste ud fra mine seneste
&amp;aring;rs arbejde:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="LEFT"&gt;&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;-
Et &amp;aring;bent sind, en masse ideer og lysten til at starte og arbejde med
nye projekter.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="LEFT"&gt;&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&lt;span&gt;&amp;nbsp;- Gode sociale egenskaber, der f&amp;oslash;rer mig i kontakt
med mange nye personer.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&amp;nbsp;- 3 &amp;aring;rs erfaring som selvst&amp;aelig;ndig&lt;br /&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; *Erfaring med online marketing - Bl.a. viral, email, facebook&lt;br /&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; *Erfaring med affiliate business&lt;br /&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; *Opbygning og
opdatering af hjemmeside i CMS&lt;br /&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; *Grafisk design i
prim&amp;aelig;rt photoshop&lt;br /&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; *Ledelse af b&amp;aring;de
enkeltmandsvirksomhed og I/S-selskab&lt;br /&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; *Et godt netv&amp;aelig;rk
indenfor mange forskellige brancher&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="LEFT"&gt;
&lt;span style="color:#000000;"&gt;  &lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;-
Uddannet multimediedesigner(***)&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; *
Virksomhed - Organisation og ledelse&lt;br /&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; * Kommunikation og
formidling&lt;br /&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; * Design og visualisering&lt;br /&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; *
Interaktionsudvikling og programmering  &amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="LEFT"&gt;&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;***
Uddannelsen som multimediedesigner giver en grundliggende viden inden
for en masse forskellige omr&amp;aring;der, men jeg oplevede det som om, man
selv skulle g&amp;aring; i dybden med hvert enkelt emne. Jeg udviklede mig
alts&amp;aring; mere p&amp;aring; nogle punkter end andre, og s&amp;aelig;tter derfor mine 3 &amp;aring;rs
erfaring h&amp;oslash;jere end uddannelse i sig selv.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="LEFT"&gt;&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;&lt;b&gt;Hvad
leder jeg efter?&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;/b&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&lt;span&gt;&lt;span&gt;Jeg pr&amp;oslash;ver Animo, fordi det, s&amp;aring; vidt jeg er orienteret, er Danmark st&amp;oslash;rste portal for iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;ttere og selvst&amp;aelig;ndige. Det
er i virkeligheden rimelig &amp;aring;bent, hvem/hvad jeg leder efter. Om mit
fremtidige arbejde bliver som selvst&amp;aelig;ndig med samarbejde med andre
selvst&amp;aelig;ndige eller firmaer, eller som et partnerskab vil jeg ikke
s&amp;aelig;tte begr&amp;aelig;nsninger for p&amp;aring; nuv&amp;aelig;rende tidspunkt. Generelt &amp;oslash;nsker
jeg at h&amp;oslash;re fra dig, hvis du tror, vi kan hj&amp;aelig;lpe hinanden, men jeg
er meget interesseret i at h&amp;oslash;re fra f&amp;oslash;lgende:&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;- Ligesindede,
der &amp;oslash;nsker at udvide deres netv&amp;aelig;rk af iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;ttere. Om fremtiden bringer et partnerskab, samarbejde, sparring eller en
mastermind-gruppe vil tiden vise.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="LEFT"&gt;
&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;-
Personer der har gennemg&amp;aring;et den samme eller dele af den udvikling
jeg fort&amp;aelig;ller om i ovenst&amp;aring;ende beskrivelse af mig selv. Sammen kan
vores erfaringer m&amp;aring;ske hj&amp;aelig;lpe hinanden til hurtigere og mere
effektiv udvikling i fremtiden.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="LEFT"&gt;&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&lt;br /&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="LEFT"&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Hvis du stadig l&amp;aelig;ser med, og har interesse i at h&amp;oslash;re mere. S&amp;aring; fort&amp;aelig;l mig lidt om dig selv som person, hvad du har af erfaring, hvad du har af ideer og hvad dine m&amp;aring;l er for fremtiden.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="LEFT"&gt;
ser helst at folk kontakter mig via en privat besked for at g&amp;oslash;re det
lettere rent administrativt, men hvis du&amp;nbsp;mener, du kan bidrage
med noget til mig eller andre, eller blot har sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l
eller &amp;oslash;nsker noget uddybet, er du mere end velkommen til at lufte
dine tanker i tr&amp;aring;den.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="LEFT"&gt;&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Jeg vil pr&amp;oslash;ve at svare henvendelser efter bedste evne.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="LEFT"&gt;&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&lt;br /&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="LEFT"&gt;
&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;De
bedste hilsner&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="LEFT"&gt;
&lt;span style="color:#000000;"&gt;&lt;span style="font-family:Verdana, sans-serif;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Lars&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>