Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WooCommerce VS SmartWeb ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 14. Jan 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 05:10
Hvor mange stjerner giver du? :

For og imod de 2 webshops?

Wordpress/ WooCommerce VS SmartWeb?

Til en person der ikke ønsker indviklede kodning og tidskrævende viden.

Obs! Webshop skal bruges til Reservedele af Lastbiler.

Jeg mener tit at der er for meget "støj" / fag koder/ forkortelse og analyser mm. Som ikke er relevant for alle (mig)

Hvis det giver mening :-)

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en god idé, men mangler du et lille skub? Så kan du med fordel blive en del af vores netværk. Her får du sparring på hvordan du kommer videre med dine idéer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 05:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kitt

Kitt K. Jepsen :

Til en person der ikke ønsker indviklede kodning og tidskrævende viden.

I så fald vil jeg ikke vurdere, at en ren WooCommer løsning er det rette for dig. Du står nemlig selv med hele systemet, plugins, fejlhåndtering, opdateringer/vedligeholdelse mv. 

Det efterlader dig med to muligheder: A) Smartweb eller B) Et bureau der kan bygge og vedligeholde en woocommerce webshop for dig.

Vi har i Smartweb rigtig mange kunder som dig, der ikke ønsker at fokusere på alt det tekniske bøvl, men bare gerne vil have en webshop, som virker. Får du brug for hjælp har vi dansk telefonsupport fra 7 - 19 på alle hverdage, og har du brug for hjælp med ting, som vi i Smartweb ikke kan løse (fx designopsætning, SEO og lignende), så har vi over 50 samarbejdspartnere jævnt fordelt over landet, som vi kan anbefale og henvise til 👍

Send mig en mail på ace@smartweb.dk eller giv os et kald på tlf. 43 33 17 93 (salgstelefonen åbner kl 8 😉), så er vi klar til at hjælpe!

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Holstebro
Tilmeldt 14. Jan 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 06:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak.

Tænkte nemlig på det, som du skriver.

Har faktisk lige sendt jer en mail før 5 min. Siden.

Men sender den også direkte til dig, da min kunde har specielt ønsker 

Tilmeldt 28. Oct 20
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kitt
Hvis det ikke skal være en teknisk løsning for dig, så skal du ikke bruge woocommerce, med mindre du betaler nogen for, at vedligeholde det for dig.
Begge systemer har jo fordele og ulemper, så det kommer også an på, hvor meget du selv vil sidde med det.
Fra Holstebro
Tilmeldt 14. Jan 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tak for svaret...

Fra 9800 Hjørring
Tilmeldt 21. Aug 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Dog er det også værd at være opmærksom på, at hvis du vælger en færdigbygget shop så er man bundet til den. Fordelen ved WooCommerce er at du kan hoste den hvor du vil og du har 100% kontrol over det hele, men som de andre siger så kræver det noget indsats for at få alt sat op og vedligeholdt.

Ved en færdigbygget shop er det nemmere at komme i gang med, men mulighederne for at skifte udbyder er i mange tilfælde ret lave.

https://duelhost.dk | Markedets bedste webhotel med dansk support.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)