Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Momondo/Trivago lignende platform søger website og app udvikler

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jul 20
Indlæg ialt: 3
Thomsen24 Skrevet 31-07-2020 kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa alle,

Jeg har fået en idé til en ny platform lidt i stil med Momondo og Trivago som skal skabe overblik over forskellige udbydere af samme services. I den forbindelse ønsker jeg at finde en dygtig programmør eller lign. som har forstand på at bygge meget komplekse hjemmesider som kan trække data fra forskellige hjemmeside ind på mit site, og dermed skabe et let og overskuelige overblik for forbrugeren.

Er der nogen herinde som kender en som I mener vil kunne løse denne opgave, enten en virksomhed eller en privatperson, så sig hjertens gerne til!

Tusinde tak på forhånd :-)
Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 59
Juliemusen Skrevet 31-07-2020 kl. 17:03
Gennemsnit 3.4 stjerner givet af 5 person

Du har en skør ide, som aldrig bliver til noget. Du prøver at gabe over noget, som du ikke har forstand på.

Ud og hyg dig i solen i stedet for :)

Vh

Julie

Tilmeldt 30. May 18
Indlæg ialt: 20
tillermtilsted Skrevet 31-07-2020 kl. 17:19
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Hvad er dit budget?

Og har du tilladelse til at hente og bruge data fra disse andre websites?

Tilmeldt 31. Jul 20
Thomsen24 Skrevet 31-07-2020 kl. 17:44
Hej Juliemusen,

Mange tak for din feedback, men jeg er nu ret sikker på at det nok skal lykkes for mig, men tak for dit input.

I forhold til din kommentar om at tage ud i solen i stedet for, er jeg ret sikker på det ikke er måden hvorpå man starter en succesfuld virksomhed, hvorfor jeg nok bliver inde og arbejder videre på min idé.

Rigtig god dag :-)
Tilmeldt 31. Jul 20
Thomsen24 Skrevet 31-07-2020 kl. 17:46
Hej Tillermtilsted,

Jeg har et budget på omkring 150.000-200.000 kr. for hjemmeside og app. Mener du det er for lavt?

Jeg er ved at indhente de sidste tilladelser, og har allerede de første i hus.
Tilmeldt 30. Jun 14
Juliemusen Skrevet 31-07-2020 kl. 20:58
Gennemsnit 4.0 stjerner givet af 4 person

Thomsen24:
Hej Tillermtilsted,

Jeg har et budget på omkring 150.000-200.000 kr. for hjemmeside og app. Mener du det er for lavt?

Se hvad jeg sagde :-)

Fra Brørup
Tilmeldt 7. Jul 07
Indlæg ialt: 1816
Mickey Skrevet 31-07-2020 kl. 21:16
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 2 person

Det er stort og komplekst det du ønsker at lave. Din kravspecifikation skal være meget skarp, ellers ender du med at dig og udvikleren / udviklerne arbejder i hver jeres retning.

Jeg mener, ud fra det beskrevne, at dit budget er under det halve af hvad der er realstisk. Bare det at tilgængeligheden af data nok er forskellig fra site til site, gør det til en enorm opgave. Nogen af de sites du vil hente data fra skal scrapes, nogen stiller et API til rådighed, nogen måske et XML feed - der er mange muligheder. Men der skal nok udvikles løsninger til hvert af sitesne. 

Jeg ønsker ikke at tage modet fra dig med ovenstående - hvis dem du ønsker at hente data fra hver især har teknisk up-to-date hjemmesider / databaser, er det ikke sikkert det bliver problematisk. Men er det forskellige systemer, hvor der måske ikke følges diverse tekniske standarder, kan der være langt hjem.

Mit bedste bud er at finde en seriøs samarbejdspartner eller investor til projektet.

Held og lykke.

Tilmeldt 30. Jun 14
Juliemusen Skrevet 01-08-2020 kl. 15:11
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 2 person

Jeg tænker Momondo har kostet et kæmpe stort millionbeløb, som er godt på vej mod de tre cifrede Millionbeløb.

Din opgave er alt for kompleks, og fuldstændig urealistisk at en enkelt mand kan sidde og udvikle det.

Derfor skrev jeg som jeg gjorde tidligere. Jeg har ikke engang kigget din profil, men jeg er 100% sikker på du har oprettet mellem 1 - 5 indlæg her på Amino. Det er ALTID personer som pludselig har fået en god ide til en app eller hjemmeside. 

Find nu en realistisk ide, og netværke med de rigtige mennesker. Hvis du ikke kender en pind til en tech verden, så er det endnu mere urealistisk at du vil opbygge en succesfuld tech virksomhed. 

Der kommer en lækker uge med op til 27 grader - bare til orientering :-)

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 380
M. S. Skrevet 01-08-2020 kl. 16:37
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Når man vil starte et nyt projekt kan det være en smart idé, at lave det, der på godt dansk hedder “Gross Error Check”

Uanset om man vil lappe en cykel, navigere en sejlbåd fra Portugal til Amerika eller starte en prissammenligningshjemmeside, så gælder muligheden for GEC, som kan spare mange hovedpiner senere.

Hvis slangen er 26’ og hjulet 28’, hvis kompasset viser nordøst når der stævnes ud fra Portugal, så er der noget grundlæggende galt, og med mindre noget fundamentalt ændres vil succesen definitivt udeblive.

Hvis du vil starte en hjemmeside, som allerede findes (som koncept i hvert fald) med en idé, som ikke er din egen, med nogle evner (programmering) som du ikke besidder, for et budget, som er urealistisk lavt...

... Så var forslaget med at gå ud i solen nok ikke helt ved siden af.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af:
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere