Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på affiliate website (fodbold odds)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer Amino'er.

Jeg er kørt lidt død med mit affiliate projekt, og kunne derfor godt bruge lidt feedback på mit site.

Den er 100% drevet af SEO som altid har været mit største fokus. Det har til dels været et eksperiment for at prøve kræfter med SEO fra et 0 domain rating udgangspunkt.

I kan se sitet her: oddsinfo.dk

Glæder mig til at høre fra jer : - )

Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  MJ Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart et rigtigt fint site, der teknisk fungerer godt. Også i responsive.

Jeg har et par småting, men det er virkelig i småtingsafdelingen og bare for at give dig lidt med på vejen ;)

- Gør links til rofus og stopspillet i toppen klikbare

- Under Bookmarker-siden bliver det lidt "voldsomt" og forvirrende at de store farvede bokse ikke er adskilt.

- Man kunne nok gøre siden lidt mere farverig og indbydende hvis ikke "Seneste odds" alle havde det samme billede. Der kunne måske være kamp/klub-logoer, eller billeder af spillerne. Der kan selvfølgelig være en udfordring med copyright, men det ville peppe det lidt på, hvis der var forskellige billeder.

Founder af hikingwebsitet www.trail17.com

Fra Brønshøj
Tilmeldt 14. Mar 21
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad ligger din pagespeed på? Jeg synes det tog abnormt langt tid at loade forsiden

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvej at gøre din betting partner tydeligere på din side. Hvis man ikke ser perma linket, så spotter man ikke at man vil derhen af. Overvej at oprette en knap eller lignende som nemmere fanger læserens opmærksomhed. Jeg kunne også godt mangle at du "sælger klikket" noget mere. Evt. nogen gode odds forslag og lignende. Du skal jo helst nudge brugerne mod at oprette sig og foretage et odds hos din betting partner. Nogen jeg generelt synes der gør det godt er https://forbrugsguiden.dk/. De er godt nok ikke i helt samme kategori som dig, men jeg synes de er gode til at fremhæve hvor de vil have kunderne hen samtidigt med jeg synes de sælger deres kliks ret godt. Jeg kunne forestille mig de har en væsentlig højere click through rate end du ser på dit site netop fordi de fremhæver klikket.

Tilmeldt 20. Feb 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg ikke helt genkende, da siden har optimerede billeder, SVG'er, ikke for mange scripts og lign.

Google Pagespeed siger 81 i effektivitet på PC (dog 26 på mobil).

Men sammenlignet med så mange andre sider tænker jeg ikke det er noget der skræmmer de fleste væk.

Tilmeldt 20. Feb 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er stærk feedback, mange tak.

Jeg skal snart til at have tilføjet bonusser og mere omfattende beskrivelser af bookmakerne.

Indtil videre har mit fokus været på at få skrevet guides for at få gang i SEO trafikken, fået designet på plads etc.

Jeg har tilføjet automatiske links når bookmakerne navnene skrives i plain text, som hjælper en smule.

På sigt er jeg helt enig i at der kan skrues op for det.

Tager gerne imod mere feedback!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)