Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på min hjemmeside.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 102
Fra  Simplex Design ApS Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Udmærket hjemmeside. Du/i bør dog tænke på webtilgængelighed. Bl.a. med hensyn til kontrast farver (hvid tekst på lysgrøn baggrund kan være et problem for nogle brugere). Du kan teste for kontrast farver her: https://color.a11y.com

Indholdsmæssigt kunne det være fint med information omkring hvilke brancher i arbejder indenfor. 

Mvh. Niels

www.simplexdesign.dk - webbureau i Vestjylland med fokus på online marketing - WordPress hjemmesider - SEO tekster - Optimering

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa.

Når det kommer til din hjemmeside handler det om være klar I sit budskab. Det øverste af din hjemmeside (inden du scroller ned) hedder "above the fold". Her skal du inden for 3 sekunder give svar på 3 spørgsmål. Hvad I laver, hvordan I gør jeres kunders liv bedre, og hvordan jeres kunder kan få fat i jer. Du "spilder" det vigtigste område på hjemmesiden ved at gentage firmanavnet midt på the "above the fold".

Jeg kan eventuelt også lige ligge en loom ind her i kommentaren hvor jeg viser alle er andre der kigger med, hvad jeg snakker om. Bare sig til så:)

Vh. Oscar

Fra Rødovre
Tilmeldt 17. Aug 21
Indlæg ialt: 10
Fra  Mofa Hjemmesider Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg kan se der har været en del aktivitet i tråden men har tilladt mig at kigge på din side alligevel. 

Jeg kan se du har lidt udfordringer i forhold til nogle vigtige punkter. 

Først og fremmest er der noget hastighedsoptimering som kunne være en god ide at få styr på, du kan se googles hastighedstest af din side lige her.



Derudover varierer det lidt på dine sider hvordan du gør det rent on-page SEO

Jeg har vedhæftet et par billeder til opslaget, som gerne skulle illustrere problemet. 

På din "Om os" side, er din page title 17 karakterer, den indeholder umiddelbart ingen keywords udover dit brand

Din meta description er alt for lang, hvilket bare gør at google Cutter den af et vilkårligt sted i søgeresultaterne. Lidt ærgerligt hvis der faktisk står noget som skulle lokke besøgende ind senere i teksten. 

Manglende H1, Din overskrift på siden, en af de VIGTIGE parametre, den mangler simpelthen. 




Din forside, home om man vil, kan også optimeres. 

Din title tag er en smule for lang, hvilket igen gør at google ikke viser hele titlen. 

Jeg har sat et eksempel ind her på hvordan dit page title tag bliver cuttet af, så du kan se hvad jeg mener :) 



Problemerne gentager sig og er genenmgående på de sider jeg lige har kigget hurtigt på. Du kan se status her fra din kontakt: 

Igen en meget kort titel hvor der desværre ikke er implementeret nogle af de søgeord du gerne vil findes på, og din meta description er ligegyldigt lang. 




Og så virker denne her URL bare helt uden for radaren, Prøv at begrænse dine URL længder, da det hurtigt kan virke ret spammy. Dit title tag er iøvrigt igen for langt, prøv at holde dig til 60 tegn i title tag, som max, det er en god tommelfingerregel. 






Din side https://rekrut.dk/brancher/ laver en 404. 

Jeg har lavet en god guide til On-page SEO, som du kan læse her, jeg tænker du kan få meget glæde af den. 

Guide til On-Page SEO 

Held og lykke med projektet. 

Bedste hilsner herfra. 

Fra København
Tilmeldt 12. Oct 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Flot side. Lige lovligt mange animationer til min smag.

Ift. SEO, kan (bør) du benytte et performance tool ,fx et online tool som GTmetrix til at se, hvor godt den performer på den tekniske del.
Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Super fed hjemmeside.

Du bruger nogle rigtig fede farver, og det fungerer rigtig godt, at dit content slider ind fra siderne, da det skaber noget liv for brugeren. Siden er meget overskurlig, da man kan komme fra a til z rimelig hurtigt, og dine interne links fungerer rigtig godt, og det gør det til en god oplevelse af besøge siden.

keep up the good work !
Side 3 ud af 3 (25 indlæg)