Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Webshop!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 20
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino
Jeg har i et år nu arbejdet on & off på min webshop, Billigskadedyr.dk, som stadig mangler flere ting. Jeg er dog interesseret i at høre hvad i kloge mennesker mener der er af mangler eller fejl, så jeg kan danne mig et overblik!

Udover flere produkter og mere tekst arbejder jeg lige pt på at optimere mails.
Alt feedback modtages!
Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad adskiller din side fra konkurrenterne? Er det pris du vil konkurrere på eller er det dine produkter? Hvis jeg var I din situation, så havde jeg nok oprettet en blog på siden, hvor jeg havde skrevet SEO optimerede artikler om hvordan man kan bekæmpe xxx, og hvilke produkter du ville anbefale til det. De fleste gør det selv folk bruger google til at finde en løsning på deres problem, så det er bestemt et sted jeg ville forsøge at ligge højt - det ligner umiddelbart ikke noget du lige p.t. har det helt store fokus på.

Du mangler social proof på forsiden. Anmeldelser, trustpilot stjerner, andre firma logoer, batches osv.

Jeg tror også jeg havde tilføjet en sektion med alle dine kategorier på forsiden.

Overvej at teste clerk.io på siden. Det kan muligvis give dig bedre AOV og en bedre CR. (search og recommendations)

Få opsat alle former for tracking pixels - fb, linkedin osv.

Det bliver lige kort herfra

Tilmeldt 18. Jun 20
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mange tak for svaret!

Jeg vinder klart på pris, men vil i fremtiden også gerne vinde på mit sortiment! En blog er bestemt noget jeg har overvejet! 

Jeg vil bestemt få implementeret flere ting på min forside, tak for ideen!

Mange tak!

Mvh

Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  Lej-Soundboks.dk Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Super fin shop.

Noget der generer mit øje er, at det med "vælg muligheder" på forsiden, på samme linje er de i forskellige niveauer grundet titlten er længere på nogle af produkterne, altså to linjer. Prøv at se om det kan blive lige, så det giver mere ro for øjet. 

Mvh,

Udlejning af Soundbokse i hele Danmark fra Lej-Soundboks.dk | Lyden til din fest

Tilmeldt 11. Jun 20
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine billeder er ret godt optimerede, men kan alligevel godt blive 1-2% bedre :-)

/OKEIwebbureau

WordPress opdatering fra OKEIwebbureau. Vi holder over 500 hjemmesider opdateret.

Tilmeldt 11. Jun 20
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

I øvrigt ser det ud til at hjemmesiden redirectes en del:

  • http://billigskadedyr.dk/
  • https://billigskadedyr.dk/
  • https://www.billigskadedyr.dk/

Se evt. selv mere her: gtmetrix.com/reports/billigskadedyr.dk/iNU2cdZv

/OKEIwebbureau

WordPress opdatering fra OKEIwebbureau. Vi holder over 500 hjemmesider opdateret.

Tilmeldt 30. Jul 20
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville måske arbejde lidt med kurven, hvis det var mig. Der er ret mange ting der tager blikfang fra det du vil have kunden til at gøre. Ellers super fin og overskuelig side :-)
Tilmeldt 11. Feb 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

God overskuelig hjemmeside, hvor det er nemt at finde produkter til problemet.

Det vil se godt ud, hvis knapperne "tilføj kurv" og "vælg muligheder" kom til at stå på en linje.

Derudover er der nogle produktbilleder, der er uskarpe fx A GREEN WAY Flue fanger. Det giver ikke det bedste indtryk i min verden.

Fortsat god vind med projektet

Fra Århus N
Tilmeldt 11. Jul 20
Indlæg ialt: 36
Fra  Betbetter IVS Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Super fin hjemmeside du har fået dig.

Jeg vil anbefale du får opsat en email opt in, hvor du giver nogle fifs mod skadedyr. Derefter kør lead ad på Facebook, sørg for at Facebook pixel er sat op.

Har du brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte mig.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)