Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ePay det senere bambora

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Aug 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
For næsten 10 år siden blev der indgået en betalingsløsning med ePay, som senere er blevet til bambora, vedrørende en webshop. Webshoppen er lukket og de sidste handler på webshoppen er foretaget primo august 2020. Omkring 4. eller 5. december 2020 kommer der en ny regning fra bambora dækkende perioden 1. december 2020 til 30. november 2021 på ca. 4.500 kr. Bambora bliver kontaktet telefonisk, her udtrykkes stor forståelse for at denne sidste regning ikke skal betales. Men den endelige afgørelse træffes af regnskabsafdeling. Jeg bedes om at blive stillet om til regnskabsafdelingen, men det er ikke muligt, da de ikke besvarer telefonopkald. Jeg får det indtryk, at det er en ren formssag – hvilket vel også forekommer rimelig nok. Men regnskabsafdeling skal nok ringe tilbage senere samme dag eller senest dagen derefter. Der kommer ingen telefonisk henvendelse fra bambora. Efter noget tid kommer der en rykker. Bambora kontaktes igen telefonisk – her kan man godt se at der foreligger en aftale om, at regnskabsafdelingen lige skal se på sagen, og vi lige skal kontaktes. Jeg bliver igen lovet, at regnskabsafdelingen kontakter mig telefonisk. Historien med rykkerskrivelse og kontakt til bambora gentager sig nogle gange – men der kommer aldrig noget opkald fra bambora. Så en dag kommer der en stævning! Kan det virkelig passe, at der har siddet en medarbejder hos bambora, som synes det er den måde man skal drive forretning på, og at det er hensigtsmæssigt af behandle en kunde gennem mange år på den måde eller er det hele bare kørt helt automatisk?
Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Torben,

Det lyder som en uheldig sag du har haft dig. Du afslutter dit indlæg med et forholdsvis retorisk spørgsmål: "Kan det virkelig passe, at der har siddet en medarbejder hos bambora, som synes det er den måde man skal drive forretning på, og at det er hensigtsmæssigt af behandle en kunde gennem mange år på den måde eller er det hele bare kørt helt automatisk?"

For nej, det tænker jeg umiddelbart ikke at det kan. Jeg tror desværre du har haft en dårlig oplevelse og vil derfor anbefale dig at tage kontakt til dem igen. Der må jo kunne findes en rimelig løsning på et umiddelbart lille problem som desværre har vokset sig stort. 

Tag kontakten til dem og få løst problemet. Jeg kan umiddelbart ikke se hvad indlægget her skulle bidrage med til debatten herinde. Det sker jo desværre af og til at en kunde lander mellem to stole hos en større virksomhed. Mon ikke der kan findes en løsning?

Ellers prøv at kontakte dem gennem deres Trustpilot hvis du endnu ikke har forsøgt dette: https://dk.trustpilot.com/review/bambora.com

Her ser det ud til at de svarer deres negative henvendelser samt de positive svar ganske hurtigt.

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det mest uheldige er, at en medarbejdder har givet dit falsk håb

Du har en aftale som løber med fornyeelse årligt - til november i dit fald, og da du ikke opsiger den inden den ny periode, så er standard vel i alle afltaler - betaling - telefonabonnement osv - at så skal man betale indtil man siger op, og så gælder det til udløb = inden næste fornyelse skal ske

Du har fået et krav om betaling som er helt efter bogen, men et dumt håb fra den første medarbejder, som du måske kan klynge dig til hvis du kan komme vidre men selve afgørelsen er efter bogen

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Aug 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Casper

Jeg har fået oprettet et indlæg på deres Trustpilot, men har ikke fået svar endnu. Jeg kan dog læse, at der er andre kunder, som til sidst har fået en ganske anden behandling, så måske er der en håb om, at fornuften til sidst vil sejre.
Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ligner på deres Trustpilot at de generelt er hurtige til at vende retur, så om ikke det koster snarest.

Jeg tænker at sagen nok skal ende positivt. :-) 

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 30. Aug 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej John

Det er ikke bare en medarbejder, som har givet udtryk for, at det ville være urimeligt, hvis bambora fastholdt regningskravet.

Der har kun været positiv opbakning fra de medarbejdere, som der talt med.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben B Sørensen:
Hej John

Det er ikke bare en medarbejder, som har givet udtryk for, at det ville være urimeligt, hvis bambora fastholdt regningskravet.

Der har kun været positiv opbakning fra de medarbejdere, som der talt med.

det er jo fint - og så kan det jo være det løser sig, men de følger en helt alm regel om abonnemnt der ikke opsiges automatisk ofte i aftlen så øber næste 12 mdr - Det er ren standard - men er de venlige og siger man altid kan sige op og få penge igen,, så er det jo deres sag

Det er dem der sender rykker du skal tale med i alle fald - kører den til inkasso taber du givet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)