<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Diverse administration hjælp</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/11.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;En ting er software og smarte systemer til økonomi, løn og administration, men hvis ikke din egen systematik er på plads, så nytter det ikke så meget.  Kom inden for i dette forum og vær med til en bred diskussion om diverse fremgangsmåder, virksomhedsledelse, økonomiadministration og emner som LEAN og dokumenthåndtering.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi snakker også om de daglige og mere praktiske aspekter af virksomhedsadministration og økonomistyring. Det kan være, hvordan man udarbejder en korrekt faktura, eller hvordan man får sin telefon passet eksternt. Som sagt, det er et bredt forum, hvor alle spørgsmål og svar om administration tages seriøst.&lt;/p&gt;
</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Investor søges</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1086401.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 04 May 2012 18:03:50 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1086401</guid><dc:creator>investeringspartner</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1086401.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=1086401&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Investor s&amp;oslash;ges&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg s&amp;oslash;ger en investor som kan se fordelen i et godt fast afkast hver m&amp;aring;ned.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg vil i denne omgang ikke g&amp;aring; super meget i detaljer, eller s&amp;aelig;tte navn p&amp;aring; mit produkt. Jeg vil dog fort&amp;aelig;lle i detaljer hvordan det hele h&amp;aelig;nger sammen, og s&amp;aring; kan vi jo snakke n&amp;aelig;rmere hvis du lyder som noget for dig.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har en online service hvor folk kan tilmelde sig og betale et fast bel&amp;oslash;b pr m&amp;aring;ned, i retur modtager de s&amp;aring; nogen digitale ydelser. I princippet ligesom amino plus. Du betaler 100 kroner om m&amp;aring;neden, og i retur s&amp;aring; modtager du nogen digitale ydelser fra amino.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mit produkt er oppe og k&amp;oslash;re, og jeg tager 150,- om m&amp;aring;neden for at tilbyde min service til folk. Folk betaler med kreditkort ved tilmelding, og derefter tr&amp;aelig;kkes bel&amp;oslash;bet automatisk hver m&amp;aring;ned fra deres kreditkort. (jeg bruger ikke paypal)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har brugt en del tid, energi og penge p&amp;aring; seo, men det er jo ikke noget der kommer hurtigt. Jeg har derfor valgt at k&amp;oslash;re adwords reklamer for at f&amp;aring; kunder i butikken med det samme, og det virker fint. Jeg betaler ca 150,- for en ny kunde via adwords.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Lidt hurtigt matematik viser at det er en rigtig god forretning. De penge der bliver brugt p&amp;aring; reklame kommer nemlig ind med det samme.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Brug 150,- p&amp;aring; at lave et salg, og f&amp;aring; 150,- reutr.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Normalt ville det ikke v&amp;aelig;re en god forretning, men da der er tale om et abonnement med betaling hver m&amp;aring;ned, s&amp;aring; vil profitten pr kunde v&amp;aelig;re 100% hver efterf&amp;oslash;lgende m&amp;aring;ned hvor de er medlem. Er de medlem i 3 m&amp;aring;neder s&amp;aring; vil der v&amp;aelig;re et overskud p&amp;aring; 450,- svarende til en profit p&amp;aring; 300% af investeringen. Skulle man v&amp;aelig;re s&amp;aring; uheldig at de opsiger med det samme efter k&amp;oslash;b, s&amp;aring; vil udgiften til adwords v&amp;aelig;re d&amp;aelig;kket og regnskabet g&amp;aring;r i nul, da der ikke gives fortrydelsesret og abonnementet derfor f&amp;oslash;rst kan opsiges efter minimum en m&amp;aring;neds medlemskab. Der er et frafald af kunder som opsiger efter 1 m&amp;aring;ned p&amp;aring; ca 16%&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er alts&amp;aring; 16 ud af 100 som kun betaler en enkelt betaling p&amp;aring; 150,- hvor resten forts&amp;aelig;tter med at v&amp;aelig;re kunder i minimum 1 m&amp;aring;ned mere.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvad er problemet ?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har den sidste m&amp;aring;ned selv brugt mange penge p&amp;aring; adwords. Stort set alt hvad jeg har tjent er blevet spyttet direkte i adwords igen. Lige nu har jeg ca 200 kunder, og det giver mig en dejlig indt&amp;aelig;gt hver m&amp;aring;ned p&amp;aring; ca 25.000,- efter udgifter.