Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify - Betalingsløsning, hjælp søges..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal i gang med en længe ventet webshop, og efter at have hørt en del om Shopify, har jeg nu valgt at gå denne vej frem for WooCommerce. MEN jeg er ny i gamet, og på bar bund når det kommer til at vælge den bedste betalingsløsning, som heller ikke koster en bondegård i transaktionsgebyrer osv.

NETS har jeg umiddelbart udelukket - jeg har ikke behov for at det gamle Dankort er tilgængeligt. Men jeg vil rigtig gerne have MobilePay og evt. Apple Pay-Google Pay foruden visa og mastercard. Der skal kun sælges i DK.

Jeg har kigget lidt på Yourpay - men er kommet til den beslutning, at jeg ønsker nogens erfaringer på området med valg af betalingsløsning samt udgifterne forbundet med denne.

Håber nogen kan hjælpe :)

Mvh Isabella

Fra 9800 Hjørring
Tilmeldt 21. Aug 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vær opmærksom på at Shopify tager op mod 2% gebyr blot for at bruge andre end dem selv som betalingsløsning.

Ud fra det kan du hurtigt lave en udregning over hvor mange salg du skal have før det kan svare sig ikke at bruge dem - de er generelt dyrere at bruge end andre løsninger.

Hos duelhost.dk benytter vi bl.a. QuickPay med Clearhaus. Der er mulighed for MobilePay m.m. og det har fungeret super.

https://duelhost.dk | Markedets bedste webhotel med dansk support.

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Feb 21
Indlæg ialt: 5
Fra  Amitie.dk Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Isabella
Det er lidt af en jungle at finde ud af betalingssystemer og hvad de koster i drift, men her hvad jeg har af erfaring:
På Amitié.dk har vi valgt Shopifys egen betalingsløsning og som nævnt tidligere koster det små 2 kr. pr køb for webshop-ejer.
Der er også mulighed for betalingsløsning gennem Bambora.dk Overvejer selv denne mulighed.
Bambora har også mobilepay.
Du skal være opmærksom på at det kræver du har en erhvervskonto i banken for at kunne tilbyde mobilepay gennem Bambora eller Nets.
Erhvervskonto kan du også oprette uden for banken hos f.eks Lunar.dk

Vh.
Lukas
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lukas:
Erhvervskonto kan du også oprette uden for banken hos f.eks Lunar.dk
Lunar er skam en bank - fuld egen licens som bank. Ikke helt billig længere men absolut en bank

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Isabella,

Det er sandt at det er lidt af en jungle derude når det kommer til betalingsløsninger. Vi kan hjælpe dig med at finde det rette match og give dig rigtigt gode priser :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)