<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Diverse administration hjælp</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/11.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;En ting er software og smarte systemer til økonomi, løn og administration, men hvis ikke din egen systematik er på plads, så nytter det ikke så meget.  Kom inden for i dette forum og vær med til en bred diskussion om diverse fremgangsmåder, virksomhedsledelse, økonomiadministration og emner som LEAN og dokumenthåndtering.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi snakker også om de daglige og mere praktiske aspekter af virksomhedsadministration og økonomistyring. Det kan være, hvordan man udarbejder en korrekt faktura, eller hvordan man får sin telefon passet eksternt. Som sagt, det er et bredt forum, hvor alle spørgsmål og svar om administration tages seriøst.&lt;/p&gt;
</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Ambitiøs kompagnon med stort talent indenfor webudvikling søges!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1608100.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 13 Apr 2015 12:42:45 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1608100</guid><dc:creator>Mads Nordstrøm</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1608100.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=1608100&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;span style="font-size:7.5pt;font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;color:black;"&gt;K&amp;aelig;re iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;tter,&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-size:7.5pt;font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;color:black;"&gt;F&amp;oslash;rst velkommen og p&amp;aring; forh&amp;aring;nd&amp;nbsp;tak for din tid og lyst til at l&amp;aelig;se mit indl&amp;aelig;g.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-size:7.5pt;font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;color:black;"&gt;Jeg har i de seneste 6 &amp;aring;r leget med iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;tterdr&amp;oslash;mmen. Dog uden&amp;nbsp;at tage nogle voldsomme skridt, og har i de seneste 2,5 &amp;aring;r g&amp;aring;et med den samme id&amp;eacute;, hvor jeg nu mener at tiden er moden til at s&amp;aelig;tte i gang. Dette bl.a. da jeg&amp;nbsp;selv er ved at v&amp;aelig;re ovre den mest tidskr&amp;aelig;vende periode som &amp;quot;nybagt&amp;quot; far til pseudotvillinger og samtidig da jeg&amp;nbsp;har f&amp;aring;et etableret en tilv&amp;aelig;relse, hvor der er &amp;oslash;konomi og tidsm&amp;aelig;ssigt overskud til at udleve iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;tterdr&amp;oslash;mmen.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-size:7.5pt;font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;color:black;"&gt;I nedenst&amp;aring;ende kategorier vil jeg kort ops&amp;aelig;tte nogle rammer og en del info.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-size:7.5pt;font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;color:black;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;"&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-size:7.5pt;font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;color:black;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;"&gt;Iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;tterdr&amp;oslash;mmen&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-size:7.5pt;font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;color:black;"&gt;De&lt;/span&gt;&lt;span style="font-size:7.5pt;font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;color:black;"&gt;r g&amp;aring;r ikke en enkelt dag hvor jeg ikke forf&amp;oslash;lges af tanken om at v&amp;aelig;re selvst&amp;aelig;ndig. Men jeg har ogs&amp;aring; m&amp;aring;tte v&amp;aelig;rne mig med t&amp;aring;lmodighed, Motivation er en k&amp;aelig;mpe stor del af den personlige succes, og trods at man dagligt l&amp;aelig;ser utallige iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;tternyheder med overskriften &amp;quot;Bare spring ud i det&amp;quot;. S&amp;aring; er jeg af den konservative og gamle overbevisning at ting tager sin tid, og ikke mindst at de skal g&amp;oslash;res med omhu.