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg st&amp;aring;r nu i en situation hvor jeg lige har k&amp;oslash;bt ny lejlighed, og i den forbindelse g&amp;aring;r denne indt&amp;aelig;gt til at betale mit nye store l&amp;aring;n i banken. Dette nye store l&amp;aring;n er ogs&amp;aring; grunden til at banken ikke vil l&amp;aring;ne mig flere penge. Forretningen er skide go. Konceptet virker, pengene giver godt afkast. Lige nu ville jeg dog RIGTIG gerne have nogen flere kunder s&amp;aring; der kunne komme nogen penge i lommen i stedet for at skulle give alle sammen til banken. Jeg mener at hvis den rigtige kapital kommer til s&amp;aring; kan vi n&amp;aring; 1000 kunder i &amp;aring;r, og en rigtig god forholdsvis passiv indt&amp;aelig;gt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg s&amp;oslash;ger derfor en investor som kan smide minmum 50.000,- gerne mere, og rigtig gerne meget mere.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg kan lige s&amp;aring; godt sige at jeg ikke er villigt til at give ejerskab v&amp;aelig;k, og det har ikke noget at g&amp;oslash;re med jeg er gr&amp;aring;dig, eller ikke vil af med penge. Vil gerne forgylde en evt investor. Jeg kan dog m&amp;aelig;rke p&amp;aring; mig selv at jeg vil miste alt interesse for firmaet og produktet hvis det ikke l&amp;aelig;ngere er mit, og s&amp;aring; er der ikke l&amp;aelig;ngere noget som driver v&amp;aelig;rket.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det som jeg dog kan tilbyde er et super godt afkast p&amp;aring; en evt investering.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Her er hvad jeg kan give.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Returnering af investering efterh&amp;aring;nden som den bliver brugt p&amp;aring; ugelig basis.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det betyder at hvis jeg modtager 15.000,- af dig og bruger dem p&amp;aring; en uge til adwords, s&amp;aring; kan du f&amp;aring; dem igen ugen efter.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Afkast&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Afkast p&amp;aring; investeringen vil komme 1 m&amp;aring;ned efter, da de kunder der er k&amp;oslash;bt via investering nu opkr&amp;aelig;ves igen. Hvor meget af denne opkr&amp;aelig;vning nr 2 en investor skal have ved jeg ikke, men er villig til at sige 50/50&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Et lille regnestykke&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du smider 50.000,- i adwords. Dette giver ca 330 nye kunder, og en indt&amp;aelig;gt p&amp;aring; 50.000,-&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Disse 50.000 vil blive direkte udbetalt til dig hver uge efterh&amp;aring;nden som kunderne kommer til. Du kan s&amp;aring; v&amp;aelig;lge om du vil lave en ny investering med de samme penge, eller ej.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;M&amp;aring;neden efter vil der v&amp;aelig;re 16% som er stoppet med at v&amp;aelig;re kunder, men lad os sige 20% for at v&amp;aelig;re skeptiske og for at have noget som er nemmere at regne med. S&amp;aring; er der 264 kunder tilbage som alle betaler 150,-&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dette giver 39.600,- som vi deler i 2 mellem dig og mig. Dette giver et afkast til dig p&amp;aring; 19800,- som svare til 39,6 %&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg tror ikke du finder et bedre afkast med lige s&amp;aring; stor sikkerhed noget andet sted. Jeg vil dog kraftigt p&amp;aring;pege at det ikke er uden risiko da hjemmesidens konverteringsrate kan svinge op og ned ude af vores kontrol, og dette kan p&amp;aring;virke hvor meget vi betaler pr ny kunde, og dermed p&amp;aring;virke det endelige afkast.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Der er alts&amp;aring; en risiko, men hvis der ikke var det ville der heller ikke v&amp;aelig;re s&amp;aring; mange penge at hente.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg vil dog sige at i de periode hvor konverteringsraten er v&amp;aelig;ret aller v&amp;aelig;rst, har den ikke kommet over 350,- pr ny kunde hvilket vil sige at investering bliver d&amp;aelig;kket ved opkr&amp;aelig;vning nummer 2. Pengene kommer alts&amp;aring; tilbage hvis det g&amp;aring;r slemt til en m&amp;aring;ned, men overskuddet forsvinder.