Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Angående udbedring af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 21
Indlæg ialt: 5
Fra  skrotservice Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens 

Har en hjemmeside der hedder www.skrotservice.dk? Min hjemmeside fokusere primært på skrotpræmie af biler.

Jeg har brug for feedback med hensyn til forbedring af min hjemmeside. 

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde lavet lidt om på jeres side above the fold.

- Den form i har i forhold til skrotpræmien havde jeg rykket over i højre side af siden i stedet for under teksten, og indsat en anmeldelse lige under CTA knappen. Det har jeg set ved flere tilfælde konverterer bedre.

- I venstre side af siden, havde jeg indsat ca. 5 benefit drevede bulletpoints om jeres service. Mange bliver skræmt af store mængder tekst i starten af siden. Lige når du rammer siden skal du lynhurtigt kunne forstå hvad siden drejer sig om, hvad i tilbyder og om i er troværdige.

- Den sektion under formen, hvor teksten løbende skiftes havde jeg indsat anmeldelser i i stedet.

- Overvej også at gøre dine CTA knapper orange eller lignende, så de skiller sig mere ud på siden. Det er der kunden skal søge hen imod. Du bør også ændre din CTA i din header med email og tlf nummer, så de også er orange CTA knapper.

- Jeg havde også indsat en FAQ sektion i bunden af siden omkring jeres mest hyppige indvendinger og spørgsmål som kunden har. 

- Derudover der hvor du i bunden af siden har billedet med "Du er velkommen til at ringe", der er det ikke muligt at trykke på tlf nummeret og ringe automatisk op. Det havde jeg ændret, så dette var muligt.

Jeg havde startet her.

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde lidt ekstra tid at slå ihjel, og det er vel corona, så har lige smidt en hurtig skitse sammen, så det måske giver bedre visuel mening hvad jeg mener. Jeg havde nok tilføjet et email ikon, et ringe ikon ved de call to actions, samt skiftet prikken ud med check marks ved bullet pointsne. Men her har du lidt at arbejde videre med. Håber det kan bruges.

https://imgur.com/a/kO49Xp1

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Theis,


Når det kommer til din hjemmeside handler det om være klar I sit budskab. Det øverste af din hjemmeside (inden du scroller ned) hedder "above the fold". Her skal du inden for 3 sekunder give svar på 3 spørgsmål. Hvad I laver, hvordan I gør jeres kunders liv bedre, og hvordan jeres kunder kan få fat i jer. Det giver INGEN mening at du har en kontaktformular i toppen af din hjemmeside. Folk er ikke overbevist om at tage fat I jer (I har ikke givet dem noget initiativ til at tage fat i jer).

Jeg kan eventuelt også lige ligge en video ind her i kommentaren hvor gennemgår resten af hjemmesiden for dig. Bare sig til, så smider jeg et link her:)

Vh. Oscar

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)