Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stort problem med søgeord i Google Ads

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 05:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp! Google Ads bruger en masse af mine penge på søgeord jeg ikke har bedt den bruge. Et eksempel:

jeg er kun interesseret i at få annoncen vist til personer som har søgt på “økologisk honning” eller “honning økologisk“ eller “biodynamisk honning” og har indtastet disse søgeord under min annonce men nu kan jeg se at Google har smidt 200 kr væk på 2 dage på klik som kommer fra folk som blot søgte på “honning” - what to do? Jeg ved godt at man kan angive ord som man ønsker ikke skal trigge en visning af annoncen f eks “gratis” osv men jeg kan vel ikke angive “honning” som negativt søgeord for så får jeg vel ingen visninger overhovedet, hvad gør jeg? 

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har nok ikke opsat din keyword match types korrekt. Se det her https://support.google.com/google-ads/answer/7478529?hl=en

Tilmeldt 17. Oct 16
Indlæg ialt: 33
Fra  Rabatkongen.dk Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som blomse skriver, så indsæt dine søgeord med exact match klammer omkring, altså:

[økologisk honning]

[biodynamisk honning]

[honning økologisk]

Men totalt er der kun godt 100 søgninger per måned og søgefraserne er meget konkurrenceudsatte så klikpris bliver nok relativ høj.

Hvis jeg var dig ville jeg måske også overveje at begrænse annoncevisning rent geografisk (hvis det giver mening).

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)