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Tidligere har jeg selv v&amp;aelig;ret selvst&amp;aelig;ndig sportsmass&amp;oslash;r. Men har ellers altid besk&amp;aelig;ftiget mig med service og salgsjobs b&amp;aring;de pr. telefon og eye to eye. I dag lever jeg&amp;nbsp;af at s&amp;aelig;lge forsikringer til erhvervskunder (b&amp;aring;de&amp;nbsp;mindre og st&amp;oslash;rre virksomheder),&amp;nbsp;og har 4 &amp;aring;rs erfaring og uddannelse indenfor forsikringsverdenen. Et job&amp;nbsp;jeg trives i&amp;nbsp;og som jeg er glad for. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-size:7.5pt;font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;color:black;"&gt;Men ogs&amp;aring; et job hvor jeg alt for ofte sp&amp;oslash;rger mig selv&amp;nbsp;&amp;quot;Hvorfor ringer du canvas for at s&amp;aelig;lge andres produkt, n&amp;aring;r du kunne ringe canvas for at s&amp;aelig;lge dit eget produkt?&amp;quot; - &amp;quot;Og hvorfor skulle du ikke kunne s&amp;aelig;lge dit eget produkt, hvis du kan s&amp;aelig;lge deres produkt?&amp;quot;.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Det jeg personligt savner i min daglige arbejdsbobbel er den frie leg. Muligheden for at implementere og &amp;aelig;ndre i&amp;nbsp;arbejdsgange. Personligt bliver jeg et rigere, klogere og mere sp&amp;aelig;ndende menneske af at bestemme selv.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-size:7.5pt;font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;color:black;"&gt;&lt;/span&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-size:7.5pt;font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;, &amp;#39;sans-serif&amp;#39;;color:black;"&gt;Id&amp;eacute;en&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-size:7.5pt;font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;, &amp;#39;sans-serif&amp;#39;;color:black;"&gt;Jeg tror naturligvis 110% p&amp;aring; at min id&amp;eacute; vil v&amp;aelig;re et succeskriterie. Og jeg mener at den allerede store helt oversete&amp;nbsp;eftersp&amp;oslash;rgsel er stigende. Men selvsagt &amp;oslash;nsker jeg ikke at l&amp;oslash;fte sl&amp;oslash;ret for min k&amp;aelig;rkomne iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;tterid&amp;eacute;, da jeg ved at den skiller sig markant ud fra det eksisterende og u attraktive marked. Selv vil jeg st&amp;aring; for en stor m&amp;aelig;ngde administrativt arbejde, markedsf&amp;oslash;ring samt salg af produktet. Hovedproduktet er en serviceportal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-size:7.5pt;font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;color:black;"&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-size:7.5pt;font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;color:black;"&gt;Er du min nye kompagnon?&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-size:7.5pt;font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;color:black;"&gt;Kort&amp;nbsp;fortalt s&amp;oslash;ger jeg en webudvikler som kunne have interesse i at v&amp;aelig;re delejer af en st&amp;oslash;rre portal. Erfaring indenfor omr&amp;aring;det vil v&amp;aelig;re et enormt plus. Men er du nyuddannet eller jobs&amp;oslash;gende,&amp;nbsp;og&amp;nbsp;mener du at du&amp;nbsp;p&amp;aring; selvst&amp;aelig;ndig vis kan f&amp;aring; en&amp;nbsp;hjemmeside af h&amp;oslash;j kvalitet op at&amp;nbsp;k&amp;oslash;re, uden store &amp;oslash;konomiske midler og ekstern r&amp;aring;dgivning, s&amp;aring; er du allerede godt p&amp;aring; vej.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;M&amp;aring;let er at kunne leve af dette hurtigst muligt, og forh&amp;aring;bningen og troen er ogs&amp;aring; til at det p&amp;aring; kort sigt kan udvikle sig til resten af Europa og dele af verden.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-size:7.5pt;font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;color:black;"&gt;Har ovenst&amp;aring;ende vakt din interesse, s&amp;aring; send mig en privat besked og fort&amp;aelig;l lidt om dig selv. Lidt om&amp;nbsp;hvad der driver dig, hvilke personlige redskaber du har til at l&amp;oslash;se opgaven og hvad du tidligere har besk&amp;aelig;ftiget dig med.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-size:7.5pt;font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;color:black;"&gt;Igen tak fordi du l&amp;aelig;ste!&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-size:7.5pt;font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;color:black;"&gt;Med venlig hilsen&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-size:7.5pt;font-family:&amp;#39;Verdana&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;color:black;"&gt;Mads N.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>