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det b&amp;oslash;r ogs&amp;aring; p&amp;aring;peges at jeg ikke ved om der er et loft for hvor mange kunder jeg kan k&amp;oslash;be om m&amp;aring;neden via adwords. Det kan alts&amp;aring; godt v&amp;aelig;re at det ikke er muligt at k&amp;oslash;be kunder for alle pengene i den f&amp;oslash;rste m&amp;aring;ned hvis der investeres et st&amp;oslash;rre bel&amp;oslash;b end 50.000,- If&amp;oslash;lge googles trafik tal burde det dog ikke v&amp;aelig;re et problem, men da jeg ikke har gjort det f&amp;oslash;r kan jeg ikke sige det med sikkerhed. I v&amp;aelig;rste tilf&amp;aelig;lge kan investeringen dog deles ud over flere m&amp;aring;neder.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Et par sidste ord.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg leder efter en seri&amp;oslash;s investor. Jeg kan dog godt forst&amp;aring; hvis der er en naturlig skepsis. Jeg er derfor villig til at lave en test hvor du investerer 15.000,- udelukkende for at se hvordan det hele virker, og for at se de tal jeg har givet er noget du kan regne med.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg syntes dette er en god m&amp;aring;de lige at se hinanden an inden der evt smides st&amp;oslash;rre penge i annonceringen. Du er dog velkommen til at komme med den store investering p&amp;aring; dag 1 :-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;N&amp;aring;r jeg siger seri&amp;oslash;s investor s&amp;aring; mener jeg det. Jeg gider ikke bruge 3 timer om dagen de n&amp;aelig;ste 14 dage p&amp;aring; at dokumenterer at mine tal stemmer, dokumenterer hvor mange kunder der er nu, dokumenterer hvor meget jeg selv har brugt og alt den slags. Til at starte med s&amp;aring; skal man fra starten af have en hvis tillid til en mulig partner, og hvis du som udgangspunkt g&amp;aring;r ud fra alt hvad der bliver sagt er l&amp;oslash;gn eller noget som skal testes s&amp;aring; er der ikke den n&amp;oslash;dvendige tillid. Der vil blive lavet en kontrakt som indeholder alt dette data, og denne kontrakt burde v&amp;aelig;re nok. Passer det der st&amp;aring;r i den ikke s&amp;aring; er det bedrageri, og s&amp;aring; er du velkommen til at melde mig til politiet. Jeg har flere firmaer og vil ikke kaste mig ud i den slags for 15.000,- som jeg ellers kunne f&amp;aring; ved et ikke godkendt overtr&amp;aelig;k p&amp;aring; mit mastercard.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;N&amp;aring;r det s&amp;aring; er sagt s&amp;aring; er der naturligvis ikke noget som er hemmeligt :-) og du kan altid sp&amp;oslash;rge om alt, og jeg vil gerne give adgang til alt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg vil dog ikke give adgang til hverken adwords konto, hjemmeside admin login eller andet f&amp;oslash;lsomt data f&amp;oslash;r en forpligtende investeringskontrakt er underskrevet. Jeg kan simpelthen ikke give adgang til enhver som sender mig en mail fordi dette lyder godt. Du m&amp;aring; forholde dig til hvad der st&amp;aring;r i kontrakten og tage det som gode vare eller bedrageri :-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Til folk der m&amp;aring;tte have alle mulige skr&amp;aelig;k tanker om pyramide spil, mlm, ponzie og hvad der ellers findes derude af skrammel s&amp;aring; kan jeg med det samme sige at der er tale om et produkt p&amp;aring; lige fod med amino plus, eller andre online tjenester som giver kunden godt indhold mod betaling.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Er dette nogen for dig, og vil du vide mere. S&amp;aring; smid mig en email.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;a href="http://mailto:investeringspartner@gmail.com"&gt;investeringspartner@googlemail.com&lt;/a&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis du skriver til mig s&amp;aring; m&amp;aring; du gerne lige skrive lidt om dig selv, jeg sender ikke noget til folk som bare skriver at de gerne vil h&amp;oslash;re mere.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Send: dit navn, by, evt firmanavn, og hvis du har profil p&amp;aring; amino vil jeg ogs&amp;aring; gerne vide hvem du er herinde.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg &amp;oslash;nsker ikke at blive kontaktet af investeringsfirmaer, og heller ikke af folk som mod betaling kan sende mine informationer ud til deres netv&amp;aelig;rk af folk med penge.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis dette er LIGE noget for dig, men ikke helt har de 50.000,- eller mere s&amp;aring; kontakt mig alligevel. Det kan v&amp;aelig;re vi kan lave en aftale alligevel :-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg vil ikke give svar p&amp;aring; sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l i et &amp;aring;bent forum, eller deltage i nogen form for debat herinde. Send en mail. &amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>