Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste Wordpress CRM system til opsamling og videregivelse af leads

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle dejlige Aminoer

Jeg har et spørgsmål hvor jeg håber at kunne trække på Wordpress brain trusten her på Amino


Jeg har et wordpress site inden for aircondition anlæg som får en masse høj relevant trafik og jeg vil nu til at se om jeg kan opsamle leads og sende videre til forhandlerne jeg samarbejder med

MEN......

Findes der et rigtig godt plugin eller lignende (betalt eller gratis), hvor jeg nemt kan opsamle leads (navn, adresse mv) og så tildele det til en bestemt forhandler som så skal følge op på det og enten lukke leadet eller lign.

Det vigtige er at de ikke får adgang til hele systemet da jeg samarbejder med flere forhandlere, så de skal kun kunne se og behandle de leads jeg tildeler dem.

Er der nogen der ved om det findes eller om jeg skal ud i en dyr udviklingsopgave?

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder umiddelbart som om at du skal have gang i flere ting.

1. opsamling af leads, det er en formular på din hjemmeside

2. kategorisering/sortering af leads

3. brugeradgang begrænset til kategori/sortering

Der er sikkert ikke ét plugin der kan løse alle 3 opgaver, men hvis du deler behovet op som gjort herover, kan du måske finde plugins der dækker.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 20
Indlæg ialt: 31
Fra  Transformio Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Kristian også skriver, skal du have indsamlet kontaktoplysninger inkl samtykke til at blive kontaktet. Det kan enten være en kontaktformular eller ved download af eksempelvis kataloger o.l.


Baseret på hvad du skriver, kunne jeg forestille mig, at du vil kategorisere dine leads baseret på eksempelvis postnummer. Med lldt automatisering vil du så kunne videresende de respektive leads (på email) til den relevante forhandler baseret på en postnummer/forhandler-tabel.


Alternativt bør de fleste CRM-systemer understøtte adgangsbegræsning, eksempelvis hvis dit lead er tildelt forhandler A, så er det kun forhandler A der kan se dette lead (og dig). 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nil,

Hvad er adressen til din hjemmeside? Ren interesse:)

Vh. Oscar

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)